Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rumunija, Klužas-Napoka(Cluj-Napoca) troleibusai 2020



    Comment


      Kokia situacija Rumunijoje dabar?

      Comment


        Žiurint kuria prasme?

        Comment


          Pokarantinine.

          Comment


            Kaip ir daugumoje valstybių viešajame transporte kaukės privalomos. Pastebėjas visuose miestuose automobilių siaubingai daug, parkuojami ant pėsčiųjų takų . Be to viešojo transporto stotelėse nėra transporto grafikų , išimtis gal keleta keleta stotelių kur jas mačiau. Mane nustebino kad net tokia valstybė kaip Rumunija viešajame transporte naudoja bilietų automatus net ir mažesni miestai....

            Comment


              Rumunija, Brašovas(Brașov) troleibusai 2020

              Comment


                Rumunija, Bukareštas (Bucharest) troleibusai 2020



                Comment


                  Bulgarija, Varna troleibusai 2020

                  Comment


                    Bulgarija, Stara Zagora troleibusai 2020


                    Paskutinis taisė Etransport; 2020.08.09, 16:22.

                    Comment


                      Bulgarija Sofija, Sofia troleibusai 2020

                      Comment


                        Bulgarija , Plevenas troleibusai 2020



                        Comment


                          Čekija ,Brno troleibusai 2020



                          Comment


                            Brno puikiai įrodo, kad visos mūsų troleibusų lerviojimo priežastys 70 proc .organizacinės (grafikai, dauguma vairuotojų bijo normaliai važiuoti, bet tam reikia juos mokinti) ir tik 30 proc. techninės, susijusios su KT sankryžose, žieduose, kreivėse.

                            Comment


                              Tikrai taip, su Škoda 14tr filmuojant per 3,30min nuvažiavo 5 stoteles, jos tikrai ne viena šalia kitos.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Brno puikiai įrodo, kad visos mūsų troleibusų lerviojimo priežastys 70 proc .organizacinės (grafikai, dauguma vairuotojų bijo normaliai važiuoti, bet tam reikia juos mokinti) ir tik 30 proc. techninės, susijusios su KT sankryžose, žieduose, kreivėse.
                                Mačiau porą vairuotojų Vilniuje, kurie važiuoja normaliai. Bet jiems dažniausiai tada reikia labai lėtai vilktis paskutines stoteles, nes per anksti į galinę atvažiuotų.

                                Kas be ko, bet grafikai rodos visgi pagerėjo, palyginus su 2013-2014 metais.

                                Comment


                                  Šiandien, 2020 metų rugpjūčio 25 dieną, užvažiavo į parką paskutinis Maskvos maršrutinis troleibusas. Nuo šiol troleibusų eismo Maskvoje nebėra. Prieš 6 metus tai buvo didžiausia pasaulyje troleibusų sistema.

                                  Didžiausia maršrutų dalis pakeista dyzeliais, mažoji - elektrobusais. Kaip taisyklė, elektrobusų vienam maršrutui reikia daugiau, nei troleibusų, nes sugaištamas papildomas laikas pakrovimui.

                                  Bent man tai yra be galo skaudus įvykis, turint omeny kiek potencialo turėjo ši sistema ir ant kiek neracionaliai buvo vykdomas elektrobusų įvedimas.

                                  Comment


                                    Vakar buvo paskutinė troleibusų darbo diena Maskvoje - nuo šiandien juos visus galutinai pakeitė autobusai ir elektrobusai. Infrasrtruktūra bus demontuta, troleibusai perduoti į kitus Rusijos miestus.

                                    Comment


                                      Ko norėti, kai Maskvą valdo elnių medžiotojo palikuonis, kuris gerai sugeba organizuoti šaligatvio plytelių keitimą naujomis kas porą metų...

                                      Comment


                                        Čekija ,Zlynas (Zlín) troleibusai 2020



                                        Comment


                                          Pirmi kadrai. O ir kiti... Troleibusas ne prasčiau nei autobusas išvažiuoja iš galinės stotelės, įveikia kreives... Įdomu, kaip Lietuvoje tai atrodytų. Vilktųsi 3 km/h greičiu, kol iš kreivės išvažiuotų...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X