Geriau jau investuoti į e. popierių stotelėse nei į 1, 1 ir 1G neaiškumų panaikinimą. /s
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą
Tas malonus vėsus vėjelis dar jaučiasi nebent kai kokie +20-25, kai virš +30 tai ch*j tu ten pajusi malonumo iš to vėjelioPaskutinis taisė John; 2025.04.05, 20:28.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąSkoda 32tr irgi turi geras orlaides. Čia ne Solaris su jų orlaidėmės, kur oras beveik nepatenka.
Kondicionierius gerai kai labai karšta. Dabar gi lauke vos 15° tai orlaidės pats tas.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąO kam tas kondicionierius jums dabar? Pirmiausia žmonės tegul nusiima striukes / paltus, tada langus prasidaro ir tik paskutinis etapas - kondicionierius.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na čia tieisog jau iš anksto įdomu darosi, nes jei kondicionieriai neveikia dabar, tai jie beveik garantuotai neveiks ir prie +30C, kaip neveikė daugumoje "naujų" autobusų praėjusią vasarą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Dabar kondicionieriai dar žiemos režimu dirba, t.y. šildo. Niekaip nnesistebiu kad to neiškentę keleiviai atsidaro orlaides.
- 1 patinka
Comment
-
Principe, tai kondicionierius visada turėtų veikti ant kokių 20-21 laipsnių AC režimu, išskyrus nebent labai šaltas žiemos dienas, kai temperatūra gali būti žemesnė, ir labai karštas vasaros dienas, kai temperatūra gali būti aukštesnė. Apskritai, vairuotojas juk turėtų išeiti pasivaikščioti į saloną tarp reisų ir turėtų jausti bendrą klimatą autobuse. Bet kur ten jaus, kai pas mus daroma viskas, kad užsibarikaduoti nuo vaikštančių malkų salone
Galų gale, ar modernūs autobusai apskritai neturėtų turėti sistemos, kuri pati reguliuoja kondicionierių, priklausomai nuo žmonių kiekio autobuse ir viduje esančios temperatūros? Akivaizdu, kad sausakimšame 2G karštą vasaros dieną kondicionierius turėtų šaldyti daugiau nei kokiame nors orą vežiojančiame priemiesčio maršrute.Paskutinis taisė eigh; 2025.04.07, 15:52.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąAčiū nereikia +20 C, kai lauke žiemos temperatūros ir visi normalūs žmonės būna su atatinkamom tam orui striukėm, šalikais ir t.t.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Aha, o režimą galima pakeist tik su mechaniko su lomu pagalba. Nes tikrai kaip visi modernūs kondicionieriai negali tiesiog persijungt tarp šildymo/šaldymo/sausinimo pagal poreikį.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
mūsų vairuotojams paspausti mygtuką yra per aukštos technologijos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nemanau, kad tai nuo vairuotojų priklauso. Įtariu, kad AP posėdyje: "Vairuotojas Mustafa vėl važiavo su įjungtu visiems mums brangiu kondicionieriumi, dėl to šį mėnesį premijos negaus."
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
greičiau yra koks ntarimas nuo dienos X iki dienos Y yra šildoma, tai ir įjungia šildymą pagal instrukciją nežiūrėdami kokia temperatūra bus dieną. 6 ryto išvažiuojant į reisą gal ir reikia to šildymo.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vargu ar ten mygtukas šildymui kaip antram golfe. Turėtų būti normali klimato kontrolė kaip net pigiose mašinose jau gerą dešimtmetį eina. Užstatei 21 laipsnį ar dar kiek naujoj transporto priemonėj ir tuo vairuotojo ar techniko darbas baigiasi.
Comment
-
Straipnis senokas ir gal ką praleidau, bet persėdimo laikotarpis keitėsi iš 10 min. į 15 min.? Ar Bužinskas eilinį kartą rodo savo žinias apie VVT?
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...oju-transportu
Comment
Comment