Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Apie kokius jūs čia oro uosto patrauklumus šnekat? Ir jo menką vertę su parkingu už 300 metrų, jūs rimtai čia įžvelgiat problemą? Wow... O nepagalvojat, kad 5-6 aukštų parkingas prie pat terminalo būtu dar blogesnis sprendimas, nes užgožtų pagrindinį terminalo pastatą? Gal architektai pagalvojo truputį plačiau, nei jūs su savo siauru požiūriu?
    Jei kažkas projektuotų naują oro uostą plyname lauke ir reiktų pastatyti 1 daugiaukštę ir 4 paprasta aikšteles - daugiaaukštė aikštelė 100 iš 100 atvejų būtų statoma arčiausiai terminalo, tai elementari logika.

    Dėl užgožimo argumentas neblogas, bet čia jau kitas aspektas nei dėl jo ginčas kyla.

    Comment


      Atsakymas paprastas: kiekvienam sklypo gabaliukui Kauno oro uosto valdose jau yra suplanuota paskirtis. Į detales neisiu, nes į detales iki 2052-ų metų eina ekspertų padarytas planas ir jį pamatyti galite štai čia.


      Šis parkingas čia yra phase 1, lygtais numeris 31.
      Click image for larger version  Name:	IMG_3348.jpeg Views:	0 Size:	185,9 kB ID:	2208580
      Click image for larger version  Name:	IMG_3349.jpeg Views:	0 Size:	333,6 kB ID:	2208581

      Prie to pačio, gal šitą diskusiją kas nors galės perkelt į KUN temą?

      Comment


        Gaila, kad nėra planuojama geležinkelio jungtis į oro uostą. Tam užtektu 4km atšakos nuo Kaunas-Jonava geležinkelio, bei planuojamos Rail Baltica trasos. Taip KUN galėtu turėti Europietiško lygio susisiekimą.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Jei kažkas projektuotų naują oro uostą plyname lauke ir reiktų pastatyti 1 daugiaukštę ir 4 paprasta aikšteles - daugiaaukštė aikštelė 100 iš 100 atvejų būtų statoma arčiausiai terminalo, tai elementari logika.

          Dėl užgožimo argumentas neblogas, bet čia jau kitas aspektas nei dėl jo ginčas
          Aš mieliau 300 m lyguma paeisiu, negu užvažiuoti į septintą aukštą, tada su lagaminais nusikabaroti žemyn. Dažnai tos daugiaaukštės būna nepatogumo viršūnė.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Jei kažkas projektuotų naują oro uostą plyname lauke ir reiktų pastatyti 1 daugiaukštę ir 4 paprasta aikšteles - daugiaaukštė aikštelė 100 iš 100 atvejų būtų statoma arčiausiai terminalo, tai elementari logika.
            Jokios logikos čia nėra. Taip, galbūt tai mašinų stovėjimo aikštelei galima būtų rasti vietą ne už 350, o už 200 metrų, bet kas bus, jei po 5 metų kažkas norės pastatyti viešbutį šalia oro uosto ir turės statyti ne šalia, o už 350 metrų? Kas turi daugiau logikos - viešbutis ar mašinų stovėjimo aikštelė šalia oro uosto.

            Comment


              Parašė Magician Rodyti pranešimą
              Atsakymas paprastas: kiekvienam sklypo gabaliukui Kauno oro uosto valdose jau yra suplanuota paskirtis. Į detales neisiu, nes į detales iki 2052-ų metų eina ekspertų padarytas planas
              Rail Baltica BRT - Bus Rapid Transport?

              Comment


                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                Aš mieliau 300 m lyguma paeisiu, negu užvažiuoti į septintą aukštą, tada su lagaminais nusikabaroti žemyn. Dažnai tos daugiaaukštės būna nepatogumo viršūnė.
                Ne į temą. 7 aukštas prie pat vs 7 aukštas+ 350m.
                Į

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Rail Baltica BRT - Bus Rapid Transport?
                  Tikriausiai, taigi kalbejo kad nuo Rail Baltica stoteles vaziuos autobusai.

                  Comment

                  Working...
                  X