Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KAROSA Rodyti pranešimą
    Molėtų rajone susidūrė mokyklos vaikų autobusas ir sunkvežimis: sužeisti vaikai ir mokytojai
    Policijos atstovė patikslino, kad autobuso vairuotojas, vežęs vaikus, ties Smėlinkoje esančia „Abromika“ degaline nepraleido pagrindiniu keliu važiavusio vilkiko.

    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...uju-59-2208250

    Paskutinė avarija remonto metu? Baikit, nemanau.
    Apylankos krypčių pasirinkimas iš pat pradžių atrodė keistas
    ● Kelio kapitalinis remontas. Eismas kryptimi pirmyn draudžiamas ir kreipiamas apylanka krašto keliu Nr. 114 Molėtai–Kaltanėnai–Ignalina ir rajoniniu keliu Nr. 2802 Molėtai–Stacijava–Smėlinka. Kryptimi atgal ribojamas greitis 50 km/val.
    64,33 – 68,60 km (dešinėje pusėje) iki 2024-09-01 eismas draudžiamas Apylankos ilgis 6,79 km.
    64,33 – 68,60 km (kairėje pusėje) iki 2024-09-01 ribojamas greitis iki 50 km/val. Apylankos ilgis 6,79 km.
    Važiuojantys iš Vilniaus ir Molėtų į Uteną važiuoja senuoju Molėtų - Utenos plentu RK 2802
    Važiuojantys iš Utenos į Molėtus senuoju Molėtų - Utenos plentu RK 2802, o į Vilnių - "betonke"
    Užprogramuotas konfliktas ties "Abromikos" degaline: Važiuojantys į Uteną suka į kairę ir kerta važiuojančių iš Utenos į Vilnių srautą
    žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz​

    Nesuprantama, kodėl kelininkai nepadarė atvirkščiai - kad važiuojantys iš Vilniaus į Uteną važiuotų "betonke", o iš Utenos į Molėtus ir Vilnių - RK 2802 senuoju Molėtų-Utenos plentu..
    Paskutinis taisė Romas; 2024.03.25, 22:48. Priežastis: Koreguota klikbaitinė antraštė

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą
      Taip, palei 2006 kai pradėjo vykti pirmi rekonstrukcijos darbai, per kelią važiavo didelė mašina, kuri turėjo berods per visą eismo juostos plotį pakeliamą didelį svorį (lyg giljotina), kurio smūgiais buvo trupinamas betonas.
      Teisingai, buvo kažkokia važiuoklė giljotina, bet tuomet betonas buvo tik įskeliamas, betonas nebuvo pilnai pašalintas, nufrezuota ir uždėta asfalto danga. Pirmas etapas buvo 2006m. neilgas bandomasis ruožas ties Vilniaus ir Molėtų raj, sankirta. Antras etapas 2008 m. jau iki Bijutiškio sankryžos.

      Dabar vykdant kelio rekonstrukciją pilnai pašalinamas betono sluoksnis. Šalia Šeštokiškio km.sukrauti keli kalnai betono dangos, jau pradedama smulkinti.

      Comment


        Parašė milashius Rodyti pranešimą

        Teisingai, buvo kažkokia važiuoklė giljotina, bet tuomet betonas buvo tik įskeliamas, betonas nebuvo pilnai pašalintas, nufrezuota ir uždėta asfalto danga. Pirmas etapas buvo 2006m. neilgas bandomasis ruožas ties Vilniaus ir Molėtų raj, sankirta. Antras etapas 2008 m. jau iki Bijutiškio sankryžos.

        Dabar vykdant kelio rekonstrukciją pilnai pašalinamas betono sluoksnis. Šalia Šeštokiškio km.sukrauti keli kalnai betono dangos, jau pradedama smulkinti.
        Ir ta anuomet rekonstruota dalis iki šiol su puikia danga, nesitiki kad jau 16 metus skaičiuoja, ypač palyginus su kitais remontais, kaip pvz nuo Utenos link Kupiškio, kur jau matosi dangos nuovargio ženklai, nors nuo kapitalinio remonto praėjo kokie +- 12 metų.
        Kaži kodėl dabar nusprendė remontuoti kitokiu būdu, pilnai pašalinant betono dangą

        Comment


          Parašė satrebla Rodyti pranešimą

          Ir ta anuomet rekonstruota dalis iki šiol su puikia danga, nesitiki kad jau 16 metus skaičiuoja, ypač palyginus su kitais remontais, kaip pvz nuo Utenos link Kupiškio, kur jau matosi dangos nuovargio ženklai, nors nuo kapitalinio remonto praėjo kokie +- 12 metų.
          Kaži kodėl dabar nusprendė remontuoti kitokiu būdu, pilnai pašalinant betono dangą
          Tai tada irgi pilnai pašalino betono dangą, perklojo visą pagrindą apie metro storio. Giljotina buvo ne 2006, o 2018^H^H^H^H2019 metais, kai ardė ruožą nuo KK108 (~Žalesa) iki RK5210 (Kalinas).
          Paskutinis taisė alga; 2024.03.25, 15:54.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Tai tada irgi pilnai pašalino betono dangą, perklojo visą pagrindą apie metro storio. Giljotina buvo ne 2006, o 2018 metais, kai ardė ruožą nuo KK108 (~Žalesa) iki RK5210 (Kalinas).
            Turbūt tada jūs giljotina vadinate kažką kitą, nes kaip minėjau, palei 2006 metais važiavo mano apibudinta technika ir trupino betoną ir, kiek mačiau, jo nešalino, o panaudojo paklotui. GIljotina buvo tokia, kad jos smūgiai važiuojant automobiliu jausdavosi jau už kokio pusės kilometro, jei gerai pamenu ir nemaišau kratymo dėl blogos kelio dangos su smūgiais : )). Kad žemo dažnio garsas girdėdavosi jau tokiu atstumu tai tikrai.

            Comment


              Įveikiau šį savaitgalį trasą nuo Utenos iki Vilniaus su tais penkiais šviesoforais
              Vietoj anonso




              Comment


                Parašė spekas Rodyti pranešimą

                Turbūt tada jūs giljotina vadinate kažką kitą, nes kaip minėjau, palei 2006 metais važiavo mano apibudinta technika ir trupino betoną ir, kiek mačiau, jo nešalino, o panaudojo paklotui. GIljotina buvo tokia, kad jos smūgiai važiuojant automobiliu jausdavosi jau už kokio pusės kilometro, jei gerai pamenu ir nemaišau kratymo dėl blogos kelio dangos su smūgiais : )). Kad žemo dažnio garsas girdėdavosi jau tokiu atstumu tai tikrai.
                Aš apie va šitą: https://tv.lrytas.lt/zinios/ziurovu-...trikti-9706614

                Comment


                  Rekonstruojamas ruožas tarp Utenos ir Molėtų


                  1. dalis. Pirmi keturi šviesoforiniai ruožai yra Utenos rajone
                  Neskaitant pirmo trumpo ruožo iki aplinkkelio žiedo, tolaiu yra "zebras" - 2 km šviesoforas, 2 km laisvas ruožas

                  https://eismoinfo.lt/#!/

                  Comment


                    Rekonstruojamas A14.ruožas tarp Utenos ir Molėtų
                    Foto 2024.03

                    Utena, Molėtų ir Kupiškio gatvių sankryža arba RK4903 kelio į Pakalnius ir A14 "betonkės" sankryža




                    Pirmas šviesoforas 94,5 – 93,8 km
                    Čia teko stovėti 2-3 minutes minučių






                    Comment


                      Antras šviesoforas 93,0 – 91,0 km (važiuojant nuo Utenos - nuo 3 iki 5 km)
                      Čia irgi teko stovėti apie porą minučių




                      Pirmi du šviesoforai - vienas malonumas. Yra išlikusi sena tvirta "betonkės" danga.

                      Po to - 2 km laisvo kelio iki kito šviesoforo
                      Priekyje - kelio užkimšimas ir priešpriešinis srautas netrukdo lenkti

                      Comment


                        Trečias šviesoforas 89,0 – 87,0 km (važiuojant nuo Utenos - nuo 7 iki 9 km)
                        Čia teko stovėti ilgiau - apie 5-6 minutes.


                        Ši šviesoforinė atkarpa yra pati šlykščiausia.
                        Keliose vietose jau nėra betono dangos ir jautiesi kaip Rūdninkų girioje, remontuojamame kelyje KK176.
                        Sunku įsivaizduoti, kokio gylio duobės tem bus fūrų išmintos per porą savaičių. Tas šviesoforas, kaip ir kiti bus iki gegužės pabaigos.


                        Šiame ruože šalia yra didelė statybininkų bazė, bet nebuvo kada į ją dairytis. Darbo dienomis čia turbūt nemažas technikos eismas.
                        Vietomis betonkė dar išlikusi


                        Už Velbiškių (sankryža su keliu RK4914 Leliūnai - Kvykliai") šviesoforinis ruožas baigiasi.
                        Toliau - vėl "zebras".

                        Už 2 km senosios "betonkės" laukia dar vienas šviesoforas

                        Comment


                          Ketvirtas šviesoforas 85,0 – 83,0 km (važiuojant nuo Utenos - nuo 11 iki 13 km)
                          Čia teko stovėti apie porą minučių .






                          Šviesoforinio ruožo pabaiga
                          Toliau matosi Utenos ir Molėtų rajonų riboženklis


                          Toliau - ilgas apie 11 km santykinai laisvas ruožas iki penkto šviesoforo (72 km).
                          Dar apie 3,5 km (nuo 83,0 iki 79,5 km) greitis ribojamas iki 50 km.val., bet lieka dvi juostos,

                          Comment


                            2. dalis

                            https://eismoinfo.lt/#!/

                            Foto 2024.03
                            Laisvas ruožas tarp 83 ir 72 km (važiuojant nuo Utenos - nuo 13 iki 24 km)

                            Posūkis į Suginčius


                            Ties posūkiu į Molėtų observatorija ir ir Virintų ežero poilsio aikštele - dar vienas šviesoforas

                            Comment


                              Foto 2024.03
                              Penktas šviesoforas 72,0 – 70,0 km (važiuojant nuo Utenos - nuo 24 iki 26 km)


                              Prie šio šviesoforo beveik nestovėjome - iškart užsidegė žalia šviesa, tik kolona judėjo nelabai greitai


                              Kokia graži ta žalia šviesa
                              Kolona buvo ilgesnė nei prie anų šviesoforų - turbūt prisivijome ansktesnę koloną


                              Paskutinio šviesoforinio ruožo pabaiga


                              Čia ta sankyža prie "Abromikos" degalinės, kur kelininkai dirbtinai padarė konfliktinę situaciją su apylankos kryptimis.
                              Joje ir iš dalies dėl kelininkų neapdairumo jau įvyko nelaimė, kai moksleivių autobusas sukdamas susidūrė su kitu automobliku.


                              Tokiu vėlyvu metu, laimei, mums niekas neįvažiavo į šoną.
                              Toliau buvo smagu važiuoti tiesiai.
                              Bet dėl bendro saugumo galima buvo pasiaukoti ir pavažiuoti 6 km senu Utenos - Molėtų keliu.

                              Comment


                                Šeštadienio pavakarę nebuvo poreikio mesti kelio dėl takelio. Nereikėjo sukti iš A14 ir ieškoti apylankų per Kuktiškes, Labanorą ar Ukmergę.
                                Gryno stovėjimo prie šviesoforinių buvo 14-15 minučių (3 + 2 + 2 + 6 +1 min.). Namo atvažiavome vėliau apie 18-20 minučių, nei rodė navigacija Utenoje. Už Molėtų dar buvo mašinų kolona, o nuo Bijutiškio / Kazokų (52 km) eismas išsiskirstė. Iš priekio eismo beveik nebuvo, tai lenkti buvo saugu ir paprasta.

                                Pagal www.mapy.cz lyginant su ankstesniu baziniu laiku važiuojant per Ukmergę prisideda +30 km ir 13 minučių, o per Kuktiškes -Vorėnus - +7 km ir 13 minučių. Abiem atvejais teoriškai susitaupytų apie 5-7 minutės nei stovėti prie šviesoforų.

                                Tačiau sunku pasakyti, kokie kamščiai rekonstruojamame A14 kelyje būna darbo dienomis, kai vyksta darbai ir technika išsuka iš statybvietės.
                                Dar sunkiau nuspėti, kas ten dėsis ilgąjį Velykų savaitgalį - gal geriau iš karto važiuoti aplink.
                                Svarbiausia, kad per šventes nebūtų avarijų.

                                Comment


                                  Gal galima tiesiog redaguoti postą, o ne perkurtį jį jau trečią kartą?

                                  Comment


                                    Turbūt būsi ištikimiausias "sekėjas" - vis ieśkantis sliekų ant sauso asfalto, vis bandai prie ko nors prikibti ir pasipiktinti.
                                    Nesuprantama, kuo paćiam pasidarė įdomios temos apie kelius.
                                    Geriau piktinkis, kad troleibusas vėluoja ar śaligatvio plytelės nelygios.
                                    Paskutinis taisė Romas; 2024.03.26, 00:21.

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                      Gal galima tiesiog redaguoti postą, o ne perkurtį jį jau trečią kartą?
                                      Šiuo atveju pritariu - tas postų trynimas kartais užknisa, nes jau būni perskaitęs, o po kurio laiko atsidarai temą ir skaitai iš naujo, nes naujas postas, o senas ištrintas.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Turbūt būsi ištikimiausias "sekėjas" - vis ieśkantis sliekų ant sauso asfalto, vis bandai prie ko nors prikibti ir pasipiktinti.
                                        Nesuprantama, kuo paćiam pasidarė įdomios temos apie kelius.
                                        Geriau piktinkis, kad troleibusas vėluoja ar śaligatvio plytelės nelygios.
                                        Tai, kas kam įdomu, yra to žmogaus asmeninis reikalas.
                                        Kas tikrai neįdomu - per porą valandų tris kartus atsidaryti tą pačią temą (nes ji tampa neskaityta) ir ten rasti tą patį perkurtą pranešimą.
                                        Dėl piktinimosi - ačiū už pasiūlymą, pasinaudosiu. Vis įdomiau nei verkti dėl radarų ir vodzitelių konstitucinės teisės parkoci 50 metrų nuo laiptinės suvaržymo.
                                        Paskutinis taisė Ignalina; 2024.03.26, 08:03.

                                        Comment


                                          Kažkas juda tarp Ličiūnų (Visalaukės) ir Kazokų / Bijutiškio - ten, kur dabar yra 12 km gero asfalto ruožas.

                                          Vilniaus rajono savivaldybė 2024.03.19
                                          Visuomenės informavimas apie numatomą Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 39,207 iki 51,550 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto techninį darbo projektą
                                          Objekto pavadinimas: Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 39,207 iki 51,550 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto techninis darbo projektas;
                                          (...) Su rengiamo projekto pasiūlymais galima susipažinti:
                                          Vilnius, Gedimino pr. 41-1 arba Vilniaus rajono savivaldybės internetinėje svetainėje – www.vrsa.lt, skiltyje „Informacija apie numatomą visuomenei svarbių statinių projektavimą“, (darbo dienomis I-IV nuo 8 val. iki 17 val., V nuo 8 val. iki 16 val.) iki viešo susirinkimo pabaigos 2024.04.05. Tel.: +370 670 06385;

                                          Teikti pasiūlymus projektuotojui galima raštu: Gedimino pr. 41-1, LT-01109 Vilnius arba el. paštu: gytis.bzeskis@plentprojektas.lt iki viešo susirinkimo pabaigos.
                                          Viešasis susirinkimas įvyks: Vilnius, Rinktinės g. 50, 5 salė (1 aukštas), 2024.04.08 pirmadienis, 15:00
                                          Projektinių pasiūlymų vaizdinė informacija

                                          https://vrsa.lt/informacija-apie-num...ojektavima/799

                                          Comment

                                          Working...
                                          X