Parašė vytgri
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Puiku. O kai Rail Baltica stovės (turbūt už 10 metų), tikėkimės, traukiniai nukonkuruos ir KUN-RIX užsidarys. Bet iki tol dar toli...Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Bootsy Rodyti pranešimąAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kam tos rankovės, jei tokio pat dydžio pastatas atsirastų nugriovus bokštą? Toks išplėtimas leistų pasiekti 5 mln. keleivių. Bet kad dabartinė plėtra laikina tai faktas, šiemet pasieks apie 1,7 mln., o naujasis terminalas projektuotas 2 mln.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ką turi omenyje? Dabartinis pastatas per mažas, kad reikėtų rankovių? Atsiradus dar naujam pastatui bus per didelis rankovėms? Čia kvailai išsireiškiau, bet visai nesupratau kada reiktų, į kada nereiktų rankovių
Atrodytų, kaip pirminėse vizualizacijose:
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.08.28, 12:35.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą12 rankovių, tiek kiek suplanuota Kaune yra daug, Vilniuje yra 7. Siūlau nesirišti prie esamos vizualizacijos, nes bokštas bus griaunamas ir atsiranda vietos toliau tiesia linija plėsti pagrindinį terminalą. Geltonai pažymėta, kas plečiama dabar, raudonai, kur galima potencialiai plėsti (toks terminalas aptarnautų 5 mln. keleivių. Ardyti peroną ir atimti lėktuvų vietą, būtų per brangus malonumas, kai galima tam panaudoti šalia esančias pievas.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
12 rankovių, tiek kiek suplanuota Kaune yra daug, Vilniuje yra 7. Siūlau nesirišti prie esamos vizualizacijos, nes bokštas bus griaunamas ir atsiranda vietos toliau tiesia linija plėsti pagrindinį terminalą. Geltonai pažymėta, kas plečiama dabar, raudonai, kur galima potencialiai plėsti (toks terminalas aptarnautų 5 mln. keleivių. Ardyti peroną ir atimti lėktuvų vietą, būtų per brangus malonumas, kai galima tam panaudoti šalia esančias pievas.
Atrodytų, kaip pirminėse vizualizacijose:
Dėl jo rankovės reikalingos jei darys pagal jų plėtros pasiūlymą, bet nereikalingos jei darys pagal tavo plėtros pasiūlymą?
Čia tiesiog tau kaip ekspertui turbūt akivaizdu, dėl to ir nesivarginai parašyti, bet eiliniam žmogui nelabai aišku.
Comment
-
Pasak jo, tikimasi, kad per metus iš Kauno į Rygą skris apie 20-30 tūkst. keleivių, o poreikis šiai krypčiai buvo aiškus.
Čia skaičiuoja į vieną pusę, ar 10k pirmyn ir 10k atgal?
Comment
-
Į vieną pusę.
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ok, bet aš nesupratau kodėl sakei, kad jei prailgintų pastatą pagal tavo pasiūlymą tai "kam tos rankovės".
Dėl jo rankovės reikalingos jei darys pagal jų plėtros pasiūlymą, bet nereikalingos jei darys pagal tavo plėtros pasiūlymą?
Čia tiesiog tau kaip ekspertui turbūt akivaizdu, dėl to ir nesivarginai parašyti, bet eiliniam žmogui nelabai aišku.
Nes teleskopiniai terminalai atimtų ir taip trūkstamą vietą perone. Nėra prasmės, kai yra šalia pakankamai žemės plėtrai.
Kitas aspektas - rankovėms nėra poreikio, Ryanair jomis nesinajdoja, kai grįš pilnai Wizz (išsprendę variklių problemas) irgi rankovėmis nesinaudos. Gal kažkada sulauksim pagaliau Norwegian į Oslą, o tikėkimės, kad augs ir AirBaltic. Bet ir pastarieji puikiai išsiverčia be rankovių.
Tad augantį poreikį puikiai galima patenkint be teleskopinių terminalų, o labai norint prie esamų vartų galima sumontuoti dvi ranloves (viena per dieną galėtų aptarnauti iki 16 lėktuvų, slotuojant). Dabar iš viso per dieną aptarnaujami 12-14 lėktuvų.
Todėl ir manau, tikimybė jog plėsis į peroną yra ypatingai maža.
Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Čia turbūt esminis dalykas ar reikalingas tokio pat pločio (gylio) terminalas per visą ilgį, kad plėsti tokios pat išvaizdos dabartinį pastatą jį ilginant? Pažiūrėjus į kitus oro uostus, tai esant vartams iš dviejų pusių, yra pakankamas 30-35 m pločio "koridorius" (ar kaip pavadinti tą terminalo statinio dalį). Dabartinio plotis (gylis) yra 60 m. Todėl plane ir vaizduojama kitokios konfigūracijos statinys, nes kam ilginti dabartinį terminalą ir turėti 60 m pločio pastatą su vartais tik vienoje pusėje, jei galima statyti dvigubai siauresnį, jį pasukti į peroną ir turėti 2x daugiau vartų mažesniame tūryje.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Bootsy Rodyti pranešimąTai žodžiu šitos plačiai visuomenei pristatytos Kauno oro uosto plėtros vizualizacijos (su priestatais ir rankovėmis) yra tiesiog pasakos ir "makaronai" ant ausų?
Comment
-
Parašė Bootsy Rodyti pranešimąTai žodžiu šitos plačiai visuomenei pristatytos Kauno oro uosto plėtros vizualizacijos (su priestatais ir rankovėmis) yra tiesiog pasakos ir "makaronai" ant ausų?Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
Comment