mano kasdienis marsrutas yra is namu, taikos prospektu iki pat galo, ateities plento. pakeliui dar tenka pravaziuoti du ziedus, kuriose piko metu ryte ir vakare visada buna kalnas masinu. ir galu gale sankryza su ateities plentu, kuri pravaziuoti tenka sukant i desine ir pavaziavus toleliau apsisukti, nes kitaip ten gali stoveti ir valanda.
tikra tiesa, aš ir taip darau, nors ir retai kada tenka ten važiuot. Kas keisčiausia, tai nesenai net iš savo gatvės buvo sunku įsukti į Prancūzų gatvę (ties RIMI). Buvo susidarusios spūstis ties Prancūzų-Verkių gatvės sankryža, nors šios gatvės tikrai nėra judriausios Kaune.
Šiandien teko laimė nusigaut iš taško „A“ į tašką „B“:
Žalia spalva - normalus eismas, raudona - kamštis, geltona - pusė velnio. Kelionės pradžia - ~17:00h. Pasak „Google Earth“, trasos ilgis - 4,76 km. Iš jų 1,4 km - kamštis, kuriam atiteko maždaug trys ketvirtadaliai kelionės laiko (~0:45h). Paprastai visą šią trasą maršrutiniu taksi, būtent juo ir šį kartą keliavau, įveikiu per 15, ne daugiau nė 20, minučių. Tikslą pasiekiau kelios minutės po 18h, tad kelionė užtruko apie valandą. Po ilgos darbo dienos keliauti namo vidutiniškai mažesniu nė 5 km/h greičiu yra tikrai neblogas kantrybės išbandymas
Politikų reikalas politikuoti. O transporto problemas spręsti ir "ateitį planuoti" turėtų atitinkamų sričių specialistai pvz. SĮ "Kauno plane". Ir darbai neturėtų apsiriboti tik "galimybių studijomis" ir "galimybiu studijomis galimybių studijoms įgyvendinti".
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Šiandien teko laimė nusigaut iš taško „A“ į tašką „B“:
Žalia spalva - normalus eismas, raudona - kamštis, geltona - pusė velnio. Kelionės pradžia - ~17:00h. Pasak „Google Earth“, trasos ilgis - 4,76 km. Iš jų 1,4 km - kamštis, kuriam atiteko maždaug trys ketvirtadaliai kelionės laiko (~0:45h). Paprastai visą šią trasą maršrutiniu taksi, būtent juo ir šį kartą keliavau, įveikiu per 15, ne daugiau nė 20 minučių. Tikslą pasiekiau kelios minutės po 18h, tad kelionė užtruko apie valandą. Po ilgos darbo dienos keliauti namo lėčiau nė 5 km/h yra tikrai neblogas kantrybės išbandymas
Pėsčiom būtum greičiau parėjęs. Beje trasa gana dėkinga važiavimui dviračiu - pakeliui pora parkų, reljefas lygus ...
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
pries 25 minuciu grizau...is nezinau kaip cia pasakius ko. kamstukas nuo ateities plento ir autostrados susikirtimo vietos iki pramones prospekto sugaistas laikas apie valanda ir 20 minuciu.
miela
beje taikos prospekte dar ir dabar tokia pati situacija kaip ir vakarykstese mano foto. per langa paziurejau
gal kas zino kodel per pastarasias savaites kaune atsirado kokiu trecdaliu daugiau automobiliu?...
pagal naujausias žinias, tai Kauno auto turguje sumažėjo Kazachų, vadinasi automobiliai atpigo, ir kauniečiai jų masiškai užsipirko
O jei rimtai, tai neįsivaizduoju. Turbūt jaunimas baigė laikytis teises, ir įsigijo automobilius. Nepamirškime, kad šiemet universitetai priėmė dar daugiau studentų, o be to - vasara - vairavimo teisių laikymosi metas.
somio komentare yra daug logikos. seip nepastebeti negaliu, nes tuo paciu, na kartais kiek skirtingu marsrutu, tenka vaziuoti kasdien. o pro langa irgi ta visa atkarpa matau. ir tikrai galiu pasakyti, kad tokiu eiliu niekada neesu mates. ziureti yra viena, o kai dar reikia jose stoveti...
Tiesa, vienas pažįstamas pastebėjo, kad šiandien tiek kamščių galėjo atsirasti dėl to, kad ryt vėlinės. Na, žinote, visi važiuoja pas gimines ir tt ir pan.
Tiesa sakant nuo rudens kamsciu tikrai padaugejo, jei kas bandete pravaziuoti Partizanu gatve tarp Savo ir ortopedinio po penktos valandos ir pavyko greiciau nei per 10 min - sveikinu.
Ta Kauno puse kuo toliau, tuo labiau uzsikisusi, piko valandomis Birzelio 23-iosios g. prie ortopedinio sunku i bet kuria puse greitai prasmukti, panasu kad tai susije su stiklo budu ir ju darbuotoju daugejimu savanoriuose. Taip pat ir Barsausko g. kamsciai neblogi darosi. Isivaizduoju kas ten desis kai Europos pr. nuvaziavima atidarys - visi kas varo Veiveriu g. vaziuos pro stoti.
Comment