Parašė uzdvidesimt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė ArunasxGerbiami ekspertai, negi niekas nežino bent daugmaž?
Numatyta, kad visas apie 40 km ilgio kelias iki 2025 m. bus rekonstruotas į 4 eismo juostų automagistralę ir pritaikytas tiek civilinėms, tiek karinio mobilumo reikmėms.
2023 m. lapkritį ministras bylojo sekančiai:
„Vykdome pažadą sutvarkyti mūsų strateginę kelių jungtį su Vakarais nuo Marijampolės iki Lenkijos pasienio. Dar šiemet iš viso bus nutiestas 12,5 km naujos automagistralės ruožas, kitų metų vasaros pabaigoje baigsime 16 km sudėtingiausio ruožo ties Marijampole darbus, o dar kitais metais planuojame pabaigti paskutiniuosius 12 km. Tuomet visą dėmesį galėsime nukreipti „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.Paskutinis taisė alga; 2024.07.03, 01:08.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą"Via Baltica" eilinį kartą pateisino savo "mirties kelio" statusą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
bus visada tokių kurie dėl avarijų kaltina infrastruktūra, bet čia akivaizdu, kad dėl vairuotojų kaltės šios dvi tragedijos. pavojingi lenkimai, saugaus atstumo nesilaikymas, saugaus greičio nesilaikymas ir t.t. (su krovininiais auto važineja tarsi su sportinėm mašinom).Aš neliūdnas - aš blaivus
- 9 patinka
Comment
-
Į „Via Baltica“ magistralę ties Tirkiliškiais įsiliejanti Kalvarijos gatvė nauju asfaltu padengta jau kelerius metus, tačiau eismo dalyvių saugumo problema sunkiai išsprendžiama. Neseniai pavojingoje atkarpoje prasidėję greitėjimo ir lėtėjimo juostų įrengimo darbai sustojo neapibrėžtam terminui.
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąPaskutinis taisė ojojoj; 2024.07.17, 16:37.
- 2 patinka
Comment
-
Gal dėl to buvo užvilkintas paskutinio etapo projektavimas ir tuo pačiu, statybos?
https://www.vz.lt/transportas-logist...eur-es-paramos
Tarptautinės automobilių magistralės „Via Baltica“ 12 km atkarpos rekonstrukcijai Europos Komisija (EK) skyrė 48 mln. Eur paramos.
Atnaujinus ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos dviejų juostų magistralė nuo Kauno iki Varšuvos bus visiškai užbaigta 2025 metų rudenį, ketvirtadienį pranešė Susisiekimo ministerija.
„Tai (Europos Sąjungos finansavimas – BNS) padės mums suteikti reikšmingą impulsą tolesnei susisiekimo ir karinio mobilumo jungčių regione plėtrai bei integracijai su Vakarais. Šiandieniniame geopolitiniame kontekste tai kertinė sąlyga ne tik viso regiono ekonominiam augimui, bet ir nacionaliniam saugumui“, – pranešime sakė Marius Skuodis, susisiekimo ministras.
Pasak ministerijos, 12 km ruožas yra paskutinė rekonstruojama kelio atkarpa, darbai jau prasidėjo.
Jos teigimu, jau užbaigta 12,5 km ilgio „Via Balticos“ ruožų rekonstrukcija, o iki šių metų pabaigos bus baigtas rekonstruoti dar 16 km ruožas ties Marijampole.
Į „Via Baltica“ atnaujinimą su ES parama iš viso bus investuota apie 0,5 mlrd. Eur. Nauja parama skirta iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės.
EK atstovybė Lietuvoje trečiadienį pranešė, kad į transporto infrastruktūrą Lietuvoje ES investuos 526,6 mln. Eur. Daugiausia – apie 458 mln. Eur – bus skirta europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ teisimui nuo Kauno iki Latvijos sienos.
Paskutinis taisė Laure23; 2024.07.18, 12:58.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąUžmačiau internetuoseTai bendram kontekste neatrodom mes taip blogai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
Neatrodome blogai tik todėl, kad sutampa sienos kirtimo vieta, jei būtų nusprendę S61 atvesti į naują sienos kirtimo tašką - vaizdas būtų 1:1 kaip S3 Čekijos pasieny
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimąVakar mačiau per žinias, kad Prezidentas lankėsi Kalvarijoje ir per interviu už nugaros televizoriuje matėsi magistralės darbų video. Gal kas turit linką į tą video? Labai trūksta info apie darbų eigą visoje atkarpoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
Ten absurdas yra. O kas tam rajone gyvena ir jei reikia pvz link klp važiuot, tai tik kelias pro Garliavą arba Šilainius/Jonavos g. arba Noreikiškes
Yra Armoniškių g. įvažiavimas/išvažiavimas.
Aš Kalvarijos g. įvažiavime būčiau pastatęs 304 ženklą "Krovininių transporto priemonių eismas draudžiamas" tai vietiniai verslai jau seniai būtų susimetę ant tų greitėjimo/lėtėjimo juostų.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tikrai absurdas, reik kiekvienam ten gyvenančiam po įvažiavimą į magistralę
Yra Armoniškių g. įvažiavimas/išvažiavimas.
Aš Kalvarijos g. įvažiavime būčiau pastatęs 304 ženklą "Krovininių transporto priemonių eismas draudžiamas" tai vietiniai verslai jau seniai būtų susimetę ant tų greitėjimo/lėtėjimo juostų.
Armoniškių g., jei nepastebėjai - neasfaltuota.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Dar geriau pastatyti šlagbaumą, ir iš kiekvieno pravažiuojančio rinkti mokestį. Taip greičiau būtų galima surinkti pinigų remontui. Ir išvis, galima ir plačiau tokią praktiką taikyti, nes visi, kas vairuoja - yra automarozai kurie turi visur ir visada kentėti.
Armoniškių g., jei nepastebėjai - neasfaltuota.tikriausiai fūrą jau vairuoji.
tavo teikiamas pasiūlymas gan plačiai taikomas pasaulyje, jei nori greičiau ir tiesiau važiuoti, susimoki už kelią ir važiuoji, nenori mokėti- važiuoji ilgesniu, prastesniu keliu.
Kas vairuoja nebūtinai turi būti automarozai, Vairuotojai gali būti ir dviratininkai. Ir patikėk dviratininkams ar pėstiesiems Lietuvoje dažniau tenka kentėti, nei tavo įvardintiems automarozams.
Neasfaltuota? Tai? Nepravažiuojama? Kas čia per argumentas? Apie šitą situaciją jau seniai kalbėjau, kad čia savivaldybės ir Via Lietuva nesusikalbėjimas, vieni lėtėjimo greitėjimo juostą įrengė vienoje vietoje, o kiti gatvę išasfaltavo kitoje vietoje. Tad už tokius nesusikalbėjimus kažkam tenka susimokėti.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Smagu, kad vėl save prisiskyreitikriausiai fūrą jau vairuoji.
tavo teikiamas pasiūlymas gan plačiai taikomas pasaulyje, jei nori greičiau ir tiesiau važiuoti, susimoki už kelią ir važiuoji, nenori mokėti- važiuoji ilgesniu, prastesniu keliu.
Kas vairuoja nebūtinai turi būti automarozai, Vairuotojai gali būti ir dviratininkai. Ir patikėk dviratininkams ar pėstiesiems Lietuvoje dažniau tenka kentėti, nei tavo įvardintiems automarozams.
Neasfaltuota? Tai? Nepravažiuojama? Kas čia per argumentas? Apie šitą situaciją jau seniai kalbėjau, kad čia savivaldybės ir Via Lietuva nesusikalbėjimas, vieni lėtėjimo greitėjimo juostą įrengė vienoje vietoje, o kiti gatvę išasfaltavo kitoje vietoje. Tad už tokius nesusikalbėjimus kažkam tenka susimokėti.
Uždrauskim mašinas ir leiskim važiuoti tik dviratininkams. Bus tvarka ir ramybė.
Kol LAKD galvos taip kaip tu - kad visi, kas vairuoja mašinas yra automarozai, jiem keliai nebūtini, tol taip ir gyvensim.
Atėjo pavasaris, reikia Č. Radzinausko tiltą nušluoti. Uždarom juostą, pastatom 2 gavrikus su šluotom, nesvarbu, kad kamštis dėl to iki Garliavos, o už lango XXI a.
Reikia 200m lėtėjimo juostos sausam, lygiam ruože įrengti 3 metus ieškom strateginių investuotojų, tada viską iškasam, padarom 60% darbo, sustabdom viską 2 mėnesiams, tada viską iškasam atgal, nes pasirodo pagrindai blogai įrengti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Atsakysiu pačio stiliumi: kur aš rašiau apie fūras?
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Uždrauskim mašinas ir leiskim važiuoti tik dviratininkams. Bus tvarka ir ramybė.
Aš sakau, kad ViaLietuva daugiau dėmesio skiria automobilistams nei pėstiesiems ar dviratininkams norėdamas paneigti tavo manymu vis skriaudžiamus automobilių vairuotojus.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kol LAKD galvos taip kaip tu - kad visi, kas vairuoja mašinas yra automarozai, jiem keliai nebūtini, tol taip ir gyvensim.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąAtėjo pavasaris, reikia Č. Radzinausko tiltą nušluoti. Uždarom juostą, pastatom 2 gavrikus su šluotom, nesvarbu, kad kamštis dėl to iki Garliavos, o už lango XXI a.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąReikia 200m lėtėjimo juostos sausam, lygiam ruože įrengti 3 metus ieškom strateginių investuotojų, tada viską iškasam, padarom 60% darbo, sustabdom viską 2 mėnesiams, tada viską iškasam atgal, nes pasirodo pagrindai blogai įrengti.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Aš pasiūliau kaip išeitį uždrausti sunkvežimių eismą, kad verslas būtų suinteresuotas investuoti ir susitvarkyti arba nuovažas, arba kelią iki Armoniškių g. (tokia praktika taikoma gan dažnai Lietuvoje). Tau nepatiko, tad leidau sau interpretuoti jog jau vairuoji sunkvežimį.
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kai kelių gaidelį pavadini kelių gaideliu, tai jis įsižeidžia, o va pačiam kelio darbininkus nieko tokio vadinti "gavrikais"
+200m greitėjimo juostos
Pavardinti daugiau LAKD perliukų?
1. Radzinausko tilto šlavimas sukeliant milžiniškus kamščius, nenaudojant jokios mechanizacijos;
2. A5 ir Kalvarijos g. sankryža - nesugebėjimas iš pirmo karto įvertinti grunto būklę;
3. Sargėnų estakados remontas;
4. A5 televizoriai kas kilometrą, kurie jokios funkcijos neatlieka, apart linki saugių kelionių, važiuojant išlūžusia kelio danga... Skamba kaip pasityčiojimas iš vairuotojų. Beje, šiomis dienomis, ties Akademija nukasinėja žoles iš skiriamosios juostos (t.y. kliūtis važiuojamojoje dalyje). Spėjam iš vieno karto, ar televizoriai įspėja apie tokius darbus??? Ne, jie linki gero kelio.
Tęsti?
- 6 patinka
Comment
Comment