Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prieš porą savaičių, grįžtant į Lietuvą
    Foto 2025.05
    Apylanka aplink buv. Kalvarijos muitinę






    Priešpaskutinis (antras) viadukas ar kitos paskirties inžinerinis įrenginys


    "Alauša" - pirmoji degalinė Lietuvoje


    Pirmasis žiedukas


    Kažkas naujo tiesima link "Baltic Petroleum" degalinės


    Naujiena iš arčiau

    Comment


      Foto 2025.05


      Autostradoje matosi keli naujo asfalto sluoksniai


      Jungiamasis kelias yra gerokai žemiau nei autostrada. Bus matyti, ar tik statybos metu


      Neste -1




      Antrasis žiedukas






      Jungiamasis kelias






      Vaizdas į statomą autostradą

      Comment


        Foto 2025.05
        Eismas vyksta viena autostrados puse




        Šalia - buv. Lukoilo (Viada -1 ) degalinė






        Trečiasis žiedas




        Išsukame į senąjį kelią


        Už poros šimtų metrų dar matosi autostrados A5 statybos darbai


        6 km nuo sienos. Apribojimų pabaigą

        Comment


          Man kyla klausimas, ar tas grandioznis viadukas ant pačio pasienio nekeltų problemų dėl karinio (evakuacinio) mobilumo?
          Tikiuosi, apie tai pagalvota.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Man kyla klausimas, ar tas grandioznis viadukas ant pačio pasienio nekeltų problemų dėl karinio (evakuacinio) mobilumo?
            Tikiuosi, apie tai pagalvota.
            jei tas viadukas būtų atitrauktas per kilometrą ar du, vistiek tos pačios bėdos jį susprogdinus?

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Man kyla klausimas, ar tas grandioznis viadukas ant pačio pasienio nekeltų problemų dėl karinio (evakuacinio) mobilumo?
              Tikiuosi, apie tai pagalvota.
              Pernelyg sureikšminami tokie dalykai. Nes norint apsunkinti, tai reikia ne tik pataikyti, bet ir sėkmingai pataikyti ir ne vieną kartą. Turbūt prisimename nuotraukas tilto iš Ukrainos, kuris suvarpytas gal kelis/kelioliką kartų pataikius raketoms, bet vis vien buvo panaudojamas.
              Bet kokiu atveju užgriuvus viaduko konstrukcijoms iš viršaus, jas visada galima pakankamai greitai pašalinti. Daugiau problemų kai pažeidžiamas pats kelias, ar tiltai/viadukai, per kuriuos tas kelias eina, nes tada jis nepravažiuojamas ir sunkiai atstatomas. O bet koks kelias, tame tarpe ir šis, tokių turi ne vieną.

              Comment


                Beveik offtopic, bet ar yra priežastis, kodėl Kaunas-Marijampolė tie triukšmo atitvarai buvo visai gražių, "gamtiškų" žaliai-geltonai-rudų spalvų, o naujuose etapuose jau ta pilka nykuma?
                Man tie "gamtiški" raštai vos ne LT autostradų skiriamuoju ženklu galėjo būti. Bet neišsipildė iki galo.

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-05-26 at 14.16.20.png
Views:	1370
Size:	1,12 MB
ID:	2202312

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  jei tas viadukas būtų atitrauktas per kilometrą ar du, vistiek tos pačios bėdos jį susprogdinus?
                  Būtent pasienyje, taip sakant, keičiasi jurisdikcijos, kas apsunkintų judėjimo koordinavimą krizių atveju.
                  Ten eina jungiamieji keliai, galėtų būti alternatyvos, jei būtų galimybė susijungti. Dalinai tas viadukas tam ir skirtas.

                  Comment


                    Kadangi:
                    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
                    Lomžos aplinkelio antra pusė (neskaitant jungiamųjų ir kt smulkių keliukų) bus atidaryta rugsėjo mėn.
                    tai nesidominčiam detaliai gal galite parašyti kada nusimato baigimai LT pusėje?
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Kadangi:

                      tai nesidominčiam detaliai gal galite parašyti kada nusimato baigimai LT pusėje?
                      Žadėjo iki šių metų galo:

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2025-05-30 20-25-18.png
Views:	838
Size:	147,2 kB
ID:	2203055

                      Comment


                        Ačiū. Gruodis ar balandis yra dzin, reiškia kitą vasarą bus much better.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Eismas jau vyksta nuo Lenkijos sienos iki Nestės degalinių naująją rytine puse, subraižytos geltonos linijos yra visi nusukimai į veikiančias degalines.

                          Kalbant apie degalines, kai buvo verkiama, kad įrengus atkarpa naujoje dalyje, tai bankrutuos degalinės ir panašiai... tai kaip ir buvo galima numatyti degalinės greitai prisitaiko, nes berods "Cirkle K" jau statosi naują degalinę link Lenkijos (pažymėjau foto), neabejoju, kad ir "Viada" persikels vieną degalinę link Lenkijos.

                          Click image for larger version

Name:	cirkle.jpg
Views:	480
Size:	175,8 kB
ID:	2203350

                          Stop kadras iš Rimvydo Avižonio youtubo.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Žadėjo iki šių metų galo:

                            Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2025-05-30 20-25-18.png
Views:	838
Size:	147,2 kB
ID:	2203055

                            Žiūrint retrospektyviai į šios Via Balticos dalies visą rekonstrukciją:

                            * Atkarpa nuo 72-79 km, statybos darbai pradėti 2022 m. lakpkritį, baigta 2023 m. gruodį, 13 mėnesių, ~ 7 km

                            * Atkarpa nuo 79-85 km, statybos darbai pradėti 2022 m. lakpkritį, baigta 2023 m. gruodį, 13 mėnesių, ~ 6 km

                            * Atkarpa nuo 56-72 km, statybos darbai pradėti 2023 birželį, baigta 2024 rugsėjį, 15 mėnesių, ~ 16 km

                            * Dabartinė atkarpa, nuo 85-96 km, statybos darbai pradėti 2024 birželį, baigta 2025 m., X mėnesių, ~ 10 km

                            Šioji atkarpa yra vienintelė, kurios ženkli dalis tiesiama per laukus, iš šono žiūrint atorodo turėtų būti paprasčiau, nes statybos darbams netrukdo eismas. Logiškas lūkestis būtų vasaros antra pusė (nors pagal esamą situacija nelabai realu). Norisi tikėtis, kad darbus pabaigs greičiau, arba bent bus paaiškinta, kodėl užtrunkama ilgiau.


                            Comment


                              Jei iki šių metų galo pabaigs, tai vis tiek bus labai greitos statybos. Geriau nei kokioj Vokietijoj statytų 5-10 metų, nebent kažkas keisis ten tuo klausimu...

                              Comment

                              Working...
                              X