Nepakanka net ir po to.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVVT su autobusais visai striuka. Po velnių, kodėl neperka bent 20-30 panaudotų?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tai kas pasikeis, kai ateis ruduo? Pagerės padėtis? .
Šalčiai irgi negali neturėti įtakos. Pvz. vakar vakare per pusvalandį mačiau tiek užsilenkusių autobusų, kiek dar nebuvau matęs..
Paskutinis taisė keleivis13; 2018.01.16, 19:50.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tai kas pasikeis, kai ateis ruduo? Pagerės padėtis? Trūksta ne dėl šalčių. Trūksta, nes parkas nėra reikiamai atnaujinamas net ir naudotais autobusais. Kuo ilgiau tempiama su atnaujinimu, tuo padėtis tik blogėja, ir nesvarbu kiek tas konkursas užtruks.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąŠalčiai turi labai didelę įtaką. Užšąla kondensatas pneumo sistemose, neįmanoma dirbti be šildymo, problemos dėl šalto variklio paleidimo, akumuliatorių.
Comment
-
Aviate, navigate, communicate
- 8 patinka
Comment
-
7060, Žolyno g. Priekyje - Neoplan midibusas
Du iš trijų raudonųjų - pirmasis perdažytasis 744 ir su originalia Oslo raudona spalva 3017, Stotis (Geležinkelio g.)
7055, Pylimo g. Galimai pirmoji darbo diena. Tai jau paskutinis iš 62 Transrevio ir B-bus konsorciumui priklausančių Isuzu, išvažiavęs į Vilniaus miesto gatves.
Paskutinės partijos 7062 ir pirmos partijos 7003, Antakalnio žiedas.
7003-as vienintelis klijuotas plėvele (kas nuotraukoje, o ypatingai iš arti, tas puikiai matosi). Šviesesnis raudonas kvadratas - taisymo žymės po gero įlenkimo/apibraižymoTai jau trečias smulkioje avarijoje nukentėjęs Isuzu: 7005-am Dvarčionyse mašina visą kairįjį šoną apibraižė ir toks važinėjo iki perdažymo. Tą pačią dieną kitam Isuzu siauroje miškingoje gatvėje tarp Mileišiškių ir Dvarčionių medžio šaka nuskynė dešinį veidrodį.
Ir paraudonavusių midibusų nuotraukas vainikuoja ne raudonasis (kolkas) 197 su trumpąja 203 Karosa antrame plane, Antakalnio žiedas
- 9 patinka
Comment
-
Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą4019 jau su "pilnu Vilniaus dizainu" - baltais lipdukais užrašu VILNIUS, ir a-la pilies logo
Ir retokai maršrutuose pasirodanti mokomoji Karosa Nr. 302 – be dizaino. Bet vakar ją buvo galima išvysti tikros (Gedimino) pilies fone – 10 maršrute
- 6 patinka
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimą
Comment
-
Paaiskinkit kas zino del priekiniu svieslenciu - taigi ziauriai baisiai atrodo skirtingu auksciu lietuviskos raides kreivai ispaustos i maksimalu svieslentes auksti (pz užrašas Vinciūniškės).. Kodel taip daro? Negi negalima parinkti normalu srifta, nemanau kad skirtsis iskaitomumas jei visoms raidems be bruksneliu ir taskeliu suvienodins ir siek tiek pamazins aukstiPaskutinis taisė SoulMulticast; 2018.02.04, 20:59.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPaaiskinkit kas zino del priekiniu svieslenciu - taigi ziauriai baisiai atrodo skirtingu auksciu lietuviskos raides kreivai ispaustos i maksimalu svieslentes auksti (pz užrašas Vinciūniškės).. Kodel taip daro? Negi negalima parinkti normalu srifta, nemanau kad skirtsis iskaitomumas jei visoms raidems be bruksneliu ir taskeliu suvienodins ir siek tiek pamazins auksti
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
-
Abudu nėra "normalūs", jeigu kalbėsime apie tai, kaip yra rašoma ant daugumos autobusų. Dauguma naudoja tik didžiąsias raides. Kur kas graudžiau atrodo, kai švieslentėje parašyta "114APKIRTIMAI" - ir viskas dėl to paties maksimalaus dydžio šrifto. O juk galėtų būti "114 AP KIRTIMAI" ir tikrai sutilptų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąMano subjektyvia nuomone tai tragedija, degradacija.
- 2 patinka
Comment
Comment