Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2010/2011 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Nuotrauka galėjo būti nuotaikingesnė, labai grėsmingai jau atrodo tas DR1A.
    Be to, nuotraukoje senas DR1A.

    Aplamai vertinant šį reklaminį plakatą, ką galvoja eilinis keliautojas, besiruošiantis važiuoti iš Kauno į Šiaulius? Matomai, vėlgi (tikėkim, kad netiesiogiai) bandoma atbaidyti keleivius.

    Comment


      Parašė robertas Rodyti pranešimą
      Be to, nuotraukoje senas DR1A.

      Aplamai vertinant šį reklaminį plakatą, ką galvoja eilinis keliautojas, besiruošiantis važiuoti iš Kauno į Šiaulius? Matomai, vėlgi (tikėkim, kad netiesiogiai) bandoma atbaidyti keleivius.
      Palaukiau prie Neveroniu pervazos siandien kol Kaunas-Siauliai vaziuos, pravaziavo dvi sukabintos DR1 galvos

      Comment


        Parašė robertas Rodyti pranešimą
        Be to, nuotraukoje senas DR1A.

        Aplamai vertinant šį reklaminį plakatą, ką galvoja eilinis keliautojas, besiruošiantis važiuoti iš Kauno į Šiaulius? Matomai, vėlgi (tikėkim, kad netiesiogiai) bandoma atbaidyti keleivius.
        Gal pabūkime santūrūs, ir pasidžiaukime, kad maršrutu Kaunas-Šiauliai-Kaunas penktadieniais ir sekmadieniais traukinys važinėti pradėjo.

        Comment


          Praeitą savaitę stotyje pamačiau Neries regioninio parko reklamą su informacija apie tai, kaip ten patekti, ką galima pamatyti ir kad dviratį iki Lazdėnų iš Vilniaus arba Kauno galima vežtis už 1 Lt. Viskas atrodė labai gražu, kol nepažiūrėjau į tvarkaraštį - turistas, sumanęs pasinaudoti šituo pasiūlymu su visu savo dviračiu iš Vilniaus turėtų išvažiuoti arba 8.35 (kaip bežiūrėsi - anksti), arba laukti popietės ir važiuoti 14.35. Ir vat man toks natūralus klausimas - kodėl bent jau savaitgaliais ten negalėtų sustoti 10.20 arba 11.15 traukinys į Kauną. Toks laikas vidutiniam statistiniam turistui neabejotinai būtų patogesnis.
          Got sun in my face, sleeping rough on the road

          Comment


            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
            Praeitą savaitę stotyje pamačiau Neries regioninio parko reklamą su informacija apie tai, kaip ten patekti, ką galima pamatyti ir kad dviratį iki Lazdėnų iš Vilniaus arba Kauno galima vežtis už 1 Lt. Viskas atrodė labai gražu, kol nepažiūrėjau į tvarkaraštį - turistas, sumanęs pasinaudoti šituo pasiūlymu su visu savo dviračiu iš Vilniaus turėtų išvažiuoti arba 8.35 (kaip bežiūrėsi - anksti), arba laukti popietės ir važiuoti 14.35. Ir vat man toks natūralus klausimas - kodėl bent jau savaitgaliais ten negalėtų sustoti 10.20 arba 11.15 traukinys į Kauną. Toks laikas vidutiniam statistiniam turistui neabejotinai būtų patogesnis.
            Kita vertus, kažin ką pagalvotų greitojo traukinio keleiviai (tiek 10:20, tiek 11:15 traukiniai yra būtent tokie), jei jis sustotų Lazdėnuose? Nebent 11:15 traukinys ūmai virstų lėtuoju, bet tada reikėtų iš pagrindų perplanuoti visą grafiką.

            Comment


              Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
              Praeitą savaitę stotyje pamačiau Neries regioninio parko reklamą su informacija apie tai, kaip ten patekti, ką galima pamatyti ir kad dviratį iki Lazdėnų iš Vilniaus arba Kauno galima vežtis už 1 Lt. Viskas atrodė labai gražu, kol nepažiūrėjau į tvarkaraštį - turistas, sumanęs pasinaudoti šituo pasiūlymu su visu savo dviračiu iš Vilniaus turėtų išvažiuoti arba 8.35 (kaip bežiūrėsi - anksti), arba laukti popietės ir važiuoti 14.35. Ir vat man toks natūralus klausimas - kodėl bent jau savaitgaliais ten negalėtų sustoti 10.20 arba 11.15 traukinys į Kauną. Toks laikas vidutiniam statistiniam turistui neabejotinai būtų patogesnis.
              Manau, iš Vilniaus vasarą 8:35h. išvažiuoti paturistauti būtų "pats tas", o gal net per vėlu. Išvažiavęs 11-12h. jau nelabai prituristausi. Visi prityrę turistai išvažiavimus iš Kauno planuoja išvykstant 7:30h "lėtuoju" ER9M. Įdienojus, kai saulė užkaitina, jau mažiau noro būna tiek su dviračiu, tiek pėsčiam. Rytą nukeliauji daugiausia.
              Pats šiemet iš Kauno pasivaikščioti po Kaišiadorių-Žaslių ir Kaugonių-Vievio apylinkes iš Kauno išvažiavau 5:39h. Anksti rytą nebaisu net pasiklysti - anksčiau ar vėliau išeisi kur reikia. O kai artėja vakaras, sutemos, tada jau rizikuoti nesinori...

              Comment


                Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                Kita vertus, kažin ką pagalvotų greitojo traukinio keleiviai (tiek 10:20, tiek 11:15 traukiniai yra būtent tokie), jei jis sustotų Lazdėnuose? Nebent 11:15 traukinys ūmai virstų lėtuoju, bet tada reikėtų iš pagrindų perplanuoti visą grafiką.
                Nežinau ką pagalvos (apie sustojimus Pravieniškėse turbūt irgi niekas nieko gero negalvoja), bet realiai tai manau nėra didelio skirtumo, ar traukinys nuvažiuos dviem minutėm anksčiau, ar dviem vėliau. Ypač savaitgalį.

                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Manau, iš Vilniaus vasarą 8:35h. išvažiuoti paturistauti būtų "pats tas", o gal net per vėlu. Išvažiavęs 11-12h. jau nelabai prituristausi. Visi prityrę turistai išvažiavimus iš Kauno planuoja išvykstant 7:30h "lėtuoju" ER9M. Įdienojus, kai saulė užkaitina, jau mažiau noro būna tiek su dviračiu, tiek pėsčiam. Rytą nukeliauji daugiausia.
                Pats šiemet iš Kauno pasivaikščioti po Kaišiadorių-Žaslių ir Kaugonių-Vievio apylinkes iš Kauno išvažiavau 5:39h. Anksti rytą nebaisu net pasiklysti - anksčiau ar vėliau išeisi kur reikia. O kai artėja vakaras, sutemos, tada jau rizikuoti nesinori...
                Nu aš žinau, kad tikri džigitai saulei tekant jau būtinai turi būti stotyje, ir pageidautina ne išvykimo, o galutinėje. Bet manau nemažai yra ir ne džigitų, kurie norėtų savaitgalį pamiegoti bent jau iki kokių aštuonių, o po to aktyviai ir turiningai praleisti dieną gamtoje. Juolab, kad pažintinis Neries regioninio parko maršrutas - 24 km. Su dviračiu tai nėra daug ir tam, kad jį nuvažiuot nėra reikalo keliaut į vietą labai anksti.
                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                Comment


                  Pradėkime nuo to, kad Pravieniškės yra stotis, o Lazdėnai - tik pusstotė, pabaikime tuo, kad per abejas Pravieniškes gyventojų susidaro virš 3000, ir nemažai jų dirba Kaune, o Lazdėnuose netraukia net 300, t.y. greitasis traukinys juose iš esmės stotų tik dėl kelių Neries regioninio parko lankytojų garbės. Aritmetika paprasta. Kaip jau sakiau, vienintelė išeitis būtų 11:15 traukinį paleisti pusvalandžiu anksčiau ir padaryti priemiestiniu, tačiau tada reikėtų iš pagrindų perdaryti krovininių traukinių grafikus tame ruože.

                  Comment


                    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                    Pradėkime nuo to, kad Pravieniškės yra stotis, o Lazdėnai - tik pusstotė, pabaikime tuo, kad per abejas Pravieniškes gyventojų susidaro virš 3000, ir nemažai jų dirba Kaune, o Lazdėnuose netraukia net 300, t.y. greitasis traukinys juose iš esmės stotų tik dėl kelių Neries regioninio parko lankytojų garbės. Aritmetika paprasta. Kaip jau sakiau, vienintelė išeitis būtų 11:15 traukinį paleisti pusvalandžiu anksčiau ir padaryti priemiestiniu, tačiau tada reikėtų iš pagrindų perdaryti krovininių traukinių grafikus tame ruože.
                    Dar prie Pravieniškių siūlyčiau pridėti Rumšiškių gyventojus ir Liaudies buities muziejaus lankytojus. Taip pat apie 7000-10000 "sąlyginių" gyventojų, kuriuos artimieji lanko taip pat naudodamiesi geležinkelio transportu.
                    Paskutinis taisė specialistas; 2010.08.12, 19:21.

                    Comment


                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                      Dar prie Pravieniškių siūlyčiau pridėti Rumšiškių gyventojus ir Liaudies buities muziejaus lankytojus.
                      Tikrai taip. Ir pats ne kartą į Rumšiškes esu važiavęs traukiniu iki Pravieniškių, toliau - pėsčias. Atstumas nuo Pravieniškių iki Rumšiškių kažkaip atrodo mažesnis negu yra, todėl eiti neprailgsta.

                      P.S.: lygiai taip pėsčiam eiti neprailgdavo iš Kazlų Rūdos į Ąžuolų Būdą. Tokį pat ~6km atstumą nuo Ąžuolų Būdos į Vinčus plentu eiti nusibosdavo žymiai daugiau... Tiesa, dabar keliu Kazlų Rūda_Ąžuolų Būda suintensyvėjo sunkiojo transporto eismas, ir eiti netaip smagu. O iš Rumšiškių į Pravieniškes autotransporto eismas neintensyvus.
                      Tačiau visi greitieji dviaukščiai elektriniai traukiniai Pravieniškėse stoti neturėtų. Kurį Pravieniškėse stabdyti, kurį leisti be sustojimo, čia darytina kaip liaudies išmintyje "devynis kartus pamatuok, dešimtą kirpk".

                      Comment


                        Nuo rugsėjo 1 d. keleiviniams traukiniams naikinamas sustojimas Zoknių stotyje (Šiaulių mieste, nuo Šiaulių gel.stoties - tik 3 km).

                        Comment


                          Vakare traukinys į Kazlų Rūdą važiuos vėliau

                          Pagal keleivių pageidavimus (bent taip rašoma skelbime Kauno geležinkelio stotyje, ir su tuo sutikti verta) nuo 2010m. spalio 11 d. vakarinis traukinys Kaunas-Kazlų Rūda-Kaunas važiuos vėliau. Išvykimas iš Kauno bus 19:30 val. (15 minučių vėliau negu dabar).
                          Dar daugiau pavėlinamas (net 37 minutėmis) važiavimas iš Kazlų Rūdos atgal. Išvyks 20:47 val. Bet tai ne keleivių naudai. Anksčiau išvažiuoti kliūtis yra RŽD keleivinis traukinys Nr.148 Kaliningradas-Maskva, iš Kybartų išvykstantis 19:53 val., Kazlų Rūdą pravažiuojantis ~20:30 val.
                          Matyt, keleiviams kažką iškovoti įmanoma.
                          Daug Kazlų Rūdos ir Jūrės miestelio gyventojų dirba arba mokosi Kaune, ir realu, kad į 19:15 val. išvykstantį paskutinį traukinį spėti sunku.
                          Paskutinis taisė Vitas; 2010.09.30, 17:25.

                          Comment


                            Galėtų dar pridėt traukinių, kaip anais senais laikais iki vėlumos važinėdavo...

                            Comment


                              Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                              Galėtų dar pridėt traukinių, kaip anais senais laikais iki vėlumos važinėdavo...
                              Iš praeities prisimenu traukinį Kaunas-Marijampolė, kuris iš Kauno išvykdavo berods 23:20 val. Važiavo gal metus, tik šeštadieniais ir sekmadieniais (nors labiau reikalingas buvo penktadieniais), stodavo ne visur. Atgal į Kauną važiuodavo praktiškai iškart ir be keleivių.
                              Rudenį prieš dešimt metų (2000m.) dideles viltis dėjau į tiesioginį traukinį Vilnius-Varšuva (vagonai su kintamo ilgio aširačiais, kurie pailgėdavo/patrumpėdavo specialiame įrenginyje Mockavos geležinkelio stotyje). Toks traukinys važinėti pradėjo 2000m. kažkur spalio mėnesio paskutinėmis dienomis. Iš Vilniaus Ą20:30, iš Kauno ~22 val. - pats idealas mėgėjams ilgiau pavakaroti Vilniuje ir Kaune. Deja, visos viltys subliuško: Kazlų Rūdoje tas traukinys nestodavo, iš Kauno į Marijampolę bilieto kaina buvo pasiutiška (kitaip nepavadinčiau). Pasirodo, vien miegamosios vietos kaina buvo 8 eurai. Toks lupikavimas ir keleivių neatsiradimas gal būt buvo viena iš priežasčių 2005m. gegužės pabaigoje šio traukinio važinėjimą nutraukti.
                              Kol šis traukinys su lenkiškais miegamaisiais vagonais važinėjo, ne kartą rašiau pasiūlymus nuo Vilniaus iki Šeštokų (ar Mockavos) kabinti LG vaagoną su sėdimosiomis vietomis ir Lietuvoje juo vežti už normalią kainą. Deja, mano rašinėjimai kažkam pro vieną ausį įeidavo, pro kitą išeidavo.
                              Kas liečia vakarinį trauknį Kaunas-Kazlų Rūdą, tai atgal į kauną negalint išvažiuoti anksčiau kaip 20:47 val. (dėl traukinio Kaliningradas_Maskva), iš Kauno išvažiuoti galėtų ~19:45-19:55 ir Kazlų Rūdoje stovėti trumpiau.

                              Comment


                                "Gintaras" važiuoja kas antra diena

                                Kol rekonstruojama Jiesios geležinkelio stotis ir uždaryta Kauno apylanka per Rokus, KIauno geležinkelio stotyje prieš išvykstant traukiniui 16:10h į Marijampolę, įsidėmėjau pravažiuojant RŽD greitąjį traukinį "Gintaras" Kaliningradas-Maskva.
                                Šeštadienį (spalio 2 d.) jo pasigedau. Tikėjausi vėluojant, ir važiuodamas atdižiai žiūrėjau pro vagono langą (į Marijampolę važiavo ne AR2, o dvivagonis DR1A). Bet "Gintaras" nepasirodė. Supratau, kad šis RŽD traukinys pradėjo važinėti kas antra diena - tą pasiebėjau ir parašiau dar vasaros pradžioje.

                                Taigi, pagal www.litrail.lt spalio mėnesį traukinys Nr29 Maskva-Kaliningradas Lietuvą pravažiuos tik nelyginėmis mėnesio dienomis, tomis pačiomis dienomis per Lietuvą atgal važiuos traukinys Nr30 Kaliningradas-Maskva. Lapkričio pradžioje moksleivių atostogų metu traukinys kurį laiką važinės kasdien. Kada iki vasaros jis važinės kasdien, kada kas antra diena, yra nurodyta www.litrail.lt
                                Pastebėjau, kad rugsėjo pabaigoje nelyginėmis mėnesio dienomis traukinys "Gintaras" į Kaliningradą vis važiuodavo su dviem šilumvežiais (dažniausiai - dviem M62). Atgal vienas partraukia traukinį Nr80 Kaliningradas-Sankt.Peterburgas, kitas - traukinį Nr30 Kaliningradas-Maskva. Kur dingsta lokomotyvas, į Nesterovą vakare nuvežęs traukinį Nr 79 Sankt.Peterburgas-Kaliningradas, nepastebėjau.

                                Comment


                                  del traukinio i Kazlu Ruda grafiko keitimo

                                  traukinio pavelinimo i Kazlu Ruda prase ne keleiviai, o viena LG darbuotoja konduktore gyvenanti Garliavoje.

                                  Comment


                                    LG paprastų žmonių prašymai nerūpi, o kas dirba pas juos, labiau rūpi...

                                    Comment


                                      Panašiau į VBS (viena bobutė sakė) žinių tarnybos pranešimą. Vienos konduktorės iš Garliavos garbei Vilniaus tvarkaraščių sudarinėtojai tikrai nesiknis ir neieškos naujo lango dyzeliniam traukiniui.

                                      Comment


                                        2010/2011 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

                                        2010/2011 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
                                        Служебное расписание движения пассажирских поездов Литовской железной дороги 2010-2011 (на русском языке)
                                        Attached Files

                                        Comment


                                          Žiūriu į tarptautinių traukinių tvarkaraštį - ogi nėra traukinio (vagonų) į Kijevą iš Kaliningrado. Rugsėjį dar važiavo. Traukinys Kalinigradas - Simferopolis su vagonais į Brestą važiuoja, bet vagonų į Kijevą nebėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X