Vilniaus Žirmūnų – Kareivių g. sankryžoje – ilgai laukti pokyčiai
Papildomos kairiosios sekcijos sankryžos šviesoforuose bus įrengiamos pirmadienį, kovo 6 d., o eismo organizavimo pakeitimai ir sankryžos programų derinimo darbai bus atlikti iki kovo 10 d. Dėl nereguliuojamų kairiųjų posūkių nuo Žirmūnų g. formuojasi spūstys ir neretai kyla pavojus eismo dalyviams atliekant kairiuosius posūkius, įvyksta eismo įvykiai.
Kolkas yra labai sumažėjęs pralaidumas (ir panašu kad taip ir liks) vakarinio piko metu kareivių g. link upės, stovim ilgiau ir kamsčiai anksčiau prasideda ir toliau siekia - situacija tik suprastėjo
Kolkas yra labai sumažėjęs pralaidumas (ir panašu kad taip ir liks) vakarinio piko metu kareivių g. link upės, stovim ilgiau ir kamsčiai anksčiau prasideda ir toliau siekia - situacija tik suprastėjo
Nereikia panikuoti kol nebaigti darbai.
...o eismo organizavimo pakeitimai ir sankryžos programų derinimo darbai bus atlikti iki kovo 10 d.
Kolkas yra labai sumažėjęs pralaidumas (ir panašu kad taip ir liks) vakarinio piko metu kareivių g. link upės, stovim ilgiau ir kamsčiai anksčiau prasideda ir toliau siekia - situacija tik suprastėjo
Tai logiška, kad sumažėja pralaidumas, nes atsiranda naujos apsaugotos fazės. Saugumas mažina pralaidumą.
Tai logiška, kad sumažėja pralaidumas, nes atsiranda naujos apsaugotos fazės. Saugumas mažina pralaidumą.
Toje sankryžoje yra pakankamai vietos žiedui (reikia tik Kareivių gatvę "pastumti" šiek tiek į šiaurę) - t.y. būtų ir pralaidumas didelis, ir saugumas.
Toje sankryžoje yra pakankamai vietos žiedui (reikia tik Kareivių gatvę "pastumti" šiek tiek į šiaurę) - t.y. būtų ir pralaidumas didelis, ir saugumas.
Prašau, jeigu nebūtų labai sunku, pateikite bent apytikslius skaičiavimus (esama situacija -> žiedinė sankryža), kurie parodytų, kad pralaidumas būtų didesnis.
Šiaurinėje Vilniaus dalyje – sklandžiau judantis eismas
Atnaujinus šviesoforų programas užtikrinamas sklandesnis transporto judėjimas šiaurinėje Vilniaus dalyje, teigia Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ eismo organizavimo specialistai. Jų pastangomis šių metų vasario – kovo mėnesiais atlikta Ateities g. transporto srautų analizė, kurios pagrindu pakeistos šios gatvės sankryžų valdymo programos. Po pakeitimų Ateities g. važiuojančių vairuotojų kelionės sutrumpėjo bent keliomis minutėmis.
Visos Ateities g. esančios sankryžos sujungtos į transporto koridorių, kitaip dar vadinamą „žaliąją bangą“. Ji sudaryta iš aštuoniose Ateities g. esančiose šviesoforinėse sankryžose veikiančių šviesoforų.
Šiuo metu Vilniaus mieste veikia šeši pagrindiniai transporto koridoriai:
• Tarptautinis Vilniaus oro uostas – Žaliasis tiltas;
• Žaliasis tiltas – Kalvarijų g.;
• Žaliasis tiltas – Arsenalo g. – Antakalnio g. – Nemenčinės pl. (iki Saulėtekio al.);
• J. Basanavičiaus g. (nuo Švitrigailos g.) – Savanorių pr. (iki Riovonių g.);
• Vasario 16–osios g. – Tauro g. – Mindaugo g. – F. Šopeno g. – Pylimo g. – Vilniaus g.
• Centrinė miesto dalis.
Įdomu ar galėtų jie patvarkyti pačius šviesoforus? Vietoj papildomos sekcijos padaryti atskirą šviesoforą kairiam posūkiui; pakeisti pėsčiųjų šviesoforų simbolius į standartinius.
Įdomu ar galėtų jie patvarkyti pačius šviesoforus? Vietoj papildomos sekcijos padaryti atskirą šviesoforą kairiam posūkiui; pakeisti pėsčiųjų šviesoforų simbolius į standartinius.
1. Tai daug lėšų. 50 proc.sankryžų spėčiau. 20 proc. jau naujoviškos, 30 proc. nereikia.
2. Jei taip sutvarkys "vokiškai sistemai" be šansų. Nes reiktų nukabinti atgal. Dabar tos vilties yra, ypač jei ministru liks Masiulis.
Vokišką sistema pristatė forume dsanto. Per paiešką.
Angliškai:
" When the right-of-way for left turns changes from permitted to protected (or vice-versa), a different style of signal is used. In this case, the left turn signal is located across the intersection on the left corner. There are two varieties in use: a green-yellow combination, or a single green signal. The combination signal consists of a flashing yellow arrow (Figure 5below) or a solid green arrow (Figure 6). The yellow flashing arrow shown in Figure 5 indicates a left turn is permitted but not protected-- use caution and yield to oncoming traffic. When the green arrow is on, as shown in Figure 6, then the turn is protected. In some cases, there is only the single green arrow signal (i.e. no flashing yellow arrow.) Just as in the other cases, the green arrow indicates a protected left turn. If the arrow is off, then obey the signals for through traffic and yield to oncoming traffic when turning left."
Brėžinyje matosi, kad per skersinę gatvelę, o ne Konstitucijos pr.
Būtų labai savotiškas sprendimas - esant draudžiamam signalui transporto priemonės laukiančios posūkio trukdytų eismą A juostoje Konstitucijos pr.? Žinoma galima modeliuoti, kad sukančių transporto priemonių bus nedaug ir tai nesudarys problemos, bet kuriuo atveju neakivaizdus tokio šviesoforo poreikis.
Comment