Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

    Kremlius uždraudė pradėti naują J.Gagarino paslaptingos mirties tyrimą
    Parašas :)

    #2
    Madrido oro uoste per lėktuvo avariją žuvo apie 140 žmonių

    Trečiadienį Ispanijos sostinės Madrido Barajas oro uoste per ispanų avialinijų „Spainair“ lėktuvo avariją žuvo apie 140 žmonių, rašo ispanų spauda. 175 žmonės, tarp kurių buvo ir du kūdikiai, iš Madrido skrido į Gran Kanariją.

    Tik pakilęs lėktuvas pradėjo leistis avariniu būdu, tuomet nuslydo nuo tako ir užsidegė. Spėjama, kad užsiliepsnojo vienas iš lėktuvo variklių.

    Evakuoti 27 sužeistieji, 9 iš jų būklė kritinė.

    Keturi lėktuvo keleiviai buvo vokiečiai, visi kiti - ispanai. Lietuvos radijas pranešė, kad Lietuvos užsienio reikalų ministerijos duomenimis, lietuvių tarp keleivių nebuvo.
    Lrytas.lt

    Karta teko is Copenhagos i Zurch'a skristi su Spainair MD, tuo paciu modeliu, kuris suduzo. Tai prisiminimai gana pozityvus. Net siurpas nukrete kai per Al Jazeera ir CNN isgirdau zuvusiu skaiciu. Idomu tai, kad Al Jazeera buvo pirmoji, kuri pateike tokius didelius zuvusiu skaicius, kai tuo tarpu CNN tuo pat metu skelbe apie 40 zuvusiu

    Comment


      #3
      Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
      Lrytas.lt

      Karta teko is Copenhagos i Zurch'a skristi su Spainair MD, tuo paciu modeliu, kuris suduzo. Tai prisiminimai gana pozityvus. Net siurpas nukrete kai per Al Jazeera ir CNN isgirdau zuvusiu skaiciu. Idomu tai, kad Al Jazeera buvo pirmoji, kuri pateike tokius didelius zuvusiu skaicius, kai tuo tarpu CNN tuo pat metu skelbe apie 40 zuvusiu
      Beveik prieš metus ir man teko su tokio tipo Spanair lėktuvu skristi reisu Barcelona - Las Palmas de Gran Canaria.

      Na nalabai gera įspūdį paliko... Baimės nemažai įvarė netikėtai pradėjęs tekėti vanduo iš ventiliacijos. O dar kyšantys laidai... Trijų valandų kelionę galiu pavadinti kaip vieną nejaukiausių. Visą kelią negalėjau atsipalaiduoti ir stengiausi išgirsti kiekvieną "neįprastą krepšdesį".

      "Įspūdį" taip pat padarė keleivių laipinimas per lėktuvo užpak...

      Comment


        #4
        /\ Man po skyrdzio i Irana is Dubajaus su Kish Airlines, tai turbut beveik visos orolinijos atrodo labiau nei padoriai. Takart kylant, apdailos plastmase, kuri buvo nepritvirtinta medvarzciais atsoko ir atrode, kad tuoj nukris, tai stiuardas ja tiesiog prilaike su ranka. Veliau, buvo dalinami riesutukai su keksiukais, tai personalas uzkandziavo kartu su mumis, tiesiog viena ranka dalindamas uzkandzius, kita - laikydamas savo porcija. Griztant atgal i Dubaju, lektuvas tiesiog driokstelejo ant leidimosi tako.
        Gal skamba neitikinamai, taciau kraupesnio skrydzio nesu turejes.

        O cia tragiskos McDonnell Douglas MD80 avarijos

        Comment


          #5
          Teisinga vieta pasiskaityti apie US Airways Airbus A320 nusileidimą Hudzono upėje:
          http://avherald.com/h?article=41370ebc/0005&opt=0

          Paskutinis taisė alm; 2009.01.19, 16:05. Priežastis: suklydau
          kaip?

          Comment


            #6
            Parašė alm Rodyti pranešimą
            Teisinga vieta pasiskaityti apie American Airlines Airbus A320 nusileidimą Hudzono upėje:
            http://avherald.com/h?article=41370ebc/0005&opt=0

            Atvaizdas
            Ne American Airlines, o US Airways
            o buvo taip...

            Comment


              #7
              Atlanto vandenyne rastos nuolaužos – ne „Air France“ lėktuvo (atnaujinta 10.58 val.)

              http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...7/44042/?fid=2

              Kuo toliau, tai tuo labiau man ši istorija primena Dingusius
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                #8
                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                Atlanto vandenyne rastos nuolaužos – ne „Air France“ lėktuvo (atnaujinta 10.58 val.)

                http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...7/44042/?fid=2

                Kuo toliau, tai tuo labiau man ši istorija primena Dingusius
                Man prieš tai jau "priminė", bet dabar dar labiau.

                Comment


                  #9
                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                  Atlanto vandenyne rastos nuolaužos – ne „Air France“ lėktuvo (atnaujinta 10.58 val.)

                  http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...7/44042/?fid=2

                  Kuo toliau, tai tuo labiau man ši istorija primena Dingusius
                  Bet jei lėktuve nebuvo sprogimo, o tiesiog sugedęs nukrito į vadenyną, turėtų iškilti kažkokios dalys?
                  Flickr

                  Comment


                    #10
                    Gal nusileido kaip Airbus'as Hudsono upei "cielas", bet audra paskandino? Dėl to nėra nuolaužų, ir nieks nieko neranda.

                    Comment


                      #11
                      Pakankamai logiškai atrodanti teorija, kad galėjo netinkamai veikt lėktuvo greičio matavimo prietaisai dėl ko pilotas per daug sumažino greitį, sparnai prarado keliamąją galią ir lėktuvas nukrito.

                      http://online.wsj.com/article/SB124411224440184797.html
                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                      Comment


                        #12
                        Pagal paskutines automatines iš lėktuvo gautas žinutes tai ten viskas iš eilės atsijunginėjo: autopilotas, kompiuterių sistema persijungė į alternatyvios energijos režimą, nustojo veikti skrydžio valdymo įrenginiai. Dar vėliau pranešta, kad sugedo vėjo greitį, aukštį ir kryptį matuojančios sistemos, po to - pagrindinis skrydžio kompiuteris. Paskutinis signalas pranešė, kad viduje nukrito oro slėgis ir visiškai nustojo veikti elektros sistema.
                        Meteorologai kelia versiją, kad tas štormas kėlė sūkuriu į viršų vandenį, todėl apledėjo lėktuvas ir nustojo veikti davikliai. Bet pagal tuos pranešimus matyti, kad eilės seka yra kita. Specialistai, matyt, turi savų versijų, jie turėtų žinoti, kas, dėl ko ir kada gali atsijungti, bet nebūtinai viskas pateks į viešumą. Jei ir ras tas dėžes, tai visuomenei greičiausiai pateiks tokią versiją, kuri mažiausiai kenktų skrydžio bendrovės, lėktuvo gamintojo ir visos aviacijos įvaizdžiui. Viską suvers ypatingai sudėtingoms oro sąlygoms ir nepalankioms aplinkybėms.

                        Comment


                          #13
                          Kas keisciausia, tai kad tuo metu is P. Amerikos (San Paulo, Buenos Aires, Rio) i Europa (UK, Ispanija, Prancuzija) skrido dar apie 12 lektuvu, jie pro ta pacia vieta praskrido be didesniu problemu.

                          Comment


                            #14
                            Jokios gerą pabaigą žadėjusios intrigos:
                            http://www.lrytas.lt/-12443873621242...nuotraukos.htm

                            Comment


                              #15
                              http://www.lrytas.lt/-12446413451243...-papildyta.htm

                              Dar vienas "Airbus". Ar ne rizika gyvybe tokiais skraidyt?

                              Comment


                                #16
                                Parašė Paulius Rodyti pranešimą
                                http://www.lrytas.lt/-12446413451243...-papildyta.htm

                                Dar vienas "Airbus". Ar ne rizika gyvybe tokiais skraidyt?
                                šiuo atveju taigi nieko baisaus neatsitiko...

                                Comment


                                  #17
                                  Man patiko kažkur girdėta (gal kiek ir pritempta) statistika, kad net būti namie yra statistiškai pavojingiau nei būti skrendančiame lėktuve
                                  Bet iš tikųjų labai tos lėktuvų avarijos sureikšminamos, kasdien nuo kitokio transporto avarijų ir kitų priežasčių daug daugiau žūna. O skraidyti yra tikrai pakankamai saugu.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                                    Man patiko kažkur girdėta (gal kiek ir pritempta) statistika, kad net būti namie yra statistiškai pavojingiau nei būti skrendančiame lėktuve
                                    Bet iš tikųjų labai tos lėktuvų avarijos sureikšminamos, kasdien nuo kitokio transporto avarijų ir kitų priežasčių daug daugiau žūna. O skraidyti yra tikrai pakankamai saugu.
                                    Pritariu. Čia kažkas panašaus į tai, kad jeigu girtas Paulikas vairuodamas Mercedes užmušė tris vaikus, tai Mercedes aviakompanija turi staigiai pakeisti visiems automobiliams stabdžius, nes viso pasaulio taksistai ir policininkai atsisako vairuoti šį automobilį dėl nesaugumo...
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Pritariu. Čia kažkas panašaus į tai, kad jeigu girtas Paulikas vairuodamas Mercedes užmušė tris vaikus, tai Mercedes aviakompanija turi staigiai pakeisti visiems automobiliams stabdžius, nes viso pasaulio taksistai ir policininkai atsisako vairuoti šį automobilį dėl nesaugumo... Atvaizdas
                                      Jis vairavo Bububumerį petaką.
                                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                                        ...O skraidyti yra tikrai pakankamai saugu.
                                        Oro transportas yra saugiausias. Skrydzio saugos norma yra ne daugiau vienos zuties per 1 000 000 (milijoną) orlaivių skraidymų valandų.
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment

                                        Working...
                                        X