Ačiū už foto Keista, kodėl taip skuba troleibusus sutvarkyt? Nejaugi jau jų toks trūkumas parke?
geresnius remontuoja, o senukus kuriem per 25 metus jau nurasys siais metais, bet to bus nurasytas ir lenkiskas Jelcz/PNTKM M120MTE № 352 , ji suėdė rudys, net nera kur tvirtinti grindis, labai nekokybiskas troleibusas, labiau apsimoka taisyti senas škodas, nei šita.
geresnius remontuoja, o senukus kuriem per 25 metus jau nurasys siais metais, bet to bus nurasytas ir lenkiskas Jelcz/PNTKM M120MTE № 352 , ji suėdė rudys, net nera kur tvirtinti grindis, labai nekokybiskas troleibusas, labiau apsimoka taisyti senas škodas, nei šita.
ju isvis neapsimoka kapitaliai remontuot, nei skodu, nei tuo labiau jelcz, daug pigiau pirk naujus troleibus, nei taip apmestinai remontuot senus. Kiek kainuoja tu skodu remontai ir ju aptarnavimas ir kiek nauju Solaris ?
Kokie ivaziuoja i kapitalini, tai praktiskai toki ir isvaziuoja is jo, nes maziau nei po puses metu jie ne ka reciau vaziuoja ant duobiu remontui.
ju isvis neapsimoka kapitaliai remontuot, nei skodu, nei tuo labiau jelcz, daug pigiau pirk naujus troleibus, nei taip apmestinai remontuot senus. Kiek kainuoja tu skodu remontai ir ju aptarnavimas ir kiek nauju Solaris ?
Kokie ivaziuoja i kapitalini, tai praktiskai toki ir isvaziuoja is jo, nes maziau nei po puses metu jie ne ka reciau vaziuoja ant duobiu remontui.
jei remontuoja, vadinasi apsimoka. niekas nieko neremontuotu jei tai butu nuostolinga...ten dirba zmones ismanantys savo darba...o nauju siuo metu niekas nepirks, taip kad galite nurimti
jei remontuoja, vadinasi apsimoka. niekas nieko neremontuotu jei tai butu nuostolinga...ten dirba zmones ismanantys savo darba...o nauju siuo metu niekas nepirks, taip kad galite nurimti
Uzmirsai kad Autrolis valdiska kontora, privatininkas tokiom nesamonem neuzsiimtu
Uzmirsai kad Autrolis valdiska kontora, privatininkas tokiom nesamonem neuzsiimtu
Teiginys is pirsto lauztas. Pasiziurek idemiau irpamatysi, kad kas jau kas, bet troleibusai net ir Sveicarijoje (ir kitur) po 30-40 metu vazineja. Idomu, kaip jie taip ilgai istveria, jei ne kapitaliniai remontai? Manai cia tik del to, kad "valdiska kontora"? Bepigu vokieciams. Ten valstybe apmoka 100 proc. transporto priemoniu kainos net ir privatiems vezejams. Tokia tvarka buvo pries desimtmeti. Nezinau, ar dabar ji galioja.
Teiginys is pirsto lauztas. Pasiziurek idemiau irpamatysi, kad kas jau kas, bet troleibusai net ir Sveicarijoje (ir kitur) po 30-40 metu vazineja. Idomu, kaip jie taip ilgai istveria, jei ne kapitaliniai remontai? Manai cia tik del to, kad "valdiska kontora"? Bepigu vokieciams. Ten valstybe apmoka 100 proc. transporto priemoniu kainos net ir privatiems vezejams. Tokia tvarka buvo pries desimtmeti. Nezinau, ar dabar ji galioja.
As kalbu apie ju bukle po remonto, tai praktiskai tas pats troleibusas, tik su naujom skardom, kaip ir pries remonta. Skirtumas tik toks, kad po remonto jis yra labiau fotogeniskas. tiesa yra dar du eksperimentiniai su nauja iranga, bet jie iki siol i gatves neisvaziuoja, nors turejo jau pries kelis menesius i gatves but paleisti
As kalbu apie ju bukle po remonto, tai praktiskai tas pats troleibusas, tik su naujom skardom, kaip ir pries remonta. Skirtumas tik toks, kad po remonto jis yra labiau fotogeniskas. tiesa yra dar du eksperimentiniai su nauja iranga, bet jie iki siol i gatves neisvaziuoja, nors turejo jau pries kelis menesius i gatves but paleisti
keiciama ne tik skarda, jei skurdi informacija, nereik jos skleisti iki galo nieko nezinant. 345 ir 348 vis dar yra bandomi, tai tik du is keturiu troleibusu su tokia iranga . kantrybes ir jie riedes gatvemis.
Troleibusu elektros iranga yra labai brangi. Todel ir troleibusas kainuoja vos ne dvigubai daugiau uz autobusa. Nors kebulas ir vaziuokle neturi esminiu skirtumu... Todel ir apsimoka pagaminti vos ne nauja kebula, issaugant vaziuokle ir elektros iranga, kuri yra ilgaamze, lengvai ir pakankamai pigiai remontuojama...
Tai o kam keisti kažkokius agregatus, jei senieji dar tinkami naudoti?
panasiai kaip su ziguliu, kam pirk nauja masina, jei daliu turiu prikaupes visa garaza, o kad jis vaziuotu reik ji vos ne kasdien remontuot.
tas pats ir su troleibusais, kai soliariai buvo nupirkti, senosios skodos buvo nurasomos, tai su kiekvienu nurasytu troleibusu tapdavo kokiais dviem etatais per daug.
Troleibusu elektros iranga yra labai brangi. Todel ir troleibusas kainuoja vos ne dvigubai daugiau uz autobusa. Nors kebulas ir vaziuokle neturi esminiu skirtumu... Todel ir apsimoka pagaminti vos ne nauja kebula, issaugant vaziuokle ir elektros iranga, kuri yra ilgaamze, lengvai ir pakankamai pigiai remontuojama...
ta iranga jau yra seniai moraliskai pasenus, cia beveik tas pats kas lyginti lempini ir lcd televizorius, abudo rodo ta pati vaizda, bet elektros skailiuka daug greiciau suka lempinis.
panasiai kaip su ziguliu, kam pirk nauja masina, jei daliu turiu prikaupes visa garaza, o kad jis vaziuotu reik ji vos ne kasdien remontuot.
tas pats ir su troleibusais, kai soliariai buvo nupirkti, senosios skodos buvo nurasomos, tai su kiekvienu nurasytu troleibusu tapdavo kokiais dviem etatais per daug.
Panašiai kaip su ne žiguliu, jei generatorius ir starteris gerai sukasi, tai kam keisti juos. Keiti tik susidėvėjusias detales, arba savo malonumui kokius ksenonus.
keiciama ne tik skarda, jei skurdi informacija, nereik jos skleisti iki galo nieko nezinant. 345 ir 348 vis dar yra bandomi, tai tik du is keturiu troleibusu su tokia iranga . kantrybes ir jie riedes gatvemis.
tai pasidalink kas dar keiciama, nes as tik naujas skardas, grindis ir kedes (nevisuose) matau
tai pasidalink kas dar keiciama, nes as tik naujas skardas, grindis ir kedes (nevisuose) matau
keiciama didele dalis elektronikos, visa stabdziu sistema, irengiama nauja sildymo sistema,kad zmones nesaltu, keiciamos grindys,kad tu neigriutum, viskas daroma zmoniu saugumui sedynes nuspresta palikti, i plastmasines ju nekeis kolkas kol sunkmetis.
keiciama didele dalis elektronikos, visa stabdziu sistema, irengiama nauja sildymo sistema,kad zmones nesaltu, keiciamos grindys,kad tu neigriutum, viskas daroma zmoniu saugumui sedynes nuspresta palikti, i plastmasines ju nekeis kolkas kol sunkmetis.
Kokia dalis elektronikos keiciama ? Ar tu kalbi cia apie tik tokius kaip 345 ir 348
ta iranga jau yra seniai moraliskai pasenus, cia beveik tas pats kas lyginti lempini ir lcd televizorius, abudo rodo ta pati vaizda, bet elektros skailiuka daug greiciau suka lempinis.
Tu pradejai nuo to, kad privatininkas viska nurasytu ir pirktu nauja technika. Privatininkas irgi skaiciuoja. Jei pigiau remontuoti, tai ir remontuoja, o ne nauja perka. Autobusu rinka yra didele, padevetu galima nupirkti be didesniu problemu. Taciau su troleibusais taip nera. Todel ir taisomi seni.
Ar labai daug privaciu Lietuvos vezeju vazineja su naujais autobusais? Ar didele ju parku dali sudaro nauji autobusai?
Del elektros sanaudu - nelabai jos ir skiriais, sena "Skoda" ar naujas "Solaris". Elektros energijos snaudu skirtumai yra mazesni nei lyginant autobusus.
keiciama didele dalis elektronikos, visa stabdziu sistema, irengiama nauja sildymo sistema,kad zmones nesaltu, keiciamos grindys,kad tu neigriutum, viskas daroma zmoniu saugumui sedynes nuspresta palikti, i plastmasines ju nekeis kolkas kol sunkmetis.
Prie to pacio norejau paklausti kiek elektros energijos sunaudoja skoda troleibusas?
Comment