Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Manau, dabartinė sistema kai butui pirmas leidimas kainuoja bambalį per metus, antras bambalį per mėnesį, o trečias bambalį per dieną, labai teisinga. Bent tiek tegu padaro daugiabučių kiemuose, ir būtų daug geriau.
    Jeigu statai viešoje vietoje, tai pirmas leidimas turėtų kainuoti bent jau 100€ per metus...

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Jeigu statai viešoje vietoje, tai pirmas leidimas turėtų kainuoti bent jau 100€ per metus...
      Antras 1000 EUR, o trečias - 10 000 EUR.
      Šiaip jau dukros daugiabutyje auto savininkai susirinkime sakė, kad 30-40 EUR/mėn. normali suma, jei būtų sutvarkytas parkavimas savame kieme (kur 6 vietos 60-iai butų). Yra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
      Bet šuns balsas į dangų neina. Visuomenės verdiktas: "ubagas neturi teisės turėti automobilio".
      Beje, mašinų ~40 visam daugiabučiui, nes daug pensininkų, šiaip "miesto žmonių", keletas parkuoja gatvėje, kitur. Kokios ten normos "elitiniuose" kvartaluose?
      Paskutinis taisė Sula; Vakar, 20:44.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Antras 1000 EUR, o trečias - 10 000 EUR.
        Šiaip jau dukros daugiabutyje auto savininkai susirinkime sakė, kad 30-40 EUR/mėn. normali suma, jei būtų sutvarkytas parkavimas savame kieme (kur 6 vietos 60-iai butų). Yra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
        Bet šuns balsas į dangų neina. Visuomenės verdiktas: "ubagas neturi teisės turėti automobilio".
        Beje, mašinų ~40 visam daugiabučiui, nes daug pensininkų, šiaip "miesto žmonių", keletas parkuoja gatvėje, kitur. Kokios ten normos "elitiniuose" kvartaluose?
        30€ mėnesiui yra suma kurią už mėnesį ima aptvertos ilgalaikio stovėjimo aikštelės Kaune. Nežinau ar kieme turėtų būti mažesnė suma nes nesaugoma, ar didesnė nes prie pat laiptinės durų...

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          30€ mėnesiui yra suma kurią už mėnesį ima aptvertos ilgalaikio stovėjimo aikštelės Kaune. Nežinau ar kieme turėtų būti mažesnė suma nes nesaugoma, ar didesnė nes prie pat laiptinės durų...
          Mintis ta, kad iš esmės būtų lėšų tvarkymui ir būtų tariamas "finansinis poveikis" bomžams-automobilistams. Tik niekas savivaldybėje tuo neužsiims.
          O kodėl 60-bučiui privalo būti tik 6 parkavimo vietos ir kaip tai veiks, taip niekas svarios argumentacijos nepateikė.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Yra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
            Tai vat įdomu, kodėl parkingas nugriautas? Nes neapsimokėjo? Na tai jei parkingai nekonkurencingi, tai jų nieks ir neįrenginės. Apie tai ir kalba. Jei neapsimoka, vadinasi NĖRA paklausos

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              30€ mėnesiui yra suma kurią už mėnesį ima aptvertos ilgalaikio stovėjimo aikštelės Kaune. Nežinau ar kieme turėtų būti mažesnė suma nes nesaugoma, ar didesnė nes prie pat laiptinės durų...
              Vilniuje už 30 E jau kokius 7 metus nerasi, dabar pigiausia kur žinau netoliese ima 42 E, bet dauguma ima 50-60. Savivaldybės įrengtose aikštelėse imti bent puse rinkos kainos (30) manau yra minimumas.
              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Tai vat įdomu, kodėl parkingas nugriautas? Nes neapsimokėjo? Na tai jei parkingai nekonkurencingi, tai jų nieks ir neįrenginės. Apie tai ir kalba. Jei neapsimoka, vadinasi NĖRA paklausos
              O kaip jūs įsivaizduojate parkingą konkurencingą su nemokamai ant šaligatvio prie laiptinės durų?

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Tai vat įdomu, kodėl parkingas nugriautas? Nes neapsimokėjo? Na tai jei parkingai nekonkurencingi, tai jų nieks ir neįrenginės. Apie tai ir kalba. Jei neapsimoka, vadinasi NĖRA paklausos
                Berods, statys daugiabutį.
                Nereikia suprimityvinti. Ne nėra paklausos, o yra pelningesnis verslas.

                Comment


                  Prie mano draugo namų Antakalnyje anksčiau buvo mokamas parkingas ir visi gyventojai juo naudojosi. Praktiškai pilnas naktimis būdavo. Ir nepaisant to, prieš kelis metus ten įkalė daugiabutį, po ko situacija su parkingu ryškiai pablogėjo.
                  Taigi, nėra viskas taip juoda balta, yra nemažai vairuotojų, kurie nenumeta ant žolės ir mielai sumokėtų už parkavimą, tik kad nėra kur.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    O kodėl 60-bučiui privalo būti tik 6 parkavimo vietos ir kaip tai veiks, taip niekas svarios argumentacijos nepateikė.
                    Argumentacija buvo pateikta ir ne vieną kartą. Daugiabučio erdvė buvo suplanuota visų poreikiams, o automobilių vietų didinimas yra bendros erdvės užgrobimas vienam tikslui. Tikslui, kuriam ta bendra ervdė nebuvo skirta. Esmė yra ta, kad šie namai tiesiog nėra skirti patenkinti dabartinės automobilizacijos poreikių. Nori automobilį parkuoti prie pat namų - kraustykis į naują statybą, kuri yra tam skirta. Galėsi sėsti į automobilį vos išėjęs iš lifto. Nenori - parkuokis kiek toliau nuo namų esančiose aikštelėse. Sukils paklausa, rinka pasiūlys jų daugiau. Nepermesk savo problemos ant kitų žmonių pečių, niekas nenori matyti ar klausytis tavo smirdančio kledaro.

                    Bet tau nėra dėl ko nerimauti - dabartinis marozėlis meras yra tavo pusėje, tai tu laimėjai, pridėsim visur korių, viską užparkuosim ir išrinksim Benkunską dar vienai kadencijai.
                    Paskutinis taisė VLR; Šiandien, 09:05.

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                      Bet tau nėra dėl ko nerimauti - dabartinis marozėlis meras yra tavo pusėje, tai tu laimėjai, pridėsim visur korių, viską užparkuosim ir išrinksim Benkunską dar vienai kadencijai.
                      Klausau, kapitone! Automarozai rulez.

                      Comment


                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                        Daugiabučio erdvė buvo suplanuota visų poreikiams, o automobilių vietų didinimas yra bendros erdvės užgrobimas vienam tikslui. Tikslui, kuriam ta bendra ervdė nebuvo skirta. Esmė yra ta, kad šie namai tiesiog nėra skirti patenkinti dabartinės automobilizacijos poreikių.
                        Tai tą laisvą erdvę galima kažkiek perplanuoti pagal gyventojų poreikius.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Berods, statys daugiabutį.
                          Nereikia suprimityvinti. Ne nėra paklausos, o yra pelningesnis verslas.
                          Manau, miesto planus tvirtina savivaldybės architektai, kurie greičiausiai miestą įsivaizduoja su minimaliu kiekiu automobiliu.

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą

                            Tai tą laisvą erdvę galima kažkiek perplanuoti pagal gyventojų poreikius.
                            Problema ta, kad dėl automobilio dydžio, tas 'perplanavimas' yra, iš esmės, atėmimas naudingos erdvės iš kitų nesukuriant daug naujos vertės. Pora automobilio vietų (su privažiavimu) užima tiek pat vietos, kiek vaikų žaidimų aikštelė. Aikštele naudotis gali dešimtys vaikų, dvi parkavimo vietos talpina vos dviejų butų automobilius. Tai yra žaidimas, kurio laimėti nėra įmanoma. Tokie maži 'pagerinimai' tik sugadina gyvenimo kokybę kitiems nieko rimto neišspręsdami, nes parkavimo vietų trūksta dešimtimis.

                            Kalbant apie naujus daugiabučius - taip, kai kuriuose irgi yra daug parkavimo vietų kiemuose, bet ten pirkdamas jau žinai, ką gauni. Su sovietiniais daugiabučiais iš tavęs yra tiesiog atimama erdvė vos kelių žmonių poreikiams patenkinti ir tik dėl to, kad kažkas tingi nueiti kelis žingsnius iki viešo parkingo.

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą

                              Problema ta, kad dėl automobilio dydžio, tas 'perplanavimas' yra, iš esmės, atėmimas naudingos erdvės iš kitų nesukuriant daug naujos vertės. Pora automobilio vietų (su privažiavimu) užima tiek pat vietos, kiek vaikų žaidimų aikštelė. Aikštele naudotis gali dešimtys vaikų, dvi parkavimo vietos talpina vos dviejų butų automobilius. Tai yra žaidimas, kurio laimėti nėra įmanoma. Tokie maži 'pagerinimai' tik sugadina gyvenimo kokybę kitiems nieko rimto neišspręsdami, nes parkavimo vietų trūksta dešimtimis.

                              Kalbant apie naujus daugiabučius - taip, kai kuriuose irgi yra daug parkavimo vietų kiemuose, bet ten pirkdamas jau žinai, ką gauni. Su sovietiniais daugiabučiais iš tavęs yra tiesiog atimama erdvė vos kelių žmonių poreikiams patenkinti ir tik dėl to, kad kažkas tingi nueiti kelis žingsnius iki viešo parkingo.
                              O ne patys gyventojai nusprenžia, kas jiems svarbiau žaidimų aikštelė ar parkingas?

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                O ne patys gyventojai nusprenžia, kas jiems svarbiau žaidimų aikštelė ar parkingas?
                                Taip, apie tai jau rašiau:
                                https://www.miestai.net/forumas/foru...18#post2214718

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                  O ne patys gyventojai nusprenžia, kas jiems svarbiau žaidimų aikštelė ar parkingas?
                                  Tegul sprendžia, tik prieš tai susiformuoja sklypą ir apmoka įrengimą, o ne rėkia "valdžeee parkyngo neyrenge ir dar baudas rašo".

                                  Comment

                                  Working...
                                  X