Kadangi parlamento rinkimų Švedijoje metu alijanso partija užsitikrino daugumą Stokholmo grafystėje, per artimiausius ketverius metus mieste bus įgyvendinti keli įdomesni infrastruktūros projektai, kurie įtraukti partijos programoje. Vienas jų yra Tvärbanan - lengvojo geležinkelio linijų pratęsimas iki Kista rajono nuo Sickla Udde iki Slussen per Folkungagatan.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SE] Geležinkeliai Švedijoje
Collapse
X
-
30 žinutėje minėjau naujos geležinkelių linijos, Botniabanan, atidarymą. Šios linijos galutinė stotelė yra Umeå miestas, kuriame rugpjūčio 28 d. buvo atidaryta nauja geležinkelio stotis, Umeå östra. 100 tūkst. gyvetojų neturinčiame mieste (su priemiesčiais - kiek daugiau negu 100 gyv.) tai yra antroji geležinkelio stotis, kuri yra netoli universiteto ir oro uosto, o taip pat ji laikinai pakeis šiuo metu rekonsturojamą, Umeå centralen stotį (vėliau bus dvi stotys) (žr. žemėlapį).
Paskutinis taisė Silber418; 2010.09.29, 17:36.
Comment
-
Citybanan
Citybanan - tai 6 km ilgio tunelis su dviejomis naujomis stotimis T-centralen ir Odenplan, skirtas tik priemiestinių traukinių eismui, kuris šiuo metu įrenginėjamas po Stokholmo miesto centru. Šis tunelis sumažins traukinių srautus centrinėje miesto stotyje (labiausiai apkrauto transporto tinklo Skandinavijoje) ir tuo pačiu padidins stoties pralaidumą bei sumažės traukinių vėlavimo riziką.
Tikimasi, jog perkėlus priemiestinių traukinių srautus į tunelį, Stokholmo centrą bus galima pasiekti dar greičiau ir patogiau bei pagerės susiekimas tarpmiestiniais ir tarptautiniais traukiniais.
Darbai pradėti 2009 metais, o numatoma tunelio eksploatacijos pradžia - 2017 metai. Tunelis įrengiamas sprogdinant kristalinio pamato uolienas, o taip pat ir skandinant atskiras tunelio sekcijas po vandeniu.
Šaltinis: http://international.stockholm.se/Fu...accessibility/
Jau įrengta Odenplan stoties ventiliacija (stiklinė kolona):
Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.21, 19:57.
Comment
-
...
Darbai pradėti 2009 metais, o numatoma tunelio eksploatacijos pradžia - 2017 metai. Tunelis įrengiamas sprogdinant uolas.
...
...
...Paskutinis taisė Furbo; 2010.09.29, 19:29.
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąTai jeigu sprogdina, tai giliai žemėse turėtų būt įrengtas, nes jeigu aukščiau, tai dar gatves gali išsprogdint.
Tunelis bus gilus, kaip pavaizudota schemelėje:
Paskutinis taisė Silber418; 2010.09.29, 19:38.
Comment
-
Odenplan stotis įrengiama 30 metrų po žeme ir joje bus viskas, kaip įprastose stotyse, įskaitant ir parduotuves.
Preliminarios Odenplan požeminės stoties vizualizacijos:
Taip pat kai kuriose atkarpose priemiestiniai truakiniai kursuos naujais tiltais, pavyzdžiui jau įrengtu Järnvagsbro (baltas):
Visos vizualiazcijos ir informacija iš trafikverket.se svetainės.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPavydas ima. Pas mus per 15 m. nė per nago juodymą nepasistumėta nei elektrifikavimo, nei greičio atžvilgiu (išskyrus Kauną).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPavydas ima. Pas mus per 15 m. nė per nago juodymą nepasistumėta nei elektrifikavimo, nei greičio atžvilgiu (išskyrus Kauną).
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO štai islandai išvis geležinkelio neturi ir kažkaip „nesiparina“, nors ir turi planų tiesti siauruką iš Keflaviko į Reikjaviką.
O infrastruktūra Skandinavijoje ir ypač Švedijoje yra tai, ko pasigendu būdamas Lietuvoje.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPavydas ima. Pas mus per 15 m. nė per nago juodymą nepasistumėta nei elektrifikavimo, nei greičio atžvilgiu (išskyrus Kauną).
Beje, radau dar vieną Odenplan schemą, kur 'Existerande röd/grön/blå tunnelbanelinjer' - egzistuojančios radona/žalia/mėlyna metro linijos, 'Spår-, service-, och stationstunnel' - traukinių, serviso ir stoties tunelis, 'Centrala, Norra mellanplanet' - Centrinis, iaurinis perėjimai.
Paskutinis taisė Silber418; 2010.09.29, 20:20.
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąSPROGSIU IŠ PAVYDO !!! O pas mus reikia trantais visokiais tarabanytis!!!
Comment
-
Na dabar jau tikrai sprogsiu 20-ies metų senumo tai tikrai ne tokie trantai, kai pas mus 30-50 metų senumo trantai, nė vienos linijos metro nėra, normalių 3-4 vagonų traukinių nėra!Lietuva po apokalipsės! Na bet Lietuvoj dar buvo baisiau prieš 15 metų. O Švedija tegu ir toliau taip tobulėja.Paskutinis taisė Furbo; 2010.10.02, 21:12.
Comment
-
Švedijoje didesnių projektų įgyvendinimas yra atviras visuomenei, todėl ne išimtis yra ir Citybanan. Kas tris mėnesius youtube patalpinami filmukai su per tam tikrą laikotarpį atliktų darbų apibūdinimu ir interviu su projekto vykdytojais. Paskutinysis toks filmukas buvo patalpintas visai neseniai, o jame pasakojama apie atliktus darbus liepos - rugsėjo mėnesiais. Filmukuose galima pamatyti, kaip sprogdinamos uolienos ir pan.:
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąNa dabar jau tikrai sprogau 20-ies metų senumo tai tikrai ne tokie trantai, kai pas mus 30-50 metų senumo trantai, nė vienos linijos metro nėra, normalių 3-4 vagonų traukinių nėra!Lietuva po apokalipsės! Na bet Lietuvoj dar buvo baisiau prieš 15 metų. O Švedija tegu ir toliau taip tobulėja.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kas pas mus 50 metų senumo yra?
Bet tema ne apie Lietuvos ir Švedijos geležinkelių palyginimą, žinoma.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodėl neturėtume lyginti?
Comment
-
Kadangi artėjame prie šios temos puslapio pabaigos, trumpai pateiksiu faktus apie jame paminėtą 'Citybanan' projektą (informacija kombinuota):
Projekto pavadinimas: 'Citybanan' (Stockholm city line);
Vieta: Stokholmo metropolio centras;
Infrastruktūra: 6 km. ilgio tunelis, tiltai, viadukai, 2 naujos stotys ir 5 naujos stotelės (taip pat projekto eksploatacija siejama su esamos Stokholmo Pietinės (Stockholm Söder) stoties panaudojimu);
Paskirtis: priemiestinių traukinių eismo atskyrimas nuo tarpmiestinių ir tarptautinių traukinių srauto centrinėje geležinkelio stotyje, taip sumažinant stoties apkrovimą, per kurią šiuo metu nukreipta 80% geležinkelio eismo srautų ir padidinant jos pralaidumą;
Kaina: 16,3 bil. SEK (~ 5,4 mlrd. Lt);
Darbų pradžia: 2009 m.;
Numatoma darbų pabaiga: 2017 m.Paskutinis taisė Silber418; 2010.10.01, 03:10.
Comment
Comment