Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip pat pastebėta, kad išmatuoti nauji Euro 6 standarto autobusai teršia orą azoto oksidu ne ką mažiau lyginant su senesniais Euro 4 ir Euro 5 standarto. Tai gali lemti nepakankama jų techninė priežiūra, neveiksminga išmetamų teršalų kontrolės sistema ar net su ja susijusios manipuliacijos.
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1566558?copied

    Reiks mero paklausti, kaip čia taip, kokioje nors viešoje konferencijoje.

    Galbūt lenkai arba turkai (Solaris, Isuzu) ką nors apgaudinėja jau gamindami?

    Comment


      Pvz., logistikos įmonės savo vilkikuose įmontuoja aparatus, kur net patikrinimo metu Europoje, "transportininkai" nesugeba suprasti, kad įmonė nepila AdBlue į savo vilkikus. Davikliai rodo, kad viskas tvarkoje. Įpili pusę bačkos AdBlue ir važinėji porą metų. Galbūt ir čia analogiškai sistema veikia.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Laikai pasikeitė - kelionių automobiliu poreikis padidėjo. O kadangi VT yra naikinamas ir savivladybė kaip alternatyvą siūlo pencininkams važinėti dviračiais
        Iš kur čia tokia nesąmonė ištraukta?

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Iš kur čia tokia nesąmonė ištraukta?
          Kuri būtent vieta nesąmonė? Automobilių registruotau daugiau ir jaus naudojama daugiau - faktas. VT transporto piemonių kiekis mažėja - faktas. Savivaldybė į problemas dėl panaikinto maršruto pencininkui atsakė - važiuok dviračiu - faktas.
          Paskutinis taisė digital; 2021.09.20, 11:27.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Kuri būtent vieta nesąmonė? Automobilių registruotau daugiau ir jaus naudojama daugiau - faktas. VT transporto piemonių kiekis mažėja - faktas. Savivaldybė į problemas dėl panaikinto maršruto pencininkui atsakė - važiuok dviračiu - faktas.
            Nesąmonė apie VT. Buvo užpirkta labai daug naujų autobusų, tai kur tau mažėja? Jei čia dabar karantinų metu - tai laikina, manau visi supranta. Šiaip politika yra kaip tik gerinti VT.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Nesąmonė apie VT. Buvo užpirkta labai daug naujų autobusų, tai kur tau mažėja? Jei čia dabar karantinų metu - tai laikina, manau visi supranta. Šiaip politika yra kaip tik gerinti VT.
              Mažėja realiai paleidžiamų į trasą. Vilniaus viešojo temoje buvo skaičiai kur rodė kad tiek autobusų tiek troleibusų važiuoja mažiau nei prieš pandemiją. Dabar karantino meto jau nėra - keleivių srautai atsistatę, eismas mieste kaip prieš karantiną (net didesnis gal), mokslų sezonas taip pat prasidėjo (nes buvo atsikalbinėjančių kad vasara). Bet VT vis tiek neišvažiuoja. Girdėjau paaiškinimą kad trūksta vairuotojų.

              Politika gali būti kokia tik nori, bet jeigu realūs veiksmai kitokie tai...

              O kad keisti reikia ne autobusus, o 35 metų senumo troleibusus tai čia dar atskira tema.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Mažėja realiai paleidžiamų į trasą.
                Kaip ir sakiau, čia greičiausiai dėl buvusių karantinų, kai labai krito bilietų pardavimas. Pati VT politika tikrai tokia nėra.

                Comment


                  Siap MedinisStrazdas pasigavo troleibusu talibu trenda, dabar jau Simasius ne tik troleibusus naikina, bet ir aplamai zlugdo visa VT ir ruosia dirva privatininkui su dyzeliniais mikroautobusais.

                  Comment


                    Trūlikai tiek nudrožti, kad šiandien prie Spaudos rūmų mačiau vieną stovintį su perlūžusia lazda per pusę. Tokio vaizdo dar neteko matyti, atėjo paskutinioji.
                    Įstatys medinę lazdą į vidų ir prikals viniais...
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Nors temose apie koroną MedinisStrazdas labai dažnai nusišneka, bet čia jis yra iš esmės teisus. Kad troleibusai dėl kažkokių priežasčių nėra atnaujinami - nei rekonstruojamas KT, nei perkamos naujos transporto priemonės - čia yra faktas ir nelabai aišku, prie ko čia talibanizmas.

                      O kad VT iš tiesų dabar stumiamas į antrą planą, rodo kad ir tokia smulkmena kaip visiškai nulinė reakcija į keleivių prašymus arba Darnaus judumo savaitė, kurioje apie VT nešnekama visiškai. Priedo dar pensininkams siūlo dviračiais iš Justiniškių į centrą važiuoti.

                      Jau net neminėsiu, kad irgi troleibusų (sutapimas? Galbūt) 14 maršrutas nevažiuoja išvis, 15, 20 ir 21 važiuoja tik piko metu (o prieš karantiną važiavo visą dieną), nors dėl pastarųjų dviejų žirmūniečiai net raštus rašė.
                      Attached Files
                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.09.20, 14:05.

                      Comment


                        O ką iš Justiniškių į centrą nebevažiuoja VT, kad dviratis vienintelė alterantyva? O pasiūlyti visada galima, Lietuvoje pensininkai yra žymiai labiau ligoti nei olandų pensininkai ir pagrinde dėl nejudrumo, kai olandai iki pat mirties mina pedalus.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          O kad VT iš tiesų dabar stumiamas į antrą planą, rodo kad ir tokia smulkmena kaip visiškai nulinė reakcija į keleivių prašymus arba Darnaus judumo savaitė, kurioje apie VT nešnekama visiškai. Priedo dar pensininkams siūlo dviračiais iš Justiniškių į centrą važiuoti.
                          Nebūčiau toks kategoriškas. Kiek pamenu VVT tik neseniai turi naują vadovą, tik neseniai pradėjo vėl didėti srautai po visų karantinų, reikia tikėtis, viskas atsigaus ir vystysis į gerąją pusę.

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą
                            O ką iš Justiniškių į centrą nebevažiuoja VT, kad dviratis vienintelė alterantyva? O pasiūlyti visada galima, Lietuvoje pensininkai yra žymiai labiau ligoti nei olandų pensininkai ir pagrinde dėl nejudrumo, kai olandai iki pat mirties mina pedalus.
                            Žmogus skundėsi perpildytais 7 troleibusu ir 43 autobusu, prašė padažninti, jam atsakė, kad tegu renkasi dviratį

                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Nebūčiau toks kategoriškas. Kiek pamenu VVT tik neseniai turi naują vadovą, tik neseniai pradėjo vėl didėti srautai po visų karantinų, reikia tikėtis, viskas atsigaus ir vystysis į gerąją pusę.
                            Tik patikslinsiu, kad VVT yra tik vežėjas, tvarkaraščius ir maršrutus sudaro SĮSP, todėl VVT administracijos pokyčiai čia nėra susiję.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Nesąmonė apie VT. Buvo užpirkta labai daug naujų autobusų, tai kur tau mažėja? Jei čia dabar karantinų metu - tai laikina, manau visi supranta. Šiaip politika yra kaip tik gerinti VT.
                              naikinami marsrutai, paankstinamas paskutinio vt isvykimo laikas, nuimti naktiniai autobusai. Akivaizdu, kad tie "dviraciu gerinimo projektai" ya tik akiu dumimas, paprasciausiai nera kur ju laikytis tarybiniuose daugiabuciuose, oro ssalygos lt jiems tinkamos max 8men per metus, o labiau 5 menesius. Tikroji priezastis - vienos per pastaruosius metus kelis kartus issibranginusios (BOLT) kompanijos interesu gynimas, vykdomas LLRI per savo tarpininka Simasiu. Pirmiausia jie ateje su draugiskom kainom suformavo iprocius vartotojams (pries ju atejima taxi zmones naudodavosi ypac retai, nes nebuvo suformave iprociu), o galiausiai naikindama vvt, savivaldybe netiesiogiai skatina naudotis sios imones paslaugomis

                              Comment


                                Nedarykime tragedijų ten, kur jų nėra

                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Mažėja realiai paleidžiamų į trasą. Vilniaus viešojo temoje buvo skaičiai kur rodė kad tiek autobusų tiek troleibusų važiuoja mažiau nei prieš pandemiją. Dabar karantino meto jau nėra - keleivių srautai atsistatę, eismas mieste kaip prieš karantiną (net didesnis gal), mokslų sezonas taip pat prasidėjo (nes buvo atsikalbinėjančių kad vasara). Bet VT vis tiek neišvažiuoja.
                                Dabar į gatves išvažiuoja 415 autobusų darbo dienomis, 238 autobusai šeštadieniais ir 237 sekmadieniais.

                                2019 m. rugsėjo mėnesį į gatves išvažiavo 406 autobusai darbo dienomis ir 240 autobusų savaitgaliais.

                                Taip pat, 2019m. rugsėjį važiavo 188 troleibusai darbo dienomis ir 108 troleibusai savaitgaliais. Dabar važinėja 175 troleibusai darbo dienomis ir 97 troleibusai savaitgaliais

                                Taigi, autobusų išleidimas į gatves padidėjo, troleibusų sumažėjo. Kodėl taip yra ? Na, kai kuriuos troleibusus pakeitė autobusai vien dėl esamos situacijos - T14 pakeitė 200 autobusas, važiuojantis labai panašia trasa, tačiau užsukantis į vakcinacijos centrą LITEXPO, į kurį T14 užsukti negalėtų, kadangi ten nėra troleibusų kontaktinio tinklo.

                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Nors temose apie koroną MedinisStrazdas labai dažnai nusišneka, bet čia jis yra iš esmės teisus. Kad troleibusai dėl kažkokių priežasčių nėra atnaujinami - nei rekonstruojamas KT, nei perkamos naujos transporto priemonės - čia yra faktas ir nelabai aišku, prie ko čia talibanizmas.

                                O kad VT iš tiesų dabar stumiamas į antrą planą, rodo kad ir tokia smulkmena kaip visiškai nulinė reakcija į keleivių prašymus arba Darnaus judumo savaitė, kurioje apie VT nešnekama visiškai. Priedo dar pensininkams siūlo dviračiais iš Justiniškių į centrą važiuoti.

                                Jau net neminėsiu, kad irgi troleibusų (sutapimas? Galbūt) 14 maršrutas nevažiuoja išvis, 15, 20 ir 21 važiuoja tik piko metu (o prieš karantiną važiavo visą dieną), nors dėl pastarųjų dviejų žirmūniečiai net raštus rašė.
                                14 pradės važiuoti, kai bus uždarytas vakcinacijos centras ir bus panaikintas 200 maršrutas.

                                Taip pat nereikia pernelyg dramatizuoti dėl kažkokio vieno atsitiktino FB posto, kad jame nepaminėtas viešasis transportas. Čia labiau galima daryti išvadą kad SĮSPo komunikacijoje dirbantys žmonės galėtų atsakingiau žiūrėti į savo darbą, o ne kad vienas randominis FB pranešimas jau liudija apie visą VT sistemos žlugdymą.

                                Kas liečia naujų troleibusų pirkimą - na, gal visgi pavyktų suprasti, jog tie nauji troleibusai neatsiras spragtelėjus burtų lazdele ? SĮSPas tik pernai metų pabaigoje išleido tą viešojo transporto atnaujinimo galimybių studiją, tai negi jūs naiviai tikitės, kad jau kitą dieną tie visi 200 autonominių troleibusų stovės parke ? Svarbu yra žinoti tik tai, kad nauji troleibusai bus, jie bus autonominiai, pakeis senąsias Škodas, ir pagal toje pačioje galimybių studijoje publikuotą planą, leis plėsti troleibusų sistemą į Ozo, Šiaurinę gatves, Lazdynus (o 1G-4G maršrutuose, tikiuosi kad galų gale atsiras ta naujoji greitaeigė VT rūšis, kas tai bebūtų - ar tramvajus, ar BRT. Nors dėl šito tai šansų šiek tiek mažiau, kadangi toks planas yra įrašytas tik į BP, o pas mus kaip žinia, su BP projektų vykdymu smarkiai atsiliekama)
                                Paskutinis taisė 10.000; 2021.09.20, 15:51.

                                Comment


                                  Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                  naikinami marsrutai, paankstinamas paskutinio vt isvykimo laikas, nuimti naktiniai autobusai. Akivaizdu, kad tie "dviraciu gerinimo projektai" ya tik akiu dumimas, paprasciausiai nera kur ju laikytis tarybiniuose daugiabuciuose, oro ssalygos lt jiems tinkamos max 8men per metus, o labiau 5 menesius. Tikroji priezastis - vienos per pastaruosius metus kelis kartus issibranginusios (BOLT) kompanijos interesu gynimas, vykdomas LLRI per savo tarpininka Simasiu. Pirmiausia jie ateje su draugiskom kainom suformavo iprocius vartotojams (pries ju atejima taxi zmones naudodavosi ypac retai, nes nebuvo suformave iprociu), o galiausiai naikindama vvt, savivaldybe netiesiogiai skatina naudotis sios imones paslaugomis
                                  Nuostabi konspiracijos teorija! Net aš nebekviečiu Bolto, po jų kainų padidinimo, nors uždirbu kelis kartus daugiau negu vidurkis, o čia konspiracijos teorija, kad dauguma žmonių persės iš VT į Boltą

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                    Taip pat nereikia pernelyg dramatizuoti dėl kažkokio vieno atsitiktino FB posto, kad jame nepaminėtas viešasis transportas. Čia labiau galima daryti išvadą kad SĮSPo komunikacijoje dirbantys žmonės galėtų atsakingiau žiūrėti į savo darbą, o ne kad vienas randominis FB pranešimas jau liudija apie visą VT sistemos žlugdymą.
                                    Tiesą sakant, pastaruoju metu tikrai yra matomas atmestinas SĮSPo požiūris į VT keleivių informavimą.

                                    Pavyzdys nr. 1: Vilniaus maratonas. Buvo išleisti du straipsniai, kurių vienas yra su PAPILDYTA antrašte. Abudu straipsniai turi paklodę teksto, kurioje detaliai išrašytos visų bėgimo variantų trasos ir dar vieną paklodę su standartiniu footeriu. Abiejuose straipsniuose yra su formatavimo ir loginėmis klaidomis išrašyta santrauka, kokie bus VT pakeitimai: keisis maršrutas A, nevažiuos maršrutas B, su pakeistomis trasomis galima susipažinti judu.lt

                                    Pavyzdys nr. 2: Tyzenhauzų stotelės panaikinimas. Apie artimiausios Liepynės kapinėms stotelės panaikinimą buvo pranešta jau jos naikinimo dieną ir tiktai per Facebooką. Turbūt gėda tokias naujienas skelbti pagrindiniame puslapyje, kuris šiaip tai turi būti pagrindinis informacijos šaltinis.

                                    Pavyzdys nr. 3: Atmestinas požiūris į tvarkaraščius ir jų teisingumą. Su karantinu atėjo mada nekabinti naujų tvarkaraščių stotelėse, net kai tam nėra jokio rimto pagrindo. Tiesiog yra nurodoma, kad informacija yra pasiekiama internete. Bet internetinė informacija suverčiama bet kaip be jokios patikros, ar tikrai teisingai čia yra ar ne. Konkretūs pavyzdžiai:
                                    1. Negana to, kad 2 maršrute buvo panaikinta Tyzenhauzų st., savaitgaliniai grafikai neturėjo kitos artimiausios stotelės - Karaimų kapinės [absurdiškas pavadinimas šios lokacijos stotelei, bet čia kita tema]
                                    2. 25 maršrute darbo dienomis vakare kelias savaites važinėjo 2 autobusai traukinuku: 5 min. tarpais vienas po kito, o tada - 40 min. skylė.
                                    3. 68 maršrute nedaug trūko, kad panaši nesamonė kaip su 25 būtų nuo rugsėjo 1 d.
                                    4. 114 maršrute rugsėjo 1 d. buvo įvestas "nei pertraukiamas, nei pamaininis" grafikas, kur autobusas dirba rytinio piko metu, o paskui pradeda darbą popiet ir dirba iki pat vėlaus vakaro lyg būtų pamaininis. Sekančią dieną tvarkaraštis buvo tyliai pakeistas ir jau ten liko tik įprastas piko metu važiuojantis autobusas.
                                    5. Yra begalybė gramatinių klaidų trasų pavadinimuose, praleistų arba kaip tik - klaidingai įtrauktų į trasą stotelių. Dauguma tokių trasų - nuliniai reisai.
                                    6. Besikeičiant tvarkaraščiams, arba dabar galiojančiame, arba įsigaliosiančiame tvarkaraštyje atsiranda stotelių, kurios arba buvo kažkada laikinos arba jau seniai panaikintos (pvz. Kairėnai, laikinosios Gurių stotelės, laikinos stotelės prie Žirmūnų tilto). Taip pat kažkodėl yra rodomi nekeleiviniai reisai iš išlaipinimo stotelės į žiedą / pietų pertraukos vietą / pervažiavimai tarp maršrutų (M. Lietuvo st. >> Fabijoniškių žiedas).
                                    7. Santariškėse ir stotyje yra rodoma, kad kai kurie autobusai pradeda keleivių laipinimą jau nuo pat išlaipinimo stotelės ir atvirkščiai - veža iki pat įlaipinimo. Taip pat, kad veža iki techninių (virtualių, ne keleiviams skirtų) stotelių.
                                    8. Dvarčionyse yra supainiotos stotelių kryptys. Nei keleiviai, nei vairuotojai turbūt nebuvo informuoti, kad SĮSPe kažkas sumąstė sukeisti stotelių puses. Tvarkaraščius keičiantys darbuotojai - ir tie apie tai neinformuoti, nes grafikai kaba pagal faktą, o ne pagal internetą.
                                    Ir viso šito fone - gerb. pensininkai - rinkitės dviratį/paspirtuką kelionėmis iš centro į Justiniškes ir į Karveliškių bei Liepynės kapines. Galėsite pasidžiaugti naujomis dviračių takų bortelių technologijomis, atnaujintais tiltų turėklais ir padidėjusiu Liepkalnio-Žirnių sankryžos pralaidumu.
                                    Toks jausmas, kad bandoma viešojo transporto keleivių sąskaita didinti alternatyvių keliavimo būdų statistiką, kuomet yra deklaruojama, kad tikslas yra mažinti automobilizmą.
                                    Paskutinis taisė Mettal; 2021.09.20, 18:17.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Tikiuosi pareportinat jiems klaidas?

                                      Comment


                                        Apie dalį buvo rašyta ir dalis buvo ištaisyta, iš esmės jau tada, kai yra "per vėlai". Su Dvarčionimis jų pozicija yra tokia, kad "pas mus viskas teisingai, mes apsvarstysime ką galima čia pagerinti". Punktai 5-6-7 yra sisteminiai ir metų metus nieko nesikeičia. Tai, ką tu praneši šiandien, po sekančio grafikų keitimo nueis šuniui ant uodegos, nes, toks įspūdis, kad yra klonuojami seni grafikai iš ankstesnių sezonų su visomis klaidomis ir tik perstumiami laikai. Šitokiu būdu visą vasarą 15 autobusų maršrute kabėjo toks šedevras: poilsio dienomis autobusai iš Turniškių į pietų pertrauką oficialiai turėjo važiuoti Meškeriotojų g. sustojant laikinose stotelėse (Turniškių g. > Meškeriotojų g. > Vaidilutės g. > ...) Šitokia trasa maršrutas važiavo tris dienas 2019 m. liepą dėl filmavimo darbų. Bet ir to užteko.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Pastebėjimai tokie, liečiant rugsėjo maratoną: 88-am buvo įvestos visos apylankoje esančios stotelės, ko per rugpjūtį velomaratoną nebuvo. Keisčiausia, kad 53-am link Stoties buvo padarytas sustojimas Drujos stotelėje, paskui gana "smagiai" per dvi juostas sukti į Drujos gatvę (Senamiesčio aplinkkelį). Nejaugi negalima normalaus rugpjūčio mėnesio šablono paimt ir naudoti jį pastovioms apylankoms?
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X