Man atrodo, kad šis mikroautobusas ilgą laiką buvo bandomasis-pristatomasis. Esu ne kartą Vilniuje tokį matęs. Juo labiau, valstybiniai numeriai yra seni.
Klaipėdai atitarnave ir į pensija išleisti...
PA ACH 474
GV BHJ 650
GV BDN 773
GV CRE 108
GV DDN 050
PA AZM 774
PA KLZ 766
GV BEN 663
PA DEL 059
GV DEL 179
KLAP AGS 512
PA CRG 159
GV CFA 480
(Paskutinės biski nekokios gavosi todėl padariau mažas)
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Atrodo savotiškai, bet šitų Irvinų dizainas turbūt vienas išskirtiniausių ir įdomiausių kokius yra tekę matyti, traukiantis akį. Manau šie autobusai jau spėjo patapti ir nedidele miesto įvaizdžio dalimi.
Atrodo savotiškai, bet šitų Irvinų dizainas turbūt vienas išskirtiniausių ir įdomiausių kokius yra tekę matyti, traukiantis akį. Manau šie autobusai jau spėjo patapti ir nedidele miesto įvaizdžio dalimi.
EvoBus(mercedes) citaro 530 Irvine. Jie tokio isskirtinio dizaino nes apie 300 vienetu buvo pagaminti specialiai Hannoveriui EXPO 200 parodos aptarnavimui. Dizaina sukure britu pramoninis dizaineris James'as Irvine'as. Vokietijoje Citaro Irvine buvo suskyrstit tarp Hannvoerio ir Leipcigo miestu.
Jie būtų super patogūs prieš kokis 25 metus, kai Ikarusuose kaip silkės statinėse žmonės važiuodavo. Dabar patogūs nebent per porą pikinių reisų, kai prisigrūda ir laisviau dėl sėdynių kiekio ir išdėstymo.
Teoriškai - nuo rugsėjo, kartu su vaizdo registratoriais ir elektroninėmis švieslentėmis. O šiaip jau dabar dauguma KlAP'o vairuotojų yra tvarkingai apsirengę. Iš privatininkų pasitaiko tik vienas kitas.
Comment