Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    iškeltas debiliškas reikalavimas, kurio nėra niekur Europoje - kad tarpmiestiniai autobusai vežtų tik iš vieno miesto į kitą be jokių tarpinių sustojimų net tik kad miesteliuose ar kitur, kur yra keleivių, bet ir tarpinėse autobusų stotyse.
    Kas tokį reikalavimą iškėlė?

    Comment


      Tai turbūt Susisiekimo ministerijoje yra "reformatoriai". Aš tiksliai nežinau, kas iškėlė tokius reikalavimus, bet kad už jų iškėlimo kyšo noras atsikratyti visokių "antrarūšių" tarpmiestinių maršrutų su sustojimais miesteliuose, kaimuose ir t.t., o išgryninti tik pačius pelningiausius tarp didžiųjų miestų ir rajonų centrų geriausiu laiku, be tarpinių sustojimų, ir juos visus atiduoti (taip, formaliai konkurso būdu) kažkokiam tai monopolistui, tikriausiai iš užsienio, tikriausiai Flixbusui. Kitaip jis į Lietuvos rinką įžengti negali, nes rinka besitraukianti, visi pelningi maršrutai ir taip užimti, nors niekas nedraudžia atidaryti naujus maršrutus. Tačiau su Flixbuso koncepcija prasimušti neįmanoma. O kad po viso to būtų sugriauta tarpmiestinio susisiekimo sistema, daug miestelių, kaimų ir netgi rajonų centrų liktų be tarpmiestinio susisiekimo, o dalis ir aplamai be jokio (nes priemiestinio nėra, o tarpmiestinis būtų užrauktas) susisiekimo, kurį vėl tektų iš naujo jau pačioms savivaldybėms organizuoti kaip priemiestinį (iki gretimo rajono centro, į kurį teikiasi atvažiuoti tarpmiestinis monopolistas) ir dotuoti, tai niekam tai nerūpi. Ir, svarbiausia, būtų sunaikinta konkurencija, kuri yra dabar, nors ir formali. Bet ji yra. O būtų vienas ar du stambūs vežėjai, su didele tikimybe iš užsienio, kurie laimėtų konkursą, užkeltų kainas, o dar galimai ir į valstybės kišenę įlįstų...
      Paskutinis taisė Al1; 2020.11.27, 20:04.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Tai turbūt Susisiekimo ministerijoje yra "reformatoriai". Aš tiksliai nežinau, kas iškėlė tokius reikalavimus, bet kad už jų iškėlimo kyšo noras atsikratyti visokių "antrarūšių" tarpmiestinių maršrutų su sustojimais miesteliuose, kaimuose ir t.t., o išgryninti tik pačius pelningiausius tarp didžiųjų miestų ir rajonų centrų geriausiu laiku, be tarpinių sustojimų, ir juos visus atiduoti (taip, formaliai konkurso būdu) kažkokiam tai monopolistui, tikriausiai iš užsienio, tikriausiai Flixbusui. Kitaip jis į Lietuvos rinką įžengti negali, nes rinka besitraukianti, visi pelningi maršrutai ir taip užimti, nors niekas nedraudžia atidaryti naujus maršrutus. Tačiau su Flixbuso koncepcija prasimušti neįmanoma. O kad po viso to būtų sugriauta tarpmiestinio susisiekimo sistema, daug miestelių, kaimų ir netgi rajonų centrų liktų be tarpmiestinio susisiekimo, o dalis ir aplamai be jokio (nes priemiestinio nėra, o tarpmiestinis būtų užrauktas) susisiekimo, kurį vėl tektų iš naujo jau pačioms savivaldybėms organizuoti kaip priemiestinį (iki gretimo rajono centro, į kurį teikiasi atvažiuoti tarpmiestinis monopolistas) ir dotuoti, tai niekam tai nerūpi. Ir, svarbiausia, būtų sunaikinta konkurencija, kuri yra dabar, nors ir formali. Bet ji yra. O būtų vienas ar du stambūs vežėjai, su didele tikimybe iš užsienio, kurie laimėtų konkursą, užkeltų kainas, o dar galimai ir į valstybės kišenę įlįstų...
        Ar yra šansų, kad naujoji valdžia tą sustabdytų?

        Comment


          O kas ją žino? Gal dar labiau "liberalizaciją" stums. Juk kas ten per kandidatas - iš Laisvės partijos kažkoks jaunuolis? Juk jau net Konkurencijos taryba įsikišo ir reikalauja nutraukti visas esamas sutartis tarpmiestinių maršrutų. Lygtai jau teismas šią savaitę turėjo būti.
          Pasirodo, yra noro prastumti ir daugiau kvailų reikalavimų.
          http://ebus.lt/lkva-kreipesi-i-prezi...busais-tinklo/
          Paskutinis taisė Al1; 2020.11.27, 22:05.

          Comment


            Ebus.lt info tikėt, tas pats, kas klausytis troleibusų draugų, kaip 30metų Vilniuje vyksta sodoma ir gomora su troleibusais

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Pasirodo, yra noro prastumti ir daugiau kvailų reikalavimų.
              http://ebus.lt/lkva-kreipesi-i-prezi...busais-tinklo/
              Persodinti daugiau keleivių į traukinius nėra kvailas reikalavimas.

              Comment


                Juokingiausia, kad pats Al1 pats ankciau aktyviai teigdavo, kad ribot susisiekima autobusais ir propoguot traukinius kaip DE

                Comment


                  Nieko panašaus aš neteigiau. Tik rašiau, kad reikia tarpmiestinio maršrutų pertvarkos, tačiau visai ne tokios, kokia stumiama.

                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Ebus.lt info tikėt, tas pats, kas klausytis troleibusų draugų, kaip 30metų Vilniuje vyksta sodoma ir gomora su troleibusais
                  Tai "Lietuvos rytas" ir kt irgi apie tą patį rašo.

                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Persodinti daugiau keleivių į traukinius nėra kvailas reikalavimas.
                  Lietuvoje reikia persodinėti ne iš vienos VT rūšies į kitą, o iš automobilio į VT
                  Paskutinis taisė Al1; 2020.11.29, 17:39.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Lietuvoje reikia persodinėti ne iš vienos VT rūšies į kitą, o iš automobilio į VT
                    Geležinkelis yra daug draugiškesnis aplinkai vs autobusai.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Geležinkelis yra daug draugiškesnis aplinkai vs autobusai.
                      Gerai, kad Lietuvoje geležinkelių tinklas kilometražo prasme yra analogiškas kelių tinklui.
                      - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                      - Rusija su Amerika kariauja.
                      - Ir ką, kaip ten reikalai?
                      - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                      - O amerikiečiai?
                      - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                      Comment


                        Man atrodo, kad viskas čia į gerą. Tiesiog kilo didžiųjų autobusų kompanijų sukurstytas pasipriešinimas pasikeitimams. Tie pasikeitimai visų pirma iššaukti ES teisės, kuri nėra iki galo įgyvendinta Lietuvoje. Antraip gręsia didelėm baudom, kaip ne kartą jau buvo pas mus. Visa kita yra tik "dulkių debesis", kad nukreipt dėmesį nuo esmės.

                        Comment


                          Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                          Gerai, kad Lietuvoje geležinkelių tinklas kilometražo prasme yra analogiškas kelių tinklui.
                          Taip, tarp Vilniaus ir Kauno, Vilniaus ir Šiaulių, Vilniaus ir Ignalinos, Šiaulių ir Klaipėdos, Kauno ir Marijampolės.

                          Comment


                            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                            Man atrodo, kad viskas čia į gerą. Tiesiog kilo didžiųjų autobusų kompanijų sukurstytas pasipriešinimas pasikeitimams. Tie pasikeitimai visų pirma iššaukti ES teisės, kuri nėra iki galo įgyvendinta Lietuvoje. Antraip gręsia didelėm baudom, kaip ne kartą jau buvo pas mus. Visa kita yra tik "dulkių debesis", kad nukreipt dėmesį nuo esmės.
                            Kas į gerą? Kad visi maršrutai bus atiduoti vienam ar dviem užsienio monopolistams formalaus konkurso būdu? Kad autobusai veš tik tarp miestų, nestodami tarpinėse stotelėse? Kokios ES teisės aktai? Bet koks vežėjas dabar gali pradėti vežti keleivius tarpmiestiniais maršrutais. Esmė tame, kad rinka yra besitraukianti ir neturinti jokių galimybių plėstis dėl masinės automobilizacijos ir gyventojų mažėjimo šalyje. Rinka pasidalinta ir jokie nauji vežėjai neturi jokių glalimybių į ją ateiti. Bet tai nėra konkurencijos suvaržymas, kaip tik veikia laisva konkurencija.

                            Comment


                              Žmonės, nesumaišėt forumo puslapių?
                              Čia gi tarptautinio, o ne tarpmiestinio susisiekimo forumo puslapis

                              https://www.miestai.net/forumas/foru...mas-autobusais

                              Comment


                                Taip, sumaišė. Reikėtų perkelti pranešimus į tarpmiestinę temą.

                                Comment


                                  Atkelti pranešimai iš temos Tarptautiniai pervežimai autobusais.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Šiap tegu nejuokina tie vežėjai, kad bus sugriauta "gerai funkcionuojanti sistema". Prisidengia neįgaliasiais, kad slėpt savo 30metų aplaidumą ir atsilikimą. Kiek yra neįgaliesiems pritaikytų autobusų 2020? Po 2 dviaukštes Setras "Kautroje" ir "Tokse" bei vienas VDL Mažeikių AP? Vienam rimčiausių vežėjų Tokse, vyrauja 20+ metų nuvažinėtos salono kilimus metalais sulopytos Setros, KLAP per 30metų sugebėjo įšstenėt 3 naujus autobusus: dvi 2011 ir vieną 2014 turkiškas Temsas. Visokie Rokiškio ir Biržų AP į Vilnių ir Kauną siunčia 198x metų autobusus., negana to, su jais kelionė kainuoja brangiau nei su "Kautra". Kažkada vienas didžiausių ir rimčiausių Šiaulių Busturas, prieš kelis metus pralaimėjo kovą su savo 30 metų autobusais priemiestyje, toliau bijodamas pirkt mikrobus, galutinai užlenkė didelę dalį tarpmiestinių reisų, liko tik keli į Vilnių ir Kauną. Tarp Vilniaus ir Kauno kursuoja "Transrevio" mikrobai su vairuotojais imančiais į rankas ir neduodančiais bilieto.. Žodžiu vardint ir vardint.. Viskas aišku iš ubagumo, bet man tikrai negaila, kad ateis naujų konkurentų, o dar geriau- keleiviai rinksis kur kas komfortiškesnį ir keleiviui palankesnį LTG LINK.
                                    Paskutinis taisė Garbanius; 2020.12.01, 16:20.

                                    Comment


                                      Žinome, žinome šitas pasakas jau nuo pat perestroikos laikų - ateis privatininkas, viskas sublizgės. Seniai dalis vežėju privatininkai, niekas neblizga. Ateis konkurencija, tada sublizgės - yra konkurencija, niekas neblizga. Ateis ponas iš užjūrio, va tada tai viską sutvarkys, bo vietiniai mužikai nemoka. Atėjo į daug kur. Rūpi tik pelnas, o ne visuomenės poreikiai. Kiek galima mulkinti žmonės?
                                      Tai, koks VT yra, yra tik valstybės kaltė. Tačiau, tai, ką norima prastumti, nėra valstybės politika VT srityje ir ji padėties nepagerins. Tikslas - perimti į rankas pervežimus ir atmetus nepelningus maršrutus, tenkintis pelningais. Aišku, kad pelningų bus vis mažiau ir mažiau, jei bus užlenkti nepelningi, todėl yra siekis įlįsti į valstybės kišenę ir iš to pelnytis. Viskas stumiama prisidengiant neegzistuojančiais ES reikalavimais (nes ES iš viso tik prieš kelis metus atsirado tarpmiestiniai pervežimai autobusais, kai Vokietija, Prancūzija, D. Britanija liberalizavo rinką. Ne ES, o pačios šalys). Ir ką turime? Du stambūs monopolininkai pasidalino beveik visą rinką. Dabar jau nori įlįsti ir į Lietuvą, Latviją bei Estiją.
                                      Valstybės politika turi būti tokia - valstybinio vežėjo sukūrimas. Tam reikia nacionalizuoti TOKS ir "Kautrą" jas išperkant ir jų pagrindu sukurti naują įmonę. Keleivius ir toliau turi galėti vežti ir autobusų parkai. Taip, palaipsniui kelti kokybinius reikalavimus. Taškas. Valstybinis vežėjas ir reguliavimas neturi tiesiogiai konkuruoti su geležinkeliu.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2020.12.01, 17:26.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Šiap tegu nejuokina tie vežėjai, kad bus sugriauta "gerai funkcionuojanti sistema". Prisidengia neįgaliasiais, kad slėpt savo 30metų aplaidumą ir atsilikimą. Kiek yra neįgaliesiems pritaikytų autobusų 2020? Po 2 dviaukštes Setras "Kautroje" ir "Tokse" bei vienas VDL Mažeikių AP? Vienam rimčiausių vežėjų Tokse, vyrauja 20+ metų nuvažinėtos salono kilimus metalais sulopytos Setros, KLAP per 30metų sugebėjo įšstenėt 3 naujus autobusus: dvi 2011 ir vieną 2014 turkiškas Temsas. Visokie Rokiškio ir Biržų AP į Vilnių ir Kauną siunčia 198x metų autobusus., negana to, su jais kelionė kainuoja brangiau nei su "Kautra". Kažkada vienas didžiausių ir rimčiausių Šiaulių Busturas, prieš kelis metus pralaimėjo kovą su savo 30 metų autobusais priemiestyje, toliau bijodamas pirkt mikrobus, galutinai užlenkė didelę dalį tarpmiestinių reisų, liko tik keli į Vilnių ir Kauną. Tarp Vilniaus ir Kauno kursuoja "Transrevio" mikrobai su vairuotojais imančiais į rankas ir neduodančiais bilieto.. Žodžiu vardint ir vardint.. Viskas aišku iš ubagumo, bet man tikrai negaila, kad ateis naujų konkurentų, o dar geriau- keleiviai rinksis kur kas komfortiškesnį ir keleiviui palankesnį LTG LINK.
                                        Užteks tos demagogijos, kad keleivis rinksis. Jokio pasirinkimo nebus. Visi dabartiniai vežėjai būtų išvaryti ir sunakinti, visi maršrutai atiduoti vienai ar dviems kompanijoms ir užsienio. Apie kokia konkurenciją čia pasakas seki?
                                        "Busturas" pralaimėjo, nes rajono savivaldybė net savo pačios Kuršėnų AP nepagailėjo - net iš jo atėmė dalį maršrutų ir atidavė privatininkams. Alio, čia VT? Dabar Šiaulių rajone vieni mikrobai, išskyrus keletą autobusų, kurių dauguma yra Kuršėnų AP. Mikrobai - ne VT. Aš asmeniškai tokiu VT niekada nesinaudosiu ir jau geriau deginsiu benziną.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Valstybės politika turi būti tokia - valstybinio vežėjo sukūrimas. Tam reikia nacionalizuoti TOKS ir "Kautrą" jas išperkant ir jų pagrindu sukurti naują įmonę. Keleivius ir toliau turi galėti vežti ir autobusų parkai. Taip, palaipsniui kelti kokybinius reikalavimus. Taškas. Valstybinis vežėjas ir reguliavimas neturi tiesiogiai konkuruoti su geležinkeliu.
                                          Tai reiškia, kad neliktų privačių vežėjų, tik nauja valstybinė įmonė ir vietiniai autobusų parkai? Ar kuri nors šalis tą jau įvykdė? Ir išvis ar yra kokia šalis ES, į kurią galėtume lygiuotis (tarpmiestinio transporto srityje)?
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X