Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Jeigu statai viešoje vietoje, tai pirmas leidimas turėtų kainuoti bent jau 100€ per metus...
Šiaip jau dukros daugiabutyje auto savininkai susirinkime sakė, kad 30-40 EUR/mėn. normali suma, jei būtų sutvarkytas parkavimas savame kieme (kur 6 vietos 60-iai butų). Yra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
Bet šuns balsas į dangų neina. Visuomenės verdiktas: "ubagas neturi teisės turėti automobilio".
Beje, mašinų ~40 visam daugiabučiui, nes daug pensininkų, šiaip "miesto žmonių", keletas parkuoja gatvėje, kitur. Kokios ten normos "elitiniuose" kvartaluose?Paskutinis taisė Sula; Vakar, 20:44.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Antras 1000 EUR, o trečias - 10 000 EUR.
Šiaip jau dukros daugiabutyje auto savininkai susirinkime sakė, kad 30-40 EUR/mėn. normali suma, jei būtų sutvarkytas parkavimas savame kieme (kur 6 vietos 60-iai butų). Yra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
Bet šuns balsas į dangų neina. Visuomenės verdiktas: "ubagas neturi teisės turėti automobilio".
Beje, mašinų ~40 visam daugiabučiui, nes daug pensininkų, šiaip "miesto žmonių", keletas parkuoja gatvėje, kitur. Kokios ten normos "elitiniuose" kvartaluose?
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
30€ mėnesiui yra suma kurią už mėnesį ima aptvertos ilgalaikio stovėjimo aikštelės Kaune. Nežinau ar kieme turėtų būti mažesnė suma nes nesaugoma, ar didesnė nes prie pat laiptinės durų...
O kodėl 60-bučiui privalo būti tik 6 parkavimo vietos ir kaip tai veiks, taip niekas svarios argumentacijos nepateikė.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąYra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
30€ mėnesiui yra suma kurią už mėnesį ima aptvertos ilgalaikio stovėjimo aikštelės Kaune. Nežinau ar kieme turėtų būti mažesnė suma nes nesaugoma, ar didesnė nes prie pat laiptinės durų...
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai vat įdomu, kodėl parkingas nugriautas? Nes neapsimokėjo? Na tai jei parkingai nekonkurencingi, tai jų nieks ir neįrenginės. Apie tai ir kalba. Jei neapsimoka, vadinasi NĖRA paklausos
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai vat įdomu, kodėl parkingas nugriautas? Nes neapsimokėjo? Na tai jei parkingai nekonkurencingi, tai jų nieks ir neįrenginės. Apie tai ir kalba. Jei neapsimoka, vadinasi NĖRA paklausos
Nereikia suprimityvinti. Ne nėra paklausos, o yra pelningesnis verslas.
Comment
-
Prie mano draugo namų Antakalnyje anksčiau buvo mokamas parkingas ir visi gyventojai juo naudojosi. Praktiškai pilnas naktimis būdavo. Ir nepaisant to, prieš kelis metus ten įkalė daugiabutį, po ko situacija su parkingu ryškiai pablogėjo.
Taigi, nėra viskas taip juoda balta, yra nemažai vairuotojų, kurie nenumeta ant žolės ir mielai sumokėtų už parkavimą, tik kad nėra kur.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąO kodėl 60-bučiui privalo būti tik 6 parkavimo vietos ir kaip tai veiks, taip niekas svarios argumentacijos nepateikė.
Bet tau nėra dėl ko nerimauti - dabartinis marozėlis meras yra tavo pusėje, tai tu laimėjai, pridėsim visur korių, viską užparkuosim ir išrinksim Benkunską dar vienai kadencijai.Paskutinis taisė VLR; Šiandien, 09:05.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Bet tau nėra dėl ko nerimauti - dabartinis marozėlis meras yra tavo pusėje, tai tu laimėjai, pridėsim visur korių, viską užparkuosim ir išrinksim Benkunską dar vienai kadencijai.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąDaugiabučio erdvė buvo suplanuota visų poreikiams, o automobilių vietų didinimas yra bendros erdvės užgrobimas vienam tikslui. Tikslui, kuriam ta bendra ervdė nebuvo skirta. Esmė yra ta, kad šie namai tiesiog nėra skirti patenkinti dabartinės automobilizacijos poreikių.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Berods, statys daugiabutį.
Nereikia suprimityvinti. Ne nėra paklausos, o yra pelningesnis verslas.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Tai tą laisvą erdvę galima kažkiek perplanuoti pagal gyventojų poreikius.
Kalbant apie naujus daugiabučius - taip, kai kuriuose irgi yra daug parkavimo vietų kiemuose, bet ten pirkdamas jau žinai, ką gauni. Su sovietiniais daugiabučiais iš tavęs yra tiesiog atimama erdvė vos kelių žmonių poreikiams patenkinti ir tik dėl to, kad kažkas tingi nueiti kelis žingsnius iki viešo parkingo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Problema ta, kad dėl automobilio dydžio, tas 'perplanavimas' yra, iš esmės, atėmimas naudingos erdvės iš kitų nesukuriant daug naujos vertės. Pora automobilio vietų (su privažiavimu) užima tiek pat vietos, kiek vaikų žaidimų aikštelė. Aikštele naudotis gali dešimtys vaikų, dvi parkavimo vietos talpina vos dviejų butų automobilius. Tai yra žaidimas, kurio laimėti nėra įmanoma. Tokie maži 'pagerinimai' tik sugadina gyvenimo kokybę kitiems nieko rimto neišspręsdami, nes parkavimo vietų trūksta dešimtimis.
Kalbant apie naujus daugiabučius - taip, kai kuriuose irgi yra daug parkavimo vietų kiemuose, bet ten pirkdamas jau žinai, ką gauni. Su sovietiniais daugiabučiais iš tavęs yra tiesiog atimama erdvė vos kelių žmonių poreikiams patenkinti ir tik dėl to, kad kažkas tingi nueiti kelis žingsnius iki viešo parkingo.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
O ne patys gyventojai nusprenžia, kas jiems svarbiau žaidimų aikštelė ar parkingas?
https://www.miestai.net/forumas/foru...18#post2214718
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
O ne patys gyventojai nusprenžia, kas jiems svarbiau žaidimų aikštelė ar parkingas?
Comment
Comment