Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Beprasmiška skaičiuoti kelionės laiką į Launagius dabar, kol ten plyti laukai. Kai bus dar 20 tukst. keliaujančių, tai iš 20min dabartinio piko metu gali pasidaryti ir 40-50 min. Ir kas blogiausia, kad Ilgės kelione ne tik į Launagius, bet ir į aplinkines teritorijas, netgi tą patį oro uostą.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Sprendimai numatyti, numatyta ir gatvių plėtra, ir VT, ir net tramvajai, pribraižyta yra visko, tik realybė tokia, kad net miesto centre šnipiškėse naujakuriams reikia suv'ų, kad galėtų iš namų išvažiuoti.
      Kokie nauji konkrečiai maršrutai? Kokie jų numeriai, stotelės, kursavimo dažnis? Koks naujo VT keleivių pervežimo pajėgumas iš/į to rajono? Gerai Launagiai, kaip tas VT bus integruotas į bendrą pietryčių Vilniaus VT sistemą. Šalia oro uostas , pietvakariuose geležinkelio linija. KUR VISA TAI? NĖRA?
      Tai kol nėra, jokių statybų. O va tada atsiras Darnų interesas neiieškot "Durnų" o spaust savivaldybę, kad visa tai pajudėtų. O dabar, koks tikslas spaust? Numetei betono dėžes tarp miškų, pelną pasiemei ir fsio!

      Comment


        Kokie maršrutai, kokie jų numeriai. Pagal projektą ar bent numatytas Eišiškių plento pavertimas 4 juostų gatve? Jei ne, o tai viso gero. Jei planuojamas plento atnaujinimas susives į šaligatvio įrengimą, apšvietimą ir naujas sankryžas, tai tegul eina jie...

        Comment


          Click image for larger version

Name:	image_148971.jpg
Views:	573
Size:	119,9 kB
ID:	2165851
          Flickr

          Comment


            Fignia, o ne statistika. Jei Vilniuje 5 proc. važiuotų į darbą, tai kai kur piko metu gatvėse būtų daugiau dviratininkų nei pėsčiųjų.

            Comment


              Čia reik klausimą žinot, gal klausimas - ar bent kartą per metus važiuojate į darbą dviračiu.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Čia reik klausimą žinot, gal klausimas - ar bent kartą per metus važiuojate į darbą dviračiu.
                Arba respondentų grupė - dviratininkų bendrijos soctinkluose, o klausimas - kaip dažnai minat: 5% kelionių, 50% kelionių ar 99% kelionių.

                Comment


                  Piko metu Paryžiuje vietomis dviratininkų daugiau nei automobilistų.

                  Bicycle Usage Soars in Paris, Doubles Since 2022 – Report
                  https://discerningcyclist.com/bicycl...eyuQT8mhCnYFBA
                  The utilization of bicycle lanes in Paris has witnessed a remarkable doubling between 2022 and 2023 during peak hours <...>

                  Paris, once trailing behind other major cities in becoming a global cycling hub, experienced a significant shift in 2019 during public transport strikes that brought the city to a standstill. <...>

                  Gradually, the city has invested in cycling-specific infrastructure, including expanded bike lanes and routes. <...>

                  Paris boasts approximately 700km of cycle paths and routes throughout the city which is set to drastically increase. <...>

                  2023 data, gathered by bike and road counters in the City of Paris, reveals that cycling has even tripled in certain parts of the city. During peak hours, bikes reportedly outnumber cars on specific representative axes of the capital, such as Avenue de Flandre, Boulevard Voltaire, and Boulevard Magenta.

                  Le Monde reported that the average vehicle count on these roads does not surpass 384 motorized vehicles per hour, while the bike count on the designated lanes reaches 537 in September and October.
                  ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                  Comment



                    Visada tikėjau, kad miestus nuo kamščių gali išgelbėti tik nemokamas VT ir daug daug įkalbinėjimų nepažeidinėti taisyklių.
                    Akurat, taip ir yra!
                    Nors Sluškų ir Škirpos gatvėse visos įmanomos, vietos ir buvo užimtos pažeidėjų, bet jie juk iš tiesų sudarė menkutę į kirtiklio perjungimo šventę atvykusiųjų dalį.
                    Numanau, kad visų nelegaliai stovinčiųjų automobilių turinys nesunkiai būtų tilpęs į 2 troleibusus.



                    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-11-29 at 20-59-54 Facebook.png
Views:	217
Size:	594,3 kB
ID:	2167964


                    Comment


                      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                      Visada tikėjau, kad miestus nuo kamščių gali išgelbėti tik nemokamas VT ir daug daug įkalbinėjimų nepažeidinėti taisyklių.
                      Akurat, taip ir yra!
                      Dar tik įžiebimas, Kalėdų stebuklas neįvyko, nenustok tikėti Vien tik žodžiu nemokamas taip greit situacijos nepakeisi. Įpročiai atsiranda tik ilgai kartojant tą patį veiksmą

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        Dar tik įžiebimas, Kalėdų stebuklas neįvyko, nenustok tikėti Vien tik žodžiu nemokamas taip greit situacijos nepakeisi. Įpročiai atsiranda tik ilgai kartojant tą patį veiksmą
                        r/whoosh

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Dar tik įžiebimas, Kalėdų stebuklas neįvyko, nenustok tikėti Vien tik žodžiu nemokamas taip greit situacijos nepakeisi. Įpročiai atsiranda tik ilgai kartojant tą patį veiksmą
                          Kas važiuoja į tokią šventę? Vidutinės ir kiek žemesnės klasės gyventojai. Šeimos su vaikais, gyvenančios kur nors Kalnėnuose, Riešėje ar kur nors už Pilaitės. Dabar atsakykit į klausimą. Koks ten fckng viešasis transportas? Ar pas mus yra, kaip normalių šalių miestuose, kad ir greitasis tramvajus, kuris vežtų iki centro? Jei atvirai, aš nesuprantu žmonių, kurie stebisi tuo, kad Vilniaus gyventojai vyksta į šventę savo automobiliais. Jūs rimtai manote, kad pas mus yra VT, skatinantis gyventojus juo naudotis?

                          Comment


                            Esmė ne greitajame tramvajuje, o aplamai apleistame VT ir dešimtmečių politikoje, kurioje VT tik ubagams.

                            Comment


                              Neteisinant mūsų VT reikia pripažinti, kad ten kur jei apsigyveno niekada nebus atsiperkančio gero viešo transporto. Kaip jau ne kartą esu argumentavęs, ekonominiu požiūriu gyvenimas suburbijoje tai yra klasikinis parazitavimas visuomenės sąskaita, nes tokius gyventojus bet kokiu atveju reikės subsiduoti - arba įvedant jų priemiesčius aptarnaujantį ir nuostolingą VT, arba atiduodant jiems Vilniaus miesto kelius/parkingo vietas užkišimui. Patiems gyventojams čia aišku jokių pretenzijų, jei gali gyventi komfortiškiau nepažeisdamas įstatymų tai why not, didžiausi klausimai savivaldybei, kuri nesuvaldo tokios miesto plėtros. Bet problema yra kur kas fundamentalesnė nei tiesiog "apleistas VT".

                              Comment


                                Jie dar parazituoja ir kitos infrastruktūros sąskaita. Vilniuje (miesto dalyje iki tos plėtros apie 2000-uosius) dar iki 10 proc. gyvena be vandentiekio, kanalizacijos, dujotiekio... O tiems priemiesčiuose reikia tiesti. Ir tiesia, visų pirma elektrą. Su vandeniu dažniausiai užkalama - gręžinys, šulinys kanalizacijai... Gatves taip pat reikia tiesti. Ir prižiūrėti, valyti... O kur dar nulinė socialinė infrastukrūtra, visų pirma darželiai, mokyklos. Ne, jei gyveni kaime, tai ir dirbk ten, o nesismaukyk į miestą dirbti, vaikus leisk į kaimo darželius ir mokyklas. Nėra? O kodėl mieste vietas užimi? Mieste irgi trūksta ir tokių kaip tu sąskaita...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Jie dar parazituoja ir kitos infrastruktūros sąskaita. Vilniuje (miesto dalyje iki tos plėtros apie 2000-uosius) dar iki 10 proc. gyvena be vandentiekio, kanalizacijos, dujotiekio... O tiems priemiesčiuose reikia tiesti. Ir tiesia, visų pirma elektrą. Su vandeniu dažniausiai užkalama - gręžinys, šulinys kanalizacijai... Gatves taip pat reikia tiesti. Ir prižiūrėti, valyti... O kur dar nulinė socialinė infrastukrūtra, visų pirma darželiai, mokyklos. Ne, jei gyveni kaime, tai ir dirbk ten, o nesismaukyk į miestą dirbti, vaikus leisk į kaimo darželius ir mokyklas. Nėra? O kodėl mieste vietas užimi? Mieste irgi trūksta ir tokių kaip tu sąskaita...
                                  Šiaip prie namų matau atvirkštinį atvejį. Vaikai netelpa į „miesto“ (esančią pačiame priemiestyje) mokyklą, dėl to iš „miesto“ (t.y. priemiesčio miesto ribose) vežiojami geltonuoju autobusiuku į kaimo mokyklą rajone

                                  Beje, tuos pačius priemiesčių gyventojus sukišus į miestą, mokyklų ir darželių vistiek reiktų. Nebent priverst išvažiuot kur nors toli toli. Prisidirbai vaikų - dink iš sostinės ir nebetrukdyk hiparikams džiaugtis...
                                  Paskutinis taisė mantasm; 2024.11.30, 17:27.

                                  Comment


                                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                    Kas važiuoja į tokią šventę? Vidutinės ir kiek žemesnės klasės gyventojai. Šeimos su vaikais, gyvenančios kur nors Kalnėnuose, Riešėje ar kur nors už Pilaitės. Dabar atsakykit į klausimą. Koks ten fckng viešasis transportas? Ar pas mus yra, kaip normalių šalių miestuose, kad ir greitasis tramvajus, kuris vežtų iki centro? Jei atvirai, aš nesuprantu žmonių, kurie stebisi tuo, kad Vilniaus gyventojai vyksta į šventę savo automobiliais. Jūs rimtai manote, kad pas mus yra VT, skatinantis gyventojus juo naudotis?
                                    Nuo amžių amžinųjų per tokias anšlagines šventes geriausias sprendimas yra nuvažiuoti mašina kokius 80-90% kelio ir numest parkinge nuo kurio strategiškai patogu pavažiuot porą stotelių iki veiksmo vietos.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Šiaip prie namų matau atvirkštinį atvejį. Vaikai netelpa į „miesto“ (esančią pačiame priemiestyje) mokyklą, dėl to iš „miesto“ (t.y. priemiesčio miesto ribose) vežiojami geltonuoju autobusiuku į kaimo mokyklą rajone

                                      Beje, tuos pačius priemiesčių gyventojus sukišus į miestą, mokyklų ir darželių vistiek reiktų. Nebent priverst išvažiuot kur nors toli toli. Prisidirbai vaikų - dink iš sostinės ir nebetrukdyk hiparikams džiaugtis...
                                      Vaikų reikia, nes Lietuva išmiršta. Švietimo įstaigos turi būti arčiau namų, o ne kitame miesto gale. Bet jokia net ir turtingiausia valstybė nepristatys tiek mokyklų ir darželių, jei gyventojai bėgs į priemiesčius... Todėl bėgimas į priemeisčius turi būti labai ribotas ir planingai vykdomas. Ir nusišik ant kažkieno tai norų turėtų būti, nes visuomenės interesas yra aukščiau. Yra miestas ir ten gyvenk. Pigiau priemiestyje? Tikrai pigiau? Kam pigiau? Kieno sąskaita tas kelių procentų pigumas, jei iš viso jis yra netgi tiesiogiai gyvenantiems tenai? Gyveni kaime, priemiestyje, tai ten ir dirbk, ten leisk vaikus. Nėra vietos, nėra mokyklų? Tai nesikelk į užkampius!

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Vaikų reikia, nes Lietuva išmiršta. Švietimo įstaigos turi būti arčiau namų, o ne kitame miesto gale. Bet jokia net ir turtingiausia valstybė nepristatys tiek mokyklų ir darželių, jei gyventojai bėgs į priemiesčius... Todėl bėgimas į priemeisčius turi būti labai ribotas ir planingai vykdomas. Ir nusišik ant kažkieno tai norų turėtų būti, nes visuomenės interesas yra aukščiau. Yra miestas ir ten gyvenk. Pigiau priemiestyje? Tikrai pigiau? Kam pigiau? Kieno sąskaita tas kelių procentų pigumas, jei iš viso jis yra netgi tiesiogiai gyvenantiems tenai? Gyveni kaime, priemiestyje, tai ten ir dirbk, ten leisk vaikus. Nėra vietos, nėra mokyklų? Tai nesikelk į užkampius!
                                        Geriausia tai gyvenk bendrabutyje, neturėk automobilio, neturėk vaikų, nevažiuok atostogauti, nepirk mėsos, dirbk kiek įmanoma daugiau ir numirk iškart pasiekęs pensijinį amžių. Tobulas gyvenimas, ar ne? Viskas vardan visuomenės intereso - kuo mažiau kainuoti biudžetui, sumokėti kuo daugiau mokesčių ir sukurti kiek įmanoma mažiau emisijų.

                                        Comment


                                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                          Neteisinant mūsų VT reikia pripažinti, kad ten kur jei apsigyveno niekada nebus atsiperkančio gero viešo transporto. Kaip jau ne kartą esu argumentavęs, ekonominiu požiūriu gyvenimas suburbijoje tai yra klasikinis parazitavimas visuomenės sąskaita, nes tokius gyventojus bet kokiu atveju reikės subsiduoti - arba įvedant jų priemiesčius aptarnaujantį ir nuostolingą VT, arba atiduodant jiems Vilniaus miesto kelius/parkingo vietas užkišimui. Patiems gyventojams čia aišku jokių pretenzijų, jei gali gyventi komfortiškiau nepažeisdamas įstatymų tai why not, didžiausi klausimai savivaldybei, kuri nesuvaldo tokios miesto plėtros. Bet problema yra kur kas fundamentalesnė nei tiesiog "apleistas VT".
                                          Aš iš esmės sutinku, bet dalyje suburbijų gyventojų tiek, kad, rodosi, jau tikrai galėtų važinėti normalesnis VT. Paimkime kad ir Kalnėnus - statomi jau net nebe kotedžai, o realiai nedideli daugiabučiai, gyventojų tankumas tikrai didėja ir tik didės, bet kursuoja tik vargšai 33 maršruto midibusai (keistu grafiku, kartais į Kalnėnus reisai užsuka kas 15 minučių, kartais kas valandą) ir į niekur kursuojantis 122.

                                          Kas trukdo, tarkime, apjungti 10 ir 33 maršrutus, padaryti padorų taktinį 15-20 minučių grafiką, prikabinti Manufaktūrų g. kvartalą (apie kurio buvimą čiut ne miesto centre bet nepasiekiamumą VT rašiau jau ne kartą) ir gal net iškilmingai pavadinti maršrutą G? Kodėl vietoje 122 negali atsirasti koks nors tikslingesnis maršrutas, kuris vežtų ne tik iki teorinės persėdimų stotelės, bet ir iki Verslo trikampio, Gynėjų g. ar kokio nors kito planktonyno?

                                          Taip, galbūt neapsimokės kiekvienas reisas, bet žmonių įpročius reikia formuoti, o ne visiškai užleisti situaciją, prisidengiant "neapsimoka" argumentu.

                                          Beje, panaši problema kuriama ir su Vingio Akropolio kvartalu. Žmonės, kaip suprantu, ten jau pradeda kraustytis, kodėl nėra pratęstas bent vienas padoresnis maršrutas? Kai įprantame visur važinėti automobiliu, atprasti yra gerokai sunkiau.
                                          Paskutinis taisė eigh; 2024.11.30, 23:56.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X