Galiu pats ir pakomentuoti - teko prieš mėnesį virš tos teritorijos praskristi. Deja, nepasiėmiau su kuo pafotografuoti. Ten vis dar tvarkoma teritorija, iš išvaizdos dar nelabai aišku, ar čia Vilonui priklausanti teritorija, ar prabangi privati gyvenvietė. Kai sutvarkys, bus gražu, nes ne tik namukai, bet ir bendro naudojimo erdvės suplanuotos. Vat tik įdomu kas vysto ?
Privati tvora, kaip nori taip tveriasi. Spėju kad ten svarbiau vizuali išvaizda iš vidinės pusės.
Dar medinės tvoros būna tose atkarpose kur magistralę kerta aukštos įtampos laidai. Čia tam kad jei trūks laidas ir nukris ant tvoros - kad ji netaptų 'elektrine tvora' ...
O kurių galų iš Vilniaus tokiais zigzagais važiavai?
Todėl, jog Ukmergės g. prie Senukų kamštis buvo nuo pats Ozo g. ir dar toks pat kamštis ties BIG'u, o dabar per 10-15 min. pravažiavau per Geležinio vilko ir Mokslininkų gatves, beje, pastaroji visai nesenai baigta asfaltuoti
Jei tiksliai, tai pagal video nuo 8:30, kur matosi oficiali miesto pabaiga, iki 8:41, kai prasideda Bukiškės, buvo žvirkelis prieš metus. O danga atnaujinta ties pačiomis Bukiškėmis iki A2.
Jei tiksliai, tai pagal video nuo 8:30, kur matosi oficiali miesto pabaiga, iki 8:41, kai prasideda Bukiškės, buvo žvirkelis prieš metus. O danga atnaujinta ties pačiomis Bukiškėmis iki A2.
Supratau. Kilo klausimas dėl pasakymo "visai neseniai", nes kiek pamenu tai jau ir praeitą žiemą visa atkarpa buvo su asfaltbetonio danga
Jei tiksliai, tai pagal video nuo 8:30, kur matosi oficiali miesto pabaiga, iki 8:41, kai prasideda Bukiškės, buvo žvirkelis prieš metus. O danga atnaujinta ties pačiomis Bukiškėmis iki A2.
Foto 2014.04 Bukiškis
Vilniečiai stovi kamštyje po ilgojo Velykų savaitgalio
Kadangi dabar yra alternatyva patekti į miestą per Bukiškį - Visorius, tai ja ir pasinaudojome.
Bet tie, kas stovėjo kamštyje, turbūt keikė tuos "gudručius", kurie pristatė ant kiekvieno kampo po šviesoforą ir sugadino kažkada buvusį laisviausią įvažiavimą į miestą
Foto 2014.04 Bukiškis
Vilniečiai stovi kamštyje po ilgojo Velykų savaitgalio Atvaizdas
Kadangi dabar yra alternatyva patekti į miestą per Bukiškį - Visorius, tai ja ir pasinaudojome.
Bet tie, kas stovėjo kamštyje, turbūt keikė tuos "gudručius", kurie pristatė ant kiekvieno kampo po šviesoforą ir sugadino kažkada buvusį laisviausią įvažiavimą į miestą
Labai nedaug pro ten važiuojančių yra, ne visi dar žino. Kamštis susidaro dėl šviesaforo prie BIG, ties Perkūnkiemio šviesaforu ciklas pakankamai ilgas ir kamščio nėra. Problemų nebeliks pabaigus Vakarinį aplinkkelį.
Kažkas yra sakęs, kad A2 nėra nei vieno pėsčiųjų viaduko . Tai turėtų neužilgo pasikeisti. Paskelbtas viešasis konkursas, kurio nugalėtojas netoli Ukmergės, šalia tilto per Šventąją, turės pastatyti pėsčiųjų viaduką ir nutiesti jungiamuosius kelius (taip pat įrengti žiedą kelių A10 ir 3101 sankryžoje prie Pasvalio, bet tema ne apie tai)
Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2
Magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys apie 72,18 km (šalia Žemaitkiemio miestelio) pėsčiųjų viaduko ir jungiamųjų kelių abiejose kelio pusėse įrengimas (tiesimas)
Greitėjimo juosta link Panevėžio ir letėjimo juosta važiuojant nuo Panevėžio apgailėtinai trumpos.....Naujas projektas, puiki proga A2 priartinti prie automagistralės standarto, bet ne. Beje, toje atkarpoje greitis bus ribojamas iki 110 km/h. Negi nebuvo įmanoma suprojektuoti ilgesnes greitėjimo/letėjimo juostas ? Akmuo į projektuotojų daržą.
Kai pamačiau brėžinius jau norėjau nusikeikti sakydamas, kad autobusų juostos įvažiavimas greitėjimo juostoje, bet labiau įsižiūrėjęs supratau, kad tobulėja projektuotojai ir turime užuominas į vadinamasias surinkimo juostas Džiugu, kad atskiria nuo autostrados stoteles.
Xedos - manau ilgesnių greitėjimo/lėtėjimo juostų neleidžia netoliese esantis tiltas - jame matyt negali juosta normaliai įsitekti.
Xedos - manau ilgesnių greitėjimo/lėtėjimo juostų neleidžia netoliese esantis tiltas - jame matyt negali juosta normaliai įsitekti.
Aš ir pats tą pastebėjau, bet tuomet kodėl projektuotojai žiedų nepatraukė tolyn nuo tilto Vilniaus kryptymi ? Tuomet būtų galima įrengti pakankamai ilgas greitėjimo/letėjimo juostas.
Bet......Greičiausiai tokiu atveju žiedai nebeįsitektų kelio juostoje ir tektų rengti žemės paėmimo projektą, kas reikštų papildomas išlaidas, kitaip tariant, tai galimai yra eilinis Kelių direkcijos pataupymas.
Nežinau tikrosios padėties, bet tokia versija man atrodo pakankamai įtikinama.
Apribojimai 110 km/h uždėti dėl to, kad vietomis nelieka kelkraščių. Dar pastebėjau, kad ženklai 507 įrengti pagal senas senas taisykles, nors naujose parašyta, kad jeigu jie įrengiami šalia kelio, tai kartojamas ne ties letėjimo juostos pradžia (juostos ilgis 250 m), o 150 m iki sankryžos, o ties letėjimo juostos pradžia turėtų būti įrengtas ženklas 513 (juostos pradžia iš dešinės) Taip pat neįrengti informaciniai kelio ženklai nuo automagistralės (užklausiau LAKD priežasties)
Apribojimai 110 km/h uždėti dėl to, kad vietomis nelieka kelkraščių.
Siūlyčiau atidžiau panagrinėti brėžinius: atkarpoje, kurioje važiuojant nuo Panevėžio greitis bus ribojamas iki 110 km/h, kelkraštis (letėjimo juosta) yra.
Greičio apribojimas pasibaigia būtent toje vietoje, kur prasidės atkarpa, kurioje nebus įrengta sustojimo juosta. Važiuojant nuo Vilniaus gerokai ilgesnėje atkarpoje nebus sustojimo juostos, bet greitis iki 110 km/h nebus ribojamas.
P.S. Tik dabar pastebėjau, kad greičio ribojimas iki 110/h bus tik važiuojant nuo Panevėžio.....
Pasirašyta sutartis dėl pėsčiųjų viaduko ir jungiamųjų kelių įrengimo šalia Ukmergės.
Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2
2014 m. spalio 29 d. įvyko atviras darbų „Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2“ pirkimo konkursas, kuriame dalyvavo du tiekėjai: ūkio subjektų grupė, kurią sudaro AB „Panevėžio keliai“ ir AB „Eurovia Lietuva“ ir UAB „Fegda“.
Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Viešųjų pirkimų komisija pripažino ūkio subjektų grupės pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė pirkimo sutartį sudaryti su grupės atsakingu partneriu AB „Panevėžio keliai“.
Pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų, kurio vienas iš vertinimo kriterijų buvo darbų atlikimo terminas. Pasirinkus ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, darbų trukmė sutrumpėjo nuo maksimalios, nurodytos pirkimo dokumentuose (24 mėnesių) iki 16 mėnesių.
Darbai apims:
· valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys apie 72,18 km (šalia Žemaitkiemio miestelio) jungiamųjų kelių abiejose kelio pusėse įrengimą ir pėsčiųjų viaduko 72,084 km statybą;
· valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys atskirų kelio ruožų dangos rekonstravimo projektavimą ir statybos darbus, atliekamus pagal rangos darbų pirkimo dokumentuose pateiktus reikalavimus;
<...>
Planuojama darbų pabaiga – 2016 m. rugpjūčio mėnesį.
Minėtų darbų statybos techninę priežiūrą vykdys UAB „Saugvila“, su kuria Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos sutartį pasirašė 2015 m. kovo 18 d.
Comment