Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Straipsnyje tik keturis kartus paminima, kad šis gatvių siaurintojas gatvių siaurinimo metu buvo atsakingas už gatvių siaurinimą. Būtų bent penkis, galėtum pagalvoti, kad visai ne priėmimas į darbą čia su juo problema...

    Comment


      Būtų baigęs VGTU tai žinotų, kad eismo juostos turi būti bent 5 metrų pločio ir be jokių kalnelių, dviračių juostų ir kitokių ten woke hipster nesąmonių.

      Comment


        Parašė rmss Rodyti pranešimą
        Būtų baigęs VGTU tai žinotų, kad eismo juostos turi būti bent 5 metrų pločio ir be jokių kalnelių, dviračių juostų ir kitokių ten woke hipster nesąmonių.
        Paprasčiausiai pareigybė neatitinka reikalavimų. Nebent ji pavadinta neteisingai. Tuomet pati VMS Administracija klaidingą struktūrą sudariusi. Gal galėtų būti ne vyr. inžinierius, o miesto infrastruktūros tvarkymo naujovių populiarinimo vyr. specialistas?
        Jūs gi nenorėtumėte, kad jums širdies operaciją darytų 30-metis teisininkas su nepriekaištinga reputacija? Arba lėktuvą pilotuotų geras policijos inspektorius?

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Paprasčiausiai pareigybė neatitinka reikalavimų. Nebent ji pavadinta neteisingai. Tuomet pati VMS Administracija klaidingą struktūrą sudariusi. Gal galėtų būti ne vyr. inžinierius, o miesto infrastruktūros tvarkymo naujovių populiarinimo vyr. specialistas?
          Jūs gi nenorėtumėte, kad jums širdies operaciją darytų 30-metis teisininkas su nepriekaištinga reputacija? Arba lėktuvą pilotuotų geras policijos inspektorius?
          Kad niekaip nepanašūs palyginimai. Reiktų gal pasikelti kokios ten pareigybės nurodytos tai pozicijai, bet jei kalbėsim tik apie gatvių SiAuRiNiMą, tai jis ten labiau buvo atsakingas už bendrą viziją. Na ir dar daug dalyvavo diskusijose su vietiniais, bent Algirdo g. projekte. Tikrai ne su autocadu brėžinius darė, ar tuo labiau, klojo eksvaldą.

          Ir va, turim tokią ironišką situaciją, kai nekvalifikuotas hipsteris stumia moderniausius gatvių projektus miesto istorijoj. Kai pažiūri SuSiAuRiNtą Algirdo g., tai žymiai labiau vakarų Europos vaibas, nei koks ištisai išeksvalduotas Vilniaus/Goštauto mazgas. Tai kyla klausimas, ar tas VGTU proftechninės diplomas turi kokios naudos šiuo atveju.

          Comment


            Esmė ta, kad biurokratija veikia pagal taisykles. Jei taisyklės ne(be)tinka - reikia keisti taisykles. Kai taisyklės lankstomos pagal aplinkybes/personas/patepimus, tada gaunasi rytietiško stiliaus valdymo sistema. Su visais iš to išplaukiančiais pliusais ir minusais. Geras kniazius gali labai efektyviai valdyti. Bet klausimas ar tokia sistema yra tvari ilgalaikėje perspektyvoje. Kartais gaunasi singapūrai, o kartais maskolija.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Esmė ta, kad biurokratija veikia pagal taisykles. Jei taisyklės ne(be)tinka - reikia keisti taisykles. Kai taisyklės lankstomos pagal aplinkybes/personas/patepimus, tada gaunasi rytietiško stiliaus valdymo sistema. Su visais iš to išplaukiančiais pliusais ir minusais. Geras kniazius gali labai efektyviai valdyti. Bet klausimas ar tokia sistema yra tvari ilgalaikėje perspektyvoje. Kartais gaunasi singapūrai, o kartais maskolija.
              Čia tu kalbi apie faktą, kad pareigybe susidomėta tik tada, kai ji parūpo politikui opoziconieriui. Tris metus kažkaip niekam tai nerūpėjo. Tikra rytietiška sistema.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Čia tu kalbi apie faktą, kad pareigybe susidomėta tik tada, kai ji parūpo politikui opoziconieriui. Tris metus kažkaip niekam tai nerūpėjo. Tikra rytietiška sistema.
                na jei būti tiksliam NS(dap) klapčiukai tik Kovą į tarybą pateko.

                Comment


                  Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                  na jei būti tiksliam NS(dap) klapčiukai tik Kovą į tarybą pateko.
                  Gaila tik kad tie nacionalsocialistai labai efektyviai išnaudoja gyventojų besipiktinimą saviems tikslams, komunikuoja tinkluose, kai tuo tarpu visos "tradicinės" partijos opozicijoje šiuo klausimu miega.

                  Comment


                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                    Gaila tik kad tie nacionalsocialistai labai efektyviai išnaudoja gyventojų besipiktinimą saviems tikslams, komunikuoja tinkluose, kai tuo tarpu visos "tradicinės" partijos opozicijoje šiuo klausimu miega.
                    nes kelių siaurinimas yra "woke", o čia yra NS arkliukas.

                    Comment


                      Ta pareigybė taip vadinasi atėjus nuostatai iš ES. Kaimuose irgi tokia pareigybė atsirado.

                      Parašė rmss Rodyti pranešimą

                      Kad niekaip nepanašūs palyginimai. Reiktų gal pasikelti kokios ten pareigybės nurodytos tai pozicijai, bet jei kalbėsim tik apie gatvių SiAuRiNiMą, tai jis ten labiau buvo atsakingas už bendrą viziją. Na ir dar daug dalyvavo diskusijose su vietiniais, bent Algirdo g. projekte. Tikrai ne su autocadu brėžinius darė, ar tuo labiau, klojo eksvaldą.

                      Ir va, turim tokią ironišką situaciją, kai nekvalifikuotas hipsteris stumia moderniausius gatvių projektus miesto istorijoj. Kai pažiūri SuSiAuRiNtą Algirdo g., tai žymiai labiau vakarų Europos vaibas, nei koks ištisai išeksvalduotas Vilniaus/Goštauto mazgas. Tai kyla klausimas, ar tas VGTU proftechninės diplomas turi kokios naudos šiuo atveju.
                      Algirdo g. darė VMS'o "Vilniaus planas", viešinta 2018-02-27. Vyr. inžinieriaus pareigybė atsirado 2019 m. pabaigoj. Antonas sedėjo "Susisiekimo paslaugose", dar ne VMS"e. Net jei jis ten pasivaideno, vis tiek labiausiai už rezultatą gali dėkoti dviratininkų bendruomenei. Būtų gerai žinoti kas tas Autocadas, nes tais metais galimai ant servetėlės nebent pieštukais schemas braižė. Pamenam, kaip "netyčiai" dingdavo buvę lietaus latakai pvz. Justiniškių g. arba kaip pats minėjo per klaidą palikta pakopa Justiniškių g., kurią žadėjo, kad "statybininkai turės panaikinti", taip suversdamas jiems kaltę nors kaltas pats ten turbūt net nebuvęs prieš schemos rengimą ir neatlikęs korekcijų buvusiems sprendiniams: https://www.google.lt/maps/@54.70461...8192?entry=ttu

                      Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	2,09 MB ID:	2081710

                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Čia tu kalbi apie faktą, kad pareigybe susidomėta tik tada, kai ji parūpo politikui opoziconieriui. Tris metus kažkaip niekam tai nerūpėjo. Tikra rytietiška sistema.
                      Meluoji: „Vyriausybės atstovas A. Nikitino paskyrimo į vyr. inžinieriaus poziciją teisėtumą vertino jau trečią kartą." Bandymą dangstyti galima nesunkiai įžvelgti. Tos atostogos būtent dabar irgi labai patogios tolimesnei galimo dangstymo strategijai parengti.
                      Paskutinis taisė dondc; 2023.10.12, 16:27.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Čia tu kalbi apie faktą, kad pareigybe susidomėta tik tada, kai ji parūpo politikui opoziconieriui. Tris metus kažkaip niekam tai nerūpėjo. Tikra rytietiška sistema.
                        Kalbu apie situaciją kaip šitas „inžinierius“ atsidūrė savo poste. Matyt tik dabar su NS atsirado kažkokia opozicija kuriai norisi oponuot. Kodėl ankstesnei opozicijai nerūpėjo - nežinau.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Meluoji: „Vyriausybės atstovas A. Nikitino paskyrimo į vyr. inžinieriaus poziciją teisėtumą vertino jau trečią kartą." Bandymą dangstyti galima nesunkiai įžvelgti. Tos atostogos būtent dabar irgi labai patogios tolimesnei galimo dangstymo strategijai parengti.
                          pirmus du kartus pasakė, kad viskas ok

                          Comment


                            Nepamenu ar dalinausi kažkada. Tvarkau bookmark'us interneto naršyklėje, užsilikusi ir kiek pamenu labai gera knygutė padėjusi įsivažiuoti į važiavimo ritmą bei supratimą, kaip veikia pats eismas, kiti naujokams nežinomi patarimai kas ir kaip. Čia, kad atrasti daguiau drąsos, tiems kas net susiaurintoje gatvėje vietoj gatvės ima šaligatvį ir ne tik. Reik spaudinėt ant tų chapter'ių: https://www.bikexprt.com/streetsmarts/usa/index.htm

                            Click image for larger version

Name:	cover5m.jpg
Views:	564
Size:	20,3 kB
ID:	2082585


                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Bikeless in Berlin: Europe’s cycle backlash has begun
                              Conservative parties are turning cars into a major culture war issue.
                              Across the Continent, popular discontent with efforts to curb cars in cities has brought cycling into the culture wars, with politicians seizing on the issue to proclaim themselves on the side of working-class drivers.

                              In Berlin, the newly elected conservative city government is going further. Since coming into power earlier this year, the governing coalition led by the center-right Christian Democratic Union (CDU) party has rolled back a host of bike-friendly measures agreed by its left-leaning predecessor,suspending all bike infrastructure projects that "endanger" existing car lanes or parking spaces and putting an ambitious plan to add thousands of kilometers to the city's cycling network on hold.
                              Įdomus straipsnis iš POLITICO. Pas mus dviračių kultūra nespėjo labai išvešėti, bet vis tiek įdomu, kaip Berlyne visa tai atsisuko prieš buvusią kairiųjų valdžią ir buvo opozicijos išnaudota laimėti miesto rinkimus

                              Comment


                                Estai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:

                                Click image for larger version

Name:	tax.PNG
Views:	189
Size:	87,0 kB
ID:	2085240
                                Šaltinis: https://news.err.ee/1609126832/eston...tially-planned

                                Comment


                                  Parašė evil Rodyti pranešimą
                                  Estai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:
                                  Vairuotojų genocydas ir golokaustas viename

                                  Comment


                                    O tai ko Lietuva laukia? ES nevožtėls už delsimą?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      O tai ko Lietuva laukia? ES nevožtėls už delsimą?
                                      Lietuvoje dešiniųjų valdžia, kuri prieš didelius mokesčius. Pius nei tiem kas važinėja su Cayenneis būtų problema sumokėti tą 1000 Eur per metus, nei paprastiems žmonėms su naujais passatais ir corollomis tuos 100-200 Eur, vien visokie draudimai per metus daugiau pabrangsta nei tie mokesčiai.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2023.10.27, 12:51.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė evil Rodyti pranešimą
                                        Estai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:
                                        Maždaug panašią įsivaizdavau Lietuvoje, bet kietakakčiai pasirodė skystakia..iais.

                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        O tai ko Lietuva laukia? ES nevožtėls už delsimą?
                                        Dabar - rinkimų.
                                        Taip, kad kol kas šansų nėra.

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                          Vairuotojų genocydas ir golokaustas viename
                                          Įrašyt gal į Shindlerio sąrašą?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X