Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė xvoss Rodyti pranešimą
    Airbaltc: Free high-speed internet on board: https://www.airbaltic.com/en/extra-s...ernet-on-board

    Kas pirmas išbandys, parašykit įspūdžius.
    Sveiki, sekmadienį bandžiau skrendant AIRBALTIC į Rygą, tai prisijungimas paprastas (dėl saugumo ir X apribojimų dar vis yra abejonių), naršant veikia sklandžiai ir prisijungimas nemokamai (gal laikinai). Nors vienu metu naudojosi bent pusė lėktuvo... STARLINK

    Comment


      Tarp kitko ar kam teko prašyti iš AIRBALTIC kompensacijos už bagažo vėlavimą arba sugadintą bagažą, kaip gauti iš jų žalos padengimą ir kokia suma priklauso?
      Radau tik tokią info:
      https://ecc.lt/vartotoju-teises/velu...intas-bagazas/
      https://www.airbaltic.com/lt/pateikite-pretenzija

      Comment


        Visiems nemokamai (aka bilieto kainoje) ir turėtų būti pagal planą.

        Comment


          Rekordines „airBaltic“ pajamas lydi 118,9 mln. Eur nuostolis

          Iš trijų Baltijos valstybių skraidinanti Latvijos nacionalinė aviakompanija „airBaltic“ trečiadienį pranešė suskaičiavusi rekordines 2024 m. gautas pajamas, pasiekusias 747,6 mln. Eur. Tačiau šį rekordą lydi 118,2 mln. Eur nuostolis.

          Palyginti su 2023 metais, kai buvo uždirbta 33,7 mln. Eur grynojo pelno, pajamos išaugo 12%.

          Anot bendrovės, pagrindinės grynojo nuostolio pernai priežastys – spartesnis „Pratt & Whitney“ variklių nusidėvėjimas, valiutų santykių pokyčiai, įskaitant euro nuvertėjimą JAV dolerio atžvilgiu, išlaidos praėjusių metų gegužę išplatintai obligacijų emisijai.

          Suderintas pelnas iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų (EBITDA) sumenko 3% iki 158 mln. Eur, o jo marža – nuo 24,5% iki 21,2%. Kritimą bendrovė paaiškino pirmiausiai veiklos sąnaudų padidėjimu bei išorės rinkos sąlygomis.

          „2024-ieji buvo ir augimo, ir išorinių iššūkių metai. Užfiksavome naujus keleivių skaičiaus ir pajamų rekordus, o reguliariaisiais skrydžiais buvome užimti kaip niekada anksčiau. Paklausa pasiekė naujas aukštumas, nustatydama naujus mūsų istorijos rodiklius. Tačiau finansinius rezultatus paveikė visoje pramonėje kilusios variklių techninės priežiūros problemos ir valiutų kursų svyravimai. Vis dėlto tai laikini sunkumai, kurie nekeičia mūsų ilgalaikės trajektorijos“, – pranešime cituojamas Martinas Gaussas, „airBaltic“ vadovas.

          Comment


            Comment


              Na ką. Gauso era AirBaltic baigėsi...

              https://www.sam.gov.lv/lv/jaunums/pa...ulces-lemumiem

              Comment


                Taking into account the shareholder's vote of no confidence, the Supervisory Board decided to dismiss the current Chairman of the Board, Martins Gaus, from his position as of April 7, 2025.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Atšaukta 5000 skrydžių, nes keleiviams nepatinka skristi kitais orlaiviais, tada vis tiek įdėti Carpatair skraidyti iš Rygos. Manau tai buvo paskutinis lašas.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Toks jausmas, kad tai susiję su Martino Gauso išėjimu.
                    Visgi bene 15 metų jau vadovauja Air Baltic.
                    Pasitvirtino įtarimai.

                    Atleistas „airBaltic“ direktorius Martinas Gaussas




                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                      Atšaukta 5000 skrydžių, nes keleiviams nepatinka skristi kitais orlaiviais, tada vis tiek įdėti Carpatair skraidyti iš Rygos. Manau tai buvo paskutinis lašas.
                      Tik kaip tai susiję su CEO kalte? Latvijos vyriausybė nesupranta kokios prastos aplinkybės susiklostė per paskutinus 5 metus bendrovei (pandemija, dėl karo prarastos RU, BY, UA rinkos, silpna ir maža Latvijos vidaus rinka, A220 problemos su varikliais). Nelabai įsivaizdu, ką geresnio ras.
                      Flickr

                      Comment


                        Martinas Gaussas atleistas iš „airBaltic“ generalinio direktoriaus pareigų

                        Apie variklius:
                        Strigo orlaivių priežiūros ir remonto darbai

                        Bendrovė „airBaltic“ „Airbus A220-300“ orlaivius užsakė 2012 m., o 2016 m. buvo pirmieji pradėję skraidyti jais. Naujuose montuojamas variklis „Pratt & Whitney“ yra naujos technologijos reduktorinis turboreaktyvinis variklis. M. Gaussas 15min.lt sakė, kad palyginti su senesnio tipo varikliais, naujieji sutaupo apie 30 proc. degalų, tačiau juos reikia dažniau keisti, t.y. išmontuoti, gabenti priežiūrios ir remonto darbams bei grąžinus vėl sumontuoti ant sparnų. Išsiderinus „Pratt & Whitney“ bendrovės tiekimo grandinei, jų periodinis remontas ėmė užtrukti ilgiau nei planuota. Dėl to pačioje šių metų pradžioje „airBaltic“ paskelbė apie atšauktus 4 670 vasaros sezono skrydžius.

                        „Variklių pasiūla nėra tokio lygio, koks buvo iki COVID, ir tai yra pasaulinė problema, kuri turi įtakos tik visiškai naujus orlaivius turinčioms oro transporto bendrovėms. Seniems orlaiviams tai neturi įtakos“, – situaciją 15min.lt aiškino buvęs „airBaltic“ vadovas.

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                          Atšaukta 5000 skrydžių, nes keleiviams nepatinka skristi kitais orlaiviais, tada vis tiek įdėti Carpatair skraidyti iš Rygos. Manau tai buvo paskutinis lašas.
                          Na, nebūtų Carpatair, būtų atšaukti ne 5000, o 10000 skrydžių

                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Tik kaip tai susiję su CEO kalte? Latvijos vyriausybė nesupranta kokios prastos aplinkybės susiklostė per paskutinus 5 metus bendrovei (pandemija, dėl karo prarastos RU, BY, UA rinkos, silpna ir maža Latvijos vidaus rinka, A220 problemos su varikliais). Nelabai įsivaizdu, ką geresnio ras.
                          Būtent, man atrodo čia politiniai vėjai, Latvijos premjerė ne per seniausiai perkrovė vyriausybę atleisdama jų susisiekimo ministrą. Atėjo naujas ministras, o naujam ministrui reikia kažką padaryti bent dėl vaizdo, tai ir nulėkė BT CEO galva.

                          Pastaruoju metu BT sunkiai sekėsi iškomunikuoti visuomenei, kodėl pusė lėktuvų parko atiduota Lufthansai (o pati Lufthansa vietoj tapimo "strateginiu" investuotoju paėmė tik 10% BT akcijų be jokių didesnių garantijų ateičiai), IPO srityje irgi nebuvo matyti jokio ryškesnio progreso, tad dabar turim tą ką turim

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                            Na, nebūtų Carpatair, būtų atšaukti ne 5000, o 10000 skrydžių
                            Ne Catpatair problema, komunikacija. Žinai, ko ir kiek trūksta, bent jau gali komunikuoti, kad žmonės pirkdami bilietą žinotų, jog skris su A320, pagamintu 2002 m. Tuo tarpu BT pardavinėja A220, o koks bus orlaivis sužinai iš vakaro, čia ir kyla pirmoji šaršalo banga.

                            Banga nr. 2, kad BT stato tuos pakaitinius orlaivius į Ispanijas, Kiprus ir t.t. Pernai skrendant iš Valensijos pakeitė į a319, kuriame vietos kojomis buvo mažiau nei Ryanair.

                            Bet tai nėra argumentas atšaukti 5000 skrydžių (man atšaukta 10 skrydžių), maža to jie nepasiūlė jokių alternatyvų. Kai kur turėsiu išskristi diena ankščiau, kai kur diena vėliau, bet kai kur gavosi ir dvi dienos. 6 skrydžius pirkau iš Vilniaus, teks perzėst Rygoje - ne bėda, bet laukimas, net keliuose skrydžiuoze gaumasi 4-5 valandos. Tad mano kelionė truks ne 3 valandas, o 8 valandas. Padauginkim 5000 skrydžių iš pusės užimtų kėdžių t.y. 70 - gaunasi nemažai keleivių kuriems viską sumovė.

                            Mano nuomone tai labai blogai suvaldyta krizė, kaip supratau šituos sprendimus priėmė CEO.
                            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.04.09, 07:09.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Tik kaip tai susiję su CEO kalte? Latvijos vyriausybė nesupranta kokios prastos aplinkybės susiklostė per paskutinus 5 metus bendrovei (pandemija, dėl karo prarastos RU, BY, UA rinkos, silpna ir maža Latvijos vidaus rinka, A220 problemos su varikliais). Nelabai įsivaizdu, ką geresnio ras.
                              Iš Gausso interviu:

                              "– Kokia dalis jūsų naujų orlaivių šiais metais bus išnuomota kitoms oro linijų bendrovėms?

                              – Per patį didžiausią piką – 21 lėktuvas (iš 49 turimų – LRT). Ir turbūt kitas klausimas bus, kodėl mes jų negalime panaudoti skrydžiams?

                              – Taip.

                              – Atsakymas labai paprastas – mūsų verslo modelis turi 2 dalis: reguliarius skrydžius ir orlaivių nuomą (angl. ACMI). Mes nuomojame orlaivius kitoms aviakompanijoms pagal ilgalaikes sutartis. Pasiimti lėktuvų negalime, nes sutartyje numatytos baudos. Baudos yra gana didelės, ypač mūsų atveju, kai lėktuvo nuoma siekia trejus metus."

                              Ar ne jis sprendžia kaip veiks kompanija? Per daug A220 atidavei ACMI, kenčia kita verslo pusė (matyt ir pagrindinė).

                              Comment


                                Parašė Suolas Rodyti pranešimą

                                Ar ne jis sprendžia kaip veiks kompanija? Per daug A220 atidavei ACMI, kenčia kita verslo pusė (matyt ir pagrindinė).
                                Jeigu nebūtų numojęs, tai nuostoliai manau būtų dar didesni. Variklių gedimų nėra kaip numatyti, berods jei lėktuvas neišskrenda dėl garantinio gedimo net pagal įstatymus kompensacija nepriklauso, nes tai force majeure kaip ir kokia audra.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Jeigu nebūtų numojęs, tai nuostoliai manau būtų dar didesni. Variklių gedimų nėra kaip numatyti, berods jei lėktuvas neišskrenda dėl garantinio gedimo net pagal įstatymus kompensacija nepriklauso, nes tai force majeure kaip ir kokia audra.
                                  Ir taip ir ne, bazė ant kurios išaugo BT yra keleivių vežimas, į antrą prioritetą padėti reguliarius skrydžius yra pjauti šaką ant kurios sėdi.

                                  Jei jau generuoji pinigus iš ACMI, išsinuomuok kitus lėktvus ir apie tą komunikuok. Arba jeigu skauda dėl orlaivių trūkumo, rizikas išdalink tarp ACMI ir reguliarių skrydžių.

                                  Ir šitame fone ryškėja kitas dalykas, manau čia vienintelė priežastis dėl LH ėjimo, įsigyjant akcijų, kad užsitikrinti savo grupei reikiamus lėktuvus. 21 lėktuvas x 6 rotacijos, 120 skrydžių po 140 keleivių per dieną! O vietiniai pakeitės.

                                  Sorry, bet manau teisingas latvių sprendimas, aiškiai parodant, kur yra kompanijos prioritetai.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Ir taip ir ne, bazė ant kurios išaugo BT yra keleivių vežimas, į antrą prioritetą padėti reguliarius skrydžius yra pjauti šaką ant kurios sėdi.

                                    Jei jau generuoji pinigus iš ACMI, išsinuomuok kitus lėktvus ir apie tą komunikuok. Arba jeigu skauda dėl orlaivių trūkumo, rizikas išdalink tarp ACMI ir reguliarių skrydžių.

                                    Ir šitame fone ryškėja kitas dalykas, manau čia vienintelė priežastis dėl LH ėjimo, įsigyjant akcijų, kad užsitikrinti savo grupei reikiamus lėktuvus. 21 lėktuvas x 6 rotacijos, 120 skrydžių po 140 keleivių per dieną! O vietiniai pakeitės.

                                    Sorry, bet manau teisingas latvių sprendimas, aiškiai parodant, kur yra kompanijos prioritetai.
                                    Siūlote laikyti belenkiek lėktuvų atsargoje dėl gedimų, kurių net negalima numatyti? Kurios avialinijos taip dirba?
                                    Tai viskas ok, galės stovėti nors ir visi užsakyti 100 lėktuvų skurdžioje Rygoje, o Latvijos vyriausybė kasmet kiš dešimtis milijonų Eur subsidijų kaip iki Gauso atėjimo, kuris bankrutuojančią kompaniją pavertė viena geriausių regione.

                                    Paskutinis taisė Lettered; 2025.04.09, 10:38.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Išties šaunuolis Gaussas, per savo vadovavimą nuveikė daug. Bet toks jau yra verslas (ypač, jeigu verslas persipynęs su politiniais procesais) - kai kompanijai sekasi mažiau, nors ir dėl į vieną vietą sukritusių daug aplinkybių, atsakingu laikomas vadovas ir jis turi būti bet kada pasirengęs paaukoti savo darbo vietą. Tikiu, kad jis labai ir nenusiminė, nes visgi 13 su puse metų vadovauti tokiai kompanijai yra tikrai neblogai.

                                      Comment


                                        Latvijos premjerė siūlo Lietuvai ir Estijai investuoti į „airBaltic“
                                        Latvijos premjerė Evika Silinia kreipėsi į Lietuvos ir Estijos vyriausybes siūlydama joms apsvarstyti galimybę investuoti į Latvijos nacionalines avialinijas „airBaltic“, kurios ketina paskelbti pirminį viešą akcijų siūlymą (IPO).

                                        E. Silinia sakė TV kanalui TV3, kad kaimyninės šalys į šį pasiūlymą dar neatsakė, bet Latvijos vyriausybė tęs darbą šiuo klausimu.

                                        Anot premjerės, sėkmingas IPO platinimas buvo pagrindinis uždavinys dabar jau atleistam „airBaltic“ vadovui Martinui Gaussui ir lieka uždaviniu naujajai bendrovės vadovybei. Ji priminė, kad ankstesnė bendrovės vadovybė dukart nesėkmingai rengėsi IPO platinimui.<...>
                                        https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ti-i-airbaltic

                                        Comment

                                        Working...
                                        X