Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geriau jau investuoti į e. popierių stotelėse nei į 1, 1 ir 1G neaiškumų panaikinimą. /s

    Comment


      Parašė Elis Rodyti pranešimą

      Tas malonus vėsus vėjelis dar jaučiasi nebent kai kokie +20-25, kai virš +30 tai ch*j tu ten pajusi malonumo iš to vėjelio
      Čia klausimas, ne ar padeda vėjelis, o ar ok, kad troleibuso/autobuso įranga nenaudojama pagal paskirtį arba yra iškart sugadinama. Tokiu atveju tiesiog vertėtų apskritia neužsisakinėti kondicionierių ir užsisakyti daugiau besidsrinėjančių langų, nes tokios technologijos kaip oro kondicionieriai ir jų priežiūra VVT aiškiai nėra įvaldytos, ko pasekoje yra taškomi pinigai.
      Paskutinis taisė John; 2025.04.05, 20:28.

      Comment


        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
        Skoda 32tr irgi turi geras orlaides. Čia ne Solaris su jų orlaidėmės, kur oras beveik nepatenka.
        Kondicionierius gerai kai labai karšta. Dabar gi lauke vos 15° tai orlaidės pats tas.
        Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
        O kam tas kondicionierius jums dabar? Pirmiausia žmonės tegul nusiima striukes / paltus, tada langus prasidaro ir tik paskutinis etapas - kondicionierius.
        O kodėl reikia taupyti tą kondicionierių? Savo automobiliuose kondicionierius juk laikome kiaurus metus, nes tai yra geriausias būdas palaikyti pastovią komfortabilią temperatūrą. Moderniuose ofisuose irgi tas pats - kondicionierius veikia nuolat. Kodėl autobusuose kondicionierius tik prie +30? Kas tokio bus, jeigu įjungsime jį kiekvienąkart važiuojant? Freoną reikės kartas nuo karto papildyti? Filtrai susipurvins? Juk tai elementariausia transporto priežiūra, o ne kažkokia prabanga. O siūlyti įlipus į miesto autobusą nusirenginėti apskritai anekdotas. Juk tai ne tarpmiesčio transportas su drabužiams pasidėti skirtomis vietomis ir ilgesnėmis kelionėmis.
        Paskutinis taisė digital; 2025.04.06, 20:16. Priežastis: išskaidytas į 2 dalis

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Na čia tieisog jau iš anksto įdomu darosi, nes jei kondicionieriai neveikia dabar, tai jie beveik garantuotai neveiks ir prie +30C, kaip neveikė daugumoje "naujų" autobusų praėjusią vasarą.
          Dabar kondicionieriai dar žiemos režimu dirba, t.y. šildo. Niekaip nnesistebiu kad to neiškentę keleiviai atsidaro orlaides.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Dabar kondicionieriai dar žiemos režimu dirba, t.y. šildo. Niekaip nnesistebiu kad to neiškentę keleiviai atsidaro orlaides.
            Aha, o režimą galima pakeist tik su mechaniko su lomu pagalba. Nes tikrai kaip visi modernūs kondicionieriai negali tiesiog persijungt tarp šildymo/šaldymo/sausinimo pagal poreikį.

            Comment


              Principe, tai kondicionierius visada turėtų veikti ant kokių 20-21 laipsnių AC režimu, išskyrus nebent labai šaltas žiemos dienas, kai temperatūra gali būti žemesnė, ir labai karštas vasaros dienas, kai temperatūra gali būti aukštesnė. Apskritai, vairuotojas juk turėtų išeiti pasivaikščioti į saloną tarp reisų ir turėtų jausti bendrą klimatą autobuse. Bet kur ten jaus, kai pas mus daroma viskas, kad užsibarikaduoti nuo vaikštančių malkų salone

              Galų gale, ar modernūs autobusai apskritai neturėtų turėti sistemos, kuri pati reguliuoja kondicionierių, priklausomai nuo žmonių kiekio autobuse ir viduje esančios temperatūros? Akivaizdu, kad sausakimšame 2G karštą vasaros dieną kondicionierius turėtų šaldyti daugiau nei kokiame nors orą vežiojančiame priemiesčio maršrute.
              Paskutinis taisė eigh; 2025.04.07, 15:52.

              Comment


                Ačiū nereikia +20 C, kai lauke žiemos temperatūros ir visi normalūs žmonės būna su atatinkamom tam orui striukėm, šalikais ir t.t.

                Comment


                  Parašė rmss Rodyti pranešimą
                  Ačiū nereikia +20 C, kai lauke žiemos temperatūros ir visi normalūs žmonės būna su atatinkamom tam orui striukėm, šalikais ir t.t.
                  Tai žiemą gali būti ne 20, o, tarkime, 18 laipsnių. Bet mintis išlieka ta pati - visais metų laikais yra tam tikras komfortabilus temperatūros diapazonas, kuriuo ir turi visuomet veikti VT kondicionieriai, o ne pagal vairuotojo noriu/nenoriu režimą.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Aha, o režimą galima pakeist tik su mechaniko su lomu pagalba. Nes tikrai kaip visi modernūs kondicionieriai negali tiesiog persijungt tarp šildymo/šaldymo/sausinimo pagal poreikį.
                    mūsų vairuotojams paspausti mygtuką yra per aukštos technologijos.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      mūsų vairuotojams paspausti mygtuką yra per aukštos technologijos.
                      Nemanau, kad tai nuo vairuotojų priklauso. Įtariu, kad AP posėdyje: "Vairuotojas Mustafa vėl važiavo su įjungtu visiems mums brangiu kondicionieriumi, dėl to šį mėnesį premijos negaus."

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Nemanau, kad tai nuo vairuotojų priklauso. Įtariu, kad AP posėdyje: "Vairuotojas Mustafa vėl važiavo su įjungtu visiems mums brangiu kondicionieriumi, dėl to šį mėnesį premijos negaus."
                        greičiau yra koks ntarimas nuo dienos X iki dienos Y yra šildoma, tai ir įjungia šildymą pagal instrukciją nežiūrėdami kokia temperatūra bus dieną. 6 ryto išvažiuojant į reisą gal ir reikia to šildymo.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          greičiau yra koks ntarimas nuo dienos X iki dienos Y yra šildoma, tai ir įjungia šildymą pagal instrukciją nežiūrėdami kokia temperatūra bus dieną. 6 ryto išvažiuojant į reisą gal ir reikia to šildymo.
                          Vargu ar ten mygtukas šildymui kaip antram golfe. Turėtų būti normali klimato kontrolė kaip net pigiose mašinose jau gerą dešimtmetį eina. Užstatei 21 laipsnį ar dar kiek naujoj transporto priemonėj ir tuo vairuotojo ar techniko darbas baigiasi.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Vargu ar ten mygtukas šildymui kaip antram golfe. Turėtų būti normali klimato kontrolė kaip net pigiose mašinose jau gerą dešimtmetį eina. Užstatei 21 laipsnį ar dar kiek naujoj transporto priemonėj ir tuo vairuotojo ar techniko darbas baigiasi.
                            Jeigu gamintojas gali sutaupyti, o į konkurso sąlygas neįdėta, tai gamintojas sutaupys.

                            Comment


                              O gal kas zinote, kas bus su kontaktiniu tinklu Basanaviciaus g.? Simete lgtai turetu pradet tvrakyt ir buvo kalbeta apie KT naikinima. Nors teko girdet, kad visgi bus paliktas.

                              Comment


                                Straipnis senokas ir gal ką praleidau, bet persėdimo laikotarpis keitėsi iš 10 min. į 15 min.? Ar Bužinskas eilinį kartą rodo savo žinias apie VVT?

                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...oju-transportu

                                Comment


                                  Panašu, kad visi SOR’ai jau gatvėse

                                  https://transphoto.org/list.php?serv=0&mid=5936&cid=114

                                  Comment

                                  Working...
                                  X