Parašė KitoksBrolis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO tu dar kartą perskaityk, ką jis rašė. Jis taip pat siūlė tankinti 1G. Kaip ir sakiau, problema, kad žmonės neįsiskaito, bet vis tiek rėkauja.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimą1G tankinimas nieko neduos, nes čia visai kita opera. Aš tau rimtai sakau, išeik pasivažinėti 53 piko metu, bei pats pamatysi, jog aš visiškai teisus. Ar tu nori, kad pusė Fabijoniškių dėl kažkokių Žirmūnų turėtų persėsti? Vat išeik į gatvę, bei pats įsitikink, jog aš teisus - 53 yra reikalingas koks yra, jis yra patogus, bei visada važiuoja pilnas.
Parašė SPX Rodyti pranešimąEntuziazmas gerai, bet kas per daug, tas nesveika. 7G fantazijų ir aš girdėjau, netgi viename restorane. Sako būtų gerai greitasis Lukiškės - Grigiškės.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą53 naikinamas??? Nuo kada??? Čia gal pokštas? Kaip iš tokio didelio rajono, kaip Fabijoniškės, kuriame gyvena ~42tūkst gyventojų, galima atimti tiesioginį reisą į stotį?
1. 53 nesiūlau tiesiog naikinti. Juk vietoje jo bus itin dažnai kursuojantis maršrutas iki Žaliojo tilto (nuo Fabijoniškių iki Žaliojo tilto trasa sutaps su 53), kur bus galima persėsti į taip pat dažnai kursuojantį 1G, kurį padažnins dar labiau.
2. Kas dėl stotelių Kalvarijų g. - 1G galima pridėti Tauragnų st. Na, o Senamiestyje jam link Stoties tereikės pridėti Gėlių st., o link Santariškių - Jogailos st. O Vingrių, Reformatų st. ne tokia svarbi, joje ir toliau galima nestoti.
3. 40 maršrutas, nors ir bus aptarnaujamas privatininkų, bet jame ir toliau galios visi miesto bilietai, paprasčiau tariant, keleiviams nieko nesikeis. Be to, autobusų skaičių maršrute planuojama didinti iki 10, o dar nuėmus laiko, su tokiu autobusų skaičiumi maršruto autobusai piko metu kursuos ne rečiau kaip kas 6-7 min.
4. Ne tai kad tai itin gera idėja, bet ją pasiūliau, nes internete teko išgirsti nemažai skundų (ne oficialių, labiau komentarų lygio), kad Žirmūnai liko tik su lėtais besivelkančiais troleibusais, kai kitų mikrorajonų gyventojai džiaugiasi greituoju susisiekimu. Ne tai kad aš labai palaikau tuos skundus, tiesiog pasiūliau ateičiai galimą problemos sprendimo būdą. Tikrai nesitikėjau, kad visi taip panikuos
5. Fabijoniškėms (S. Stanevičiaus g.) ir Gelvonų g.- greitas susisiekimas irgi būtų neprošal.
6. Tokią idėją būtų galima rimtai svarstyti, kai iš tiesų prasidės masiniai troleibusų naikinimai. O kada tai bus- nežinia Tad kol kas siūlyčiau tai laikyti tik kaip idėją ateičiai, kuri bus kaip viena iš galimybių užtikrinti susisiekimą nykstant troleibusams.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą3. 40 maršrutas, nors ir bus aptarnaujamas privatininkų, bet jame ir toliau galios visi miesto bilietai, paprasčiau tariant, keleiviams nieko nesikeis. Be to, autobusų skaičių maršrute planuojama didinti iki 10, o dar nuėmus laiko, su tokiu autobusų skaičiumi maršruto autobusai piko metu kursuos ne rečiau kaip kas 6-7 min.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKitų pranešimų necituosiu, pasistengsiu vienu pranešimu atsakyti į visus klausimus.
1. 53 nesiūlau tiesiog naikinti. Juk vietoje jo bus itin dažnai kursuojantis maršrutas iki Žaliojo tilto (nuo Fabijoniškių iki Žaliojo tilto trasa sutaps su 53), kur bus galima persėsti į taip pat dažnai kursuojantį 1G, kurį padažnins dar labiau.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąVilnieti, mano pozicija visvien išlieka ta pati. 53 judinti NEGALIMA. Tada jau geriau 56 keist link Žirmūnų. 53 ne tas maršrutas, kur tai pasiteisintų - vat 56 tikrai būtų naudingesnis Jūsų pasiūlyta trasa nuo Žaliojo tilto.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą"NEGALIMA", "NEGALIMA", "NEGALIMA". Bent pagrįsk, o ne vadovaukis tuo, "kad šis maršrutas dabar populiarus". Kadaise visi važinėjo 44 maršrutu, bet dabar važinėja 6G ir nemato blogio. Kažkada visi važinėjo 6 maršrutu, bet dabar sėkmingai naudojasi 3G. Dabar visi sėkmingai naudojasi 53 maršrutu, bet kas tau pasakė, kad atsiradus 7G, žmonės iškart pasijus nesėkmingi?
3G tai 6 ir 2 junginys, čia irgi niekas nekito, tik susijungė 2 maršrutai.
7G yra siūlomas smarkiai pakeičiant 53 trasą nuo ŽT. Taip, žmonės iškart pasijus blogai, nes į stotį nebeliks tiesioginio susisiekimo. Čia nėrą ko aiškinti, tereikia pamatyti kiek žmonių važiuoja dabartine 53 trasa į visas puses, tada viskas bus aišku. Šiuo atžvilgiu formuojant 7G iš Fabijoniškių į Žirmūnus geriau imti kaip pamatus būtent 56, nes jis važiuoja daug mažiau apkrautas.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimą44 ir 6G tai tas pats, tik neliko dalies stotelių.
3G tai 6 ir 2 junginys, čia irgi niekas nekito, tik susijungė 2 maršrutai.
7G yra siūlomas smarkiai pakeičiant 53 trasą nuo ŽT.
Comment
-
Tai ir sakau, kad nereik jokio greitojo maršruto į Salininkus šitą pats suvokiu (ir savo akim matau), kad didysis keleivių srautas būna šiltuoju laiku. Sočiai užtenka dabartinių 9 autobusų (po 3 a19, a42 ir a82), tik kad reikia derinti a19 ir a82, kad nevažiuotų vienas paskui kitą. Pavyzdžiui, a82 galėtų būti puikus glaistas, kai a19 skirtumas tarp reisų 30min ir daugiau
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPanaikinus 2 ir 6 maršrutus, prarandami užsukimai į Vilkpėdę ir į Šeškinę. Taigi čia žmonės irgi prarado tiesioginį susisiekimą.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPanaikinus 2 ir 6 maršrutus, prarandami užsukimai į Vilkpėdę ir į Šeškinę. Taigi čia žmonės irgi prarado tiesioginį susisiekimą.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą"NEGALIMA", "NEGALIMA", "NEGALIMA". Bent pagrįsk, o ne vadovaukis tuo, "kad šis maršrutas dabar populiarus". Kadaise visi važinėjo 44 maršrutu, bet dabar važinėja 6G ir nemato blogio. Kažkada visi važinėjo 6 maršrutu, bet dabar sėkmingai naudojasi 3G. Dabar visi sėkmingai naudojasi 53 maršrutu, bet kas tau pasakė, kad atsiradus 7G, žmonės iškart pasijus nesėkmingi?
Comment
-
53-as, kaip vienas pagrindinių maršrutų, turi išlikti. Tada Stotis netektų tiesioginio patogaus susisiekimo su prekybos centrais "Ozas", "Akropolis", jei pastarąjį trumpintų iki Žalio tilto.. Tokiu atveju gal geriau atkurti 53A (tik kitu numeriu) ir paleisti trasa Fabijoniškės - Žirmūnai, jeigu jau norima šį maršrutą daryt
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKoks srautas keleivių važiuoja su 53 į stotį ir koks važiuotų į Žirmūnus? Ir kodėl dauguma, kuri važiuoja stoties link turėtų persėdinėti, o ne mažuma, kuriai reikia į Žirmūnus?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMaršrutas skirtas ne nuvažiuoti iš Fabijoniškių į Žirmūnus (čia tas pats, kaip su buvusiu T11 važiuoti iš Kalvarijų g. į Pašilaičius). Maršrutas skirtas Žirmūnų ir Fabijoniškių gyventojams nuvykti į centrą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKoks srautas keleivių važiuoja su 53 į stotį ir koks važiuotų į Žirmūnus? Ir kodėl dauguma, kuri važiuoja stoties link turėtų persėdinėti, o ne mažuma, kuriai reikia į Žirmūnus?
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAš irgi esu PRIEŠ 53 maršruto naikinimą. Žirmūnai tikrai neliko nuskriausti. Jeigu kalbama apie ''viršutinius'' Žirmūnus, tai sėdai į t6, po to į 1G.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą53-as, kaip vienas pagrindinių maršrutų, turi išlikti. Tada Stotis netektų tiesioginio patogaus susisiekimo su prekybos centrais "Ozas", "Akropolis", jei pastarąjį trumpintų iki Žalio tilto.. Tokiu atveju gal geriau atkurti 53A (tik kitu numeriu) ir paleisti trasa Fabijoniškės - Žirmūnai, jeigu jau norima šį maršrutą daryt
P.S. Iš dalies, S. Stanevičiaus ir Gelvonų gatvėms svarbiausia, kad 40, 53 ir 56 maršrutai važiuotų greičiau. „VVT“ privalo peržiūrėti buvusio 062 maršruto tvarkaraštį ir sudaryti tokį 53-am maršrutui (turiu omenyje važiavimo greitį, o ne kursavimo dažnį). Realiai, 40 maršrutas gali įveikti trasą per 23-25 minutes (o ne 37 min); 56 maršrutas – per 22 min. (o ne 29 min); 53 maršrutas – per 27 min. (o ne 36 min.). Jeigu pavyktų išsaugoti tokį važiavimo greitį – greitojo maršruto S. Stanevičiaus gatvėje nereikia.
Dėl Žirmūnų jau buvau pasiūlęs 7G maršrutą:
7G Žirmūnai – Centras – Lazdynai. Trasa būtų: Žirmūnų g., Šeimyniškių g., Kalvarijų g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., V. Kudirkos g., Savanorių pr., Laisvės pr., Erfurto g., Architektų g.
Stotų šiose stotelėse: Šaltinėlio, Kareivių, Šiaurės miestelis, Minties, Šeimyniškių, Žaliasis tiltas, Lukiškės, Čiurlionio, Vingis, Savanorių pr., Gerosios Vilties, Lazdynai, Lazdynų seniūnija, Šalnos, Riešutų. Važiuotų žiediniu maršrutu, Lazdynuose atstovos nebūtų. Iš Lazdynų stotų Riešutų, Gerosios Vilties, Savanorių pr., Vingis, Čiurlionio, Lukiškės, Žaliasis tiltas, Šeimyniškių, Minties, Šiaurės miestelis, Kareivių, Žirmūnų žiedas.
Galima būtų panaikinti a22, t12, o t9 pratęsti atgal iki Žirmūnų. A23 dažninti.
P.P.S. Kol rašiau atsakymą, Vilnietizz jau paaiškino.
Comment
Comment