Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SE] Geležinkeliai Švedijoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad paskolos VT srityje ne ta priemonė jo plėtrai.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąGeležinkelio ruožo/kelio tarp Gioteborgo ir Trollhättan ilgis: 75 km.;
Norvegijos/Venerno geležinkelio ruožas praplečiamas iki dvikelio bei pritaikomas keleivinių traukinių, kurių greitis būtų didesnis negu 250 km/h eismui;
Įrengiamos priemiestinių traukinių stotelės: Gamlestaden, Surte, Bohus, Nödinge, Nol, Älvängen and Tingberg;
Greitkelis 45 bus praplėstas iki 4 juostų;
Kelionė automobiliu ir traukiniu sutrumpės 15 - 20 min.;
Konstrukcijos periodas: 2004 - 2012 m;
Kaina: 10 bilijonų SEK (apie. 3,3 mlrd. LT).
Projekto žemėlapis (järnväg - geležinkelis, väg - kelias)
Šaltinis: www.trafikverket.se
Kattleberg by BanaVäg i Väst, on Flickr
Comment
-
Ech kaip jie turtingai gyvena... Stato geležinkelius, linijas naujas...tunelius...O pas mus? Pas mus naikina traukinių linijas, autobusų linijas, kas toliau? Kas ateity bus? Kaip lietuviui, kuris neturi auto, reikės nusigaut iš vieno miestelio iki kitą miestelį, tarp kurių nebus autobusų, traukinių? Ech, pas juos, didelius objektus stato be jokių kliūčių, o pas mus? Pas mus tai korupcija, sukčiavimas ir t.t....
Sorry, nukrypau nuo temos.
Comment
-
Parašė Furbo Rodyti pranešimąEch kaip jie turtingai gyvena... Stato geležinkelius, linijas naujas...tunelius...O pas mus? Pas mus naikina traukinių linijas, autobusų linijas, kas toliau? Kas ateity bus? Kaip lietuviui, kuris neturi auto, reikės nusigaut iš vieno miestelio iki kitą miestelį, tarp kurių nebus autobusų, traukinių? Ech, pas juos, didelius objektus stato be jokių kliūčių, o pas mus? Pas mus tai korupcija, sukčiavimas ir t.t....
Sorry, nukrypau nuo temos.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąNepergyvenk, ateis laikas, kai Lietuvoje žmonės pavarks gyventi dabartinėmis sąlygomis ir vyks permainos. Tik klausimas, kada tai bus?
Dar nepamirškime, kad Švedijoje yra europinė vėžė, todėl jiems nereikia spręsti jungčių su Centrine Europa problemos. Juk patys matote, kad net Lenkijos geležinkeliai PKP (bendra prasme) laikosi geriau už LG.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŠvedija ne per porą metų tokius turtus užgyveno. Nepamirškime, kad Švedija jau 200 metų nekariavo, o dar tarpukaryje ji buvo tik vidutinė pagal ekonominę padėtį Europos valstybė. Lūžis įvyko WWII ir pokario metais, kai kariaujančiai Europai reikėjo praktiškai visko, ne tik ginklų, ir pokaryje, kai reikėjo atstatyti sugriautus miestus ir infrastruktūrą, vėl reikėjo statybinių medžiagų, įrengimų, transporto priemonių, etc..
Dar nepamirškime, kad Švedijoje yra europinė vėžė, todėl jiems nereikia spręsti jungčių su Centrine Europa problemos. Juk patys matote, kad net Lenkijos geležinkeliai PKP (bendra prasme) laikosi geriau už LG.
O šiaip, įdomumo dėlei, galima paminėti, jog dauguma projektų nėra valstybiniai. Tai reiškia, jog pačios savivaldybės, regionai, ir jose operuojančios kompanijos vykdo atnaujinimus. Valstybinio masto projektai yra keli: 'Europabanan' - itin greitų traukinių linijos ir kai kurių linijų plėtra valstybės šiaurėje.
Taip pat tauta turi polinkį technolgijoms, o ypač jų kūrimui.Paskutinis taisė Silber418; 2011.05.08, 21:04.
Comment
-
Parašė Furbo Rodyti pranešimąEch kaip jie turtingai gyvena... Stato geležinkelius, linijas naujas...tunelius...O pas mus? Pas mus naikina traukinių linijas, autobusų linijas, kas toliau? Kas ateity bus? Kaip lietuviui, kuris neturi auto, reikės nusigaut iš vieno miestelio iki kitą miestelį, tarp kurių nebus autobusų, traukinių? Ech, pas juos, didelius objektus stato be jokių kliūčių, o pas mus? Pas mus tai korupcija, sukčiavimas ir t.t....
Sorry, nukrypau nuo temos.
Comment
-
Parašė Furbo Rodyti pranešimąEch kaip jie turtingai gyvena... Stato geležinkelius, linijas naujas...tunelius...O pas mus? Pas mus naikina traukinių linijas, autobusų linijas, kas toliau? Kas ateity bus? Kaip lietuviui, kuris neturi auto, reikės nusigaut iš vieno miestelio iki kitą miestelį, tarp kurių nebus autobusų, traukinių? Ech, pas juos, didelius objektus stato be jokių kliūčių, o pas mus? Pas mus tai korupcija, sukčiavimas ir t.t....
Sorry, nukrypau nuo temos.
Beje, kaip tik grįžau iš 3000+ km pasivažinėjimo žuvėdiškais gelžkeliais. Įspūdžius bei nuotraukas bandysiu pateikt šią savaitę.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Porjekto "Citybanan" įgyvendinimas Stokholme toliau sėkmingai vyksta pilnu tempu ir štai keli vaizdeliai iš po žemės:
1. Tunelis ties Södermälarstrand:
(c) SSC, K-J-N
(c) SSC, K-J-N
(c) SSC, K-J-N
2. tas pats tunelis ties Tomteboda:
(c) SSC, K-J-N
(c) SSC, K-J-N
Ataskaita už praėjusį periodą:
Comment
-
Parašė YOUrgis Rodyti pranešimąČia kiek plačiau aprašytas pats projektas. Šaltinis - angliška Wikipedia, todėl informacija vietomis gali neatitikti tikrovės.
Šiaip, informaciją rinkau iš įvairių šaltinių, tame tarpe ir švedų svetainių (jeigu turėjai omenyje mano rašomus aprašymus).Paskutinis taisė Silber418; 2011.05.11, 22:25.
Comment
-
Parašė YOUrgis Rodyti pranešimąOmenyje turėjau tą savo vertalą patalpintą Vilniusmetro puslapyje. Nuotraukos iš Skyscrapercity forumo paskolintos, o kadangi straipsnių pats įkelt negaliu, todėl atsakingi asmenys dažnai „paredaguoja“ tokius dalykus kaip atsakomybės duomenys, reikės tuo užsiimt.
Comment
-
Keletas nuotraukų iš mano vizito Švedijoje.
Stokholmo geležinkelio stotis. Atvyksta maniškis regioninis Stokholmas-Upsala. Nors ir regioninis, tačiau greitis kaip pastebėjau didesnis nei mūsų greitojo Vilnius-Klaipėda.
Tas pats iš kito galo
Vienas vagonų
Stokholmas-Upsala atvykęs į Upsalą
Upsalos geležinkelio stotis
Maniškis (per Arlandos oro uostą) atgal į Stokholmą. Šis atvažiavo 5 min. greičiau nei kuriuo atvykau.
Iš Stokholmo centrinės išvyksta greitasis traukinys. Tikriausiai į Kopenhagą
Ekspresas į Stokhomo Arlandos oro uostą
Paskutinis taisė Salvijus; 2011.05.22, 19:15.
Comment
-
Matyti vaizdai. Iš Upsalos į Stokholmą su X2000 važiavai? Kažkaip galvodavau, kad jie iš Upsalos pietų kryptim keleivių nebeima...
Beje, vakar su X2000 greituoju traukiniu važiavau į Sundsvalį. Į priekį kaip į priekį, bet kelionė atgal gavosi kažkoks pasityčiojimas iš greitojo traukinio. Greitis svyravo nuo 50 iki 200 km/h be jokios aiškios priežasties, Hudiksvalyje (tai nedidelis miestas su 15 000 gyventojų) stovėjom 20 minučių, porą kartų traukinys sustojo vidury laukų (sykį, tiesa, praleist kažko, kas atvažiavo priešpriešiais; nors tai, kad praleist turėjo greitasis traukinys, o ne atvirkščiai, irgi nieko gero nesako), o galiausiai Jevlėje visus išlaipino iš traukinio ir dėl kažkokio remonto iki Tierpo vežė autobusu. Aš kai niekur pernelyg neskubėjau tai nieko, bet tiems, kas į Arlandą važiavo tai gal ir ne visai smagu buvo.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Kelios naujai įrengiamos 'BanaVäg i Väst' linijos naujos stoties statybų nuotraukos:
(c) SSC, Krm500
(c) SSC, Krm500
Comment
Comment