Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Helsinkyje tramvajai važinėja tokiomis siauromis gatvėmis. Būtent ši yra ne automobiliams, bet yra ir siaurų su tramvajaus linija ir automobilių eismu

    Click image for larger version

Name:	Hels_tram.jpeg
Views:	350
Size:	1,35 MB
ID:	2216399
    laidai pritvirtinti prie namu. Netinka Vilniui, cia tik varguoliai Suomijoje ir Sveicarijoje taip gyvena. Vilnieciai gi raus troleibusus nuo Basanaviciaus kalno, kad nuimti laidus nuo "fasadu" (nors dalyje jie ten vistiek prie stulpu tvirtinti). Taigi mums tai netinka, mentalitetas ne tas, kaip Rusijoje sakoma.

    Comment


      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
      Tramvajus per senamiestį būtų patogu, ypač žinant, kad senamiestis nelabai džiugina VT.
      Kadangi senamiestis mažiukas, nebūtų pati didžiausia bėda jei nevaziuotų per senamiestį.

      Comment


        Mano pirminė mintis buvo ta, kad pati pirma linija, jei ji bus tiesiama, turėtų palikti kuo geresnį įspūdį vilniečiams. Kad nebūtų šauksmų „vėl gatves siaurina“, „vairuotojų genocidas“, „man latę iš rankų išmušė“ ar pan. Todėl pirma trasa turėtų eiti ten, kur nereiktų naikinti esamų automobilių juostų, ir būtų kuo mažiau susikirtimų su eismu. Tada žmonės pamatys, koks geras dalykas yra tramvajus, o tada bus galima pagalvoti ir apie trasas Senamiestyje, Naujamiestyje ir t. t. Na, čia toks pamąstymas.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Mano pirminė mintis buvo ta, kad pati pirma linija, jei ji bus tiesiama, turėtų palikti kuo geresnį įspūdį vilniečiams. Kad nebūtų šauksmų „vėl gatves siaurina“, „vairuotojų genocidas“, „man latę iš rankų išmušė“ ar pan. Todėl pirma trasa turėtų eiti ten, kur nereiktų naikinti esamų automobilių juostų, ir būtų kuo mažiau susikirtimų su eismu. Tada žmonės pamatys, koks geras dalykas yra tramvajus, o tada bus galima pagalvoti ir apie trasas Senamiestyje, Naujamiestyje ir t. t. Na, čia toks pamąstymas.
          Tada mano galva vienintelis variantas be labai didelių papildomų investicijų (statant daug tiltų ir tt.) tai 2G reorganizuoti į tramvajų. Siaurinti nieko nereikės nes didžiojoje dalyje trasos liko sovietinis rezervas tramvajui.
          Vienintėlė problema būtų Lazdynų tiltas + Savanorių žiedas, bet jį galima apeiti ir atvesti VT prie pat Litexpo, kur stato naujus namus ir taip pat sujungti Revingis ir Akropolį.

          Comment


            Problema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Problema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)
              Kadangi reikėtų tikrai daryti persėdimo mazgą Sietyno st. nematyčiau didelės problemos jeigu tramvajus vieną-dvi stoteles važiuotų per A juostą.
              Dėl Ateities g. galima padaryti skirtingų variantų priklausomai nuo to kiek ten yra realiai teritorijos tramvajui.

              Comment


                Vilniuje visur, išskyrus Senamiestį, reikėtų Light Rail standarto (ir ne, jis nėra aiškiai apibrėžtas, reikia tiesiog žiūrėti į sistemas, besivadinančias Light Rail, ir planuoti kažką panašaus). Po gatves besisukinėjantys ir su pėsčiųjų srautais besimaišantys tramvajai nebūtų pakankamai geriau nei troleibusai turint omeny papildomas investicijas. Laimei, Vilnius (išskyrus Senamiestį) yra visiškai idealus miestas LRT standarto tramvajui. Po Senamiesčiu, manau, reikėtų vietomis pasikasti siekiant išvengti aukščiau parodytų variantų, bet tikrai nebūtų problemų sumažinti standartą tik Senamiestyje ir jį pakelti vos išvažiavus iš jo.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  Vilniuje visur, išskyrus Senamiestį, reikėtų Light Rail standarto (ir ne, jis nėra aiškiai apibrėžtas, reikia tiesiog žiūrėti į sistemas, besivadinančias Light Rail, ir planuoti kažką panašaus). Po gatves besisukinėjantys ir su pėsčiųjų srautais besimaišantys tramvajai nebūtų pakankamai geriau nei troleibusai turint omeny papildomas investicijas. Laimei, Vilnius (išskyrus Senamiestį) yra visiškai idealus miestas LRT standarto tramvajui. Po Senamiesčiu, manau, reikėtų vietomis pasikasti siekiant išvengti aukščiau parodytų variantų, bet tikrai nebūtų problemų sumažinti standartą tik Senamiestyje ir jį pakelti vos išvažiavus iš jo.
                  Light Rail gali būti toliau nuo miesto centro, kad tramvajai galėtų važiuoti su tokiu pat greičiu kaip ir mašinos, o gal net greičiau. Pilaitės pr., Ukmergės g., Laisvės pr. puikiai tam tiktų. Miesto centre žeminame kategoriją iki paprasto tramvajaus, tačiau suteikiame jam pilną prioritetą visur, kad išvengtume tokių situacijų kaip dabar Gedimino pr. Vilniaus g. sankryžoje

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Problema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)
                    Kišti po žeme.

                    Comment


                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                      Light Rail gali būti toliau nuo miesto centro, kad tramvajai galėtų važiuoti su tokiu pat greičiu kaip ir mašinos, o gal net greičiau. Pilaitės pr., Ukmergės g., Laisvės pr. puikiai tam tiktų. Miesto centre žeminame kategoriją iki paprasto tramvajaus, tačiau suteikiame jam pilną prioritetą visur, kad išvengtume tokių situacijų kaip dabar Gedimino pr. Vilniaus g. sankryžoje
                      Taip, toks variantas būtų geras, pradžiai. Ateityje tikrai reikėtų kažkiek tunelių Senamiestyje siekiant jį paversti pilnaverte miesto dalimi, į kurią galima patekti greitai ir patogiai, o ne turistų ir pramogaujančiųjų getu. Bet net ir toks tramvajaus standartas jau būtų gera pradžia ir padarytų didelį skirtumą.

                      Comment


                        Lietuva, Moldova ir Balkanai yra unilkalios Europos šalys

                        Click image for larger version

Name:	Tram.jpeg
Views:	69
Size:	159,1 kB
ID:	2216679

                        Comment


                          Taigi mes esam Baltijos Moldova, it's ok.

                          Comment

                          Working...
                          X