Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Hadid biuro darbai visais atvejais maždaug tas pats, ar tai būtų Vilnius Connect, ar VNO.

    Comment


      Laimėjusio darbo vaizdai:























      Comment


        Skaniai atrodo tikrai.

        Architektūrinės idėjos konkurse dalyvavo 11 idėjų, atitikusių visus pateikimo reikalavimus. Ekspertų komisija pastebėjo, kad pasiūlymų skaičius buvo tikrai didelis, o idėjų konkurencija – itin aktyvi. LTOU duomenimis, konkurse dalyvavo tiek Lietuvos, tiek užsienio architektų komandos, atsižvelgusios į tai, kad atvykimo terminalas yra šalies aviacijai ir ekonominiam augimui strategiškai svarbus projektas. Siekiama, kad naujasis atvykimo terminalas būtų pastatytas iki 2028 metų pabaigos.

        https://www.bustonaujienos.lt/vilnia...riausia-ideja/

        Comment


          Turbūt tikrai geriausias! Bet kai tarp išvykimo ir atvykimo terminalų vos keli metai - ir kad tokio apimties projekte yra dar du projektai, tai rodo jog mūsų valstybės strateginio planavimo lygmuo yra labai žemo lygio.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            "Oro Navigacijos" pastatas nus nugriautas?

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              "Oro Navigacijos" pastatas nus nugriautas?
              Jį jau seniai planuojama nugriauti

              Comment


                Kiek matau išvykimas per rankoves, o atvykusius vežios autobusais arba paleis bėgioti iš lėktuvo iki terminalo kaip ir dabar?

                Comment


                  Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                  Kiek matau išvykimas per rankoves, o atvykusius vežios autobusais arba paleis bėgioti iš lėktuvo iki terminalo kaip ir dabar?
                  O kai lėktuvas atvyksta, jis pirma išleidžia keleivius kažkurioje vietoje, o tik po to yra tempiamas prie "rankovės"? Čia kažkokia naujovė būtų.
                  Kiek esu skridęs, tai išlaipinimas ir tolimesnis įlaipinimas vykdomas vienoje ir toje pačioje vietoje. Čia jau priklausomai nuo avialinijų, arba per "rankovė" arba viduryje perono ir vežami autobusais.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    O kai lėktuvas atvyksta, jis pirma išleidžia keleivius kažkurioje vietoje, o tik po to yra tempiamas prie "rankovės"? Čia kažkokia naujovė būtų.
                    Kiek esu skridęs, tai išlaipinimas ir tolimesnis įlaipinimas vykdomas vienoje ir toje pačioje vietoje. Čia jau priklausomai nuo avialinijų, arba per "rankovė" arba viduryje perono ir vežami autobusais.
                    Ne, visiškai teisingai. Kur išleidžia ten ir susirenka. Kadangi rankovė kainuoja papildomai, tai daugiausiai viskas vyks autobusais toliau, spėju.

                    Comment


                      Parašė Malach Rodyti pranešimą

                      Ne, visiškai teisingai. Kur išleidžia ten ir susirenka. Kadangi rankovė kainuoja papildomai, tai daugiausiai viskas vyks autobusais toliau, spėju.
                      Viskas priklauso nuo oro uosto, Romoje Fumicino net ir Wizz su Ryanair prie rankovių parkuojasi.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Malach Rodyti pranešimą

                        Ne, visiškai teisingai. Kur išleidžia ten ir susirenka. Kadangi rankovė kainuoja papildomai, tai daugiausiai viskas vyks autobusais toliau, spėju.
                        Kažkokiam pokalbyje lyg esu girdėjas Bartkų sakant, kad VNO rankovės papildomai nekainuoja, tiesiog Ryanair ir Wizz Air nenori jomis naudotis.

                        Comment


                          Parašė Malach Rodyti pranešimą

                          Ne, visiškai teisingai. Kur išleidžia ten ir susirenka. Kadangi rankovė kainuoja papildomai, tai daugiausiai viskas vyks autobusais toliau, spėju.
                          Iš ko rankovės kaina tokia brangi, kad autobusas, degalai, vairuotojo alga pigiau?
                          Paskutinis taisė Gator; Vakar, 13:07.

                          Comment


                            Kažkodėl galvoju, kad jie yra pasiskaičiavę jog laipinimas iš lauko per priekį ir galą vyksta optimaliau ir greičiau. Tai tas sutaupytas laikas atsveria autobuso ir vairuotojo kaštus.
                            Kitaip sunku būtų suprasti, kodėl pradedamas "laipinimas" ir visi suvaromi į gardą, kai net matai tavo lėktuvą dar tik besileidžiantį. Akivaizdu, kad labai spaudžiama minimizuoti lėktuvo buvimą ant žemės.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Kažkodėl galvoju, kad jie yra pasiskaičiavę jog laipinimas iš lauko per priekį ir galą vyksta optimaliau ir greičiau. Tai tas sutaupytas laikas atsveria autobuso ir vairuotojo kaštus.
                              Kitaip sunku būtų suprasti, kodėl pradedamas "laipinimas" ir visi suvaromi į gardą, kai net matai tavo lėktuvą dar tik besileidžiantį. Akivaizdu, kad labai spaudžiama minimizuoti lėktuvo buvimą ant žemės.
                              Būtent, tik greitis. Kaina čia nežaidžia. Bartkus kažkur apie tai rašė.

                              Edit, radau citatą:
                              Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-06-27 at 13-56-53 Lounge by #aviacinisrokenrolas Facebook.png
Views:	236
Size:	44,2 kB
ID:	2207476
                              FB, aviacinisrokenrolas, 2020 10 09.
                              Paskutinis taisė Suolas; Vakar, 12:58.

                              Comment


                                Parašė Malach Rodyti pranešimą

                                Ne, visiškai teisingai. Kur išleidžia ten ir susirenka. Kadangi rankovė kainuoja papildomai, tai daugiausiai viskas vyks autobusais toliau, spėju.
                                Viskas priklauso ir nuo oro uosto, Romoje Fumicino net ir Wizz su Ryanair prie rankovių parkuojasi.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Pats terminalas tai gražus, bet sunku suprasti kokia bus jo funkcija. Žodis "atvykimo" sufleruoja, kad jis bus skirtas atvykimui (t. y. ten bus atsiimamas bagažas ir bus keleivių pasitikimo salė. Bet koks tuomet tikslas to L formos iškyšulio į oro uosto gilumą dešinėje? Ar atvykimo terminale bus papildomi vartai (t. y. iš jo bus ir išvykstama)? Jei taip, kodėl nematyti jokių rankovių ar bent jau įėjimų/išėjimų pėstiesiems? Ar čia reikia kreipti dėmesį tik į pačią vizija (fasadą, spalvas, medžiagas ir t. t.), o pastatų forma ir funkcionalumas gali skirtis? Kituose darbuose irgi matau tokį iškyšulį.

                                  O dėl įleidimo/išleidimo atskirose vietose - niekas taip nežaidžia. Low cost'ai, net jeigu rankovės ir nemokamos, nori parkuotis ne prie jų, nes taip gali išnaudoti abi įlaipinimo duris, nebent dėl kažkokių priežasčių (pvz. darbuotojų trūkumo, oro uosto spaudimo ar pan.) yra priverčiami naudotis rankovėmis. Bet šiais laikais net ir legacy airlines turi beveik low cost'ų lygio turnaround'us.

                                  O šiaip tai je suis Vilniaus oro uostas - tik nurimus statyboms oro uosto prieigose, laukia kitos. Gerai tik tiek, kad šitos veikiausiai mažiau trukdys keleiviams, bet tvoros ir bardakas vis tiek bus.
                                  Paskutinis taisė eigh; Vakar, 13:20.

                                  Comment


                                    Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                    Pats terminalas tai gražus, bet sunku suprasti kokia bus jo funkcija. Žodis "atvykimo" sufleruoja, kad jis bus skirtas atvykimui (t. y. ten bus atsiimamas bagažas ir bus keleivių pasitikimo salė. Bet koks tuomet tikslas to L formos iškyšulio į oro uosto gilumą dešinėje? Ar atvykimo terminale bus papildomi vartai (t. y. iš jo bus ir išvykstama)? Jei taip, kodėl nematyti jokių rankovių ar bent jau įėjimų/išėjimų pėstiesiems? Ar čia reikia kreipti dėmesį tik į pačią vizija (fasadą, spalvas, medžiagas ir t. t.), o pastatų forma ir funkcionalumas gali skirtis? Kituose darbuose irgi matau tokį iškyšulį.

                                    O dėl įleidimo/išleidimo atskirose vietose - niekas taip nežaidžia. Low cost'ai, net jeigu rankovės ir nemokamos, nori parkuotis ne prie jų, nes taip gali išnaudoti abi įlaipinimo duris, nebent dėl kažkokių priežasčių (pvz. darbuotojų trūkumo, oro uosto spaudimo ar pan.) yra priverčiami naudotis rankovėmis. Bet šiais laikais net ir legacy airlines turi beveik low cost'ų lygio turnaround'us.

                                    O šiaip tai je suis Vilniaus oro uostas - tik nurimus statyboms oro uosto prieigose, laukia kitos. Gerai tik tiek, kad šitos veikiausiai mažiau trukdys keleiviams, bet tvoros ir bardakas vis tiek bus.
                                    Osle Ryanair laipina per abi duris, priekinėms rankovė, galinės eina per lauką.

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                      Osle Ryanair laipina per abi duris, priekinėms rankovė, galinės eina per lauką.
                                      SAS Copenhaga irgi taip pat.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                        Pats terminalas tai gražus, bet sunku suprasti kokia bus jo funkcija. Žodis "atvykimo" sufleruoja, kad jis bus skirtas atvykimui (t. y. ten bus atsiimamas bagažas ir bus keleivių pasitikimo salė. Bet koks tuomet tikslas to L formos iškyšulio į oro uosto gilumą dešinėje? Ar atvykimo terminale bus papildomi vartai (t. y. iš jo bus ir išvykstama)? Jei taip, kodėl nematyti jokių rankovių ar bent jau įėjimų/išėjimų pėstiesiems? Ar čia reikia kreipti dėmesį tik į pačią vizija (fasadą, spalvas, medžiagas ir t. t.), o pastatų forma ir funkcionalumas gali skirtis? Kituose darbuose irgi matau tokį iškyšulį.

                                        O dėl įleidimo/išleidimo atskirose vietose - niekas taip nežaidžia. Low cost'ai, net jeigu rankovės ir nemokamos, nori parkuotis ne prie jų, nes taip gali išnaudoti abi įlaipinimo duris, nebent dėl kažkokių priežasčių (pvz. darbuotojų trūkumo, oro uosto spaudimo ar pan.) yra priverčiami naudotis rankovėmis. Bet šiais laikais net ir legacy airlines turi beveik low cost'ų lygio turnaround'us.

                                        O šiaip tai je suis Vilniaus oro uostas - tik nurimus statyboms oro uosto prieigose, laukia kitos. Gerai tik tiek, kad šitos veikiausiai mažiau trukdys keleiviams, bet tvoros ir bardakas vis tiek bus.
                                        Terminalas tik sąlyginai "atvykimo". Realiai, tikriausiai, bus išdalintos funkcinės zonos tarp esamo "išvykimo" terminalo ir naujojo, priedo - senasis.
                                        Tikriausiai visas 2-as aukštas bus integruotas ir skirtas išvykimui ir per visą ilgį, išskiriant ne-Šengeno zoną (gal senajame).

                                        Įdomu būtų pamatyti visą planą.

                                        Comment


                                          Parašė Suolas Rodyti pranešimą
                                          Būtent, tik greitis. Kaina čia nežaidžia. Bartkus kažkur apie tai rašė.

                                          Edit, radau citatą:
                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-06-27 at 13-56-53 Lounge by #aviacinisrokenrolas Facebook.png Views:	236 Size:	44.2 KB ID:	2207476
                                          FB, aviacinisrokenrolas, 2020 10 09.
                                          Kaip tik norėjau rašyti, kad jie greičiausia yra paskaičiavę, ar užtenka ir reitingus pažiūrėti, kad LTOU neturėdami jokio dėl krypčių konkuruojančio besibazuojančio vežėjo, ir dar skelbdami konkursus, kur patys FR laimi kartais, negali diktuoti jokių red-lines sąlygų.

                                          Tai taip ir liks.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X