Ačiū aRa, Vakari, Matytas už Klaipėdos AP lietuviškų numerių sąrašo papildymą. Turiu porą klausimų:
1. Dėl Ikarus 280 1021 ir 1022 valst. nr. Pas Jus sąrašuose tas pats valst. nr. ZLN 165?
Pasirodo, abu nepastebėjom šio dublio Vakario sąraše Mano duomenimis:
1021 6096 ЛИО -> ZLO 234
1022 6097 ЛИО -> ZLN 165
Ir, turbūt, tame, kuriam iš jų atiteko numeris ZLC 270.
Kaip minėjau anksčiau, aš ZLC 269 mačiau ant 2203 (3203).
O ir "Regitros" metai priešingi:
ZLC 269 (1983)
ZLC 270 (1982) - beje, irgi nurodyta "LAZ698"
Kolegos,pasidalinkime savo ziniomis,nuomonemis,itarimais pagal kokius kriterijus kartais AP sudarineja/suteikia savo masinoms garazinius numerius?
Butu labai idomu isklausyti Jusu pastebejimus. Taigi,kas galite parasykite savo nuomone ka manote.
Pradesiu as kaip pastebejau kai kurie AP garazinius numerius suteikia, pagal:
masinos klase (mikroautobusas,midibusas,didelis autobusas); aptarnaujamu marsrutu ilgi, kokiem marsrutams yra skirta masina (miesto, priemiescio, tarpmiescio, tarptautinis); pagal masinos isigijima.
Pirmu dvieju numeravimo variantu santykis manau butu optimaliausias ir geriausias. Taciau,kaip zinia AP numeruoja labai ivairiai. Todel ir laukiu Jusu pastebejimu.
Viena įdomybė - "Vlasavos" mikroautobusui (valst. Nr. KLR 220) kažkodėl pakeistas garažo numeris.
2010 m. vasarą jis, kaip ir dauguma kitų "Vlasavos" autobusų, gavo garažo Nr. 16, 2011 m. vasarą Raikkonen jį "pagavo" be jokio garažinio, o dabar jau važinėja su garažo Nr. 10. Nors, galbūt suklydo užklijuodami...
Įdomu - ar ant kitų nesunumeruotųjų pagaliau ką nors užlipdė?
Viena įdomybė - "Vlasavos" mikroautobusui (valst. Nr. KLR 220) kažkodėl pakeistas garažo numeris.
2010 m. vasarą jis, kaip ir dauguma kitų "Vlasavos" autobusų, gavo garažo Nr. 16, 2011 m. vasarą Raikkonen jį "pagavo" be jokio garažinio, o dabar jau važinėja su garažo Nr. 10. Nors, galbūt suklydo užklijuodami...
Įdomu - ar ant kitų nesunumeruotųjų pagaliau ką nors užlipdė?
Ten buvo klaida fotobus'e. Jau vasara maciau sia masina su garaz.nr.10.
Vaziavo reisu Palanga-Klaipeda.
Comment