Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus oro uoste pradedamos rekonstruoti senųjų išvykimo terminalų erdvės https://www.lrt.lt
    Vilniaus oro uoste pradėtos rekonstruoti senųjų išvykimo terminalų erdvės. Planuojama, kad 15 mln. eurų (be PVM) vertės darbai užtruks pusantrų metų.
    Statybos ir inžinerijos įmonė KRS pertvarką atliks maždaug 10 tūkst. kv. metrų ploto erdvėse – nuo grindų iki stogo, kuris irgi bus rekonstruojamas. Šiuo metu išmontuojami buvusios išvykimo salės viduje esantys senieji įrengimai. Po konversijos buvusi išvykimo salė taps Šengeno zonos išvykimo erdve su komercinėmis paslaugomis.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      O klaustrofobija ties senojo išvykimo terminalo vartais bus kažkaip išspręsta? Tos keleivių gyvatėlės kokios būna VNO nelabai kur kitur matęs, bet viliuosi kažkaip dar bus pertvarkyta.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Laimėjusio darbo vaizdai:




        Nelabai supratau, tai kurį variantą statys?

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          Nelabai supratau, tai kurį variantą statys?
          Išdalinta fazėmis kad nereikėtų visiškai visko vienu kartu užkeisti - iš pradžių pastatys dalį pastato su bagažo atsiėmimu paliekant esama bokštą, ir po to bokštas bus nugriautas ir pratęstas terminalas su labiau komercinėmis erdvėmis kurios bus būvusioje bokšto vietoje. PDF'e prie projekto aprašyta gana detaliai.

          Comment


            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

            Išdalinta fazėmis kad nereikėtų visiškai visko vienu kartu užkeisti - iš pradžių pastatys dalį pastato su bagažo atsiėmimu paliekant esama bokštą, ir po to bokštas bus nugriautas ir pratęstas terminalas su labiau komercinėmis erdvėmis kurios bus būvusioje bokšto vietoje. PDF'e prie projekto aprašyta gana detaliai.
            Sakyčiau keistokas planavimas. Pastatyti pastatą be vieno kampo, padaryti kažkokį laikiną fasadą, tada vėl lipdyti tą kampą (klausimas kaip su medžiagomis fasadui, stogui ir kt., nes gali skirtis spalvos ar nebūti prieinamos tos pačios medžiagos po kiek laiko) uždarant dalį erdvių... Jau turbūt paprasčiau būtų pastatyti kitur tą bokštą ir viską į jį perkelti prieš pradedant terminalo statybas.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Sakyčiau keistokas planavimas. Pastatyti pastatą be vieno kampo, padaryti kažkokį laikiną fasadą, tada vėl lipdyti tą kampą (klausimas kaip su medžiagomis fasadui, stogui ir kt., nes gali skirtis spalvos ar nebūti prieinamos tos pačios medžiagos po kiek laiko) uždarant dalį erdvių... Jau turbūt paprasčiau būtų pastatyti kitur tą bokštą ir viską į jį perkelti prieš pradedant terminalo statybas.
              Faktas kad neidealu, bet žiūrint į kitus projektus tai regis visiškai visi turi tokį pat sprendimą, tai tikriausiai buvo reikalavimas kad tas bokštas turi ilgiau pagyventi.

              Comment


                Atrodo tai sakyčiau visai fainai

                Lietuvai minint Mikalojaus Konstantino Čiurlionio 150-ąjį jubiliejų Vyriausybė suteikė simbolinį menininko vardą Vilniaus oro uostui, o šis savo erdves atvėrė ne tik kūrėjo vizualiems darbams, bet ir muzikai.

                Milijonai keliautojų su M. K. Čiurlionio kūryba šiemet susipažins oro uosto erdvėse regėdami, klausydami ir patirdami integruotus meno sprendimus, kurie pristato vieną ryškiausių Lietuvos kūrėjų.

                Click image for larger version

Name:	1-1024x683.jpg
Views:	623
Size:	119,8 kB
ID:	2209071

                https://www.bustonaujienos.lt/vilnia...lionio-kuryba/

                Comment


                  Kaip galima nepamatyt tokių akivaizdžių klaidų

                  Comment


                    Parašė justinas adam Rodyti pranešimą
                    Kaip galima nepamatyt tokių akivaizdžių klaidų
                    Matomai tekstas yra giliau nei siekia žvilgsnis ir lieka nepamatytas

                    Comment


                      Parašė justinas adam Rodyti pranešimą
                      Kaip galima nepamatyt tokių akivaizdžių klaidų

                      True kartus ziurejau kol pamačiau "sieka". Tai galima
                      Ps: kablelis dedamas tik prieš antrą "nei"
                      Paskutinis taisė digital; 2025.07.11, 22:42. Priežastis: siela -> sieka

                      Comment


                        Netikėta žinia: iš Vilniaus bus galima tiesiogiai nuskristi į Tailandą


                        https://madeinvilnius.lt/transportas...lando-miestus/

                        Radau daugiau info:

                        Tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus* vyks nuo 2025 m. spalio 27 d. iki 2026 m. kovo 8 d.
                        • Skrydžiai bus vykdomi „Boeing 737-800 MAX“ lėktuvais (SkyUp kiek supratau)
                        • *Skrydžio metu numatytas trumpas techninis sustojimas Šardžoje (JAE) kuro papildymui (apie 1 val.).
                        • Kelionė į priekį truks 13 val. 45 min., o atgal – 15 val. 15 min.
                        • Lėktuve bus patiekiami du nemokami valgiai, jau įtraukti į kainą.

                        IMHO - Panašu į labai sunkų skrydį tiek keleiviams, tiek įgūlai...

                        Comment


                          Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                          Netikėta žinia: iš Vilniaus bus galima tiesiogiai nuskristi į Tailandą


                          https://madeinvilnius.lt/transportas...lando-miestus/

                          Radau daugiau info:

                          Tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus* vyks nuo 2025 m. spalio 27 d. iki 2026 m. kovo 8 d.
                          • Skrydžiai bus vykdomi „Boeing 737-800 MAX“ lėktuvais (SkyUp kiek supratau)
                          • *Skrydžio metu numatytas trumpas techninis sustojimas Šardžoje (JAE) kuro papildymui (apie 1 val.).
                          • Kelionė į priekį truks 13 val. 45 min., o atgal – 15 val. 15 min.
                          • Lėktuve bus patiekiami du nemokami valgiai, jau įtraukti į kainą.

                          IMHO - Panašu į labai sunkų skrydį tiek keleiviams, tiek įgūlai...

                          15 hours on a narrow-body plane? Mamma mia.

                          Comment


                            Ar maišau su kita tolima Azijos kryptimi, ar Tailando kryptis buvo viešai skelbta prieš kelis mėnesius jau?
                            Ar čia šiaip žurnalistai nesigaudo su tuo "netikėta"?

                            Comment


                              Parašė giuffro Rodyti pranešimą


                              15 hours on a narrow-body plane? Mamma mia.
                              Jeigu ne verslo klase skrendi, tai jokio skirtumo iš esmės.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė giuffro Rodyti pranešimą


                                15 hours on a narrow-body plane? Mamma mia.
                                Koks skirtumas ar platus lėktuvas, ar siauras? Sėdynės ir praėjimai vis tiek tokio pačio pločio

                                Comment


                                  Tiesiog pasaka single aisle kai 200 galvų grūsis ant dviejų tulikų gale patriest po chicken rice curry.

                                  Comment


                                    Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                    Tiesiog pasaka single aisle kai 200 galvų grūsis ant dviejų tulikų gale patriest po chicken rice curry.
                                    Su A220 esu skridęs apie beveik 7 val. ir nebuvo jokių eilių prie tualetų, plius tiek fiziškai, tiek psichologiškai sėdėti mažame lėktuve geriau nei viduryje kokio 777. Wide body komfortas ilgose kelionėse tik tokiu atveju, jei skrendi ne ekonomine klase.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2025.07.11, 12:41.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                      Tiesiog pasaka single aisle kai 200 galvų grūsis ant dviejų tulikų gale patriest po chicken rice curry.
                                      Dar priekyje vienas. Europoje skraido ir nebūna, kad labai trūksta tualetų. Na sakykim Europoje mažuma valgo, tai gal tas kiek ir padidina tualetų lankymo dažnį, bet ne kažkas labai jau baisaus.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Su A220 esu skridęs apie beveik 7 val. ir nebuvo jokių eilių prie tualetų, plius tiek fiziškai, tiek psichologiškai sėdėti mažame lėktuve geriau nei viduryje kokio 777. Wide body komfortas ilgose kelionėse tik tokiu atveju, jei skrendi ne ekonomine klase.
                                        Esu skridęs n kartų tiek A220, tiek B777 ir galiu patvirtinti, kad absoliučiai nusišneki. Juokinga, kad kaip pvz dar pasirinkai geriausią variantą, galėjai bent kokį B787 paminėt.

                                        Kaži kam gamina ir oro linijos perka wide body, kai single aisle dar patogiau long haulint
                                        Paskutinis taisė rmss; 2025.07.11, 12:52.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Su A220 esu skridęs apie beveik 7 val. ir nebuvo jokių eilių prie tualetų, plius tiek fiziškai, tiek psichologiškai sėdėti mažame lėktuve geriau nei viduryje kokio 777. Wide body komfortas ilgose kelionėse tik tokiu atveju, jei skrendi ne ekonomine klase.
                                          Labiau priklauso nuo to kokį produktą gauni. Ar yra long-haul produktas, kad ir short-haul lėktuvuose, kaip Turkish ar flyDubai - ekranai, wifi, maistas, patogios sėdynės ir t.t. ar Europietiško low cost paslauga. Teko skristi į Kanarus su Air Baltico a220 buvo tikra kančia, nors ir daugiau vietos kojoms pasiėmiau. Sėdynės nepritaikytos tokios trukmės skrydžiams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X