Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nesu girdėjęs apie pasiteisinusias ir plečiamas bėginių autobusų sistemas. Keli pabandymai kažkur Anglijoje nesiskaito. Turbūt viskas, ką reikia žinoti apie tokią inovaciją.

    Comment


      Parašė eigh Rodyti pranešimą
      Nesu girdėjęs apie pasiteisinusias ir plečiamas bėginių autobusų sistemas. Keli pabandymai kažkur Anglijoje nesiskaito. Turbūt viskas, ką reikia žinoti apie tokią inovaciją.
      Čia tokius eksperimentus galima daryti kai gaunamas kažkoks finansavimas "naujo transporto tipo įdiegimui" ir reikia sugalvoti paprasčiausia, pigiausia, bet naujovišką būda, kad įsisavinti lėšas. Tik dėl tokių priežasčių pasaulyje tokios įdomios, bet nepraktiškos sistemos atsiranda. Ir tas labai matosi, kad vėliau jų plėtra nebevyksta, nes tai buvo vienkartinis projektas.

      Lygiai taip pat, kaip ne kurie argumentacijai dėl tramvajaus naudoja pvz. iš Daugpilio, kur važinėja vieno vagonėlio tramvajus. Kai toks tramvajus elementariai neturi jokio pranašumo prieš 18 metrų autobusą, apart didelių infrastruktūros palaikymo kaštų.

      Comment


        Na jau, tas tramvajus, net ir seno tiupo (vieno vagono) turi didžiulį pranašumą - jis važiuoja bėgiais o ne gatve, kas yra daug didesnis komforto lygis važiuojant viduje.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Na jau, tas tramvajus, net ir seno tiupo (vieno vagono) turi didžiulį pranašumą - jis važiuoja bėgiais o ne gatve, kas yra daug didesnis komforto lygis važiuojant viduje.
          Tai tiesiogiai priklauso nuo bėgių būklės. Jeigu bėgiai prastos būklės, tai gali taip svaidyti į šonus, kad jokia duobėta gatvė su autobusu neprilygs. Lygiai taip pat galima ir autobusu važiuoti naujai paklotu asfaltu.

          Comment


            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

            na pats supranti kad autobusas gali isibeget greiciau ir sustot greiciau, bet ne apie tai. Cambridge uk sitas reikalas veikai LABAI gerai, sitie autobusai senamiestyje gali nuvaziuot nuo begiu ir vazinetis gatvelemes kaip normalus autobusai, o vaziuojant i kitus miestelius isibeget iki 90 km/h. Ride yra labai smooth , ta pats pajauciau , wifi nemokamas, patogios sedynes ir tt
            Šitą suprantu tiesiog norėjau pasakyti, kad traukinims tikrai nereikia 10km. tarp stotelių. Beje Lietuvoje priemiestinių traukinių stotelės vidutiniškai išsidėstę kas 4-12 km. Gal būt yra keli didesni ar mažesni atstumai.

            Comment


              Atlikta Vilniaus metro studija: rezultatų kol kas nenorima rodyti

              Pernai buvo paskelbta, kad sostinės savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ (toliau: „JUDU”) planuoja pirkti tarptautinę studiją dėl metro ar kitos naujos viešojo transporto sistemos Vilniuje įrengimo. Šiandienai dalis studijos jau atlikta, tačiau visuomenei rezultatų pristatyti neskubama, nes vertinimo procesai dar vyksta.
              https://madeinvilnius.lt/transportas...norima-rodyti/

              Comment


                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                Šitą suprantu tiesiog norėjau pasakyti, kad traukinims tikrai nereikia 10km. tarp stotelių. Beje Lietuvoje priemiestinių traukinių stotelės vidutiniškai išsidėstę kas 4-12 km. Gal būt yra keli didesni ar mažesni atstumai.
                gal zmones siek tiek nesuprato esmes, UK 60-70 - siais isarde labai daug begiu , tai Cambridge nusprende tas vietas panaudoti tokiu budu, nestatyti begiu o statyti betoninius begius autobusui , kuris nuriedejes nuo ju vaziuotu per miesta ir senamiesti sustotu kas kilometra standartinese stotelese, isvaziaves i priemiesti uzvaziuotu vel ant betoniniu begiu ir vel vaziuotu 90 km/h .

                nereikia pirktiu traukiniu, autobusus galima paleist dazniau, stabdyt lengviau, nebrangiai pritaikyti autobusus vaziavimui situose "begiuose", vairuotojui nereikia vairuot esant ant situ begiu, didesne apreptis very smooth ride ir tt , manau cia kazkas tarp traukinio ir paprasto autobuso.

                zinoma vilniuje sitas neiseitu, nera kaip ir dedikuotos vietos tam.
                Paskutinis taisė DeSadas; 2025.07.10, 15:19.
                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                - George W. Bush President of the USA

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                  Tai tiesiogiai priklauso nuo bėgių būklės. Jeigu bėgiai prastos būklės, tai gali taip svaidyti į šonus, kad jokia duobėta gatvė su autobusu neprilygs. Lygiai taip pat galima ir autobusu važiuoti naujai paklotu asfaltu.
                  Dažniau būna ne tiek pačių bėgių kiek riedmenų būklė. susidėvėję ratai apskilinėjusiais kampais ir jausmas kaip važiuojant lietuvos geležinkeliais.

                  Comment


                    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                    Atlikta Vilniaus metro studija: rezultatų kol kas nenorima rodyti

                    https://madeinvilnius.lt/transportas...norima-rodyti/
                    jeigu dabartinė studija parodys, kad Vilniui reikalingas metro
                    studija bus įslaptinta arba sunaikinta, kad nekeltų nemalonių klausimų VMS.

                    Comment


                      Citata: "Tai nėra skubos objektas (...)".

                      Yeah, sure. Palaukime dar 100 metų ir atlikime naują studiją.

                      Comment


                        O kaži kiek aksfalto ir bordiūrų išeitų už tą metro pastatymo kainą? Tai gal pirmiau bordiūrus susidedam už tuos pynigus?

                        Comment


                          Parašė evvt Rodyti pranešimą
                          O kaži kiek aksfalto ir bordiūrų išeitų už tą metro pastatymo kainą? Tai gal pirmiau bordiūrus susidedam už tuos pynigus?
                          Na tai tą ir daro dabar.
                          Tiesa pinigų niekada nėra pakankamai. Pvz.: Šiaurinei gatvei, Gariūnų viadukui, išvažiavimo juostai į A1, dviračių takui link Trakų ir dar labai daug kam.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Na tai tą ir daro dabar.
                            Tiesa pinigų niekada nėra pakankamai. Pvz.: Šiaurinei gatvei, Gariūnų viadukui, išvažiavimo juostai į A1, dviračių takui link Trakų ir dar labai daug kam.
                            Tai jeigu pinigų nėra tai gal galėtų Kaunas paskolint bent kiek? Ale gal nereikia kolkas kol vyraujanti fantazija vien tik asfaltbetoninė.

                            Comment


                              Parašė evvt Rodyti pranešimą

                              Tai jeigu pinigų nėra tai gal galėtų Kaunas paskolint bent kiek? Ale gal nereikia kolkas kol vyraujanti fantazija vien tik asfaltbetoninė.
                              Tai Kaunas gi tramvajų planuoja įrenginėti. Kažin ar turės atliekamų

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Tai Kaunas gi tramvajų planuoja įrenginėti. Kažin ar turės atliekamų
                                Nu tai ir tiltų kiek stato, gal tikrai perdaug naiviai aš čia norėčiau

                                A, beje gal jie taip stipriai nesibordiūrizuoja, tai biįšky atlieka trupinių kaip tokiom smulkmėms kaip trmvajus ar tiltai?
                                Paskutinis taisė evvt; 2025.07.10, 15:12.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Tai Kaunas gi tramvajų planuoja įrenginėti. Kažin ar turės atliekamų
                                  kaunas tikrai galetu paskolint nes gauna 100 proc gmp Vilnius kiek? as nustebes kad isvis kazkas cia daroma.
                                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                  - George W. Bush President of the USA

                                  Comment


                                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                    kaunas tikrai galetu paskolint nes gauna 100 proc gmp Vilnius kiek? as nustebes kad isvis kazkas cia daroma.
                                    3) gyventojų pajamų mokesčio dalys (procentais), reikalingos prognozuojamoms pajamoms iš gyventojų pajamų mokesčio apskaičiuoti:
                                    a) Vilniaus miesto savivaldybei – 64,53 procento;
                                    b) Kauno miesto savivaldybei – 85,69 procento;

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Na tai tą ir daro dabar.
                                      Tiesa pinigų niekada nėra pakankamai. Pvz.: Šiaurinei gatvei, Gariūnų viadukui, išvažiavimo juostai į A1, dviračių takui link Trakų ir dar labai daug kam.
                                      Galima pridėti ir dar kelis objektus, kaip pvz mokyklos ir darželiai. Dar yra NKS, maniežas Žirmūnuose, gal pasileis irklavimo bazė.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        35 proc biudzeto vilniui atiduot yra daug ! Kaune paskolink
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment

                                        Working...
                                        X