Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Galėjo normalius ovalo formos žiedus padaryt. Kam diena iš dienos jais reikia važinėti tai užjaučiu.
    Nebūtų tilpę. Ten du kaulai abiejose viaduko pusėse, o ne vienas bendras kaulas kaip Molėtų plente.

    Comment


      Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
      Galėjo normalius ovalo formos žiedus padaryt. Kam diena iš dienos jais reikia važinėti tai užjaučiu.
      Nesuprantu, kame bėda su kaulo formos žiedu?

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą

        Nesuprantu, kame bėda su kaulo formos žiedu?
        Su sportine mašina kai išlendu ir noriu kaip slalome prasilėkt tai jie labai cool. Kai su kasdieniniu karavanu važiuoju vaikus susidėjęs, prekių maišų prisikrovęs ir viskas vartosi iš vieno šono į kitą, tai dažnai važiuojant smagumo jokio.

        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Nebūtų tilpę. Ten du kaulai abiejose viaduko pusėse, o ne vienas bendras kaulas kaip Molėtų plente.
        Žinau, kad du, nes važiavau ne vieną ir ne du kartus. Fūros ant bordiūrų lipa, ilgai tikrai nelaikys tie žiedai ten. Ir vietos ten tikrai užtektinai padaryt normaliem žiedam buvo. Tik šitie jaučiu estetiškai iš paukščio skrydžio gražiau atrodė, o šiais laikais juk madoj "fashion over function".
        Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2025.01.10, 17:11.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą
          Nesuprantu, kame bėda su kaulo formos žiedu?
          Net su lengvąja mašina yra mažoki posūkio spinduliai. Tik spėk sukioti vairą.
          Kaip jaučiasi fūrų vairuotojai, reikia jų paklausti. Gal projektuotojai domėjosi, o gal ir ne.

          Konkretūs išvažiavimai (neskaitant išankstinių rodyklių su daug išvažiavimų) yra pažymėti gana kukliai ir tik į pagrindinius kelius.

          Pirma "kaulo formos" sankryža


          Antra "kaulo formos" žiedinė sankryža su nusukimu ir į "fūrų" stovėjimo aikštelę


          Kas gali priimti tiek informacijos vien iš dviejų išankstinių krypčių rodyklių, sunku pasakyti.
          1 kaulas. ŠUNSKAI , "Plyta", A7 MARIJAMPOLĖ,KAUNAS, VILNIUS A5 KALVARIJA, VARŠUVA, KETURVALAKIAI
          2 kaulas. A5 KAUNAS, VILNIUS, MOKOLAI, A7 MARIJAMPOLĖ, Aikštelė, SKAIČIŪNAI

          Kadangi važiavau tiesiai ir ne pirmą kartą, tai nuvažiavau A7 į Marijampolę teisingai. Tačiau įveikti du kaulus ir pasukti (ypač į kairę pusę) nepasiklydus yra iššūkis.

          Ar ta LAKD išgirta Tarpučių sunkiojo transporto aikštelė yra intensyviai naudojama, sunku pasakyti, nes nuo kelio nebuvo kad žvilgtelėti į jos pusę. Tačiau buvo nuoširdžiai pasistengta, kad ją būtų surasti kuo sunkiau.
          Paskutinis taisė Romas; 2025.01.10, 18:40.

          Comment


            O ta Tarpučių aikštelė jau atidaryta? Nes prieš Kalėdas važiavau, galvojau užsukti pažiūrėti kaip atrodo, tai tvora su "plyta" ant įvažiavimo buvo pasitikusi. Ten kaip suprantu WC nėra, tai nėra ką ir veikti toje aikštelėje, nebent ant triukšmo sienos "atsižymėti".

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              O ta Tarpučių aikštelė jau atidaryta?
              Logiškai mąstant aikštelė turėtų veikti. Nuorodos į aikštelę neuždangstytos.
              Paskutinis taisė Romas; 2025.01.10, 18:56.

              Comment


                Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                Su sportine mašina kai išlendu ir noriu kaip slalome prasilėkt tai jie labai cool. Kai su kasdieniniu karavanu važiuoju vaikus susidėjęs, prekių maišų prisikrovęs ir viskas vartosi iš vieno šono į kitą, tai dažnai važiuojant smagumo jokio.



                Žinau, kad du, nes važiavau ne vieną ir ne du kartus. Fūros ant bordiūrų lipa, ilgai tikrai nelaikys tie žiedai ten. Ir vietos ten tikrai užtektinai padaryt normaliem žiedam buvo. Tik šitie jaučiu estetiškai iš paukščio skrydžio gražiau atrodė, o šiais laikais juk madoj "fashion over function".
                4 vnt žiedų, tinkamų fūroms, ten tilpę nebūtų.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Logiškai mąstant aikštelė turėtų veikti. Nuorodos į aikštelę neuždangstytos.
                  Jos nebuvo uždengtos nuo pat kelio atidarymo. Tačiau bandžiau du kart pažiūrėti kaip ji įrengta ( pirmą kartą bandžiau užsukti gruodžio pradžioje), tai abu kartus stovėjo tą pati tvora ant įvažiavimo.

                  Ir kas keisčiausia, tai tamsiu metu ten visoje aikštelėje apšvietimas veikia pilnu pajėgumu.
                  Paskutinis taisė sleader; 2025.01.10, 20:49.

                  Comment


                    Teko šiandien pravažiuoti pro Lietuvos - Lenkijos sieną. Faina, kad vyksta darbai bus viskas sutvarkyta, bet… visi tie apvažiavimai, pravažiavimai tamsoje ir dar per šlapdriba yra kosmosas. Jokių žymėjimų, jokių ženklų jokių nukreipimų.. ne vienoje vietoje reikėjo pristoti ir pamastyti kaip čia reikėtų važiuoti, kad neišvažiuotum į priešpriešinę juostą. Tragiškas eismo organizavimas šioje vietoje.
                    Paskutinis taisė iPhone; 2025.01.11, 19:56.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      4 vnt žiedų, tinkamų fūroms, ten tilpę nebūtų.
                      Keturių ir nereikia, dvieju užtektų kaip ir dabar yra tiesiog ovalo formos.

                      Comment


                        Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                        Keturių ir nereikia, dvieju užtektų kaip ir dabar yra tiesiog ovalo formos.
                        Ovalas esamoj vietoj praktiškai nesiskirtų nuo kaulo. Nesuprantu tada kas netinka. Su kaulu dar ir geresni posūkio spinduliai stambiam transportui ar su priekabom gaunasi.

                        Comment


                          Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
                          Su sportine mašina kai išlendu ir noriu kaip slalome prasilėkt tai jie labai cool. Kai su kasdieniniu karavanu važiuoju vaikus susidėjęs, prekių maišų prisikrovęs ir viskas vartosi iš vieno šono į kitą, tai dažnai važiuojant smagumo jokio.
                          Argi sprendimas neakvaizdus? Išcentrinė jėga proporcinga greičio kvadratui. Važiuoji pusantro kart lėčiau, vartosi dvigubai mažiau.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Ovalas esamoj vietoj praktiškai nesiskirtų nuo kaulo. Nesuprantu tada kas netinka. Su kaulu dar ir geresni posūkio spinduliai stambiam transportui ar su priekabom gaunasi.
                            Siūlyčiau prasukti ten keletą ratų su sunkvežimiu ir bus aišku. Iš Vilniaus nuotoliniu šiltam ofise sėdint žinoma, kad nesimato.

                            Comment


                              Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                              Siūlyčiau prasukti ten keletą ratų su sunkvežimiu ir bus aišku. Iš Vilniaus nuotoliniu šiltam ofise sėdint žinoma, kad nesimato.
                              Sunkvežimį vairavau tik „Kelyje 2“, tai papasakok plačiau kas trukdo. Nes žiūrint teoriškai kaip tik yra geresnis posūkių spindulys. Tiek įvažiuojant iš šono, tiek apsisukant galuose. Gaunasi natūralus užmetimas į dešinę prieš sukant į kairę kaip mėgsta daryt fūristai staigiuose posūkiuose.

                              Comment


                                Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
                                Siūlyčiau prasukti ten keletą ratų su sunkvežimiu ir bus aišku. Iš Vilniaus nuotoliniu šiltam ofise sėdint žinoma, kad nesimato.
                                Kad tuose"kauluose" yra mažoki spinduliai net lengvajai mašinai. Besisukiojant nėra kada žiūrėti į krypčių nuorodas.
                                Į pagrindinius kelius yra nuorodos (kad jos per mažos - atskira kalba) O kai yra ne visos nuorodos, tai
                                Kadangi važiavau tiesiai (teko tan važiuoti iki rekonstrukcijos), tai be vargo nuvažiavau teisingai.
                                O jei kam nors reikės sukti į kairę, tai sudarytos visos sąlygos nuvažiuoti neteisinga kryptimi.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Kad tuose"kauluose" yra mažoki spinduliai net lengvajai mašinai. Besisukiojant nėra kada žiūrėti į krypčių nuorodas.
                                  Į pagrindinius kelius yra nuorodos (kad jos per mažos - atskira kalba) O kai yra ne visos nuorodos, tai
                                  Kadangi važiavau tiesiai (teko tan važiuoti iki rekonstrukcijos), tai be vargo nuvažiavau teisingai.
                                  O jei kam nors reikės sukti į kairę, tai sudarytos visos sąlygos nuvažiuoti neteisinga kryptimi.
                                  Iš to ką skaitau, manau tamstai tiesiog reikėtų šiek tiek sumažinti greitį.

                                  Comment


                                    Iš karto prisiminiau "Via Baltica" "kaulo formos mazgą Augustavo pakraštyje, kur susikerta DW655 (buv.DK61) į Grajevą ir DK8 Suvalkai -Balstogė, kur niekada nekilo jokių problemų
                                    Žemėlapyje galima palyginti "kaulo formos" žiedinių sankryžų aiškumą

                                    Marijampolės vakarinis mazgas (Tarpučiai) - dvigubas "kaulas"


                                    Augustavo mazgas DK8 / DW655 - viengubas "kaulas"

                                    www.mapy.cz

                                    Comment


                                      Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
                                      Iš to ką skaitau, manau tamstai tiesiog reikėtų šiek tiek sumažinti greitį.
                                      Ten fiziškai nėra galimybių greit važiuot; o noro važiuoti greitai tuo labiau - viskas sužymėta gana sudėtingai ir nuoširdžia pasistengta, kad pasiklystų net vietiniai (tie jau skundėsi per TV).
                                      Tamstai rekomenduoju nuvažiuoti į vietą, pabandytiu antrame "kaule" padaryti kairįjį posūkį (pvz. iš Vilkaviškio į Kauną) ir nepasiklysti

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Ten fiziškai nėra galimybių greit važiuot; o noro važiuoti greitai tuo labiau - viskas sužymėta gana sudėtingai ir nuoširdžia pasistengta, kad pasiklystų net vietiniai (tie jau skundėsi per TV).
                                        Tamstai rekomenduoju nuvažiuoti į vietą, pabandytiu antrame "kaule" padaryti kairįjį posūkį (pvz. iš Vilkaviškio į Kauną) ir nepasiklysti

                                        Kai buvo šviežiai atidaryta būtent taip važiavau ir pravažiavau. Iš pirmo karto. Tamsiu paros metu. IQ=180 turbūt... Tiesa, žiūrėjau į kelio ženklus ir nemaigiau nieko kišenėj.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Iš karto prisiminiau "Via Baltica" "kaulo formos mazgą Augustavo pakraštyje, kur susikerta DW655 (buv.DK61) į Grajevą ir DK8 Suvalkai -Balstogė, kur niekada nekilo jokių problemų
                                          Žemėlapyje galima palyginti "kaulo formos" žiedinių sankryžų aiškumą

                                          Marijampolės vakarinis mazgas (Tarpučiai) - dvigubas "kaulas"

                                          Augustavo mazgas DK8 / DW655 - viengubas "kaulas"
                                          www.mapy.cz
                                          Neteisinga lyginti šias dvi sankryžas, Augustavo atveju į vieną žiedą jungiasi 4 keliai, Marijampolės - 6.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X