Tas pats ir su tais pigiausiais šūdinais SOR troleibusais. Dabar net savaitgaliais 7-tu išvažiuoti jei ir pavyksta, tai visiškai pilname troleibuse. Jau nekalbu apie atsisėsti. Panašiai ir su 2G. Nėra kalbos, kad pavažiuoti su dviračiu. Ir šiaip įlipti ne taip paprasta. Man atrodo, turime problemą - mieste perdaug gyventojų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąO kodėl būtent 19val nesugebama padaryti normalių autobusų dažnių, kai kitomis valandomis važiuoja gan dažnai.
( 53 tvarkaraštis važiuojant nuo stoties )
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąTas pats ir su tais pigiausiais šūdinais SOR troleibusais. Dabar net savaitgaliais 7-tu išvažiuoti jei ir pavyksta, tai visiškai pilname troleibuse. Jau nekalbu apie atsisėsti. Panašiai ir su 2G. Nėra kalbos, kad pavažiuoti su dviračiu. Ir šiaip įlipti ne taip paprasta. Man atrodo, turime problemą - mieste perdaug gyventojų.
- 7 patinka
Comment
-
Neseniai buvau Varšuvoje. Pastebėjau, kad pačiam centre beveik neįmanoma pamatyti viengubų autobusų. Gal sovietinė tradicija troleibusų maršrutus prikamšyti trumpais troleibusais ir veikdavo kai intervalas buvo 1-2 minutės (na, su tuometiniais srautais tai šiaip irgi ne...), bet dabar toli gražu ne tokie intervalai.
Apskritai vakarietiškose transporto sistemose retai kada matomi nebėginių rūšių intervalai mažesni nei 5 minučių. Jei kyla toks poreikis, tai dažniausiai didinama talpa (24 metrų autobusai) arba keičiama transporto rūšis, pvz. į tramvajus. Nebent metro maršrutai dar dažnesni, bet tai todėl, kad dėl savo atskirumo intervalus pakankamai lengva išlaikyti ir nesusidaro vien VT kamščiai gatvėse.
Bet mūsų Vilniuje nei dažninama, nei didinama talpa. 73 dvigubi troleibusai – apgailėtinas skaičius. Vos užtenka maršrutams, kur jų vos ne gyvybiškai reikėtų (2, 6, 7, 17) – čia nepaliekant nieko kitiems, o apie plėtrą nėra net ko kalbėti. Jeigu dar įgyvendins planus 1 maršrutą pratęsti iki Pilaitės, ten irgi neblogas kolapsas įvyks.
Tvarkaraščius sutvarkyti irgi nelabai kam rūpi:
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąO kodėl būtent 19val nesugebama padaryti normalių autobusų dažnių, kai kitomis valandomis važiuoja gan dažnai.
( 53 tvarkaraštis važiuojant nuo stoties )
- 17 patinka
Comment
-
Tikrai taip, keista, kad Vilniuj ( tai pat ir Kaune ) neperkama dviašių troleibusų. Kiek žinau Klaipėdoje visai nemažai važinėja 18m autobusų, tai ši situacija tikriausiai ne dėl to kad Vilnius ir Kaunas per maži miestai.Paskutinis taisė ne robotas; 2025.03.31, 10:31.
Comment
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąO kodėl būtent 19val nesugebama padaryti normalių autobusų dažnių, kai kitomis valandomis važiuoja gan dažnai.
( 53 tvarkaraštis važiuojant nuo stoties )
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ar buvo sakyta, kad 30min+ yra būtent keleivių su trumpalaikiais bilietais? Nes kiek pamenu susidarė vaizdas, kad bendrai visų VT kelionių tokia trukmė.
O dėl bilietų, buvo minėta, kad berods 90% perkamų bilietų buvo 30min?
Comment
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąTikrai taip, keista, kad Vilniuj ( tai pat ir Kaune ) neperkama dviašių troleibusų. Kiek žinau Klaipėdoje visai nemažai važinėja 24m autobusų, tai ši situacija tikriausiai ne dėl to kad Vilnius ir Kaunas per maži miestai.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Klaipėda neturi 24 metrų ilgio autobusų. Dviašiai troleibusai, pagal tamstą, kokie čia? 12 metrų?
Comment
-
Dėl trumpų autobusų pirkimo visuose Lietuvos miestuose susidarius banali situacija, kadangi jie pigesni, tai perka daugiau trumpų autobusų, negu mažiau ilgų. Tuo tarpu Kaune, dar didesnė nesąmonė, kuomet užpernai pirmąkart po Nepriklausomybės atgavimo(Neskaitant 1vnt Karosa), nupirkti nauji 25vnt ilgi autobusai nėra išnaudojami, nes galiniam žiede nepatogu apsisukt, ar kliūna “armonika” važiuojant per kalnelius.
Va toks požiūris pas mus į VT gerinimą.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Manau buvo komunikuota, jog reali kelionės trukmė vidutiniškai (nesvarbu su kokiais bilietais) yra > 30min. Bet komentatoriai visur iškraipo, jog esą sako, jog žmonės pirkdavo 60 minučių bilietus. 30 / 60 min. bilietų pasiskirstymas 90% / 10% ir jokia čia paslaptis. Aš visada buvau 1 trumpalaikio bilieto fanas, tai man toks pakeitimas labai patinka.Anyway, kol kas pats naudoju ilgalaikius bilietus.
Comment
-
Šiuo metu vyksta Benkunsko kalbėjimas prieš kameras – kažkas dabar turbūt jau rašo straipsnį, bet TL;DW: 30 minučių bilietas lieka iki kitų savivaldybių rinkimų).
EDIT:
V. Benkunskas grąžina 30-ies minučių viešojo transporto bilietus: aiški ir kaina
„Įsiklausėme į vilniečių lūkesčius ir norus ir nuo liepos 1 d. (…) 30 minučių bilietas bus sugrąžintas“, – žurnalistams pirmadienį kalbėjo V. Benkunskas.
Mero teigimu, naujoji 30 minučių bilieto kaina, tikėtina, sieks apie 1 eurą.
V. Benkunsko teigimu, likusios bilietų kainos liks tokios pat kaip numatyta savivaldybės sprendime.
Valandos trukmės bilietą nuspręsta branginti nuo 0,9 iki 1,25 euro. Ilgalaikio 30 dienų bilieto (su savaitgaliais) kaina didinama nuo 29 iki 38 eurų, o 30 dienų bilietas tik darbo dienomis brangsta nuo 26 iki 40 eurų.
12 mėnesių bilietas branginamas nuo 310 iki 405 eurų, o 90 dienų bilietas – nuo 81 iki 110 eurų.
Tuo metu 1 dienos bilieto kaina nuo 5 eurų kyla iki 7,5 euro, 3 dienų – nuo 8 iki 13,5 eurų, 3 mėnesių – nuo 81 iki 125 eurų.
Taip pat įvedamos naujos bilietų rūšys – šeimos, grupiniai, didelių grupių ir bilietai dviems kelionėms.
Vilniaus savivaldybė anksčiau teigė, jog naujoji kainodara miestiečius skatins pereiti nuo trumpalaikių iki ilgalaikių bilietų.
Pasak jos, bilietai branginami nuo 2027-ųjų sostinėje planuojant pradėti didelį viešojo transporto infrastruktūros atnaujinimą.Paskutinis taisė Magician; 2025.03.31, 12:16.
- 4 patinka
Comment
-
Eilinį kartą cirkininkas pasirodė kaip tikras cirko klounas
Vilniaus vadovybė atsitraukia – sugrąžins 30 minučių trukmės bilietą
Vilniaus miesto meras V. Benkunskas siūlo savivaldybės tarybai koreguoti patvirtintą viešojo transporto bilietų kainodarą. Šis klausimas bus keliamas artimiausiame Vilniaus miesto savivaldybės tarybos posėdyje.
„Nuo liepos 1 dienos viešojo transporto kainodara išliks tokia, kokia yra šiai dienai. Bus grąžintas 30 minučių bilietas. Tas įprotis, kuris yra susiformavęs per keliolika metų turinti du skirtingus laiko bilietus, jis bus tęsiamas ir toliau. Čia yra gera pamoka, kad iš tikrųjų įprotis, kurį turi žmonės susiformavusį naudojantis viešąja paslauga, jis turi būti keičiamas palaipsniui, jautriau“, – kalbėjo meras.
Pasak sostinės vadovo, bus teikiamas siūlymas, kad nuo liepos 1 d. sostinėje liktų 30 minučių viešojo transporto bilietas, kurio kaina siektų 1 eurą.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimąŠiuo metu vyksta Benkunsko kalbėjimas prieš kameras – kažkas dabar turbūt jau rašo straipsnį, bet TL;DW: 30 minučių bilietas lieka iki kitų savivaldybių rinkimų).
Paskutinis taisė Vinecko; 2025.03.31, 12:19.
- 1 patinka
Comment
-
Patys išsikasė sau duobę nekeldami bilietų kainų daugiau nei 10 metų. Pamenu, jau prieš 20 metų mikriuko bilietas Kaune kainuodavo litą. Dabar dauguma žmonių eurais uždirba daugiau nei tadais litais, o kaina ta pati. VMS galėjo dar atlaikyti ir pakentėti, bet antros kadencijos troškimas, matyt, padarė savo.Paskutinis taisė eigh; 2025.03.31, 12:39.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai bus ~50% pabrangimas. Problema visvien lieka ignoruojama: drastiškas kainos didinimas už katastrofiškai blogą VT vien tik su pažadu kažką kažkur pagerinti po kažkiek metų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąPatys išsikasė sau duobę nekeldami bilietų kainų daugiau nei 10 metų. Pamenu, jau prieš 20 metų mikriuko bilietas Kaune kainuodavo litą. Dabar dauguma žmonių eurais uždirba daugiau nei tadais litais, o kaina ta pati. VMS galėjo dar atlaikyti ir pakentėti, bet antros kadencijos troškimas, matyt, padarė savo.
- 9 patinka
Comment
Comment