Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Geležinkeliai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakar (2011-10-31) vakare, apie 21 valandą vietos laiku, ties Gamla Brogatan gatve, Södermalm saloje, 40 m. gylyje po žeme susitiko dvi vienu metu paraleliai esančius geležinkelio tunelius įrengiančios projekto 'Citybanan' komandos. Tai žymi, jog ties Gamla Brogatan jau nutiestos dvi naujo geležinkelio tunelio sekcijos.

    Det jättelika arbetet med Citybanan har nått ett genombrott.

    Klockan nio i dag möttes två tunneldelar.

    40 meter under mark i höjd med Gamla Brogatan kunde bergsprängarteamen skaka hand. <...>
    Šaltinis: http://www.direktpress.se/sodermalms...-for-Citybanan
    Paskutinis taisė Silber418; 2011.11.01, 20:34.

    Comment


      Malmės Centrinė stotis - viena geriausių geležinkelio stočių pasaulyje:

      Naujai pertvarkyta Malmės Centrinė geležinkelio stotis, Malmö Centralstation, buvo pripažinta traptautiniame geležinkelio architektūros ir industrinio dizaino renginyje. 2010 metų pabaigoje atidarytoje naujai suremontuotoje stotyje su priestatu, kuri yra tuo pat metu atidarytos Malmės požeminio geležinkelio sistemos Citytunneln dalis. Dėl įgyvendintų įdomių sprendimų Malmės Centralen stočiai skirtas prizas Brunel Award geležinkelio stočių kategorijoje.
      Konkurse buvo vertinama 150 įvairių logistikos ir industrinių pastatų iš įvairių pasaulio žemynų. Atrankos kriterijai buvo patrauklumas klientams, estetika, kokybė, ergonomiškumas, inovatyvumas.

      Šaltinis: http://www.mynewsdesk.com/se/pressro...ationer-697328

      Comment


        Įvertinta ir dar viena Malmės geležinkelio stotis. Tai projekto 'Citytunneln' stotis 'Triangeln'. Kasmetiniame danų ir švedų tvarios architektūros kompanijų 'KHR' ir 'Sweco' rengiamame konkurse geriausia nauja stotomi pripažinta nauja požeminė 'Triangeln' stotis, kurios projektuotojams skirtas Kasper Salin prizas.

        Nuorauka iš: www.arkitektur.se



        Stairways by avjensen1974, on Flickr

        Nuotrauka iš: www.sj.se


        Šaltiniai: http://www.sydsvenskan.se/kultur-och...en-prisad.html, www.arkitektur.se, www.sj.se
        Paskutinis taisė Silber418; 2011.11.26, 23:09.

        Comment


          Naujos Malmės priemiesčio 'Burlöv' stoties projektas:

          (c) kanozi.se, autorius nežinomas


          (c) kanozi.se, autorius nežinomas


          (c) kanozi.se, autorius nežinomas


          (c) kanozi.se, autorius nežinomas


          (c) kanozi.se, autorius nežinomas


          Šaltinis: http://www.kanozi.se/?page=121002569
          Paskutinis taisė Silber418; 2011.11.26, 23:55.

          Comment


            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
            Dar viena naujiena sietina su Stokholme vykdomu projektu 'Citybanan'. Pristatyta naujos priemiestinių traukinių stoties, būsiančios miesto centre, koncepcija.

            Projekto pavadinimas: Nauja geležinkelio stotis 'Station City';
            Projektą vykdo: arch.: 'OMA';
            Vieta: Stokholmas, Vasagatan;
            Infrastruktūra: geležinkelio tuneliai po žeme; nauja požeminė geležinkelio stotis bei mišrios paskirties kompleksas, atitinkantys aukščiausius aplinkosaugos reikalavimas;
            Paskirtis: nauja priemiestinių traukinių keleiviams aptarnauti ksirta stotis ';
            Ypatybės: 49.8 a. pastate bus įrengtas mišrios paskirties kompleksas;
            Kaina: -;
            Darbų pradžia: 2011 m. pristatyta pastato koncepcija;
            Numatoma darbų pabaiga: -.
            Šaltinis: http://tidskriften-arkitektur.blogsp...alstation.html, www.oma.eu
            Naujesns vizualizacijos:

            (c) strategiskarkitektur.se


            (c) strategiskarkitektur.se


            (c) strategiskarkitektur.se


            (c) strategiskarkitektur.se


            Šaltinis: http://www.strategiskarkitektur.se/P...8-0b45317412c4
            Paskutinis taisė Silber418; 2011.12.03, 00:38.

            Comment


              /\ Miesto centre toks baisus monstras? Nesuprantu idejos visiškai.
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Iš tiesų per didelis. Ir per daug stiklo. Visgi centrui su senais pastatais labiau derėtų nuosaikesnis variantas su mažiau stiklo.

                Comment


                  Normalmės kontekste ten visai normaliai manau atrodys. Waterfrontas irgi modernus, bet kad vaizdą gadintų tai tikrai nepasakyčiau.

                  Vat kas ten tikrai ne į temą tai tos baidyklės į šiaurę nuo Sergels Torg kur Maskvos Naująjį Arbatą primena, bet čia jau kita kalba.
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                    /\ Miesto centre toks baisus monstras? Nesuprantu idejos visiškai.
                    Kitame variante buvo daugiau medžio:

                    (c) oma.eu


                    (c) oma.eu


                    (c) oma.eu

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Iš tiesų per didelis. Ir per daug stiklo. Visgi centrui su senais pastatais labiau derėtų nuosaikesnis variantas su mažiau stiklo.
                      Ne per didelis, juk ten bus ir viešbutis, ir prekybos centras, ir požeminė stotis.

                      Comment


                        Galima būtų ir dar daugiau visko sukišti, bet tuomet dangoraižis išeitų. O tokiai aplinkai bent jau iš vizualizacijos tas pastatas per didelis.

                        Comment


                          'Norrbotnianbanan'

                          'Norrbotnianbanan' - tai svarbus infrastruktūros projektas, pagerinsiantis keleivių susisiekimą tarp didesnių Šiaurės Švedijos regiono traukos centrų.

                          Projekto pavadinimas: Norrbotniabanan';
                          Projektą vykdo: 'Trafikverket' kartu su Šiaurės Švedijos regionų valdžia; 'Norrtåg AB';
                          Vieta: Norrbotten, Västernorrland regionai;
                          Infrastruktūra: naujos regioninio geležinkelio linijos, sujungsiančios didžiausias Šiaurės Švedijos regiono gyvenvietes su priemiesčiais; naujos priemiestinių traukinių stotys ir aplinką tausojantys traukiniai 'Bombardier CORADIA NORDIC X62' bei 'ITINO MV3';
                          Paskirtis: pagerinti susisiekimą tarp didžiausių retai apgyvendinto regiono gyvenviečių ir jų priemiesčių;
                          Ypatybės: Norrbotniabanan projektas yra kito svarbaus geležinkelių infrastruktūros plėtros Šiaurės Švedijoje projekto 'Botniabanan' dalis;
                          Kaina: -;
                          Darbų pradžia: 2005 m.;
                          Numatoma darbų pabaiga: 2011-12-12 (2014/15 m.).
                          Šaltiniai: www.trafikverket.se, www.norrtag.se.

                          Bendras naujų regioninių traukinių linijų žemėlapis:

                          (c) www.norrtag.se


                          Šaltinis: www.norrtag.se

                          Linija tarp Luleå ir Kirunos (- Narviko):

                          (c) www.norrtag.se/page106205.html


                          Oficialus šios linijos atidarymas šių metų gruodžio mėnesio 12 dieną.
                          Numatoma kelionės trukmė tarp:

                          Luleå C ir Boden: 20 min.
                          Luleå C ir Gällivare: 2 h 25 min.
                          Luleå C ir Kirunos: 3 h 20 min.

                          Traukiniai: 'Bombardier CORADIA NORDIC X62'.

                          Šaltinis: http://www.norrtag.se/page106205.html

                          Umeå Ö - Luleå C:

                          (c) www.norrtag.se/page106202.html


                          Traukinių linija tarp universitetinių miestų.
                          Numatoma kelionės trukmė tarp:

                          Umeå Ö ir Vännäs: 25 min.
                          Umeå Ö ir Vindeln: 43 min.
                          Umeå Ö ir Bastuträsk: 1 h 28 min.
                          Umeå Ö ir Jörn: 1 h 44 min.
                          Umeå Ö ir Älvsbyn: 2 h 36 min.
                          Umeå Ö ir Boden: 2 h 59 min.
                          Umeå Ö ir Sunderbyn: 3 h ir 17 min.
                          Umeå Ö ir Luleå Univ.: 3 h ir 24 min.
                          Umeå Ö ir Luleå C: 3 h ir 29 min.

                          Traukiniai: 'Bombardier CORADIA NORDIC X62'.

                          Šaltinis: http://www.norrtag.se/page106202.html

                          Umeå - Lycksele:

                          (c) www.norrtag.se/page106204.html


                          Numatoma kelionės trukmė tarp:

                          Umeå Ö ir Vännäsby/Vännäs: 25 min.
                          Umeå Ö ir Vindeln: 43 min.
                          Umeå Ö ir Hällnäs: 52 min.
                          Umeå Ö ir Lycksele: 1 h 42 min.

                          Traukiniai: ITINO MV3.

                          Šaltinis: http://www.norrtag.se/page106204.html

                          Umeå Ö ir Vännäs

                          (c) www.norrtag.se/umea-vannas.html


                          Numatoma kelionės trukmė tarp:

                          Umeå Ö ir Vännäs: 25 min.

                          Traukiniai: ITINO MV3.

                          Šaltinis: http://www.norrtag.se/umea-vannas.html

                          Umeå - Sundsvall:

                          Svarbi atšaka, sujungusi Botniabanan ir Norrbotniabanan linijas. Linija eksploautojama nuo 2010 metų.
                          Numatoma kelionės trukmė tarp:

                          (c) www.norrtag.se/page105992.html


                          Numatoma kelionės trukmė tarp:

                          Umeå Ö - Nordmaling: 21 min.
                          Umeå Ö - Örnsköldsvik: 44 min.
                          Umeå Ö - Kramfors: 1 h 27 min.
                          Umeå Ö - Sundsvall: 2 h 45 min.
                          Sundsvall - Härnösand: 45 min.
                          Umeå Ö - Stckholm C: 5 h 59 min.

                          Traukiniai: 'Bombardier CORADIA NORDIC X62'.

                          Šaltinis: http://www.norrtag.se/page105992.html

                          Sundsvall - Åre (- Trondheim):

                          (c) www.norrtag.se/page106203.html


                          Numatomas linijos atidarymo terminas: 2012 metų birželio mėnuo.
                          Numatoma kelionės trukmė tarp:

                          Sundsvall - Ånge: 1 h 05 min.
                          Sundsvall - Bräcke: 1 h 29 min.
                          Sundsvall - Östersund: 1 h 57 min.
                          Östersund - Åre: 1 h 08 min.
                          Sundsvall - Trondheim: 5 h 45 min.

                          Traukiniai: 'Bombardier CORADIA NORDIC X62'.

                          Šaltinis: http://www.norrtag.se/page106203.html.



                          Traukinys 'Itino Y31':





                          Informacijos : www.trafikverket.se, www.norrtag.se.
                          Paskutinis taisė Silber418; 2011.12.19, 23:34.

                          Comment


                            Įdomu, kiek gyvena žmonių tose mažai apgyvendintose teritorijose ir kokie ten gali būti srautai, kad tiesiamas geležinkelis, o ne paleidžiami autobusai.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Įdomu, kiek gyvena žmonių tose mažai apgyvendintose teritorijose ir kokie ten gali būti srautai, kad tiesiamas geležinkelis, o ne paleidžiami autobusai.
                              1.2 mln. visuose regionuose kartu sudėjus, tačiau gyventojai gyvena didžiuliame plote. Autobusų eismas gana plačiai naudojamas, tačiau kelionės dažnai užtrunka ilgą laiko tarpą. Be to, žiemos sąlygomis autotransportui eismo sąlygos mažiau palankios.
                              Paskutinis taisė Silber418; 2011.12.03, 18:48.

                              Comment


                                SVEVIA žurnalo apie infrastruktūrą "På Väg" numeryje minima, kad Švedijos finansų ministras, Anders Borg, gali skirti 2500 milijardų Švedijos kronų (~ 1000 mlrd. Lt) geležinkelių infrastruktūros tobulinimui.

                                Daugiau informacijos: 5 psl., På-Väg 2011/6 (priedas; švedų kalba).
                                Paskutinis taisė Silber418; 2011.12.16, 23:36.

                                Comment


                                  Šių metų gruodžio 12 dieną Švedijos geležinkelių sistemą papildė dar keli bėgių ruožai, nutiesti tarp didesnių gyvenviečių Šiaurės regione Norrbotten. Vienas stambaus projekto 'Norrbotniabanan' etapų, keleivinio regioninio geležinkelio linijos tarp Kirunos ir Luleå, jau pradėti eksploatuoti.

                                  Linija tarp Luleå ir Kirunos (- Narviko):

                                  (c) www.norrtag.se/page106205.html


                                  Kelionės trukmė tarp:

                                  Luleå C ir Boden: 20 min.
                                  Luleå C ir Gällivare: 2 h 25 min.
                                  Luleå C ir Kirunos: 3 h 20 min.

                                  Traukiniai: 'Bombardier CORADIA NORDIC X62'.

                                  Šaltinis: http://www.norrtag.se/page106205.html

                                  Traukiniai 'Bombardier CORADIA NORDIC X62' bandomojo laikotarpio metu:



                                  Šaltinis: http://www.norrtag.se/page105948.html

                                  Daugiau naudingos informacijos: http://www.norrtag.se/senaste-nytt.html.

                                  Comment


                                    Kelios paskutinės 2011 metų naujienos, sietinos su Stokholme vykdomu projektu Citybanan:

                                    1. Projektui skirtas STUVA apdovanojimas:

                                    Projektui Citybanan skirtas prestižinis tarptautinis prizas STUVA. Gruodžio 6 d. Vokietijos sostinėje, Berlyne, vykusios ceremonijos metu projekto vadovui Kjell-Åke Averstad įteiktas apdovanojimas už inovatyvius sprendimus, taikomus įrengiant dvigubą tunelį po Stokholmo miesto centru, siekiant sumažinti centrinės stoties apkrovą.
                                    Vieno didžiausių šiuo metu įgyvendinamų geležinkelio projektų Europoje darbai atliekami sprogdinant ir kasant uolienas, įrengiant naujas stotis bei įvairius infrastruktūros elementus. Kadangi projetas įrengiamas urbanistinėje teritorijoje, visi darbai kruopščiai atliekami su įvairiausių sričių specialistų pagalba bei laikantis griežtų aplinkosaugos reikalavimų.



                                    2. Panardintos trys tunelio sekcijos:

                                    Atkarpoje po vandeniu tarp Söder Mälarstrand ir Riddarholmen buvo panardintos trys 300 m. ilgio tunelio sekcijos, kuriuos yra sujungiamos.



                                    3. Tunelio rengimo darbai po Marijos Magdalenos bažnyčia (Maria Magdalena kyrka):

                                    2011 m. gruodžio mėnesį buvo pabagti tunelio sekcijos įrengimo darbai po Marijos Magdalenos bažnyčia (Maria Magdalena kyrka).





                                    Šaltinis: http://www.anp.se/newsletter.asp?sqi...4275424A5D4571 (versta iš švedų kalbos)

                                    Daugiau įdomybių paskelbsiu vėliau.

                                    Comment


                                      'Veolia' traukinukas 'Bilboa', tempiamas 'Hector Rail' kompanijos lokomotyvo, atvyksta į Stokholmą:

                                      Comment


                                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                        Dar viena maloni naujiena iš Stokholmo.
                                        Centrinė miesto stotis, įsikūrusi 1871 m. pasatytame pastate, bus rekonstruojama ir pertvarkomas jos interjeras.

                                        Turmpai apie projektą:

                                        Vieta: Stokholmo centras;
                                        Paskirtis: istorinio stoties pastato rekonstrukcija; interjero keitimas, perplanavimas ir stoties ploto didinimas 4500 kv. m.; bendro komplekso kartu su autobusų stotimi 'Cityterminalen' ir 'Waterfornt' kompleksu kūrimas, gerinant infrastruktūrą;
                                        Ypatybės: stoties pastatas po pertvarkymo atitiks aukščiausius aplinkosaugos reikalavimus; bus įdiegtos racionalaus apšvietimo (pagrinde LED), šildymo sistemos;
                                        Kaina: 1 mlrd. SEK;
                                        Darbų pradžia: 2009 m.;
                                        Numatoma darbų pabaiga: 2012 m.
                                        Projekto svetainė: http://www.jernhusen.se/templates/Page.aspx?id=1522
                                        Vizualizacijos/Žemlapiai/Nuotraukos:

                                        (c) jernhusen.se
                                        Atvaizdas


                                        (c) jernhusen.se
                                        Atvaizdas
                                        Pasivaikšiojimas po dalinai rekonstruotą Stokholmo centrinę geležinkelio stotį



                                        Filmuke matomas perėjimas tarp metro stotelės T-entralen ir stoties. Kai kuriose vietose įrengtos būsimų parduotuvių 3D iliuzijos

                                        Comment


                                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                          Kelios paskutinės 2011 metų naujienos, sietinos su Stokholme vykdomu projektu Citybanan:

                                          1. Projektui skirtas STUVA apdovanojimas:

                                          Projektui Citybanan skirtas prestižinis tarptautinis prizas STUVA. Gruodžio 6 d. Vokietijos sostinėje, Berlyne, vykusios ceremonijos metu projekto vadovui Kjell-Åke Averstad įteiktas apdovanojimas už inovatyvius sprendimus, taikomus įrengiant dvigubą tunelį po Stokholmo miesto centru, siekiant sumažinti centrinės stoties apkrovą.
                                          Vieno didžiausių šiuo metu įgyvendinamų geležinkelio projektų Europoje darbai atliekami sprogdinant ir kasant uolienas, įrengiant naujas stotis bei įvairius infrastruktūros elementus. Kadangi projetas įrengiamas urbanistinėje teritorijoje, visi darbai kruopščiai atliekami su įvairiausių sričių specialistų pagalba bei laikantis griežtų aplinkosaugos reikalavimų.

                                          Atvaizdas


                                          2. Panardintos trys tunelio sekcijos:

                                          Atkarpoje po vandeniu tarp Söder Mälarstrand ir Riddarholmen buvo panardintos trys 300 m. ilgio tunelio sekcijos, kuriuos yra sujungiamos.

                                          Atvaizdas


                                          3. Tunelio rengimo darbai po Marijos Magdalenos bažnyčia (Maria Magdalena kyrka):

                                          2011 m. gruodžio mėnesį buvo pabagti tunelio sekcijos įrengimo darbai po Marijos Magdalenos bažnyčia (Maria Magdalena kyrka).

                                          Atvaizdas


                                          Atvaizdas


                                          Šaltinis: http://www.anp.se/newsletter.asp?sqi...4275424A5D4571 (versta iš švedų kalbos)

                                          Daugiau įdomybių paskelbsiu vėliau.
                                          Prie paskutinių 2011 m. naujienų galima priskirti ir interaktyvų žemėlapyje, kuriema žalia spalva pažymėti tunelio atkarpos, kurios jau įrengtos. Žamėlapį galite pamatyti paspaudę šią nuorodą: http://de-0491.d.ipeer.se/citybananVR.html

                                          Comment

                                          Working...
                                          X