Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Justin Rodyti pranešimą

    100 mlrd eurų? Tikrai?
    Mauricas lygtai tiek sakė, pataisykit, jei klystu

    Comment


      Pasitaisau: Lietuvos BVP artėja prie 100mlrd.

      Comment


        Biudžetas ~ +17 / -21 , 4 deficitas.
        Iš ko norite kosmodromus statyti?
        -

        Comment


          O jum tramvajus dar vis kosmodromas?

          Comment


            Bet kokia infrastruktūra, pro kurią negalima prasinešti su dvidešimties metų senumo daužtais benvu ar Audi, yra kosmodromas.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą
              Bet kokia infrastruktūra, pro kurią negalima prasinešti su dvidešimties metų senumo daužtais benvu ar Audi, yra kosmodromas.
              Yra tiesos, per tramvajaus begius pravaziavus taip ir rata pamesti galima

              Comment


                Gražus, talpus, modernus, patogus
                https://m.youtube.com/watch?v=SsSscNFG3Cw

                Comment


                  Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                  Gražus, talpus, modernus, patogus
                  https://m.youtube.com/watch?v=SsSscNFG3Cw
                  Kartojamės, bet autobusams yra du variantai:
                  - Pigusis variantas, kur Kauno autobusai būtų tiesiog pakeičiami ilgesniais ir labiau vizualiai panašiais į tramvajų. Toks variantas Kauno transporto sistemai jokio proveržio neduotų.
                  - Brangusis variantas, kur yra statoma BRT sistema - norint pasiekti siūlomą tramvajaus serviso lygį, tokiai sistemai reiktų lygiai tokios pačios gatvių pertvarkos, kokios reikia tramvajui (dar didesnės, nes tramvajaus prioritetui reikia mažiau pločio posūkiuose), taigi kalbame apie tuos pačius šimtus milijonų

                  Kurį iš šių variantų siūlai?

                  Comment


                    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                    Gražus, talpus, modernus, patogus
                    https://m.youtube.com/watch?v=SsSscNFG3Cw
                    Kaune buvo panašaus ilgio autobusas. Ar pasiteisino?

                    Comment


                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                      Biudžetas ~ +17 / -21 , 4 deficitas.
                      Iš ko norite kosmodromus statyti?
                      Kėdainių g. tilto statybos, Kauno šiaurinio aplinkelio rekonstrukcija ir rytinio tiesimas - kosmodromas?

                      Comment


                        Iš tiesų Tramvajus yra gan paprastas projektas. Tiesiog pakeiti pora juostų bėgiais, arba dedi juos vidury ar prie kelio, pastatai keleta stotelių ir tramvajų parką ir nusiperki pačius tramvajus. Jei toks dalykas mum per sudėtingas ir brangus, tai galime nebent su Afrika lygintis, kad tokių dalykų nesugebam daryti.

                        Comment


                          Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                          galime nebent su Afrika lygintis, kad tokių dalykų nesugebam daryti.
                          Afrikoje tramvajų daugiau negu Lietuvoje.

                          -

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                            Biudžetas ~ +17 / -21 , 4 deficitas.
                            Iš ko norite kosmodromus statyti?
                            Ir kaip čia Kauno Žalgiris nepateko į kosmodromų sąrašą...

                            Comment


                              Na jūs taip nesigličinkit dėl kelių adaptuotų ir trolių čia, jų vis tiek nepakeisim, o ir į jų nuomonę nieks neatsižvelgs, jeigu Kauno m. savivaldybė nuspręs tikrai vykdyti tramvajaus planus
                              Paskutinis taisė Auwris; 2025.02.02, 17:58.

                              Comment


                                Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

                                Tęsk mintį.........
                                Labai nustebtum kokius dalykus ir kiek ES finansuoja. Dėl to, kad tavo makaulė mato vien karą ir svarbą ginkluotis, nereiškia kad taip galvoja ir ES. ES finansuoja begalę įvairių, kartais net absurdiškų dalykų. Finansuoti tramvajų dar visai racionalu, nes kitu atveju galbūt paskirstys tuos pinigus pvz LGBT teisių organizacijoms (pavyzdžiui Lietuvos LGBT organizacija per paskutinius 5 metus gavo virš 1 milijoną eurų iš ES). Taip kad tavo utilitariniai gynybos prioritetai labai skirtini nei ES idėjinių
                                Paskutinis taisė Wintautas; 2025.02.02, 19:07.

                                Comment


                                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                  Manau aiškiau būtų pastatyti kameras, kurios stebi pirmas duris, jos būtų susietos su kompu kažkur Judu jeigu Vilniuje ar KA jei Kaune. Už durų neatidarymą -20% nuo dienos uždarbio.
                                  Ašmeniškai manau, kad geriausias variantas yra nauja sistema ties bilietėlių atsiskaitymų ir baudomis pagavus.

                                  Bent teko susidurti su tokiomis sistemomis kitose šalyse, kur mėnesinį VT bilietą nusiperki per internetą ir jis galioja ant tavo banko kortelės - tau nieko daryti nereikia, nieko žymėti ar rodyti, tiesiog įlipi į VT, atsisėdi, jei vyksta patikra, pateikti banko kortelę su kuria mokėjai ir viskas - done, nieko daugiau nereikia daryti. Taip pat atsiskaitymas pačiam autobuse su banko kortele žmonėm, kurie rečiau naudoja VT arba turistai.

                                  Su tokia sistema tada nereikia ten nei stebėti ar sekti keleivių, kurie įlipa per ne priekines duris ar kažko kitko daryti, bet jeigu neturi bilieto pagavus, tai bauda ne 6 eurai, o didesnė suma - 20-40 eurų ir tada manau žmonės susimokės tą 1 eurą už bilietą, nes nemanau, kad daug yra norinčių mokėti 20 eurų

                                  Comment


                                    Parašė NuTipo Rodyti pranešimą

                                    Ašmeniškai manau, kad geriausias variantas yra nauja sistema ties bilietėlių atsiskaitymų ir baudomis pagavus.

                                    Bent teko susidurti su tokiomis sistemomis kitose šalyse, kur mėnesinį VT bilietą nusiperki per internetą ir jis galioja ant tavo banko kortelės - tau nieko daryti nereikia, nieko žymėti ar rodyti, tiesiog įlipi į VT, atsisėdi, jei vyksta patikra, pateikti banko kortelę su kuria mokėjai ir viskas - done, nieko daugiau nereikia daryti. Taip pat atsiskaitymas pačiam autobuse su banko kortele žmonėm, kurie rečiau naudoja VT arba turistai.

                                    Su tokia sistema tada nereikia ten nei stebėti ar sekti keleivių, kurie įlipa per ne priekines duris ar kažko kitko daryti, bet jeigu neturi bilieto pagavus, tai bauda ne 6 eurai, o didesnė suma - 20-40 eurų ir tada manau žmonės susimokės tą 1 eurą už bilietą, nes nemanau, kad daug yra norinčių mokėti 20 eurų
                                    Jeigu Vilniuje vis dėl to pakels kainas bilietų tai kontrolės bilietas kainuos 15 eur. Užtenka kontrolieriams pasitaikyti daugiau negu 3 kartus ir jau sumokėjai daugiau negu 30d bilietas.

                                    Comment


                                      Įkeliu kelis komentarus iš temos "Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis".
                                      Atrodo kad jie čia labai tinka.





                                      Aš buvau labai prieš tramvajų Lunde. Atrodė kvaila investicija, – brangus įrengimas, senoviška transporto priemonė, garsiai važiuoja ir t.t.
                                      Bet klydau. Šiandien tai yra mano mėgstamiausia transporto priemonė Lunde. Žinau kad daug forumiečių yra buvę Lunde, kai kitą kartą būsit, pamėginkit patys.

                                      Nuotraukos iš interneto, sudėjau mažiukus thumbnail kad neužimtų vietos.
                                      Click image for larger version  Name:	W3.jpg Views:	0 Size:	184,7 kB ID:	2181219Click image for larger version  Name:	W9.jpeg Views:	0 Size:	167,7 kB ID:	2181220Click image for larger version  Name:	W5.jpg Views:	0 Size:	129,3 kB ID:	2181221Click image for larger version  Name:	Wą.jpg Views:	0 Size:	152,5 kB ID:	2181222Click image for larger version  Name:	W2.jpg Views:	0 Size:	181,7 kB ID:	2181223Click image for larger version  Name:	W6.jpg Views:	0 Size:	273,7 kB ID:	2181224




                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Tramvajus labai geras transporto sprendimas, tik reikia teisingai sudėlioti jo trasas. Lunde kaip matau, tas gerai įgyvendinta, nes didelė dalis trasos įrengta koridoriuose ne gatvėmis, arba ne pagrindinėse gatvėse. Kai tuo tarpu pas mus visos "vizijos" susiveda į tai, kad paimamos pagrindinėse gatvės, ant jų užbrėžiamos linijos ir sakoma - va čia reikia tramvajaus
                                      Kai tokiuose ne tankiai apstatytuose miestuose kaip Vilnius ar Kaunas, tikrai galima surasti geras trasas, kurios minimaliai konfliktuotų su ratiniu transportu.
                                      Labai geras pastebėjimas dėl koridorių. Kai tramvajui sukuriama nauja trasa, gaunasi kad miestas turi papildomą sujungimą kurio seniau nebuvo. Pagerėja visas "interconnectedness". Lunde visaip tramvajus važiuoja, ir savo koridorium ir gatvėm kurios perdarytos iš automobilių į pesčiųjų+tramvajų ir šalia gatvių ir didelėm gatvėm.

                                      Manau verta žvilgtelti kaip pasikeitė keleivių skaičiai įrengus tramvajų. Mėlyna yra autobusai (nauji ir patogūs), o raudona yra lygiai tie patys maršrutai tik autobusus pakeitė tramvajus. Ties 2020 nukritimas dėl covid, bet tendencija aiški. Po truputį priprato žmonės ir tris metus po įrengimo (statistikoje dar nesimato 2024) keleivių srautas išaugęs daugiau nei 3x.


                                      Statistika paimta iš Infogram / UNT



                                      Comment


                                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                        Biudžetas ~ +17 / -21 , 4 deficitas.
                                        Iš ko norite kosmodromus statyti?
                                        Iš deficito ir statysim.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment



                                          Finansai yra vienas iš pagrindinių faktorių kurie stabdo tramvajaus (ir metro) įrengimą Lietuvoje. Iš to ką matau, Lietuvoje yra pastoviai pražiūrimas pagrindinis finansinis aspektas. Tramvajus ir metro (darant teisingai [1]) labai stipriai stimuliuoja ekonomiką tiek statybų metu, tiek po statybų. Jeigu skaičiuojant finansus į šitą nėra atsižvelgiama (ir atrodo kad Lietuvoje nėra atsižvelgiama), tie skaičiavimai nedaug verti. Kada nors galėčiau parašyti plačiau.




                                          [1] Į "darant teisingai" įeina keli niuansai. Vienas yra normaliai nusitiesti trasas, kad būsimi maršrutai būtų aktyviai naudojami. Antras yra turėti daug "redevelopment" potencialo palei trasas. Trečias yra tilpti į normalų biudžetą, be neaiškių rekordinių išbrangimų. Ketvirtas yra ne "outsourcinti" statybų, kad pvz stato Kinijos įmonė, projektuoja Kinijoje, finansuoja užsienio bankai, technika iš Kinijos atvežta, darbuotojai iš Kinijos ir t.t.
                                          Dar kelis punktus galima pridėti, bet kad iliustruoti mintį, šitų keturių manau užtenka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X