Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus oro uoste pradedamos rekonstruoti senųjų išvykimo terminalų erdvės https://www.lrt.lt
    Vilniaus oro uoste pradėtos rekonstruoti senųjų išvykimo terminalų erdvės. Planuojama, kad 15 mln. eurų (be PVM) vertės darbai užtruks pusantrų metų.
    Statybos ir inžinerijos įmonė KRS pertvarką atliks maždaug 10 tūkst. kv. metrų ploto erdvėse – nuo grindų iki stogo, kuris irgi bus rekonstruojamas. Šiuo metu išmontuojami buvusios išvykimo salės viduje esantys senieji įrengimai. Po konversijos buvusi išvykimo salė taps Šengeno zonos išvykimo erdve su komercinėmis paslaugomis.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      O klaustrofobija ties senojo išvykimo terminalo vartais bus kažkaip išspręsta? Tos keleivių gyvatėlės kokios būna VNO nelabai kur kitur matęs, bet viliuosi kažkaip dar bus pertvarkyta.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Laimėjusio darbo vaizdai:




        Nelabai supratau, tai kurį variantą statys?

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          Nelabai supratau, tai kurį variantą statys?
          Išdalinta fazėmis kad nereikėtų visiškai visko vienu kartu užkeisti - iš pradžių pastatys dalį pastato su bagažo atsiėmimu paliekant esama bokštą, ir po to bokštas bus nugriautas ir pratęstas terminalas su labiau komercinėmis erdvėmis kurios bus būvusioje bokšto vietoje. PDF'e prie projekto aprašyta gana detaliai.

          Comment


            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

            Išdalinta fazėmis kad nereikėtų visiškai visko vienu kartu užkeisti - iš pradžių pastatys dalį pastato su bagažo atsiėmimu paliekant esama bokštą, ir po to bokštas bus nugriautas ir pratęstas terminalas su labiau komercinėmis erdvėmis kurios bus būvusioje bokšto vietoje. PDF'e prie projekto aprašyta gana detaliai.
            Sakyčiau keistokas planavimas. Pastatyti pastatą be vieno kampo, padaryti kažkokį laikiną fasadą, tada vėl lipdyti tą kampą (klausimas kaip su medžiagomis fasadui, stogui ir kt., nes gali skirtis spalvos ar nebūti prieinamos tos pačios medžiagos po kiek laiko) uždarant dalį erdvių... Jau turbūt paprasčiau būtų pastatyti kitur tą bokštą ir viską į jį perkelti prieš pradedant terminalo statybas.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Sakyčiau keistokas planavimas. Pastatyti pastatą be vieno kampo, padaryti kažkokį laikiną fasadą, tada vėl lipdyti tą kampą (klausimas kaip su medžiagomis fasadui, stogui ir kt., nes gali skirtis spalvos ar nebūti prieinamos tos pačios medžiagos po kiek laiko) uždarant dalį erdvių... Jau turbūt paprasčiau būtų pastatyti kitur tą bokštą ir viską į jį perkelti prieš pradedant terminalo statybas.
              Faktas kad neidealu, bet žiūrint į kitus projektus tai regis visiškai visi turi tokį pat sprendimą, tai tikriausiai buvo reikalavimas kad tas bokštas turi ilgiau pagyventi.

              Comment


                Atrodo tai sakyčiau visai fainai

                Lietuvai minint Mikalojaus Konstantino Čiurlionio 150-ąjį jubiliejų Vyriausybė suteikė simbolinį menininko vardą Vilniaus oro uostui, o šis savo erdves atvėrė ne tik kūrėjo vizualiems darbams, bet ir muzikai.

                Milijonai keliautojų su M. K. Čiurlionio kūryba šiemet susipažins oro uosto erdvėse regėdami, klausydami ir patirdami integruotus meno sprendimus, kurie pristato vieną ryškiausių Lietuvos kūrėjų.

                Click image for larger version

Name:	1-1024x683.jpg
Views:	111
Size:	119,8 kB
ID:	2209071

                https://www.bustonaujienos.lt/vilnia...lionio-kuryba/

                Comment


                  Kaip galima nepamatyt tokių akivaizdžių klaidų

                  Comment

                  Working...
                  X