Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Smiltynės perkėla

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Kavinės jachtklube pavadinimas "Paskui Vėją". Tiesa, remiantis Google informacija, ji uždaryta visam laikui. Galbūt tai klaida, nežinau. Pandemijos metu ir vėliau neteko apsilankyti, tad sunku pakomentuoti. Ši kavinė - šiuolaikiškesnis variantas lyginant su kitomis kavinėmis prie perkėlos. Vaizdas į marias taip pat geresnis.

    toks vaizdas susidarė kad nelabai jie nori pašalinių lankytojų.
    -

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą


      toks vaizdas susidarė kad nelabai jie nori pašalinių lankytojų.
      Nežinau, kaip yra šiomis dienomis, bet anksčiau buvo atviri visiems.

      Comment


        atviri, bet žiūri kaip į ufonautus
        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          atviri, bet žiūri kaip į ufonautus
          Gal jums tik taip atrodė? Nebent pasikeitė požiūris į klientus po karantino. Būtų gaila, jeigu vietą aptvertų ir paliktų aptarnauti tik jahctų prieplaukos ir apgyvendinimo įstaigos klientams.

          Comment


            „Smiltynės perkėla“ – svarbių pokyčių kelyje
            https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...kelyje-1167373

            2023 m. rugsėjo 11-ąją pasirašyta statybos darbų sutartis dėl Naujosios perkėlos keleivių stoties bei viešųjų erdvių rekonstrukcijos.
            Praėjusių metų spalį startavę rekonstrukcijos darbai, planuojama, bus baigti antroje 2025 m. pusėje.



            Kaip viena svarbiausių 2023 m. užduočių minėtina ir krantinių rekonstrukcija – pirmojo etapo darbai jau baigti. 2,5 mln. eurų vertės projekto įgyvendinimo metu įrengti pažangūs, pagal vandens lygį reguliuojami pakeliamieji tilteliai, kurie užtikrins sklandų transporto priemonių pakrovimą į keltą ir iškrovimą iš jo. Antrasis projekto etapas turėtų finišuoti šį pavasarį.
            <...>
            Be pagalbinių ir dviejų pagrindinių variklių keitimo „Neringai“, praėjusiais metais atliktas ir kelto „Nida“ dokinis remontas.

            Comment


              Perkėlimas per marias dar efektyvesnis: keltai bus švartuojami prie rekonstruotų naujosios Smiltynės perkėlos krantinių
              https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pe...los-krantiniu/
              Įgyvendinant projektą, rekonstruota dalis krantinių tiek Klaipėdos, tiek Smiltynės pusėje. Čia įrengti švartavimo stulpeliai, kelio užtvarai, o senosios rampos pakeistos naujomis hidraulinėmis rampomis. Taip pat įrengta apšvietimo infrastruktūra.

              „Džiugu, jog šis įgyvendintas projektas kelia šalies infrastruktūrą į kitą lygį, atverdamas patogesnį judėjimą gyventojams ir transporto priemonėms. Taip pat didžiuojamės, jog įgyvendinant tokius projektus, galime taikyti inovatyvius sprendinius. Smiltynės perkėlos rampos, kurios buvo pagamintos Kaune, į Klaipėdą atkeliavo Nemunu, jas atgabenti padėjo AB Vidaus vandens kelių direkcija. Pirmą kartą toks gaminys transportuotas vandens keliu“, – sako UAB „Tilsta“ vadovas Eduardas Grinaveckas.



              Comment


                Vėl brangs persikėlimas per marias
                https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...as-per-marias/
                Susisiekimo ministerijos valdoma AB „Smiltynės perkėla“ pranešė, kad nuo birželio 21-osios keisis jos paslaugų kainos.

                Keleivio bilieto kaina bei keleivio (su dviračiu, bagažu ar vėžimėliu) už perkėlimą į abi puses didės nuo 1,5 iki 1,7 Eur. Persikėlimas lengvuoju automobiliu kainuos 23,2 Eur (dabar – 20,5 Eur), mopedu, motociklu – 7,7 Eur (dabar – 6,8 Eur), autobusams iki 5 tonų tarifas didės nuo 41 iki 46,4 Eur, sunkesniems – nuo 65,7 iki 74,3 Eur. Krovininių automobilių nuo 3,5 iki 12 tonų tarifas didinimas iki 53,3 Eur (dabar – 47 eurai), sunkesniems – nuo 65,7 iki 74,3 Eur.

                Comment


                  Smiltynės perkėlos administracinis pastatas panašu tikrai bus sujungtas virš automobilių pravažiavimo į keltą ir iš jo. Na, tikiuosi pralaidumo aukščio niekada nepritrūks, net ir esant spec.transportui... Vizualiai... iš vienos pusės gražu, bet nuo krantinės, nuo laukiančiųjų eilėje... blokuoja dalį vaizdo į marias

                  Comment


                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                    Smiltynės perkėlos administracinis pastatas panašu tikrai bus sujungtas virš automobilių pravažiavimo į keltą ir iš jo. Na, tikiuosi pralaidumo aukščio niekada nepritrūks, net ir esant spec.transportui... Vizualiai... iš vienos pusės gražu, bet nuo krantinės, nuo laukiančiųjų eilėje... blokuoja dalį vaizdo į marias
                    Taip pastatas bus virš įvažiavimo į keltus.


                    https://m.klaipeda.diena.lt/naujieno...oogle_vignette


                    Click image for larger version

Name:	a005_viz_nuo_mariu.jpg?itok=9RbHUsea.jpg
Views:	558
Size:	60,1 kB
ID:	2150215

                    Comment


                      2024 m. net 44 proc. visų perkeltų transporto priemonių sudaro „neringiškių“ automobiliai už kuriuos mokamos kompensacijos iš Kelių fondo. Iš viso į abi puse perkelta net 339 000 automobilių, už jų perplukdymą pernai „Smiltynės perkėlai“ buvo sumokėta rekordinė suma – 4,019 mln. eurų (be PVM). 2023 m. į abi puses perkelta 326 tūkst. automobilių, už kurių plukdymą mes visi sumokėjome 3,466 mln. eurų (be PVM). 2022 m. į abi puses perkelta 308 tūkst. automobilių, už kuriuos mes visi sumokėjome 2,782 mln. eurų (be PVM).

                      Comment


                        Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                        2024 m. net 44 proc. visų perkeltų transporto priemonių sudaro „neringiškių“ automobiliai už kuriuos mokamos kompensacijos iš Kelių fondo. Iš viso į abi puse perkelta net 339 000 automobilių, už jų perplukdymą pernai „Smiltynės perkėlai“ buvo sumokėta rekordinė suma – 4,019 mln. eurų (be PVM). 2023 m. į abi puses perkelta 326 tūkst. automobilių, už kurių plukdymą mes visi sumokėjome 3,466 mln. eurų (be PVM). 2022 m. į abi puses perkelta 308 tūkst. automobilių, už kuriuos mes visi sumokėjome 2,782 mln. eurų (be PVM).
                        Kodėl "neringiškių" kabutėse? Norima pasakyti, kad 44 proc. srauto sudaro tie, kurie tik prisiregistravę Neringoje, bet joje negyvena? Suprantu, kad jų tame skaičiuje nemažai, bet tikrai toli iki 44 proc. viso srauto
                        Paskutinis taisė MikasRidikas; 2025.06.20, 15:05.

                        Comment


                          Pas mus tai svarbiausia turėti išimčių išimtis ir kuo daugiau lengvatų. Pvz. Maltoje iš Gozo salos gyventojai keliami su 50 proc. kainos kompensavimu, o pas mus kad kuo daugiau važinėtum automobiliu tai viskas nemokamai

                          Comment


                            4 mln. Eur per metu parama Neringos viešajam transportui ko gero būtų visai ženkli.

                            Comment

                            Working...
                            X