Hadid biuro darbai visais atvejais maždaug tas pats, ar tai būtų Vilnius Connect, ar VNO.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Skaniai atrodo tikrai.
Architektūrinės idėjos konkurse dalyvavo 11 idėjų, atitikusių visus pateikimo reikalavimus. Ekspertų komisija pastebėjo, kad pasiūlymų skaičius buvo tikrai didelis, o idėjų konkurencija – itin aktyvi. LTOU duomenimis, konkurse dalyvavo tiek Lietuvos, tiek užsienio architektų komandos, atsižvelgusios į tai, kad atvykimo terminalas yra šalies aviacijai ir ekonominiam augimui strategiškai svarbus projektas. Siekiama, kad naujasis atvykimo terminalas būtų pastatytas iki 2028 metų pabaigos.
https://www.bustonaujienos.lt/vilnia...riausia-ideja/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą"Oro Navigacijos" pastatas nus nugriautas?
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąKiek matau išvykimas per rankoves, o atvykusius vežios autobusais arba paleis bėgioti iš lėktuvo iki terminalo kaip ir dabar?
Kiek esu skridęs, tai išlaipinimas ir tolimesnis įlaipinimas vykdomas vienoje ir toje pačioje vietoje. Čia jau priklausomai nuo avialinijų, arba per "rankovė" arba viduryje perono ir vežami autobusais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kai lėktuvas atvyksta, jis pirma išleidžia keleivius kažkurioje vietoje, o tik po to yra tempiamas prie "rankovės"? Čia kažkokia naujovė būtų.
Kiek esu skridęs, tai išlaipinimas ir tolimesnis įlaipinimas vykdomas vienoje ir toje pačioje vietoje. Čia jau priklausomai nuo avialinijų, arba per "rankovė" arba viduryje perono ir vežami autobusais.
Comment
-
Parašė Malach Rodyti pranešimą
Ne, visiškai teisingai. Kur išleidžia ten ir susirenka. Kadangi rankovė kainuoja papildomai, tai daugiausiai viskas vyks autobusais toliau, spėju.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Malach Rodyti pranešimą
Ne, visiškai teisingai. Kur išleidžia ten ir susirenka. Kadangi rankovė kainuoja papildomai, tai daugiausiai viskas vyks autobusais toliau, spėju.
Comment
-
Parašė Malach Rodyti pranešimą
Ne, visiškai teisingai. Kur išleidžia ten ir susirenka. Kadangi rankovė kainuoja papildomai, tai daugiausiai viskas vyks autobusais toliau, spėju.Paskutinis taisė Gator; Vakar, 13:07.
- 3 patinka
Comment
-
Kažkodėl galvoju, kad jie yra pasiskaičiavę jog laipinimas iš lauko per priekį ir galą vyksta optimaliau ir greičiau. Tai tas sutaupytas laikas atsveria autobuso ir vairuotojo kaštus.
Kitaip sunku būtų suprasti, kodėl pradedamas "laipinimas" ir visi suvaromi į gardą, kai net matai tavo lėktuvą dar tik besileidžiantį. Akivaizdu, kad labai spaudžiama minimizuoti lėktuvo buvimą ant žemės.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKažkodėl galvoju, kad jie yra pasiskaičiavę jog laipinimas iš lauko per priekį ir galą vyksta optimaliau ir greičiau. Tai tas sutaupytas laikas atsveria autobuso ir vairuotojo kaštus.
Kitaip sunku būtų suprasti, kodėl pradedamas "laipinimas" ir visi suvaromi į gardą, kai net matai tavo lėktuvą dar tik besileidžiantį. Akivaizdu, kad labai spaudžiama minimizuoti lėktuvo buvimą ant žemės.
Edit, radau citatą:
FB, aviacinisrokenrolas, 2020 10 09.Paskutinis taisė Suolas; Vakar, 12:58.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Malach Rodyti pranešimą
Ne, visiškai teisingai. Kur išleidžia ten ir susirenka. Kadangi rankovė kainuoja papildomai, tai daugiausiai viskas vyks autobusais toliau, spėju.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Pats terminalas tai gražus, bet sunku suprasti kokia bus jo funkcija. Žodis "atvykimo" sufleruoja, kad jis bus skirtas atvykimui (t. y. ten bus atsiimamas bagažas ir bus keleivių pasitikimo salė. Bet koks tuomet tikslas to L formos iškyšulio į oro uosto gilumą dešinėje? Ar atvykimo terminale bus papildomi vartai (t. y. iš jo bus ir išvykstama)? Jei taip, kodėl nematyti jokių rankovių ar bent jau įėjimų/išėjimų pėstiesiems? Ar čia reikia kreipti dėmesį tik į pačią vizija (fasadą, spalvas, medžiagas ir t. t.), o pastatų forma ir funkcionalumas gali skirtis? Kituose darbuose irgi matau tokį iškyšulį.
O dėl įleidimo/išleidimo atskirose vietose - niekas taip nežaidžia. Low cost'ai, net jeigu rankovės ir nemokamos, nori parkuotis ne prie jų, nes taip gali išnaudoti abi įlaipinimo duris, nebent dėl kažkokių priežasčių (pvz. darbuotojų trūkumo, oro uosto spaudimo ar pan.) yra priverčiami naudotis rankovėmis. Bet šiais laikais net ir legacy airlines turi beveik low cost'ų lygio turnaround'us.
O šiaip tai je suis Vilniaus oro uostas - tik nurimus statyboms oro uosto prieigose, laukia kitos. Gerai tik tiek, kad šitos veikiausiai mažiau trukdys keleiviams, bet tvoros ir bardakas vis tiek bus.Paskutinis taisė eigh; Vakar, 13:20.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąPats terminalas tai gražus, bet sunku suprasti kokia bus jo funkcija. Žodis "atvykimo" sufleruoja, kad jis bus skirtas atvykimui (t. y. ten bus atsiimamas bagažas ir bus keleivių pasitikimo salė. Bet koks tuomet tikslas to L formos iškyšulio į oro uosto gilumą dešinėje? Ar atvykimo terminale bus papildomi vartai (t. y. iš jo bus ir išvykstama)? Jei taip, kodėl nematyti jokių rankovių ar bent jau įėjimų/išėjimų pėstiesiems? Ar čia reikia kreipti dėmesį tik į pačią vizija (fasadą, spalvas, medžiagas ir t. t.), o pastatų forma ir funkcionalumas gali skirtis? Kituose darbuose irgi matau tokį iškyšulį.
O dėl įleidimo/išleidimo atskirose vietose - niekas taip nežaidžia. Low cost'ai, net jeigu rankovės ir nemokamos, nori parkuotis ne prie jų, nes taip gali išnaudoti abi įlaipinimo duris, nebent dėl kažkokių priežasčių (pvz. darbuotojų trūkumo, oro uosto spaudimo ar pan.) yra priverčiami naudotis rankovėmis. Bet šiais laikais net ir legacy airlines turi beveik low cost'ų lygio turnaround'us.
O šiaip tai je suis Vilniaus oro uostas - tik nurimus statyboms oro uosto prieigose, laukia kitos. Gerai tik tiek, kad šitos veikiausiai mažiau trukdys keleiviams, bet tvoros ir bardakas vis tiek bus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąOsle Ryanair laipina per abi duris, priekinėms rankovė, galinės eina per lauką.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąPats terminalas tai gražus, bet sunku suprasti kokia bus jo funkcija. Žodis "atvykimo" sufleruoja, kad jis bus skirtas atvykimui (t. y. ten bus atsiimamas bagažas ir bus keleivių pasitikimo salė. Bet koks tuomet tikslas to L formos iškyšulio į oro uosto gilumą dešinėje? Ar atvykimo terminale bus papildomi vartai (t. y. iš jo bus ir išvykstama)? Jei taip, kodėl nematyti jokių rankovių ar bent jau įėjimų/išėjimų pėstiesiems? Ar čia reikia kreipti dėmesį tik į pačią vizija (fasadą, spalvas, medžiagas ir t. t.), o pastatų forma ir funkcionalumas gali skirtis? Kituose darbuose irgi matau tokį iškyšulį.
O dėl įleidimo/išleidimo atskirose vietose - niekas taip nežaidžia. Low cost'ai, net jeigu rankovės ir nemokamos, nori parkuotis ne prie jų, nes taip gali išnaudoti abi įlaipinimo duris, nebent dėl kažkokių priežasčių (pvz. darbuotojų trūkumo, oro uosto spaudimo ar pan.) yra priverčiami naudotis rankovėmis. Bet šiais laikais net ir legacy airlines turi beveik low cost'ų lygio turnaround'us.
O šiaip tai je suis Vilniaus oro uostas - tik nurimus statyboms oro uosto prieigose, laukia kitos. Gerai tik tiek, kad šitos veikiausiai mažiau trukdys keleiviams, bet tvoros ir bardakas vis tiek bus.
Tikriausiai visas 2-as aukštas bus integruotas ir skirtas išvykimui ir per visą ilgį, išskiriant ne-Šengeno zoną (gal senajame).
Įdomu būtų pamatyti visą planą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Suolas Rodyti pranešimąBūtent, tik greitis. Kaina čia nežaidžia. Bartkus kažkur apie tai rašė.
Edit, radau citatą:
FB, aviacinisrokenrolas, 2020 10 09.
Tai taip ir liks.
Comment
Comment