na, teisingai supratai bet tikriausiai pas tuos troleibusus, kur kopėčios yra gale, nebus atlenkiamų pakopų
Tai aišku jog nėra ir to ir to. Tačiau tu teigei jog ne visi 14tr ir 4trM turi kopetėles, tačiau jie visi turi. Nepriklausomai ar jos gale ir atrodo kaip paprastos, ar atsilenkiančios prie galinių durų, bet jos yra visuose šiuose troleibusuose.
Man vis daugiau klausimų atsiranda...
Kaip galima vadinti "lietuvišku" troleibusą, kuris skiriasi nuo baltarusiško MAZ tik spalva, veidrodėlių dizainu ir logotipu priekyje? Čia kažkoks savigarbos trukumas ar kažkoks slaptas verslo planas? Kas čia per velniava, kas gali paaiškinti?
Gal mes ir lietuviškus automobilius "tokiu makaru" jau galim pradėt gaminti kur nors Garliavoje? Surinkai BMW iš dalių, veidrodėlius nuo Audi prikabinai ir pirmyn, lietuviškas automobilis, "Švitrigaila" pavyzdžiui...
Man vis daugiau klausimų atsiranda...
Kaip galima vadinti "lietuvišku" troleibusą, kuris skiriasi nuo baltarusiško MAZ tik spalva, veidrodėlių dizainu ir logotipu priekyje? Čia kažkoks savigarbos trukumas ar kažkoks slaptas verslo planas? Kas čia per velniava, kas gali paaiškinti?
Man tai atrodo čia tas vadinimas lietuvišku yra dėl kažkokio "povandeninių srovių". Ar ES neskiria kokios paramos, kai vyksta tokia "gamyba" arba parkas atnaujinamas pačioje šalyje arba ES "pagamintais" troleibusais ? Matosi, kad tai oficialiai turi vadintis "Lietuviškas troleibusas", nors visiems akivaizdu jog tik surinktas MAZ.
Pagaliau vis daugiau žmonių įsitikina, kad Amber'is yra paprasčiausias MAZ-ETON T203, surinktas Lietuvoje, ką jau pradėjus jo surinkimą ir rašiau .
P.S. pažiūrėkite, ką rodo Regitra, įvedus numerį Amber1 - čia dar ir nelegalus numerio perkabinimas ant kitos transporto priemonės .
Man vis daugiau klausimų atsiranda...
Kaip galima vadinti "lietuvišku" troleibusą, kuris skiriasi nuo baltarusiško MAZ tik spalva, veidrodėlių dizainu ir logotipu priekyje? Čia kažkoks savigarbos trukumas ar kažkoks slaptas verslo planas? Kas čia per velniava, kas gali paaiškinti?
Gal mes ir lietuviškus automobilius "tokiu makaru" jau galim pradėt gaminti kur nors Garliavoje? Surinkai BMW iš dalių, veidrodėlius nuo Audi prikabinai ir pirmyn, lietuviškas automobilis, "Švitrigaila" pavyzdžiui...
Matosi dideles orlaides (langeliai ) ir jie yra stumdomi (vadinasi neuzsirakina), o tai gali reiksti tik viena-siuose troleibusuose nera jokio kondicionieriaus. Visose transporto priemonese su kondicionieriais sie langeliai muna mazi (nera reikalo dideliems) ir jie atsivercia (galima juos uztrakinti veikiant kondicionieriui).
Pagaliau vis daugiau žmonių įsitikina, kad Amber'is yra paprasčiausias MAZ-ETON T203, surinktas Lietuvoje, ką jau pradėjus jo surinkimą ir rašiau .
P.S. pažiūrėkite, ką rodo Regitra, įvedus numerį Amber1 - čia dar ir nelegalus numerio perkabinimas ant kitos transporto priemonės .
Numeris ant troleibuso yra netikras, plastikinis. Tai akivaizdžiai matosi, nes nėra numatytos vietos registracijos ir TA lipdukams.
Man vis daugiau klausimų atsiranda...
Kaip galima vadinti "lietuvišku" troleibusą, kuris skiriasi nuo baltarusiško MAZ tik spalva, veidrodėlių dizainu ir logotipu priekyje? Čia kažkoks savigarbos trukumas ar kažkoks slaptas verslo planas? Kas čia per velniava, kas gali paaiškinti?
Gal mes ir lietuviškus automobilius "tokiu makaru" jau galim pradėt gaminti kur nors Garliavoje? Surinkai BMW iš dalių, veidrodėlius nuo Audi prikabinai ir pirmyn, lietuviškas automobilis, "Švitrigaila" pavyzdžiui...
Visi daro ,kad posukiu signalai butu kuo aiskiau matomi,o cia is vis Jei stovesi ne tiesiai priesais ,tai ko gero to posukio is viso ir nematysi:-) Tik ta sonine lempute matysi,jei stovesi is sono.
Ko jus stebite tuos skirtumus. Lietuva juk neprojaktuoja ir negamina troleibusų. Juos tik surenka. Čia ir yra MAZ'as. Tik prie šio pavadinimo pritaikė tipo lietuvišką AMBER. Dokumentuose turbut bus koks MAZ AMBER ar panašei. Paprasčiausia su baltarusiais sudaryta sutartis dėl MAZ troleibusų surinkimo ir tiek. Kaip tarybiniais laikais buvo surenkami autobuisai KAROSA.
Kaip tarybineis laikais buvo surenkami autobuisai KAROSA.
Nu ne visai tarybiniais - 1998-1999m. SSRS jau nebebuvo.
Kas dėl tų neva „skirtumų“: langai+orlaidės, veidrodžiai, prietaisų skydelis - viskas yra daroma pagal užsakymą ir tie patys „grynieji“ MAZ gali skirtis dėl to, kad skirtingi miestai užsakė skirtingą komplektaciją.
Bet kas atsakis jai vairuotoją nutrenks elektra. Juk jis tam neapmokitas, elektriko diplomo neturi, lipant ant stogo reikalinga devėti šalmą. Čia jau yra darbo kodeksas. Tad manau tai galioja ir Vilniui.
Nu ne visai tarybiniais - 1998-1999m. SSRS jau nebebuvo.
Kas dėl tų neva „skirtumų“: langai+orlaidės, veidrodžiai, prietaisų skydelis - viskas yra daroma pagal užsakymą ir tie patys „grynieji“ MAZ gali skirtis dėl to, kad skirtingi miestai užsakė skirtingą komplektaciją.
Nu sumaišiau, netarybiniai . Tada dar nesidomėjau VT.
Pritariu tau, kad skirtingi miestai užsako skirtingą komplektaciją.
Džiaugtis reikia kad renka Lietuvoje, o ne gatavą perka. Gaus darbininkas algą, įvežtos detalės iš NVS - muitai plius pvm, perpardavinėtojas ir sau atsirieks dalį, kažkas atvež dalis - žė jau ir BVP pasikels Lietuvos Nepamirštam "otkatų" - nuo to tik geriau LT biudžetui.
Comment