Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Heston Airlines“ išbrido iš nuostolių, tikisi didinti pernai penkiagubai augintas pajamas
    Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovė „Heston Airlines“ 2022 metais pajamas augino 5 kartus iki 44 mln. Eur (8,5 mln. Eur 2021 metais) ir uždirbo 0,7 mln. Eur pelno.

    2021 metais bendrovė patyrė 1 mln. eurų nuostolio, dar metais anksčiau – 0,2 mln. Eur nuostolio.
    Įmonės rezultatai rodo užbaigtą pandemijos sunkmetį, o dabar pilnomis apkrovomis veikianti ACMI paslaugų bendrovė šiemet planuoja dar didesnį augimą.

    Comment


      Situacija su Izraeliu vėl įžiebė kalbas apie valstybinio lėktuvo įsigyjimą. Ir mano asmenine nuomone tai būtų pats geriausias sprendimas apie tai šį vakarą kalba ir savaitės panorama. Zuoko išssakyta mintis, kad reiktų bent kelių lėktuvų iš tiesų teisinga. Turėtume įsigyti bent du oralaivius - jais galėtų keliauti ne tik valstybės vadovai, bet ir galėtų būti nuomojamas. Bet pasvajokime, kokie lėktuvai tiktų mūsų valstybei.

      Variantas nr. 3 - Airbus A318/319 (110/156 vietų). Lėktuvas, kurių programos keliauja į pabaigą, techninis palaikymas ir aptarnavimas taps vis sudėtingesnis. Tai yra senas lėktuvas, kuris yra morališkai "atgyvenęs" ir pakankamai daug kuro suvartojantis orlaivis. Pliusas, jog tai yra vieną erviausių salonų, šioje klasėje turintis lėktuvas. Skrydžio nuotolis - 5700/6900 km.



      Variantas nr. 2 - E195-E2. (132 vietos) Po skyrybų su Boeingu ir visos eilės turbulencijų dėl kintančios regioninio lėktuvo sampratos - ateitis tampa vis labiau miglota, turbūt mažiausiai erdvus salonas. Pliusas jog tai yra vienas nauajusių ir moderniausių lėktuvų rinkoje, tad skraidydami juo ne tik taupytume degalus, bet ir būtume draugiškesni aplinkai. Skrydžio nuotolis - 4800 km.



      Variantas nr. 1 - A220-100 (135 vietų) šis lėktuvas yra priežastis, kodėl a318/319 programa keliauja į pabaigą. Vienas moderniausių šiuo metu esančių lėktuvų rinkoje, turintis ergonomišką ir erdvų saloną, vieną moderniausių valdymo sistemų ir mažiausiai savo klasėje suvartojantis degalų. Minusas problemos su varikliais, vis dėl to Pratt & Whitney PW1500G žada jas išspręsti iki 2025. Žinant, kad pirkimai ir laukimas užtruktų, tai turbūt geriausias pasirinkimas Lietuvai. Skrydžio nuotolis - 6100 km.



      O pabaigai priminimas iš kelių dešimtmečių istorijos, vienintelis Lietuvos valstybinis lėktuvas, Lockheed L-1329 JetStar 731, nuotolis 4000 km., 10 vietų.


      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        LY-AMB turbūt neatsitiktinai?

        Comment


          Originalus Lithuanian Airlines lėktuvų dažymo stilius, kaip pasakytų Gator, buvo sharp as hell.

          Comment



            Parašė rmss Rodyti pranešimą
            LY-AMB turbūt neatsitiktinai?

            Manau, kad neatsitiktinai


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
            Originalus Lithuanian Airlines lėktuvų dažymo stilius, kaip pasakytų Gator, buvo sharp as hell.
            Tiems laikams, net ir šiems, "žiauriai kietas" lėktuvas.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė rmss Rodyti pranešimą
              LY-AMB turbūt neatsitiktinai?
              Jis toks būtent dėl to

              Comment


                VIP lėktuvas: ar valstybės vadovams reikia atskiro orlaivio? Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li..._medium=copied

                Manau, kad reikia tik ne VIP, o multifunkcinio. Kad ir Prezidentą nuksraidintų. Sportininkus iš olimpiados surinktų ir ž.onėms įstrigusiems Izraelyje padėtų.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Ant tiek multifuncionalumo neapsimoka - prezidentui reiktų su mažai vietų, o visokioms olimpiadoms ir evakuacijomis jau reiktų keleivinio, 100-200 vietų. Galima kokį A220, bet prezidentui jau per didelis. Toks kaip buvo AMB būtų pats tas prezidentui, bet daugiau niekam netinkantis...

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    VIP lėktuvas: ar valstybės vadovams reikia atskiro orlaivio? Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li..._medium=copied

                    Manau, kad reikia tik ne VIP, o multifunkcinio. Kad ir Prezidentą nuksraidintų. Sportininkus iš olimpiados surinktų ir ž.onėms įstrigusiems Izraelyje padėtų.
                    Tai VIP ir skraidintų prezidentą.
                    Sportininkams taip, jau netuktų VIP.
                    Bet kiek papildomai kainuotų toks, žinant, kad olimpiados kartą į 2 metus.

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                      Ant tiek multifuncionalumo neapsimoka - prezidentui reiktų su mažai vietų, o visokioms olimpiadoms ir evakuacijomis jau reiktų keleivinio, 100-200 vietų. Galima kokį A220, bet prezidentui jau per didelis. Toks kaip buvo AMB būtų pats tas prezidentui, bet daugiau niekam netinkantis...
                      Todėl žymiai pigiau yra nuomotis, pagal poreikį ir dydį. Šiaip net milijardieriai jau atsisakinėja private jet'ų, nes nuomotis dažnai ir pigiau, ir paprasčiau.
                      Flickr

                      Comment


                        Liko nepastebėti:
                        It states that it will start with five to 10 aircraft – using part of its European fleet – and commence operations in the fourth quarter of this year.

                        The company aims to scale-up the new carrier, named Avion Express Brasil, to 25 aircraft by 2027-28.
                        Avion Express had disclosed in May last year that it wanted to set up a Brazilian charter division. It states that it will start with five to 10 aircraft – using part of its European fleet – and commence operations in the fourth quarter of this year.

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą


                          Nuostalgiška, bet LAL buvo labai geras dalykas Lietuvai.
                          Daug kas jau nebeprisimena, bet LAL (kad ir su kokiais valdymo trūkumais) iki 2004 m. vidurio pagal visus parametrus lenkė Air Baltic ir Estonian Air.
                          Kol neperdavė visų duomenų SAS, atseit privatizavimo procesui...

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Daug kas jau nebeprisimena, bet LAL (kad ir su kokiais valdymo trūkumais) iki 2004 m. vidurio pagal visus parametrus lenkė Air Baltic ir Estonian Air.
                            Kol neperdavė visų duomenų SAS, atseit privatizavimo procesui...
                            Noras privatizuoti LAL buvo labai stiprus, net dirbtinai perdėtas, iš ko sekė tolimesni veiksmai lėmę tolimesnius sprendimus, naudingus pavieniams asmenims.

                            Leidę BT užimti lyderio pozicijas, nuėję į minusą turėdami gerus slotus į gerus oro uostus, pakankamai naują lėktuvų parką ir galiausiai parduoti už litą.

                            P.s. LAL į Vilnių atsiskraidindavo keleivių iš Rygos, kurie skrisdavo iš čia toliau.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              „GetJet Airlines“ vadovė: apie pribrendusią aviacijos gairių peržiūrą, remonto pikus ir Latvijos pasiūlymą dėl „Air Baltic“ https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...-baltic-567728
                              Per pastaruosius šešis mėnesius Inga Duglas tapo dviejų organizacijų vadove – gruodį Civilinės aviacijos asociacijos (CAVIA) pirmininke, o kovą – „GetJet Airlines“ generaline direktore.
                              Kalbėdama apie neseniai nauju kampu iškilusį valstybės valdomų oro linijų klausimą, kai Lietuva sulaukė Latvijos kvietimo investuoti į „Air Baltic“, pašnekovė teigia, kad CAVIA ir toliau laikosi požiūrio, jog nors Latvijos valdomos oro linijos yra labai svarbios Lietuvos partnerės, vien dėl to nebūtina tapti bendrovės akcininkais.
                              „Liksiu prie anksčiau išsakytos nuomonės, kad pasirinktas Lietuvos kelias ir toliau lanksčiai atliepti verslo, keliautojų poreikius yra teisingas. Geriau ir toliau didinkime krypčių skaičių, išbandykite naujas, didinkite reikalingų krypčių dažnumą. Pagalvokime apie tą pačią regionų plėtrą, sakykim, Palangos oro uostą. Galbūt jį labiau įgalinti ir pasiimti keleivių srautus iš Latvijos, sakykime, Liepojos–Ventspilio regiono, ir taip kompensuoti prarandamus Šiaurės Lietuvos keleivius, keliaujančius per Rygą. Manau, kad yra būdų kitaip gerinti mūsų susisiekimą, neprisiimant tokio didelio finansinio įsipareigojimo tampant „Air Baltic“ kompanijos dalininkais“, – kalba ji.
                              „Manau, kad mes tikrai sėkmingai augame dėl mūsų ambicingų lietuvaičių. Jeigu žiūrėtume iš CAVIA perspektyvos, esame labai skirtingi: yra ir interjero dizaino, ir gamybos įmonės, ir degalų operatoriai, ir oro uostas, ir antžeminės priežiūros įmonės. Visi auga ir turi tą pačią ambiciją toliau ieškoti augimo kelių. Tai rodo ir tikslai, numatyti Lietuvos aviacijos gairėse iki 2030 m. Planuojama susėsti ir jas peržiūrėti, nes nemažai tikslų jau pasiekėme. Pats laikas ambiciją pakoreguoti ir įvertinti šiandienės situacijos iššūkius. Bet yra dar ką nuveikti, kad mūsų aplinka taptų patrauklesnė ir konkurencingesnė“, – kalba I. Duglas.
                              p.s. su tokia pavarde tik aviacijoje ir dirbti.
                              Paskutinis taisė Arunasx; 2025.05.13, 12:40.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                „GetJet Airlines“ vadovė: apie pribrendusią aviacijos gairių peržiūrą, remonto pikus ir Latvijos pasiūlymą dėl „Air Baltic“ https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...-baltic-567728

                                p.s. su tokia pavarde tik aviacijoje ir dirbti.
                                Šiaip nesamonė, kad tas pats žmogus vadovauja ir privačioms oro linijoms ir neva viešą interesą turinčiai atstovauti asociacijai. GetJet naudinga, kad būtų kuo mažiau airBaltic tiesioginių skrydžių iš Lietuvos, kad galėtų daugiau patys uždirbti dėl konkurencijos nebuvimo.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2025.05.14, 12:26.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Šiaip nesamonė, kad pats pats žmogus vadovauja ir privačioms oro linijoms ir neva viešą interesą turinčiai atstovauti asociacijai. GetJet naudinga, kad būtų kuo mažiau airBaltic tiesioginių skrydžių iš Lietuvos, kad galėtų daugiau patys uždirbti dėl konkurencijos nebuvimo.
                                  Asociacija atstovauja ne viešą interesą, o tik asociacijos narių interesams. Civilinės aviacijos asociacija yra kaip kokia LINAVA.
                                  Man I. Duglas argumentai yra aiškūs ir pagrįsti. Aš pats laikausi tokios nuomonės, kad skrydžių iš Lietuvos geografiją racionaliau plėsti organizuojant vežėjų konkursus subsidijuojamiems maršrutams, o ne per daug rizikingesnį tiesioginį investavimą į nuosavas avialinijas, kurios kaip rodo Latvijos patirtis, yra nuolatinis galvos skausmas. Nepaisant to, kad Airbalticas vaidina svarbų vaidmenį šalies ekonomikoje, tačiau tiek Estijos, tiek mūsų patirtis rodo, kad ekonomika nestagnuoja ir be nacionalinių avialinijų. Ir nėra Lietuvos aviacijos sektorius toks marginalus, lyginant su Latviais, kaip gali atrodyti.
                                  Paskutinis taisė Perfect; 2025.05.14, 07:34.

                                  Comment


                                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                    Asociacija atstovauja ne viešą interesą, o tik asociacijos narių interesams. Civilinės aviacijos asociacija yra kaip kokia LINAVA.
                                    Ne taip supratau iš pavadinimo, panašu, kad ta asociacija iš esmės yra GetJet padalinys, nes nėra tarp narių net lietuviškų tiesioginių jų konkurentų Avion ir Heston.
                                    Flickr

                                    Comment

                                    Working...
                                    X