Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Vargu ar yra prasmės kalbėti apie tokius utopinius projektus. Tai būtų per brangu ir vargu ar duos apčiuopiamos naudos nes dubliuos Šiaurinę g.
    Palaikau. Ir padidinti pralaidumą į Ozo gatvę didelės prasmės nėra, nes ir dabar būdavo Ozo gatvėje kamštis dažnai. Šiaurinė spręstų iš esmės, o čia tik kompresas ant Denge karštine sergančio kaktos.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Nebus, nes jos jau uždarytos.
      Uždarytos dėl to, kad nebėra vietos? Nes jose laidojama toliau (tiesa, tuose pačiuose kapuose), o prie vakarinės sienos plečiamas kolumbariumas. Atsilaisvinus apleistai teritorijai, galbūt tikėtina, kad bus atvertos ir kapinės? Nors, aišku, nebūtinai.

      Comment


        Sudervės katalikų kapinėms jau bemaž prieš 6 metus yra suteiktas riboto laidojimo kapinių statusas dėl laidoti skirtų laisvų vietų trūkumo. Jose nėra vietos naujoms kapavietėms formuoti, tačiau galima laidoti esamose (kur jau palaidota) kapavietėse, formuojant naujus kapus arba kartotinai laidojant į jau esamus.
        Toje teritorija kurioje buvo planuojama Ozo g. tąsa anksčiau nebuvo laidojama.

        (paspaudus-didesnis)
        Paskutinis taisė M1gdas; 2017.12.25, 21:07.

        Comment


          Parašė spekas Rodyti pranešimą
          Kaip manote, ar tokia jungtis (ar panaši) apsimokėtų / padėtų spręsti susisiekimo su Pilaite klausimą? Tokios jungties idėją siūlau dar ir todėl, kad ji tuo pačiu padėtų spręsti susisiekimo mieste šiaurės-rytų kryptimi klausimą,
          Laba diena. Tai ne nauja idėja, o taip ir buvo suplanuota daryti dar 80-ųjų viduryje!

          Tik ¨Kaukaro žiedo" vietoje buvo anksčiau planuotas viadukas.

          Paskutinis taisė Sula; 2017.12.25, 13:04.

          Comment


            /\
            Click image for larger version

Name:	33.jpg
Views:	464
Size:	363,0 kB
ID:	1607484
            Šaltinis
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė lukass Rodyti pranešimą
              Kas įdomaus yra 22/34 nuotraukoje
              Vilniaus miesto generalinio plano eskizinis projektas. Priemiestinių rajonų planas. 1948 m. Porėmis. (VAA, F. 1011, ap. 5, b. 47)
              tai dabartinės Ukmergės gatvės tiesi linija į Žaliąjį tiltą. Nebūtų didelės dalies dabartinio hemorojaus tame rajone.
              Ir 30 (įdomiausias ir Vakarinio, Šiaurinės prasme) plane buvo numatyta įdomūs Kęstučio gatvės tęsiniai iki Ozo gatvės ir GV ties pėsčiųjų tiltu, plius jungti su Žalgirio. Atšoktų tikrai daug dabartinių problemų.
              Paskutinis taisė Arunasx; 2017.12.25, 23:04.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Ąžuolyno gatvė iš vis yra didžiausias nesusipratimas. Nesuvokiu, kaip tokia svarbi gatvė gali būti visiškai nepritaikyta aplinkiniams objektams ir ypač pėstiesiems. Ten bene kasdien "Sportimoj" vyksta renginiai, futbolo būreliai ir tiesiog baisu žiūrėti koks sąmyšis vyksta aikštelėse ir aplink ąžuolyno gatvę vakarais - mašinos statomos bet kur bet kaip ant žolės, važinėjama arimais (įskaitant ir komandų autobusus iš svetur), vaikai vaikšto per purvynus palei gatvę ar per ją... pėsčiųjų saugumo požiūriu ten viena nesaugiausių vietų Vilniuje. Gatvė be aiškių ribų, be šaligatvių, be apšvietimo... deja pasiūlius savivaldybei spręsti šią probleminę vietą atsakoma, jog tam artimiausiu metu nėra numatyta lėšų ir nėra jokių planų ką nors keisti. Graudu. O jūs dar svajojate apie tokias utopijas kaip Ozo gatvės pratęsimas...

                Comment


                  Butent, vaziavau siandien per Azuolyno g. ir ta pati galvojau... Vargsas dviratininkas vingiavo tarp purvo balu kelkrastyje, nera nei pesciuju taku, nieko.. Gatve vaziuoja VT, auto srautas toks kad neimanoma issukt is arenos. Eina DESIMTMECIAI, isaugo mano tevai, isaugau as, tuoj jau mano vaikai isaugs. Atsirado Mada, paskui Akropolis.. trafikas isaugo simtus kartu. O su keliu nepadaryta per ta laika visiskai NIEKO. Ir net nesiruosiama nei zmogiskai uzbaigt Virsuliskiu g., nei uzbaigti Ozo g. iki Laisves pr.
                  Bet jeigu mineti projektai reikalauja kazkiek pajudinti valdininku uzpakali, tai nesutvarkyti saligatviu tokioje nedidele atkarpoje kaip Azuolyno g. yra tiesiog nepagarba miestieciams. Mums yra spjaunama i veida. "Nera pinigu" yra klasikine valdziazmogiu atmazke Matushkoj Rusijoj.

                  Aj, dar po kokiu 10 metu uzsuksiu i Pavilnioniu gatve apsiziuret, kas ten pasikeite.

                  Comment


                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    Istorija ta pati kaip ir prieš 12 metų.
                    Sovietiniais laikais protestavo ir prieš Vakarinį.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Po 12 metų
                      Šiaurinės gatvės planai 1965 - 1974 - 1998 - 2006 - 2018 - ???

                      Vilniaus genplano schema 1965


                      Vilniaus genplanas 1974

                      XX A. VILNIAUS MIESTO ARCHITEKTŪRA
                      http://www.archyvai.lt/lt/vaa_virtua...iaus-42r9.html

                      Šiaurinė gatvė buvo ir 1998 m. bendrajame plane
                      Teritorijos, kur numatyti infrastruktūros koridoriai (2005)


                      Foto 2006.11
                      DP-2006 ekspozicija Vilniaus savivaldybėje


                      DP -2018

                      http://www.vilnius.lt/index.php?1461910300

                      Comment


                        Palyginkime, kokia milžiniška miestų planavimo minties pažanga padaryta nuo 32-ųjų iki 44-ųjų Šiaurinės gatvės metų
                        Metai skaičiuojami nuo Šiaurinės gatvės trasos patvirtinimo 1974 metais.

                        Šiaurinės gatvės detaliojo plano 2006 ir 2018 metais palyginimas

                        1. Tarp Vakarinio aplinkkelio ir Justiniškių g





                        2. Tarp Laisvės pr. ir Ukmergės g.





                        3 Tarp Laisvės pr., Ukmergės g. ir Stanevičiaus g





                        4. Tarp S.Stanevičiaus g. ir Geležinio Vilko g.





                        5. Tarp Geležinio Vilko g. ir Kalvarijų g.





                        6. Kalvarijų g. ir Žirmūnų- Kareivių g.




                        Comment


                          Dar pora urbanistinės minties perliukų

                          Kareivių - Žirmūnų gatvių mazgas (apie 1964 m.)
                          Maketo iš buv. Architektūros muziejaus likučiai


                          Baltupių užstatymo projektas (apie 1974-1975 m.).
                          Matosi Šiaurinės gatvės sankryžos su Kalvarijų (tuomet Dzeržinskio) ir su Geležinio Vilko (tuomet Tarybų) gatvėmis

                          Vilniaus miesto plėtros istorija archyvo žemėlapiuose
                          http://www.archyvai.lt/lt/vaa_virtua...tros-shba.html

                          Comment


                            Sudervėlės gyvenamojo rajono užstatymo schema (Iš Sudervėlės gyv. rajono visuomeninio transporto schemos, parengė Miestų statybos ir projektavimo institutas)



                            Ne Sudervėlė, ne Pilaitė, ir ne Pašilaičiai. Buvo keletas variantų ir kažkuriam iš jų 1990 m. buvo duota techninė projektavimo užduotis.

                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Sudervėlės (dab. Pilaitės) troleibusų maršrutai, planuoti įvesti tarp 1992-1994 metų.


                              Didesnis vaizdas >>
                              Ačiū už nuorodą.
                              Apie 1991-1992 m. buvo planuota Ozo (Šešuolių) dviejų lygių sankryža su Vakariniu aplinkkeliu

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Ačiū už nuorodą.
                                Apie 1991-1992 m. buvo planuota Ozo (Šešuolių) dviejų lygių sankryža su Vakariniu aplinkkeliu
                                Kad jau šitaip, tai galima kitą mano pranešimą iš Pilaitės temos čia atkelti ar nukopijuoti: https://www.miestai.net/forumas/foru...74#post1762874 Jis labiau tiktų šiai temai, negu dabartinė iškarpa. Ir beje, dėl sankryžos įvedimo 1991-1992 m. gali būti ne visai tiesa. Pažiūrėsiu, ar pirminiame šaltinyje yra kokių tikslesnių datų, mat kiekvienai Pilaitės gatvei tos datos tikrai buvo surašytos.
                                Paskutinis taisė Mettal; 2019.11.27, 18:57.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Ačiū už pasidalinimą
                                  Nukopijavau. Pranešimas su Pilaitės-Sudervėlės vizijomis - čia šiek tiek aukščiau, #348.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    su Pilaitės-Sudervėlės vizijomis
                                    Ne visai taip. Pilaitė-Sudervėlė yra pirmoje nuotraukoje. Antroji nuotrauka yra Ąžuolynė (dar vadinta "Gilužių kompleksu") - visiškai atskiras mikrorajonas, kuris turėjo būti statomas Papiškių / Geležių / Zujūnų laukuose.

                                    Kaip žadėjau, nurodau planuotus pagrindinių gatvių įvedimo metus (neskaitant vidinių "numerinių" Pilaitės gatvių).
                                    1989-90
                                    • Ozo g. nuo Justiniškių g. iki Vakarinio aplinkkelio (tuomet - Vakarinė apvažiuojamoji magistralė)
                                    • Vakarinis aplinkkelis tarp Viršuliškių skg. / Sidaronių g. ir Ozo g.
                                    • Pilaitės pr. (Žiugždos g.) tarp senojo kelio į Pilaitę (dabartinė Senosios Pilaitės kelio ir Pilaitės pr. sankryža) ir Papilėnų g.
                                    1990-91
                                    • Kelias nuo Vakarinio aplinkkelio ir Viršuliškių skg. sankryžos iki Pilaitės pr. ir Senosios Pilaitės kelio sankryžos. Dalis šio kelio turėjo tapti dobilo lapo sankryžos dalimi (nuovaža šiaurė > vakarai), bet jau šiais laikais tiesiant Vakarinį aplinkkelį, apsieita mažesnio ploto sankryža.
                                    Viskas, išskyrus 2-ą Pilaitės pr. juostą buvo nutiesta.
                                    Toliau eina jau neįgyvendinti objektai:
                                    1991-92 - vietinių šiaurinės ir vakarinės Pilaitės dalies gatvių statyba.
                                    1992-93
                                    • Gilužio (Pietinė) g. 1-a (pietinė) eismo juosta nuo Papilėnų g. iki maždaug dabartinės Angelavos g.
                                    • Pilaitės pr. nuo Papilėnų iki Tolminkiemio g.
                                    • Vakarinis aplinkkelis nuo Lazdynų mazgo iki Ozo g. su 2 lygių T. Narbuto g. sankryža.
                                    • Ozo g. nuo Vakarinio aplinkkelio (dalinis 2 lygių sankryžos įrengimas) iki Buivydiškių (atkartojant dabartinės Sidaronių g. trasą iki autobusų stotelės "Buivydiškės"), kartu su troleibusų traukos pastotęs įrengimu tarp Ilmenos ir Tvenkinių g.
                                    • Karoliniškių g. viadukas per T. Narbuto g. (taip, tas pats, kur dabar yra naujas pėsčiųjų tiltas)
                                    1994-96
                                    • Pilaitės pr. nuo Tolminkiemio g. iki susikirtimo su "gatve nr. 13" šiuo metu neužstatytuose laukuose.
                                    • Žiedinė Pilaitės pr. ir Karaliaučiaus g. sankryža (maždaug ties dabartinių Karaliaučiaus g. ir M. Mažvydo g. tęsinių sankirta laukuose)
                                    • Gilužio g. 2-a (šiaurinė) eismo juosta.
                                    • Šiaurinė gatvė - pietinis Zujūnų pakraštys, šiaurinė Pilaitės riba. Atkarpos nuo Zujūnų-Pilaitės link Justiniškių įvedimo data nenurodyta.
                                    • Vakarinis aplinkkelis nuo Ozo g. (užbaigiama formuoti sankryža) iki Santariškių (taip parašyta )
                                    • Pilaitės pr. nuo Vakarinio aplinkkelio iki T. Narbuto g. - Laisvės pr.
                                    1994-97
                                    • 2 lygių Laisvės pr. - T. Narbuto g. - Pilaitės pr. sankryža. Vėlyvas įvedimas akcentuojamas tuo, kad ten kils didžiausių sunkumų (ypač dėl troleibusų eismo) ir būtina turėti alternatyvius pravažiavimus (aplinkkelis Lazdynus, Karoliniškių g. viadukas bei Ozo g. per Viršuliškes)
                                    Apie Pietinės (Taurupės) g. tiesimą nuo Papilėnų g. iki Karoliniškių nėra užsimenama.
                                    Paskutinis taisė Mettal; 2019.12.08, 14:27.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Apie Pietinės (Taurupės) g. tiesimą nuo Papilėnų g. iki Karoliniškių nėra užsimenama.
                                      Tačiau Taurupės g. vis gi buvo pradėta formuoti.

                                      Comment


                                        Taurupės gatvės trasa buvo matoma 1991 m. išleistame Vilniaus plane

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Tačiau Taurupės g. vis gi buvo pradėta formuoti.
                                          Mano mintis buvo ta, kad kažkodėl nėra jokių datų prie šios ir Šiaurinės gatvių už Pilaitės mikrorajono ribų. Užtat minimas Karoliniškių g. viadukas bei Vakarinis aplinkkelis nuo Pilaitės pr. iki Lazdynų, kurie su Pilaite siejasi netiesiogiai.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X