Geteborgas. Västlänken tunelyje įrengti pirmieji eskalatoriai. Video medžiagoje vaizduojamas eskalatorių įrengimas tunelio sekcijoje ties Centrine stotimi. Papildomai dar statomos kelios požeminės stotys Haga ir Korsvägen.
Pasivaikščiojimas požemine Geteborgo S-bahn / pendeltåg stotimi Liseberg station. Planuojama, kad nuo 2030 metų ši stotis nebus eksploatuojama pabaigus projektą "Västlänken".
Geteborgas. Naujam Geteborgo stoties pastatui suteiktas statybų leidimas. Planuojama statybų pradžia šiais metais. Pastato dizainas apjungia tradicinį ir šiuolaikinį architektūros stilius. Naujasis pastatas bus skirtas aptarnauti tik priemiesčio traukinių keleivius (projektas "Västlänken"). Senasis stoties pastatas išliks.
Geteborgas. Šiemet pristatytas naujo geležinkelio stoties priestato projektas. Projekto autoriai - Reiulf Ramstaf Arkitekter.
Naujasis pastatas bus sujungtas su autobusams skirtu terminalu Nils Ericsson Terminalen bei senuoju (olandiškos architektūros stiliaus) stoties pastatu. Priestato paskirtis - aptarnauti priemiesčio traukinių keleivius (projekto "Västlänken" tunelis, statoma).
Geteborgas. Naujam Geteborgo stoties pastatui suteiktas statybų leidimas. Planuojama statybų pradžia šiais metais. Pastato dizainas apjungia tradicinį ir šiuolaikinį architektūros stilius. Naujasis pastatas bus skirtas aptarnauti tik priemiesčio traukinių keleivius (projektas "Västlänken"). Senasis stoties pastatas išliks.
[/URL]
Gera architektūra - mikrorajoniniai šūdarchitekčiai turbūt vartosi grabuose dėl 'praeities imitacijos' ir 'kičo' (na, nes arkos). Ši stotis, aišku, yra tik vyšnia ant torto, kai tortas yra visi infrastruktūros darbai, tunelių kasimai, elektrifikavimas ir bėgiai. Taip yra kuriamas tikras darnus judumas - pirma yra leidžiami šimtai milijonų ar milijardai, iškasama pusė miesto, sudaromas greito VT prioritetas ir mazgai. Tada galima reklamuotis ir darytis 'selfius' su #darnusjudumas tagais. Gioteburgas yra vienas geriausių pavyzdžių tikro, gerai valdomo Vilniaus dydžio miesto, smagu sekti naujienas iš ten.
Švedijos nacionalinė geležinkelių bendrovė SJ užsakė naujų Alstom Bombardier Zefiro tipo traukinių tarpmiestiniams reisams. Pradžiai užsakyti 25 vienetai. Kaip visada, bus bistro vagonas. Greitis - 250 km/h. Traukiniai bus panašūs į šiemet Vakarų Švedijos regione pristatomus Zefiro Express regioniniam susisiekimui skirtus traukinius (Västtrafik; Västtåget). Naujieji SJ traukiniai papildys šiuo metu atnaujinamus senesnius SJ X2000 greituosius traukinius. Ateityje galima bus tikėtis didesnių greičių. Pirma partija pasieks Švediją 2026 metais.
Comment