Tikrai ten B**2, su mechaninėm dėžėm - keista, kaip "vakarų" miestui. Štai čia yra visai neblogas informacijos šaltinis apie Slovakų VT: https://imhd.sk/za/vozidla/12/Autobusy
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Autobusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
LAZ autobusų gamykla galutinai uždaryta
Uždaryta Lvovo autobusų gamykla, LAZ-ų nebebus
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...kla-220-887006
Comment
-
Užgorodas, Ukraina. Užkarpatės srities centras. Tai pats mažiausias iš Ukrainos sričių centrų, tik 115 tūkst. gyventojų.
Miesto viešasis transportas - tik maršrutiniai taksi. Tarybiniais laikais važinėjo autobusai ir maršrutiniai taksi. 1990 m. buvo pradėtos tiesti dvi troleibusų linijos, bet nelikus tarybų valdžios, jos taip ir nebuvo nutiestos. Tramvajų mieste niekada nebuvo, kai miestas priklausė Austrojos-Vengrijos imperijai ir tarpukaryje, kai priklausė Čekoslovakijai.
Dabartiniu metu maždaug pusė maršrutų yra aptarnaujami mikroautobusais, o likusi dalis midibusais. Bendrai situacija prasta, tiek mikrobai, tiek autobusai dažniausiai važiuoja perpildyti net ne piko metu. Kai kuriuose maršrutuose dirba ir autobusai, ir mikrobai, nors tie maršrutai perkrauti ir drąsiai galėtų važinėti normalūs autobusai ar bent jau midibusai, bet dar dažniau. Vidutinis kursavimo intervalas 7- 12 minučių pagrindiniuose maršrutuose piko metu.
Šiaip tas statusas maršrutinis taksi nieko nereiškia. Realiai stojama tik stotelėse, galioja lengvatos ir nevažiuojama per daug greitai, laikomasi kažkokio tai grafiko, kuris niekur nėra skelbiamas.
Mieste yra 24 maršrutai. Keletas maršrutų yra į artimus priemiesčius. Kelionės kaina - 4 gr., mokama vairuotojui.
Mikroautobusų daugumą sudaro įvairių modifikacijų Rūtos.
Rūta 20. Prie stoties (pagrindinės autobusų (matosi tolumoje) ir geležinkelio).
Rūta 25 Nova. Svobody pr.
Rūta 23A Nova. Žemagrindė. Bet žemagrindė tik ties priekinėmis durimis ir vieta vežimėliui ties langu, kuriame šoninė maršruto lentelė. Sėdynės už vairuotojo kabinos yra normaliame, o ne žemagrindžiame lygmenyje. Iki jų, berods, reikia pasikelti laipteliu. Šandoro Petefi aikštė.
Senesnė Rūta 25. Mynaiska g.
Rūta 22. Ten pat.
Taip pat BAZ-22154 Delfin. Mynaiska g.
Ir dar yra keli gan reti žvėrys - Tur А049.13. Ten pat vienas iš jų.
Taip pat mačiau vieną seną MB Sprinter. Dar fotobuso duomeninis miesto maršrutuose turėtų dirbti pora Renault Master, bet aš jų nemačiau.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.11, 19:22.
- 2 patinka
Comment
-
Autobusų yra įvairių modelių, bet daugiausiai yra I-Van'ų.
Prie stoties (geležinkelio ir pagrindinė autobusų stotis yra šalia viena kitos; antra autobusų stotis, priemiestinė, yra senamiesčio pakraštyje).
Bogdan A069. Jų yra gan nemažai.
I-Van A07A. Autobusas nuotraukoje su praplatintomis galinėmis durimis (varčia be lango atidaroma rankomis), kiti I-Van'ai mieste su normaliomis galinėmis durimis. Beje, I-Van'us gamina ZAZ'as.
БАЗ-А079.14 Podsnežnik. Prie stoties.
Ir dar vienas. BAZ'ų ar Etalonų (priklausomai nuo surenkančios gamyklos) Užgorode nėra daug. Svobody prospektas.
Bogdan A092. Jų mieste irgi santykinai nedaug, lyginant šio modelio autobusų paplitimą Ukrainoje. Iš Mynaiskos g. suka į Svobody pr.
Koriatovičiaus aikštė. Čia yra vienas iš kelių miesto VT mazgų.
Ten pat. I-Van'as 14 maršrute. Šiame maršrute, kiek pastebėjau, dirba tik autobusai ir tik I-Van'ai.
Vienintelis vakarietiška autobusas miesto maršrutuose - MB Vario 612D. Taip pat 11 maršrute dirbo ir minėtas MB Sprinter. Koriatovičiaus a.
Vienas iš kelių Ataman A092. Svobody pr.
Paskutinis taisė Al1; 2017.12.11, 19:24.
- 5 patinka
Comment
-
Bogdan A069 yra pagaminti ant Hyundai važiuoklės, su Hyundai varikliu. Čia miesto variantas. Dar pasitaiko gan retai priemiestinis variantas su rankomis atidaromomis galinėmis durimis ir 2+2 sėdynėmis, kurios yra minkštos, su aukštesniais atlošais. Beje, tokį vieną mačiau ir Užgorodo miesto maršrute. Tik sėdynių eilė durų pusėje buvo išmesta (palikta po vieną sėdynę, kad būtų galima praeiti ir daugiau stovinčių tilptų).
Svobody pr.
Ten pat. Bogdan A092.
Miesto maršrutuose pasitaiko ir PAZ'ų. PAZ-32051, prie stoties.
Irgi netoli stoties, Svobody pr.
Vienintelis kinietis. YouYi ZGT6710D. Mynaiska g.
Ataman A092, Mynaiska g.
Taip pat yra keli pirmos kartos Bogdanai. Bogdan A091. Mynaiska g.
Dar vienas Bogdanas A092. Gruševskio g. Ar tik nebus tie stulpai tolumoje likę nuo tiestos troleibusų linijos?
Dar vienas Bogdan A091. Mynaiska g.
Koriatovičiaus a.
I-Van'as Stancyjna gatvėje.
Pabaiga.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.11, 19:12.
- 5 patinka
Comment
-
2015 metais buvau Kroatijoje, ir tada daugiausiai laiko skirto VT praleidau Splite. Tuo metu miesto VT atrodė normaliai, bet tas normaliai buvo labiau į prastai, tad sunku ir pasakyti. Miesto autobusų (vienintelės VT rūšies) pagrindą sudarė vienintelio pagrindinio vežėjo (Promet Split) MAN ir Mercedes Benz markių autobusai, bet pasitaikė ir Neoplan egzotikos. Viena dabar gan didelė įmonei kylanti problema yra autobusų gaisrai, labai daug autobusų sudega pas juos dabar, prie to prisideda ir nepriežiūra (kas pas juos yra dar viena didelė problema) ir karštas klimatas.
Tokių MAN Lion's Classic buvo daug, daugiau prailgintų, bet trumpų irgi buvo. Vienas dalykas "pramušė", kam į galvą atėjo pirkti miestui visiškai priemiestinės komplektacijos autobusus. 'Promet Split' aptarnaują ir netoli esantį Trogiro miestelį (su nuostabiu senamiesčiu), bet tenai važiuoja ir miestui pritaikyti MB Citaro FaceLift, tai kokia jų logika - nežinia.
Dar nemažai buvo MAN Lion's City autobusų kaip, kad šis. Mieste taipogi daug 15 metrų MAN Lion's City autobusų, bet jų užfiksuoti nelabai pavyko. Todėl galite pažiūrėti kolegos GavinKwok foto: http://busphoto.ru/photo/214042/
Tokių MB Citaro G FaceLift taipogi mačiau nemažai, nors 0345G Turk buvo daugiau.
Na ir tada prasideda liūdnesnė dalis - tai prastoji parko autobusų pusė. Pirmiausia paminėkime (galiu klysti) apie 2001 metus naudotus pirktus MB 0405 autobusus, tokių yra 5, plius vienas 0407 (priemiestinis variantas) kuris dirbą Trogire.
Na, bet, kad ir kaip prastai jis atrodo, jis ir kiti "jo broliai" buvo perdažyti 'Promet Split' "Brandine" spalva. Toliau, šis senos laidos naudotas pirktas MB Citaro gan neblogai atspindi technikos priežiūra įmonėje. Panašiai atrodančių mačiau ir naujesnių MB Citaro FaceLift. Šis dabar - taipogi perdažytas "Brando" spalvomis.
Gal būt kas nors galvojo, kad MB 0405 jau viršūnė, tai - ne. 2015m. mieste buvo dar drąsiai galima buvo sutikti MB 0305(G), Sanos S218 bei labai senų Neoplan bei MAN markės autobusų, štai vieno iš MB 0305 foto:
Dar vienas senas egzempliorius - Neoplan N416M Metroliner... ir taip - jis važinėja miesto maršrutuose.
Paskutinis taisė rytis001; 2018.01.16, 00:27.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
- 3 patinka
Comment
-
Na ir priemiestinė / Trogiro dalis.
Mieste pastebėjau dar ir kažką panašaus į Kauno "Merulos" maršrutą kuris atliko priemiestinio funkcija, bet vežė ir mieste. Setra S317UL.
Mieste kursuoja ir štai tokie MAN Lion's Regio - miesto tai maršrutai, ar ne, sunku pasakyti, maršrutų sistema ten paini.
Pagrindinis susisiekimas tarp Splito ir Trogiro - 37 autobuso maršrutas kuriame dirba turbūt visa įmanoma technika. Nuo naujesnių MB Citaro FaceLift iki prailgintų MAN Lion's Classic,
Ir nuo MB Connecto G iki MB 0305G
Trogire yra 'Promet Split' bazė, kuri yra... stotyje! Stotis Trogire labai maža, kursavimas didelis, bet jos užtenka. Keli autobusai kurie į Splitą negrįžta - dirba Trogire.
Senukas Neoplan:
MAN Lion's Classic SÜ, fone - 'Promet Split' garažai.
Irisbus Proxys, jei tai tikrai jis, tai jis labai skiriasi nuo tų kurie dirbą Raseiniuose.
Žodžiu, kad ir kaip viskas tada prastai atrodė, dabar viskas atrodo daug geriau, dauguma autobusų perdažyti, priežiūra šiek tiek pagerėjo, bet problemos kai kurios niekur nedingo
Ir viską užbaigsiu Plitvicos krioklių parke vieno iš ekskursijas vežiojančio Avtovlak AM87VV ant MB Unimog važiuoklės padaryto, foto. Paskui jis dar traukia po du vagonėlius.
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSenienos senienomis, bet Lietuvoje irgi ne geriau. Turint omenyje tai, kad Splitas yra eilinis provincijos miestas.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Splitas - tikrai ne provincija, dabar tai labai populiari tiek poilsinių kelionių kryptis, tiek turistinis traukos centras, ypač miestas išgarsėjo po to, kai ten filmavo Sostų Karus
Bet šiaip Kroatijoje VT tikrai bent jau didmiesčiuose neblogai prižiūrėtas - sostinėje Zagrebe, kurioje lankiausi šią vasarą, beveik visi autobusai vien nauji.
Comment
-
Kažkokie neįprasti tiltai pas Ikarus'us:
http://fotobus.msk.ru/photo/14906/
http://fotobus.msk.ru/photo/1472289/
Lietuvoje mačiau panašius tik priekinius tiltus pas autobusus, atvažiuojančius iš mažesnių miestų (Kaune), dar kol važinėjo Ikarus'ai.
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąKažkokie neįprasti tiltai pas Ikarus'us:
http://fotobus.msk.ru/photo/14906/
http://fotobus.msk.ru/photo/1472289/
Lietuvoje mačiau panašius tik priekinius tiltus pas autobusus, atvažiuojančius iš mažesnių miestų (Kaune), dar kol važinėjo Ikarus'ai.
Comment
-
Bet tai buvo savo laiku bealternatyvinė sistema didelių dydžių ratams. Ypač remontuoti juos lauko sąlygomis ar neturint įrangos, kas ir buvo automobilių eros pradžioje. Paprastam ratlankiui išardyti reikia specialios įrangos, o išardomus galima buvo išardyti ir sudėti su laužtuvu ir kūju.
Ikarusai buvo gaminami nuo maždaug 1990 m. su neišardomais ratlankiais (ir tiltai atitinkami priekinis bei priekabos.). Ant varančiojo galima buvo montuoti ir vienus ir kitus ratlankius be perdarymo. O iki maždaug 1990 m. neišardomi buvo pagal pageidavimą. Rytų Vokietija tokius Ikarusus užsakinėjo.
LAZ-699R buvo su tokiais priekiniais ratlankiais. 695-ieji buvo su neišardomais. Škodos 14Tr irgi buvo yra su neišardomais, o 9Tr buvo su išardomais.Paskutinis taisė Al1; 2018.02.01, 07:40.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSplitas - tikrai ne provincija, dabar tai labai populiari tiek poilsinių kelionių kryptis, tiek turistinis traukos centras, ypač miestas išgarsėjo po to, kai ten filmavo Sostų Karus
Bet šiaip Kroatijoje VT tikrai bent jau didmiesčiuose neblogai prižiūrėtas - sostinėje Zagrebe, kurioje lankiausi šią vasarą, beveik visi autobusai vien nauji.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSenienos senienomis, bet Lietuvoje irgi ne geriau. Turint omenyje tai, kad Splitas yra eilinis provincijos miestas.
دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąSostų karai buvo filmuojami Dubrovnike.
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
- 1 patinka
Comment
-
Fotoreportažas iš Nansi, Lotaringija, Prancūzija. Mieste gyvena apie 104 tūkst. gyventojų, tačiau aglomeracijoje apie 435 tūkst. Aglomeracija - tai tampriai suaugę keli miestai: vienas namas dar Nansi, o gretimas - jau kitame mieste. Taip vadinamo Didžiojo Nansi miesto VT aptarnauja aglomeraciją. Keleiviai vežami tramvajumi (1 maršrutas) ir autobusais.
VT eismą organizuoja miesto transporto valdyba (municipalinė įstaiga ar kažkas panašaus). Tramvajų ir autobusus eksploatuoja valstybinė kompanija Transdev. Miesto VT sistema priklauso Didžiojo Nansi aglomeracijai (20 komunų) ir jos (VT sistemos) prekės ženklas yra akronimas STAN.
Miesto VT maršrutai, įskaitant į tramvajaus maršrutą Nr. 1 yra suskirstyti taip:
-stanway – 1-4 maršrutai (taip, Nr. 1 yra tramvajaus maršrutas) – pagrindiniai VT stuburą sudarantys maršrutai. Tai nei greitieji, nei BRT, tiesiog dažnai kursuojantys autobusai
-stanbus – įprasti autobusų maršrutai; jų yra 15. Vienas iš jų aptarnaujamas mikroautobusais.
-p'tit stan – trys nenumeruoti mikroautobusų maršrutai.
-mobistan – tai mikroautobusai pagal iškvietimą telefonu, vežantys iš (į) tam tikroje konkrečioje zonoje (jų yra kelios) esančių stotelių į tam tikras kelias stoteles, kuriose galima persėsti į kitą VT. Kelionės kaina kaip miesto VT. Galioja visų tipų bilietai.
-taxistan – taksi automobilis pagal iškvietimą, bet veža nuo bet kurios stotelės iki bet kurios kitos, vienoje zonoje, kur jais galima važiuoti. Tokių zonų yra dvi. Kaina kaip miesto VT.
Tiek mobistan, tiek taxistan dirba, aišku, ne ištisą parą, tik nuo maždaug 7 iki maždaug 19.30 darbo d., bei šeštadieniais nuo mobistan maždaug nuo 11 iki 17, o taxistan nuo 8 iki 16. Sekmadieniais nevažiuoja..
-Handistan – neįgaliuosius vežiojantys mikroautobusai su specialia įranga vežimėliams vežti. Užsakoma telefonu prieš 12 valandų iki kelionės. Pervežimo kaina kaip įprastame VT.
Dar yra mokyklinių autobusų maršrutai, numeruoti raidėmis, kuriais vežami moksleiviai ir mokytojai į tam tikras mokyklas, kurių negalima pasiekti įprastu miesto VT. Tai ne geltonieji autobusai, tai įprastais miesto autobusais aptarnaujami maršrutai, kurie važiuoja1-2 kartus ryte ir pasibaigus pamokoms.
Naktinių autobusų nėra.
Miesto VT autobusų parką sudaro dujiniai autobusai bei dyzeliniai mikroautobusai. Taxistan paslauga teikiama pagal sutartį su taksi firma. Autobusai:
Dvigubi:
Irisbus Créalis Néo 18, tik 2 ir 3 maršrutai;
MB Citaro G ir Citaro G Facelift.
Irisbus Créalis Néo 18 ant viaduko per geležinkelį prie stoties.
Aimé Morot aikštė.
Ten pat.
MB Citaro G, Saint-Dizier gatvė.
MB Citaro G Facelift. Ant viaduko per geležinkelį.
Paprasti:
Heuliez GX317
MB Citaro ir Citaro Facelift,
Irisbus Citelis 12
Iveco Urbanway 12
MB Citaro Solo NGT
MB Citaro ant viaduko per geležinkelį. 6 ir 16 maršrutai skiriasi labai nedaug, todėl jų grafikas bendras, kas antras reisas 16 maršruto.
Iveco Urbanway 12, Saint-Dizier gatvė.
Prie geležinkelio stoties taip vadinamoje autobusų stotyje.
Ten pat, iš galo.
Irisbus Citelis 12 artinasi prie autobusų stotelės prie geležinkelio stoties.
MB Citaro Solo NGT ant viaduko per geležinkelį.
Tas pats iš galo.
MB Citaro Facelif ir MB Citaro G.
Paskutinis taisė Al1; 2018.05.17, 17:26.
- 5 patinka
Comment
Comment