Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pramoninės geležinkelių linijos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Toliau ruožas Pakruojis - Petrašiūnai. Pakruojo pakraštyje geležinkelis viaduku praeina virš kelio Pakruojis - Smilgiai.



    Tiltas per Ežerėlę.



    Už kelių šimtų metrų nuo tilto per Ežerėlę tiltas per melioracijos griovį. Dar vienas nemažas tiltas vėl per Ežerėlę yra už kelių kilometrų, bet jis neprivažiuojamoje pelkėtoje vietovėje.



    Statomos Petrašiūnų stoties vieta. Čia ir anksčiau būta pralankos. Bet jokių statinių nebuvo. Vaizdas Petrašiūnų miestelio link.



    Vaizdas Pakruojo link.



    Šiek tiek už pralankos pabaigos geležinkelis suka 90 laipsnių kampu į vakarus ir prasideda AB "Dolomitas" kelynas.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    "Gargždų geležinkelio" TGM4-594



    Per "Dolomito" kelyną yra pastatytas pėsčiųjų tiltas. Nuo tilto rytų link.



    Vakarų link. Ten tolumoje, nesimato, geležinkelis baigiasi aklikeliais. Beje, viena atšaka įeina į teritoriją, kuri matosi pačioje dešinėje nuotraukos pusėje - į tą blokinį pastatą. Ten lyg ir ne "Dolomito", o kažkokios kitos firmos teritorija.



    Dar kartą TGM'as





    Karjerinė technika.



    Kitą dieną, jau leidžiantis saulei. Pagavau ir minėta "Gargždų geležinkelio" TEM2-7043, aptarnaujantį AB "Dolomitas".



    Paskutinis taisė Al1; 2015.05.09, 23:02.

    Comment


      Atšaka į Klovainius. Ten veikia "Klovainių skalda". Nors tai ir privažiuojamasis kelias (tikriausiai), tegul jis būna šioje temoje, o ne privažiuojamųjų kelių temoje.

      Viaduko per kelią Nr. 149 nėra. Ten paprasta pervaža, o nuo kelio netoli pervažos matosi tiltas per Ežerėlę.



      Ties vietinio kelio Klovainiai - Rozalimas pervaža. Vaizdas "Klovainių skaldos" link.



      Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.



      Tiltas per Daugyvėnę yra prieš "Klovainių skaldos" teritoriją.



      Ties pervaža į "Klovainių skaldos" teritoriją, vaizdas tilto per Daugyvėnę link.



      Vaizdas į priešingą pusę.



      Vaizdas per vartus.



      Kiek paėjus palei tvorą. Karjerinė technika.





      Čia stoti ir "Klovainių skaldos" TEM2UM-510.



      Įmonės kelynas.



      Pabaiga.
      Pakruojo stoties privažiuojamieji keliai bus temoje apie mažesnių miestų privažiuojamuosius kelius.
      Paskutinis taisė Al1; 2015.05.09, 23:03.

      Comment


        Lietuvos elektrinės (Elektrėnuose) privažiuojamasis kelias. Prasideda Vievio stoties vakariniame gale (kairysis kelias).



        Toliau eina lygiagrečiai magistralinei linijai Vilnius - Kaunas tarp Vievio ir Kaugonių stotelės, iki pastarosios pilnai neprieidamas. Vaizdas Vievio link tarp Vievio stoties ir Kaugonių.



        Prieš Kaugonių stotelę privažiuojamasis kelias suka kairėn (judant iš Vievio). Vaizdas nuo Kaugonių stotelės perono galo. Tame privažiuojamajame kelyje fotografavimo metu stovėjo kontaktinio tinklo priežiūros drezina.



        Ties Pūstakiemio pervaža, Elektrėnų link. Kaip matyti pagal bėgius, privažiuojamasis kelias naudojamas labai neintensyviai...



        Vievio link.



        Ties Naujųjų Migūčionių pervaža, Elektrėnų link.



        Ten pat, Vievio link.



        Privažiuojamojo kelio tiltas per A1.

        Paskutinis taisė Al1; 2016.03.31, 10:41.

        Comment


          Dar vienas niuksas Anušauskui: geležinkelio vėžei Šiauliuose pritaria, bet lėšų neranda
          Šiauliai siekia atstatyti sovietmečiu egzistavusią geležinkelio vėžę iki laisvosios ekonominės zonos ir Zoknių karinės bazės. Esą ji būtų naudinga ne tik čia įsikūrusiam verslui, krašto apsaugai, bet ir Lietuvos sąjungininkams, į Baltijos šalis gabenantiems karinius krovinius. Iš reikalingų 23 milijonų trūksta vos 5-ių, tačiau, anot Šiaulių valdžios atstovų, projektui į priekį judėti trukdo pati Krašto apsaugos ministerija. Ir nors pripažįsta, kad vėžės nauda būtų didžiulė, pinigų ieškoti esą neskuba.

          Šiaulių valdžia pyksta, kad projektas, kuris leistų pabaigti 2 kilometrų geležinkelio vėžės atšaką per laisvąją ekonominę zoną palei Šiaulių oro uostą iki pat Krašto apsaugos ministerijos valdomos Zoknių karinės bazės, marinuojamas.
          ...
          Geležinkelio atšakos užbaigimui pritarė tiek Susisiekimo ministerija, tiek ta pati Krašto apsaugos ministerija.

          Pastaroji neneigia, kad vėžės nauda krašto apsaugai būtų didelė - greičiau būtų galima dislokuoti, rotuoti ir aprūpinti karinius vienetus Lietuvoje. Taip pat pasitarnautų sąjungininkams gabenant karinius krovinius į Baltijos šalis per Šiaulių oro uostą. Nepaisant to, pinigų vėžei finansuoti nerado iki šiol.

          Comment


            Pinigus turi skirti Finansų ministerija, Anušauskas negali imti ir tiesti geležinkelio iš KA biudžeto, nors čia ir būtų logika

            Comment


              Geležinkelio atšaka Plungėje sujungė stotį su pramonės parku
              Plungėje penktadienį atidaryta nauja geležinkelio atšaka sujungė miesto geležinkelio stotį su šiaurinėje jo dalyje esančiu pramonės rajonu.

              „Lietuvos geležinkelių“ antrinės įmonės „LTG Infra“ vyriausiasis kelių projektų vadovas Mindaugas Papakulis BNS pranešė, kad už 1,233 mln. eurų kapitaliai suremontuota beveik 1 km privažiuojamojo kelio nuo pagrindinės linijos Vilnius–Klaipėda iki Plungės pramonės parko.

              „LTG Infra“ jau pasirašė sutartis su parke veikiančiomis įmonėmis „Litspringas“ ir „Baltic Non-Woven“ dėl kelio naudojimo. Juo galės naudotis ir kitos parko įmonės.

              „Krovinių kelias iki paskirties vietos geležinkeliais sumažins jų perkrovimo poreikį Plungės geležinkelio stotyje, taip pat šių krovinių nereikės gabenti kelių transportu, todėl sumažės oro ir triukšmo tarša mieste“, – BNS sakė „LTG Infra“ atstovas.

              Comment

              Working...
              X