Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
Pranešimas spaudai
Kelininkai „pataupo asfaltui“? Kokie testai ir baudos užtikrina kelio kokybę
Kelių tiesimo ekspertų teigimu, paplitę mitai apie „pataupytą asfaltą“ ar „darbus ne pagal standartą“ juos verčia nebent nusišypsoti – esą dėl akylos kontrolės, reglamentų, didžiulių baudų, reputacinės žalos ir aštrios konkurencijos tokie dalykai sunkiai įsivaizduojami. „Pavyzdžiui, asfalto sluoksnio sutankinimas turi būti bent 98 proc. Iki 95,6 proc. dar galima priimti projektą, bet rangovas gauna piniginę išskaitą. Jei dar žemiau ribos – darbai nepriimami, tektų perdaryti. Patikėkite, tai tikrai kainuotų tokius pinigus, dėl kurių nuokrypiai atidžiai stebimi viso proceso metu“, – sako specialistas.
Pašnekovas priduria, kad kai kurie bandymai galėtų būtų atliekami neardant kelio dangos atsitiktiniu būdu, o ardančiuosius metodus naudojant tik ten, kur kyla įtarimų.
„Lietuvoje dar ne taip plačiai, bet Skandinavijoje paplitusios programinės sistemos, padedančios nustatyti galimai netinkamas asfalto klojimo vietas. Tai leidžia greičiau, efektyviau ir pigiau patikrinti pakloto asfalto sluoksnį, jo neardant. Užsakovas netgi gali matyti, kur tiksliai ir kiek kartų pravažiavo vadinamasis volas, kokia jo temperatūra tankinimo metu buvo. Galima tiksliau nustatyti, kur galėjo būti sutankinta nekokybiškai“, – užsienio patirtimi dalijasi I. Karalevičius.
Comment
-
Dėjau šitoj temoj daugybę pavyzdžių iš 1906 kelio, kuriuo kasdien važiuoju. Tame tarpe ir apie tai, kad vanduo nuo kelio nenubėga dėl kelkraščiuose augančių velėnų. Ir ką - šią savaitę pradėjo nukasinėti kelkraščius. Panašu, kažkas iš LKAD ar kelių priežiūros vistik skaito mūsų forumą
Aišku apie darbo kokybę reikia patylėti: toje atkarpoje kur nukasinėja, visa pirma juosta padengta juodžemiu - lijant lietuj nuo priekinio stiklo valytuvai valo juodžemio košę, panašiai kaip ispanai Valencijos gatvėse. Apie mechanizuotas šluotas rangovai panašu nėra girdėję...
- 1 patinka
Comment
-
„Via Lietuva“ patikrino kelių būklę: kiek defektų rado ruožuose, kuriems dar galiojo garantija?
Per metus atlikus 2812 apžiūras (palyginimui, 2023 m. bendrovė garantinius kokybės patikrinimus atliko 1908-iuose objektuose), darbų kokybės neatitikimai ir defektai buvo nustatyti 247-iuose objektuose.
Pagal „Via Lietuva“ numatytą tvarką, rangovai šiuos defektus, užtikrinant kelio ilgaamžiškumą ir tinkamą darbų kokybę, pašalino savo lėšomis, valstybės pinigai tam nebuvo naudoti.
Sutvarkytiems kelio ruožams taikomas ne trumpesnis nei 5 metų garantinis laikotarpis. Jie, garantinio laikotarpio metu (kiekvienais metais), tikrinami bendrovės specialistų, o radus defektų, rangovai privalo juos ištaisyti savo lėšomis. Priklausomai nuo defekto šalinimo technologijos ir atsižvelgiant į metų laiką, kada defektai nustatyti, jų šalinimas gali užtrukti nuo vieno mėnesio iki pusės metų.
Paskutiniais garantijos metais kelio dangos pažaidas išmatuoja mobili laboratorija. Ji leidžia greičiau, tiksliau ir objektyviau įvertinti kelių būklę, atliktų darbų kokybę. Mobiliąja kelių laboratorija atliekami tyrimai iki minimumo sumažina žmogaus įtaką vertinant kelio dangos būklę. Po atliktų „Via Lietuva“ mobilios laboratorijos tyrimų, objektai, taikant dvigubą kontrolę, pakartotinai tikrinami akredituotos ir nepriklausomos tyrimų laboratorijos.
- 2 patinka
Comment
-
Viskas ir visur atitinka reikalavimus... nu sunku gi tam paprieštaraut
Atsakingas asmuo patikino, kad kelio ruožas A11 Šiauliai–Palanga ties 83,9 km atitinka visus reikalavimus ir yra saugus.
Teiginys „kelias atitinka visus reikalavimus ir yra saugus“ privertė suklusti. Tikrai, nesame ekspertai, nesiimame vertinti, dėl ko virto sunkiasvorė transporto priemonė, bet kad minėtoje kelio atkarpoje kelio danga yra giliai įlinkusi, sutrikdanti važiuojančio automobilio judėjimą, neabejojame. Vykome įsitikinti. Išbandėme. Prieš minėtą nesaugią duobę yra net pastatytas įspėjamasis kelio ženklas. Tiesa, minima avarija įvyko už maždaug šimto metrų ir kelio dangos įlinkis įtakos galimai negalėjo turėti, bet jis gali būti lemtingas kitam eismo dalyviui.
Pavyko įtikinti: VIA Lietuva pavojingą kelio ruožą tvarkys - Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąViskas ir visur atitinka reikalavimus... nu sunku gi tam paprieštaraut
Atsakingas asmuo patikino, kad kelio ruožas A11 Šiauliai–Palanga ties 83,9 km atitinka visus reikalavimus ir yra saugus.
Teiginys „kelias atitinka visus reikalavimus ir yra saugus“ privertė suklusti. Tikrai, nesame ekspertai, nesiimame vertinti, dėl ko virto sunkiasvorė transporto priemonė, bet kad minėtoje kelio atkarpoje kelio danga yra giliai įlinkusi, sutrikdanti važiuojančio automobilio judėjimą, neabejojame. Vykome įsitikinti. Išbandėme. Prieš minėtą nesaugią duobę yra net pastatytas įspėjamasis kelio ženklas. Tiesa, minima avarija įvyko už maždaug šimto metrų ir kelio dangos įlinkis įtakos galimai negalėjo turėti, bet jis gali būti lemtingas kitam eismo dalyviui.
Pavyko įtikinti: VIA Lietuva pavojingą kelio ruožą tvarkys - Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
Kita vertus Via Lietuva tvirtino, kad tiltai saugūs, reguliariai tikrinami, kol Kėdainiuose vienas į upę nenuvažiavo...
Kažkur buvo straipsnis, kad Via Lietuva yra blogiausia reitinguojama įmonė Lietuvoj. Gal nenori gauti dar daugiau neigiamų atsiliepimų?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Vat man įdomu, kad Via Lietuva nestato greičio ribojimo ženklų A1, atkarpose, kur danga tikrai bloga, ir važiuoti 130 km/h ten tikrai pavojinga. Turim omeny Via Lietuva pomėgį reikia-nereikia riboti greitį, tai atrodo keista.
Kita vertus Via Lietuva tvirtino, kad tiltai saugūs, reguliariai tikrinami, kol Kėdainiuose vienas į upę nenuvažiavo...
Kažkur buvo straipsnis, kad Via Lietuva yra blogiausia reitinguojama įmonė Lietuvoj. Gal nenori gauti dar daugiau neigiamų atsiliepimų?
Žodžiu kelio danga savaime gerėjo, bet nepakankamai
O A1 juk visa sostinė ... taigi negi lėtinsi rimtus dėdės link jūros pučiančius 8D
- 3 patinka
Comment
Comment