Lietuvoje, kaip ir visoje buvusios TSRS teritorijoje, bei Bulgarijoje miesto transporto maršrutai kiekvienai transporto rūšiai numeruojami atskirai. T.y. troleibusai sau,autobusai sau, tuo tarpu vakarų Europos šalyse numeris tiesiog suteikiamas maršrutui. Gal reiktų ir Lietuvoje apjungti autobusų ir troleibusų maršrutų numerius, nes jei anksčiau jie buvo skiriami spalvomis (autobusai-mėlyna, troleibusai-raudona) tai atsiradus elektroninėm tablo praktiškai jie nesiskiria.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto maršrutų numeracija
Collapse
X
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąLietuvoje, kaip ir visoje buvusios TSRS teritorijoje, bei Bulgarijoje miesto transporto maršrutai kiekvienai transporto rūšiai numeruojami atskirai. T.y. troleibusai sau,autobusai sau, tuo tarpu vakarų Europos šalyse numeris tiesiog suteikiamas maršrutui. Gal reiktų ir Lietuvoje apjungti autobusų ir troleibusų maršrutų numerius, nes jei anksčiau jie buvo skiriami spalvomis (autobusai-mėlyna, troleibusai-raudona) tai atsiradus elektroninėm tablo praktiškai jie nesiskiria.
-
Nemanau, kad labai reiktų persiorentuoti jeigu Vilniuje autobusams tiesiog prieš dabartinį numerį pridėtumę 10* arba 1**, pavyzdžiui 1 taptų 101 ir tt. Kaip kad Varšuvoje. O Kaune ir taip autobusų su numeriais iki 20 ne tiek jau daug//pavyzdžiui 3 maršrutas jau tiek savo trasą yra keitęs per 20 metų, kad jeigu taptų koks 33 tai nelabai kas ir painotų.
Comment
-
O kodel reikia kopijuoti tai, kas yra Vakaruose? Ten net tirzenkliai marsrutu skaiciai. Arba raide ir dvizenklis ar trizenklis numeris. Kam to reikia? Vilniuje, net ir labai isvyscius autobusu tinkla, vargu ar jis perkoptu per 100. Ir tik tuo atveju, jei visiskai nebutu vystomas troleibusu tinklas, jau nekalbant apie utopinius VT projektus. Kaune autobusu tinkla gerai ispletojus irgi pakaktu apie 50-60 numeriu erdves.
Del bendros numeracijos tik butu daugiau paniavos, nes dabartine sistema yra aiski. Troleibusa nuo autobuso ir taip zmones atskiria. Stotelese grafikai pateikiami iprastomis spalvomis: autobusai - melyna, troleibusai - raudona.
Greituju marsrutu beveik nera.
Daugiau painiavos yra su mikroautobusu numeracija. Bet, pavyzdziui, Siauliuose ja siemet atskyre nuo autobusu numeracijos. Ir siaip sia transporto rusi reiketu palaipsniui eliminuoti is miestu gatviu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDaugiau painiavos yra su mikroautobusu numeracija. Bet, pavyzdziui, Siauliuose ja siemet atskyre nuo autobusu numeracijos. Ir siaip sia transporto rusi reiketu palaipsniui eliminuoti is miestu gatviu.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPapildysiu: ...eliminuoti is miestu gatviu, kuriose ir taip yra pakankamai transporto, o palikti tik ten, kur kito transporto be jų nėra .
Comment
-
Tavo tiesa... Tada siūlau taip: padaryti 1 pelningą maršrutą ir pratęsti dalį reisų iki tam tikros vietovės. Kaip pavyzdį galiu pateikti Vilniaus 4, 62 ir 76 maršrutus, nes jie važiuoja į Perkūnkiemį, Tarandę (važiavo, bet 52A nėra jiems konkurentas) ir Kryžiokų sodus, pervažiuojant per Balsių gyvenvietę.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDel bendros numeracijos tik butu daugiau paniavos, nes dabartine sistema yra aiski.
Ypač aiški, kai vyksta troleibusų kontaktinio tinklo remontas, ir maršrutu važiuoja autobusas su troleibuso numeriu. Dar geriau, kai toje stotelėje stoja ir autobusas tokiu numeriu.
Taip pat labai aiški, kai valstybinis parkas nutraukia maršrutą (52), o vietoj jo lygiai tokiu pat maršrutu pradeda važinėti privatus autobusas - bet jau kitu numeriu (115).
Tai, žinoma, smulkmenos. Dabartinė sistema netgi yra iš dalies prasminga, kol egzistuoja dabartinė kvaila kainodara (atskiri mėnesiniai bilietai troleibusams ir autobusams, egzistuoja "privatūs" autobusuose kuriuose bendri bilietai negalioja)
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąAha, aiški, kai vienoje stotelėje yra du arba trys vienodo numerio maršrutai.
Ypač aiški, kai vyksta troleibusų kontaktinio tinklo remontas, ir maršrutu važiuoja autobusas su troleibuso numeriu. Dar geriau, kai toje stotelėje stoja ir autobusas tokiu numeriu.
Taip pat labai aiški, kai valstybinis parkas nutraukia maršrutą (52), o vietoj jo lygiai tokiu pat maršrutu pradeda važinėti privatus autobusas - bet jau kitu numeriu (115).
Tai, žinoma, smulkmenos. Dabartinė sistema netgi yra iš dalies prasminga, kol egzistuoja dabartinė kvaila kainodara (atskiri mėnesiniai bilietai troleibusams ir autobusams, egzistuoja "privatūs" autobusuose kuriuose bendri bilietai negalioja)
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąAha, aiški, kai vienoje stotelėje yra du arba trys vienodo numerio maršrutai.
Ypač aiški, kai vyksta troleibusų kontaktinio tinklo remontas, ir maršrutu važiuoja autobusas su troleibuso numeriu. Dar geriau, kai toje stotelėje stoja ir autobusas tokiu numeriu.
Taip pat labai aiški, kai valstybinis parkas nutraukia maršrutą (52), o vietoj jo lygiai tokiu pat maršrutu pradeda važinėti privatus autobusas - bet jau kitu numeriu (115).
Tai, žinoma, smulkmenos. Dabartinė sistema netgi yra iš dalies prasminga, kol egzistuoja dabartinė kvaila kainodara (atskiri mėnesiniai bilietai troleibusams ir autobusams, egzistuoja "privatūs" autobusuose kuriuose bendri bilietai negalioja)
Kontaktinio tinklo ar stambus gatviu remontas vyksta ne taip jau daznai. Ir tuomet specialus autobusai vazineja su kitais numeriai. Na, cia pernai del tilto per gelezinkeli Naujininkuose buvo padaryta nesamone - paleistas 10A autobusas. Bet anksciau yra buve, jog vietoj troleibusu laikinai vazinejo T raide ir marsruto numeriu pazymeti autobusai.
Taip, privaciu miesto autobusu numeracija iskrenta is konteksto.
Stotelese aiskiai atskirti troleibusu ir autobusu tvarkarasciai - skirtinga spalva. Vilnieciams ir kaunieciams tai ne problema. Gal tik blogiau yra is kitu miestu atvykusiems. Bet cia jau dar kita problema egzistuoja - is provincijos atvyke zmones net pamirso, kaip naudotis miestu VT, kadangi daug kur jis isnyko pries 15 ar daugiau metu.Paskutinis taisė Al1; 2009.06.28, 10:07.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąAha, aiški, kai vienoje stotelėje yra du arba trys vienodo numerio maršrutai.
Ypač aiški, kai vyksta troleibusų kontaktinio tinklo remontas, ir maršrutu važiuoja autobusas su troleibuso numeriu. Dar geriau, kai toje stotelėje stoja ir autobusas tokiu numeriu.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTai juk tada bus NUOSTOLINGA!"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąNa va Kauno troleibusų streikas parodė, ką reiškia kai toleibusai ir autobusai numeruojami vienodai )www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąIr niekas dėl to nenukentėjo - dauguma suprato ką reiškia raidė T ir raudonu fonu parašytas maršruto pavadinimas, o kurie nesuprato, net nežinojo, kad vyksta streikas. Žodžiu, kas domėjosi - tas žinojo, kas nesidomi ir yra atsiskyrę nuo žiniasklaidos - tie ir liko nesusipratėliais, laukiančiais savo išsvajoto troleibuso.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąAha, miesto svečiams užsieniečiams, turbūt reikia būtinai rekomenduot prieš važiuojant į Kauną pasidomėti žiniasklaida, nes pagal VT schemą jis nesugebėjo rasti jokių maršrutų su raidelę T. Jeigu į keleivį ir toliau bus požiūris, kad jūs prieš važiuodami viskuo pasidomėkit, o nelaukit paslaugos nuo taško A iki taško B, tai VT ir nebus populiarus, o gal jis pas mus ir padarytas tik speceliai besidomintiems ?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment