Yra kažkokių faktų, kad pagrįsti šį teiginį, kad kelyje net ir pirmus metus po statybų (1986 m.) to nebuvo? Šlaitų išplovos, nuošliaužos paprastai būna pirmus kelis metus po statybos darbų. Po to įsitvirtina augalija, gruntas suslūgsta ir problemų nebelieka, kad ir kokio aukščio tie šlaitai bebūtų. Tai čia lyginti naują ir dešimtmečius esantį, toks keistas dalykas.
Kiek žolės ar kitos kokios augalijos reikia tokiam šlaitui sutvirtinti? matyt Gedimino kalno technologijos tvirtinimo nebuvo panaudotos, todėl is slenka...
stop kadras skolintas iš tiktok įrašo:
Kiek žolės ar kitos kokios augalijos reikia tokiam šlaitui sutvirtinti? matyt Gedimino kalno technologijos tvirtinimo nebuvo panaudotos, todėl is slenka...
stop kadras skolintas iš tiktok įrašo:
Via Lietuva daugiau mažiau yra PR krizėje ir aišku tokios smulkmenos kaip nuošliaužos kurios sutvarkomos krizę vis tiek gilina. Realiai išbristų iš tos krizės, galėtų teisintis ir tvarkyt, visi pamirštų tą pačią sekundę.
Kita tema yra Via Lietuva PR reikalai ir kol kas nematau prošvaičių, nors norėtųsi, nes tai reikštų geresnius kelius
Yra kažkokių faktų, kad pagrįsti šį teiginį, kad kelyje net ir pirmus metus po statybų (1986 m.) to nebuvo?
Šlaitų išplovos, nuošliaužos paprastai būna pirmus kelis metus po statybos darbų. Po to įsitvirtina augalija, gruntas suslūgsta ir problemų nebelieka, kad ir kokio aukščio tie šlaitai bebūtų. Tai čia lyginti naują ir dešimtmečius esantį, toks keistas dalykas.
Ieškoti ką nors kritiško viešoje erdvėje 1985 -1986 metais apie ką tik pastatytą kelią, aišku, beprasmiška, nes "glasnost" ir "perstrojka" dar nebuvo prasidėję.
Antra vertus, per 35 laisvos Lietuvos metus nebuvo pranešta apie jokių rimtesnes nuošliaužas rekonstruojamuose užmiesčio keliuose.
2017 metais Vilniaus Vakariniame aplinkelyje ar galbūt 2025 Rail Balticoje ties Rimkais nuošliaužos atsirado giliose iškasose https://www.15min.lt/verslas/naujien...-1636-767986#_
Kelias Molėtai - Utena neina per kalnų tarpeklius ir nebuvo jokio poreikio statyti aukštus pylimus ar gilias sankasas.
Fizikos dėsniai nepasikeitė.
Pora pavyzdžių iš A14 tarp Molėtų ir Utenos.
Akivaizdu, kad iki 2024-2025 m. "rekonstrukcijos" nebuvo jokių šansų susiformuoti nuošliaužoms
Tačiau SRP projektams padarius kelio sankasą pagal prieštankinių eskarpų ar pilies gynybos nuo kryžiuočių pavyzdį tereikėjo laukti rimtesnio lietaus. Kas gali papaikškinti, kokia tokio sankasos projektavimo prasmė?
Kiek žolės ar kitos kokios augalijos reikia tokiam šlaitui sutvirtinti?
matyt Gedimino kalno technologijos tvirtinimo nebuvo panaudotos, todėl is slenka...
stop kadras skolintas iš tiktok įrašo:
Apgalėtina, kai nekokybišką projektavimą bandoma teisinti "klimato pokyčiais".
Kiek žolės ar kitos kokios augalijos reikia tokiam šlaitui sutvirtinti? matyt Gedimino kalno technologijos tvirtinimo nebuvo panaudotos, todėl is slenka...
stop kadras skolintas iš tiktok įrašo:
Čia tai absurdas. Nežinau ar su augmenija galima sutvirtinti tokį šlaitą, nes įprastai šlaitai būna 1:2 arba max 2:3 statumo. Čia panašu, kad gerokai stačiau. Jeigu suprojektavo tokį statų, tai turėjo ir numatyti priemones jam sutvirtinti. Sutinku, kad čia probleminė vieta. Bet čia problema ne dėl griovių gilumo ar atitvarų įrengimo, o dėl netinkamo šlaito statumo arba jo tvirtinimo sprendinio.
Čia tai absurdas. Nežinau ar su augmenija galima sutvirtinti tokį šlaitą, nes įprastai šlaitai būna 1:2 arba max 2:3 statumo. Čia panašu, kad gerokai stačiau. Jeigu suprojektavo tokį statų, tai turėjo ir numatyti priemones jam sutvirtinti. Sutinku, kad čia probleminė vieta. Bet čia problema ne dėl griovių gilumo ar atitvarų įrengimo, o dėl netinkamo šlaito statumo arba jo tvirtinimo sprendinio.
Problema yra visumoje... tai tik dar vienas konkretus pavyzdys, kuriuo akivaizdžiai galima konstatuoti sistemines klaidas, nuo projektavimo iki darbų priėmimo.
Pirmiausia, nereikia net inžinerijos mokslų baigti, užtenka nors kartą gyvenime griovį kastuvu iškast ir suprasti, kad žole tokio skardžio nesutvirtinsi. Ne Norvegijos kalnų kelias ant uolų... Tai iškart kyla pagrįsta abejonė projektuotojo kompetencija tiek šiuo, tiek turbūt ir kitais pasirinktais sprendiniais. Ar ant popieriaus kitaip atrodo?
Antra... koks tada visų projekto ekspertizių lygis?
Trečia... ką objekte veikė techninės priežiūros atstovas?
Visiems tiko ir patiko...
Galiu tik rangovą iš praktikos suprasti, nes dažniausiai tokiais atvejais jei nesiplėšysi marškinių ir negulsi skersai kelio, tai biurokratinio mechanizmo korekcijoms neišjudinsi.
Kada daroms nesąmonės jau esame pripratę ir sunku kuo nors nustebinti.
Bet kas galėjo pagalvoti kad kelio sankasa ŠITAIP projektuojama...
P.S Labai gera proga projektuotojų užtarėjams sleader ir Ignalina persipaišyti memą su psichiatrijos klinika ir į palatą patalpinti savo skaisčius veidus.
Kada daroms nesąmonės jau esame pripratę ir sunku kuo nors nustebinti.
Bet kas galėjo pagalvoti kad kelio sankasa ŠITAIP projektuojama...
P.S Labai gera proga projektuotojų užtarėjams sleader ir Ignalina persipaišyti memą su psichiatrijos klinika ir į palatą patalpinti savo skaisčius veidus.
Romai, pats čia rašinėji pievas, o kitoje temoje verki, kad čia matai paminėjus tave kažkokius memus deda Gal gali papasakoti, kuom aš ir memai susiję? Ar tiesiog pavyksta tik iš visų oponuojančių tyčiotis?
Ir truputi juokinga klausytis apie projektuotojų užtarėjus. Turbūt daugiau už patį galėčiau parodyti projektuotojų klaidų šiame objekte, bet tai nėra tie atitvarai ar kažkas kitas, dėl ko čia tos raudos kas kelias savaites pasigirsta.
Dar taip niekas neatsakė, kaip reikėtų įrengti pralaidą, kuri kartu ir veiktų ir kaip požeminis praėjimas gyvūnams, 1 metro aukščio sankasoje. Sunku įsivaizduoti kaip briedis ar elnias pralenda pro 600mm diametro vamzdį.
Romai, pats čia rašinėji pievas, o kitoje temoje verki, kad čia matai paminėjus tave kažkokius memus deda Gal gali papasakoti, kuom aš ir memai susiję? Ar tiesiog pavyksta tik iš visų oponuojančių tyčiotis?
Taigi nuo tamstos advokatavimo prasidėjo šis šaršalas, o vienam pilečiui tik ir duok progą pasireikšti ir parodyti patyčių galimybes.
Beje, tą kvailą memą ir pats "palaikinai".
Gal jau nebegrįžkim prie seniai išdiskutuotų dalykų. Tikrai nesinori vėl girdėti, kaip kažkam nepavyks sustoti nugręžti rabarbaro kur papuola, ar kaip pradės fūroms sproginėti padangos be atvangos.
Palaukim kol pasibaigs dabar rekonstruojamo ruožo tarp Vilniaus ir Molėtų rekonstrukciją, kad galėtume išgirsti tuos pačius argumentus, matyti tokius pačius video ir skaityti tokius pačius straipsnius. Nes atitvarų čia bus daugiau, šlaitai irgi bus taip pat aukšti, nes numatytos berods 5 ar 6 pralaidos pritaikytos gyvūnams praeiti. Taip pat, reikia nepamiršti, kad 2+1 kelyje, toje pusėje, kurioje bus 1 juosta, tai ji bus apskritai įrėminta tarp atitvarų be jokios galimybės aplenkti traktorių, padangą keičiantį furistą ar gręžiantį rabarbarą tautietį.
Jau teko matyt fūrų padangų sprogusių kelyje. Nežinau, kaip baigėsi, nes fūrų nebebuvo, bet padangos voliojosi.
Visko aišku nutinka, bet 1+1 kelyje bent galima nesunkiai apvažiuoti priverstinai sustojusį automobilį, nesvarbu ištisinė ar kokia ten linija nubrėžta ašyje. Kaip nebūtų keista, bet daug kritikuojančių A14 tarp Molėtų ir Utenos, kažkaip lyg ir džiaugiasi 2+1 projektu iki Molėtų. Nors ten priverstinai sustojus dalyje, kur yra viena juosta, būtų visiškai blokuojamas eismas. Nežinau ar toks kelias yra didelis privalumas. Ir jeigu kažkas neįsivaizduoja kaip tas kelias atrodys, tai gali pasivažinėti Panevėžio aplinkkeliu.
Visko aišku nutinka, bet 1+1 kelyje bent galima nesunkiai apvažiuoti priverstinai sustojusį automobilį, nesvarbu ištisinė ar kokia ten linija nubrėžta ašyje. Kaip nebūtų keista, bet daug kritikuojančių A14 tarp Molėtų ir Utenos, kažkaip lyg ir džiaugiasi 2+1 projektu iki Molėtų. Nors ten priverstinai sustojus dalyje, kur yra viena juosta, būtų visiškai blokuojamas eismas. Nežinau ar toks kelias yra didelis privalumas. Ir jeigu kažkas neįsivaizduoja kaip tas kelias atrodys, tai gali pasivažinėti Panevėžio aplinkkeliu.
Vokietijoje yra nemažai tokių kelių. Tiesa, ten greitis 100 km/h ir tvorų per vidurį niekas netiesia, taigi tokį trijų juostų kelią praktiškai be šansų užblokuoti lengvai mašinai.
Comment