Bražuolės geležinkelio tiltas per to paties pavadinimo upelį Elektrėnų savivaldybėje, kuris įteka į Nerį. Tiltas labiausiai išgarsėjo per Bražuolės diversiją 1994m. lapkričio 6d., net ir dabar matosi tas palikimas; tai pamatysite nuotraukose. Tiltas dar įdomus tuo, kad po juo „palenda“ ne tik upelis, bet ir du kaimo keliukai abipus upelio. Tiltas yra tarp Vievio ir Baltamiškio.
Visai šalia geležinkelio tilto per Bražuolę, į pietus nuo bėgių ir į vakarus nuo upelio — sodyba. Nuo jos iki paties upelio — apie 70 metrų.
Dviaukštis traukinys skuba į kauną, kątik pervažiavo tiltą per Bražuolę:
Girdėjau, kad prieš 10-15 metų kažkur Lietuvoje planuota gaminti pabėgius Švedijos geležinkeliams. Pamatęs šį pabėgį, kilo mintis — ar tik ne Lietuvoje ir šis pagamintas?
Tiltas iš viršaus:
Įdomu tai, kad iš abiejų upelio krantų yra kaimo keliukai, kuriais galima pravažiuoti po tiltu. Tiesa, judėjimas minimalus, tačiau tądien buvo lietingas šeštadienis (2010m. gegužės 8d.):
Akivaizdu, kad apatinės tilto konstrukcijos statytos ne vienu metu. Kažkuri viena iš jų greičiausiai sumontuota po Bražuolės diversijos 1994m. rudenį:
Per tiltą važiuoja TEP60 su traukiniu „Jantar“ iš Kaliningrado į Maskvą:
Upelio vaizdas nuo tilto:
Matyt, ne potvynio metu upelį pervažiuoti nereikalingas joks tiltas:
Pėsčiųjų tiltelis po geležinkelio tiltu:
Upelio vaga prieš pat patekant po tiltu. Matosi kažkokie sumūryti laipteliai. Tikriausiai čia kažkada buvo lieptas:
Šalia tų laiptelių radau paskandintą pabėgį. Ar tik ne po sprogimo 1994m. rudenį jis čia atsirado?
Tiltas nuo upelio kranto:
Dar prieš pat išvykstant užfiksavau per tiltą važiuojančią elektryčką į Vilnių. Kaip vėliau supratau, tai buvo lėtasis traukinys Kaunas-Vilnius, stojantis Baltamiškyje, kuris yra už ~1km nuo Bražuolės tilto. Et...
Ir pabaigai keliukas, kuriuo atėjome ir išėjome, veda iki pat kelio nr. 108. Juo kelioms dienoms nepalijus galima nesunkiai privažiuoti iki pat tilto:
.......
Girdėjau, kad prieš 10-15 metų kažkur Lietuvoje planuota gaminti pabėgius Švedijos geležinkeliams. Pamatęs šį pabėgį, kilo mintis — ar tik ne Lietuvoje ir šis pagamintas? ............
atvirkščiai: švedų Abetong gamino Lietuvai Estijoje. vėliau tūlas Lietuvos pilietis Gerardas Brazauskas sukūrė pabėgių gamyklą Marijampolėje ir gamyklos Estijoje ir Daugpilyje bankrutavo (pakeitė profilį)
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Na taip, mane šiek nustebino tai, kad šis tiltas nėra saugomas, net žinant dar neseną jo praeities įvykį. O terorizmui tai labai parankus objektas, gal net labiau nei Vokės tiltas — šalia Bražuolės tilto tik 2 sodybos, bet jų šeimininkai pro langus tilto, ypač vasarą, nemato (belieka tik užjausti tuos, kurie ten gyveno ar tebegyvena nuo 1994m. rudens ), po tiltu ne tik upelis, bet ir abipus krantų kaimo keliukai, o tiltu vyksta didelis traukinių eismas, elektrifikuotas dvikelis. Bet jei ką, aš čia nieko tuo nenoriu pasakyti
Bražuolės geležinkelio tiltas per to paties pavadinimo upelį Elektrėnų savivaldybėje, kuris įteka į Nerį. Tiltas labiausiai išgarsėjo per Bražuolės diversiją 1994m. lapkričio 6d., net ir dabar matosi tas palikimas; tai pamatysite nuotraukose. Tiltas dar įdomus tuo, kad po juo „palenda“ ne tik upelis, bet ir du kaimo keliukai abipus upelio. Tiltas yra tarp Vievio ir Baltamiškio.
Visai šalia geležinkelio tilto per Bražuolę, į pietus nuo bėgių ir į vakarus nuo upelio — sodyba. Nuo jos iki paties upelio — apie 70 metrų. Atvaizdas
Akivaizdu, kad apatinės tilto konstrukcijos statytos ne vienu metu. Kažkuri viena iš jų greičiausiai sumontuota po Bražuolės diversijos 1994m. rudenį: Atvaizdas
Teisybė. Po Bražuolės diversijos sumontuota kairioji (metalinė) konstrukcija.
Privažiuojamasis kelias Kazlų Rūda - Jūrė.
...
Žvilgsnis nuo tos vietos atgal, į Kazlų Rūdos stoties pusę. Gali būti, kad sukrauti nauji pabėgiai, iešmų pabėgiai yra skirti šio privažiuojamojo kelio remontui.
Comment