Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tas pats ir su tais pigiausiais šūdinais SOR troleibusais. Dabar net savaitgaliais 7-tu išvažiuoti jei ir pavyksta, tai visiškai pilname troleibuse. Jau nekalbu apie atsisėsti. Panašiai ir su 2G. Nėra kalbos, kad pavažiuoti su dviračiu. Ir šiaip įlipti ne taip paprasta. Man atrodo, turime problemą - mieste perdaug gyventojų.

    Comment


      O kodėl būtent 19val nesugebama padaryti normalių autobusų dažnių, kai kitomis valandomis važiuoja gan dažnai.
      ( 53 tvarkaraštis važiuojant nuo stoties )

      Comment


        Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
        O kodėl būtent 19val nesugebama padaryti normalių autobusų dažnių, kai kitomis valandomis važiuoja gan dažnai.
        ( 53 tvarkaraštis važiuojant nuo stoties )
        nuotraukos nesimato

        Comment


          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
          Tas pats ir su tais pigiausiais šūdinais SOR troleibusais. Dabar net savaitgaliais 7-tu išvažiuoti jei ir pavyksta, tai visiškai pilname troleibuse. Jau nekalbu apie atsisėsti. Panašiai ir su 2G. Nėra kalbos, kad pavažiuoti su dviračiu. Ir šiaip įlipti ne taip paprasta. Man atrodo, turime problemą - mieste perdaug gyventojų.
          Išbandžiau kaip tik naują SORą. Troleibusas kaip troleibusas, bet kažkoks tikrai ankštas ir mažas jis man pasirodė viduje. Atrodo kaip kažkas, kas turėtų aptarnauti kokius nutolusius privačių namų kvartalus kaip feeder service priemonė iki kamieninių VT maršrutų, o ne normalus miesto troleibusas/autobusas, vaiukštantis pro centrą. Bet, spėju, "srautų nepakanka"

          Comment


            Neseniai buvau Varšuvoje. Pastebėjau, kad pačiam centre beveik neįmanoma pamatyti viengubų autobusų. Gal sovietinė tradicija troleibusų maršrutus prikamšyti trumpais troleibusais ir veikdavo kai intervalas buvo 1-2 minutės (na, su tuometiniais srautais tai šiaip irgi ne...), bet dabar toli gražu ne tokie intervalai.

            Apskritai vakarietiškose transporto sistemose retai kada matomi nebėginių rūšių intervalai mažesni nei 5 minučių. Jei kyla toks poreikis, tai dažniausiai didinama talpa (24 metrų autobusai) arba keičiama transporto rūšis, pvz. į tramvajus. Nebent metro maršrutai dar dažnesni, bet tai todėl, kad dėl savo atskirumo intervalus pakankamai lengva išlaikyti ir nesusidaro vien VT kamščiai gatvėse.

            Bet mūsų Vilniuje nei dažninama, nei didinama talpa. 73 dvigubi troleibusai – apgailėtinas skaičius. Vos užtenka maršrutams, kur jų vos ne gyvybiškai reikėtų (2, 6, 7, 17) – čia nepaliekant nieko kitiems, o apie plėtrą nėra net ko kalbėti. Jeigu dar įgyvendins planus 1 maršrutą pratęsti iki Pilaitės, ten irgi neblogas kolapsas įvyks.

            Tvarkaraščius sutvarkyti irgi nelabai kam rūpi:

            Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
            O kodėl būtent 19val nesugebama padaryti normalių autobusų dažnių, kai kitomis valandomis važiuoja gan dažnai.
            ( 53 tvarkaraštis važiuojant nuo stoties )
            Čia dėl vakarinės pietų pertraukos. Rytinės buvimas taip nesijaučia, kadangi apskritai sumažėja kelionių tuo metu, bet čia dar tik vos besibaigia vakarinis pikas. Jei kas norėtų, galėtų užkamšyti tarpus tvarkaraščiuose perstumdydami vienos pamainos ir pertraukiamus grafikus, darydami maršrutų jungimus, kai vieno maršruto autobusai užkemša skylę kitame ar panašiai, bet deja, nelabai kam rūpi. Dabar 19 valanda – bene blogiausias laikas kelionėms VT, o dar ypač savaitgaliais.

            Comment


              Tikrai taip, keista, kad Vilniuj ( tai pat ir Kaune ) neperkama dviašių troleibusų. Kiek žinau Klaipėdoje visai nemažai važinėja 18m autobusų, tai ši situacija tikriausiai ne dėl to kad Vilnius ir Kaunas per maži miestai.
              Paskutinis taisė ne robotas; 2025.03.31, 10:31.

              Comment


                Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                O kodėl būtent 19val nesugebama padaryti normalių autobusų dažnių, kai kitomis valandomis važiuoja gan dažnai.
                ( 53 tvarkaraštis važiuojant nuo stoties )
                Man atrodo, ta 19-a valanda yra nuo "sovietmečio darbininkų" laikų, ir dzin, kad miestas šiandien "aprimsta" tik apie 20-21 valandą. O vėliau vakare, dabar atvirkščiai, į kiekvieną priemiestį važiuoja tušti autobusai ir troleibusai.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Ar buvo sakyta, kad 30min+ yra būtent keleivių su trumpalaikiais bilietais? Nes kiek pamenu susidarė vaizdas, kad bendrai visų VT kelionių tokia trukmė.

                  O dėl bilietų, buvo minėta, kad berods 90% perkamų bilietų buvo 30min?
                  Manau buvo komunikuota, jog reali kelionės trukmė vidutiniškai (nesvarbu su kokiais bilietais) yra > 30min. Bet komentatoriai visur iškraipo, jog esą sako, jog žmonės pirkdavo 60 minučių bilietus. 30 / 60 min. bilietų pasiskirstymas 90% / 10% ir jokia čia paslaptis. Aš visada buvau 1 trumpalaikio bilieto fanas, tai man toks pakeitimas labai patinka.Anyway, kol kas pats naudoju ilgalaikius bilietus.

                  Comment


                    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                    Tikrai taip, keista, kad Vilniuj ( tai pat ir Kaune ) neperkama dviašių troleibusų. Kiek žinau Klaipėdoje visai nemažai važinėja 24m autobusų, tai ši situacija tikriausiai ne dėl to kad Vilnius ir Kaunas per maži miestai.
                    Klaipėda neturi 24 metrų ilgio autobusų. Dviašiai troleibusai, pagal tamstą, kokie čia? 12 metrų?
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                      Klaipėda neturi 24 metrų ilgio autobusų. Dviašiai troleibusai, pagal tamstą, kokie čia? 12 metrų?
                      Sumaišiau, turėtu būti 18m.

                      Comment


                        Dėl trumpų autobusų pirkimo visuose Lietuvos miestuose susidarius banali situacija, kadangi jie pigesni, tai perka daugiau trumpų autobusų, negu mažiau ilgų. Tuo tarpu Kaune, dar didesnė nesąmonė, kuomet užpernai pirmąkart po Nepriklausomybės atgavimo(Neskaitant 1vnt Karosa), nupirkti nauji 25vnt ilgi autobusai nėra išnaudojami, nes galiniam žiede nepatogu apsisukt, ar kliūna “armonika” važiuojant per kalnelius.
                        Va toks požiūris pas mus į VT gerinimą.

                        Comment


                          Parašė Horn Rodyti pranešimą

                          Manau buvo komunikuota, jog reali kelionės trukmė vidutiniškai (nesvarbu su kokiais bilietais) yra > 30min. Bet komentatoriai visur iškraipo, jog esą sako, jog žmonės pirkdavo 60 minučių bilietus. 30 / 60 min. bilietų pasiskirstymas 90% / 10% ir jokia čia paslaptis. Aš visada buvau 1 trumpalaikio bilieto fanas, tai man toks pakeitimas labai patinka.Anyway, kol kas pats naudoju ilgalaikius bilietus.
                          Aš irgi būtent taip ir prisimenu. Dėl to ir atrodo kaip labai keistas išvartymas iš sausainių pakelio, esą „liaudies pageidavimu ir klientų patogumui“ naikinamas trumpalaikis bilietas

                          Comment


                            Šiuo metu vyksta Benkunsko kalbėjimas prieš kameras – kažkas dabar turbūt jau rašo straipsnį, bet TL;DW: 30 minučių bilietas lieka iki kitų savivaldybių rinkimų ).

                            EDIT:

                            V. Benkunskas grąžina 30-ies minučių viešojo transporto bilietus: aiški ir kaina

                            „Įsiklausėme į vilniečių lūkesčius ir norus ir nuo liepos 1 d. (…) 30 minučių bilietas bus sugrąžintas“, – žurnalistams pirmadienį kalbėjo V. Benkunskas.

                            Mero teigimu, naujoji 30 minučių bilieto kaina, tikėtina, sieks apie 1 eurą.

                            V. Benkunsko teigimu, likusios bilietų kainos liks tokios pat kaip numatyta savivaldybės sprendime.

                            Valandos trukmės bilietą nuspręsta branginti nuo 0,9 iki 1,25 euro. Ilgalaikio 30 dienų bilieto (su savaitgaliais) kaina didinama nuo 29 iki 38 eurų, o 30 dienų bilietas tik darbo dienomis brangsta nuo 26 iki 40 eurų.

                            12 mėnesių bilietas branginamas nuo 310 iki 405 eurų, o 90 dienų bilietas – nuo 81 iki 110 eurų.

                            Tuo metu 1 dienos bilieto kaina nuo 5 eurų kyla iki 7,5 euro, 3 dienų – nuo 8 iki 13,5 eurų, 3 mėnesių – nuo 81 iki 125 eurų.

                            Taip pat įvedamos naujos bilietų rūšys – šeimos, grupiniai, didelių grupių ir bilietai dviems kelionėms.

                            Vilniaus savivaldybė anksčiau teigė, jog naujoji kainodara miestiečius skatins pereiti nuo trumpalaikių iki ilgalaikių bilietų.

                            Pasak jos, bilietai branginami nuo 2027-ųjų sostinėje planuojant pradėti didelį viešojo transporto infrastruktūros atnaujinimą.
                            Paskutinis taisė Magician; 2025.03.31, 12:16.

                            Comment


                              Eilinį kartą cirkininkas pasirodė kaip tikras cirko klounas


                              Vilniaus vadovybė atsitraukia – sugrąžins 30 minučių trukmės bilietą

                              Vilniaus miesto meras V. Benkunskas siūlo savivaldybės tarybai koreguoti patvirtintą viešojo transporto bilietų kainodarą. Šis klausimas bus keliamas artimiausiame Vilniaus miesto savivaldybės tarybos posėdyje.

                              „Nuo liepos 1 dienos viešojo transporto kainodara išliks tokia, kokia yra šiai dienai. Bus grąžintas 30 minučių bilietas. Tas įprotis, kuris yra susiformavęs per keliolika metų turinti du skirtingus laiko bilietus, jis bus tęsiamas ir toliau. Čia yra gera pamoka, kad iš tikrųjų įprotis, kurį turi žmonės susiformavusį naudojantis viešąja paslauga, jis turi būti keičiamas palaipsniui, jautriau“, – kalbėjo meras.

                              Pasak sostinės vadovo, bus teikiamas siūlymas, kad nuo liepos 1 d. sostinėje liktų 30 minučių viešojo transporto bilietas, kurio kaina siektų 1 eurą.
                              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...rukmes-bilieta

                              Comment


                                Parašė Magician Rodyti pranešimą
                                Šiuo metu vyksta Benkunsko kalbėjimas prieš kameras – kažkas dabar turbūt jau rašo straipsnį, bet TL;DW: 30 minučių bilietas lieka iki kitų savivaldybių rinkimų ).
                                Po to ateis ponaitis Zuokas ir padarys nemokamą VT, gatves padarys kaip LA, įvarys miestą į pinigų deficitą, parduos troleibusus ir pasakys “Vilniuje reikia metro”.
                                Paskutinis taisė Vinecko; 2025.03.31, 12:19.

                                Comment


                                  Patys išsikasė sau duobę nekeldami bilietų kainų daugiau nei 10 metų. Pamenu, jau prieš 20 metų mikriuko bilietas Kaune kainuodavo litą. Dabar dauguma žmonių eurais uždirba daugiau nei tadais litais, o kaina ta pati. VMS galėjo dar atlaikyti ir pakentėti, bet antros kadencijos troškimas, matyt, padarė savo.
                                  Paskutinis taisė eigh; 2025.03.31, 12:39.

                                  Comment


                                    Tikrai taip, dabar 30min bilietas su 80% nuolaida kainuoja 13ct. Visiškai centai.

                                    Comment


                                      Tai bus ~50% pabrangimas. Problema visvien lieka ignoruojama: drastiškas kainos didinimas už katastrofiškai blogą VT vien tik su pažadu kažką kažkur pagerinti po kažkiek metų.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Tai bus ~50% pabrangimas. Problema visvien lieka ignoruojama: drastiškas kainos didinimas už katastrofiškai blogą VT vien tik su pažadu kažką kažkur pagerinti po kažkiek metų.
                                        Realiai Vilniaus VT buvo nemokamas palyginus su tuom, kiek teko mokėti Londone, Paryžiuje ar kokiame Ciuriche. Ir pusvalandžio bilietas nors ir populiariausias nelabai daugiau kur toks yra.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                          Patys išsikasė sau duobę nekeldami bilietų kainų daugiau nei 10 metų. Pamenu, jau prieš 20 metų mikriuko bilietas Kaune kainuodavo litą. Dabar dauguma žmonių eurais uždirba daugiau nei tadais litais, o kaina ta pati. VMS galėjo dar atlaikyti ir pakentėti, bet antros kadencijos troškimas, matyt, padarė savo.
                                          Kainos didinimas čia ne prie ko. Vilnius tieisog apskritai ignoravo VT. Dabartinė avarinė VT būklė yra chroniško, dešimtmečius trukusio, under-investmento rezultatas, kai VT yra visiškai nustekentas ir bandoma kamšyti kai kurias skyles su lipnia juosta. Visgi realaus kokybinio VT gerinimo ne tik nedaroma, bet net nėra planuojama jį kada nors daryti. Net nėra garsiai pripažįstama, kad VT Vilniuje apskritai yra problema.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X