Įvairiuose forumo temose apstu bpabirusių diskusijų apie iki 2006 metų sausio pradžios važinėjusį naktinį traukinį Vilnius-Klaipėda ir Klaipėda-Vilnius. Atskiri forumo rašytojai dėl savo nežinojimo ir nepatyrimo minčių prirašė nesąmoningų.
Kad diskusija (nors ji gali likti tik prisiminimais) būtų gilesnė ir efektyvesnė, užvedu atskirą temą. Taip atsiras šansas apie traukinio "Naktinė Klaipėda" reikalingumą (arba nereikalingumą) vasarą rašyti pagal naujausius vasaros kelionių įspūdžius, nes tai geriau nei vasaros prisiminimai žiemą (nors ir tai nėra bloga).
Tik nereikėtų rašinėti, kad kelionė naktį iš Vilniaus per Kauną į Klaipėdą trukdavo ilgai, traukinį "naktinė Klaipėda" pagal greitį lyginti su Stefensono garvežiu ir pan., nes naktį skubėti nėra kur: kas iš to, kad traukinys greičiau važiuodamas ir trumpiau stotyse stovėdamas į Klaipėdą nuveš ne 6-7h., o 4-5h? Kur taip anksti dėtis, kol dar nevažinėja miestų keleivinis transportas, nedirba parduotuvės?
Kad diskusija (nors ji gali likti tik prisiminimais) būtų gilesnė ir efektyvesnė, užvedu atskirą temą. Taip atsiras šansas apie traukinio "Naktinė Klaipėda" reikalingumą (arba nereikalingumą) vasarą rašyti pagal naujausius vasaros kelionių įspūdžius, nes tai geriau nei vasaros prisiminimai žiemą (nors ir tai nėra bloga).
Tik nereikėtų rašinėti, kad kelionė naktį iš Vilniaus per Kauną į Klaipėdą trukdavo ilgai, traukinį "naktinė Klaipėda" pagal greitį lyginti su Stefensono garvežiu ir pan., nes naktį skubėti nėra kur: kas iš to, kad traukinys greičiau važiuodamas ir trumpiau stotyse stovėdamas į Klaipėdą nuveš ne 6-7h., o 4-5h? Kur taip anksti dėtis, kol dar nevažinėja miestų keleivinis transportas, nedirba parduotuvės?
Comment