Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Parkingo kūrimas dar labiau skatina automobilizaciją, tas ir įvyko
    Taip, aš net neabejoju, kad įrengus tas kelias parkingo vietas vietiniai gyventojai iš karto bėgo į Gariūnus, kad papildomai prisidėtų prie automobilizacijos. Tiesiog tą pačią sekundę. 100% koreliacija.
    R2=1.00.
    *Chef's kiss*

    Comment


      Šiaip net atrodo, kad situacija pagerėjo, palyginus su:

      Click image for larger version

Name:	Ekrano kopija 2025-05-26 222839.png
Views:	993
Size:	614,3 kB
ID:	2202392

      Comment


        Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
        Šiaip net atrodo, kad situacija pagerėjo, palyginus su:
        Pagerėjo 200 m atkarpa. Didžioji dalis liko tais pačiais žvyro ir duobių laukais

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Tai yra klasika.
          O bet tačiau, ar čia nėra elementarus KET pažeidimas? Juolab, kad čia ir kelio ženklinimas aiškus ir ryškus.
          Čia manau jau galima taikyti tautos apsisprendimo teisę atsiskirti nuo okupantų priespaudos laikytis KET

          Comment


            Kai nemokamas stovėjimas kainuoja klientus

            Nemokamas automobilių stovėjimo vietas visai dienai ar net ištisai parai okupuojantys vairuotojai tapo galvos skausmu Ramygalos gatvėje esančio restorano valdytojams.

            Matydama, kad nerasdami kur pasistatyti automobilių, klientai pradėjo aplenkti šią maitinimo įstaigą, jos vadovė prašo Savivaldybės gelbėti verslą – apmokestinti stovėjimo vietas šalia restorano.

            Ramygalos gatvėje esančio „Čičinsko“ restorano vadovė Jūratė Machankovienė teigia ne kartą prašiusi Savivaldybės apmokestinti automobilių stovėjimo vietas netoli jos vadovaujamos maitinimo įmonės. Nesant tokių vietų, prasmegusio dvaro savininko vardu pavadintas restoranas, pasak direktorės, praranda klientus.

            Anot vadovės, dėl to, kad ratuotiems klientams dienomis sudėtinga rasti vietą, netgi teko atsisakyti vadinamųjų dienos pietų.

            „Atsisakėm, nes sumažėjo atvykstančių pietauti. O kaip atvažiuoti, jei mašinos nėra kur palikti?“ – klausia J. Machankovienė.

            „Jeigu stovėjimo vietos būtų apmokestintos, automobiliai jose nebebūtų statomi visai darbo dienai ar ilgiau. Mūsų klientai už stovėjimą tikrai susimokėtų ir pavalgę išvažiuotų“, – įsitikinusi J. Machankovienė.

            Ji apgailestavo, kad Savivaldybės specialistai tokių jos argumentų neišgirdo – automobilių stovėjimo vietos Ramygalos gatvės atkarpoje tarp Katedros ir Aukštaičių gatvių liko neapmokestintos.

            „Sekundė“ pasidomėjo, ką apie „Čičinsko“ vadovės siūlymą apmokestinti automobilių stovėjimo vietas Ramygalos gatvėje mano šio restorano kaimynai.

            Kitoje Ramygalos gatvės pusėje įsikūrusius vaistinės „Sveikatos žiedas“ farmacininkė Daiva tvirtinto jokiu būdu nenorinti, kad Ramygalos gatvė būtų apmokestinta.

            Ji tvirtina, jog ratuoti vaistinės klientai niekada nėra pasiskundę, kad nebūtų kur palikti automobilių.

            Farmacininkė svarsto, jog atvykę nusipirkti medikamentų ir pamatę, kad už automobilio stovėjimą teks susimokėti, vaistinės klientai gali pasukti ten, kur šalia vaistinių stovėjimo vietos nemokamos.

            Comment


              O tai kodėl juokingiausių vietų neįkėlei?

              Griežtai prieš stovėjimo vietų Ramygalos gatvėje apmokestinimą pasisakė jos 46-ojo namo gyventojų bendrijos pirmininkas Mindaugas Radzevičius. Jis pripažino, kad toje gatvės atkarpoje automobilius stato ir šios gatvės gyventojai, ir pirmuose daugiabučių aukštuose įsikūrusių įmonėlių savininkai.

              „Patikėkit, įkurti įmonę pirmame daugiabučio aukšte kainuoja mažiausiai 200 tūkstančių eurų. Tiek kainuoja nusipirkti patalpas ir įrengti. O tiek sumokėjęs ir kitiems darbo suteikęs verslininkas juk turi turėti kur pasistatyti automobilį“, – mano M. Radzevičius.
              Akivaizdu jopg p. Radzevičius turi kažkokią intelekto negalią, nes stovėjimo vietos apmokestinimą laiko jos panaikinimu, draudimu statyti

              Comment


                200 tūkstančių išleidęs verslininkas nesukrapštys 3 eurų stovėjimui.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  200 tūkstančių išleidęs verslininkas nesukrapštys 3 eurų stovėjimui.
                  įdėjęs 200k į balkoninį įėjimą turinčią kirpyklą nebeturės už ką valgyti nusipirkti

                  Comment


                    Siekiant spręsti gyventojų automobilių statymo problemą kai vairuotojai verčiau stato automobilius pažeisdami KET, nei naudojasi aikštelėmis, net 11 aikštelių itin tankiai apgyvendintuose gyvenamuosiuose rajonuose nakties metu taps nemokamos. Šias aikšteles rasite adresais: Šeimyniškių g. 23, Pamėnkalnio g. 40 (P1 ir P2), Liepyno g. 2, Sėlių g. 62, Žemaitės g. 21 (P1 ir P2), Savanorių pr. 31, Laisvės pr. 31, Ateities g. 48 / Fabijoniškių g. 97 ir 99, Kalvarijų g. 272, Viršuliškių g. 30, Ukmergės g. 250.
                    https://judu.lt/keiciasi-automobiliu...du-aikstelese/

                    Maža niėra kūr parkocy mašyną faunos pergalė, užtikrinanti konstitucinę teisę laikyti kibirą nemokamai ir prie pat namų.
                    O priedurniams iš JUDU kas nors turėtų pasakyti, kad „siekiant spręsti gyventojų automobilių statymo problemą kai vairuotojai verčiau stato automobilius pažeisdami KET, nei naudojasi aikštelėmis“ reikėtų ne aikšteles nemokamas daryti, o užtikrinti pažeidimų kontrolę.

                    Comment


                      Nežinau kaip dėl kitų, bet pvz Ukmergės g. 250 iš to sąrašo tai yra aikštelė valstybės žemėje (gatvės raudonosios linijos) neteisėtai apmokestinta šalia esančio verslo, tai ji ir taip turi būti "nemokama".

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Nežinau kaip dėl kitų, bet pvz Ukmergės g. 250 iš to sąrašo tai yra aikštelė valstybės žemėje (gatvės raudonosios linijos) neteisėtai apmokestinta šalia esančio verslo, tai ji ir taip turi būti "nemokama".
                        Yra suformuotas statinys.

                        Comment


                          Esamos parkavimo Vilniuje zonos ir kainos (2022.07.01 - 2025.06.30 ir po 2025.07.01)
                          Mėlynoji zona
                          Visos savaitės dienos nuo 8 val. iki 24 val.1 val. – 2,50 Eur
                          Nauji įkainiai nuo 2025.07.01:3,50 Eur už pirmąją stovėjimo valandą, 4,00 Eur – nuo antrosios stovėjimo valandos. Zona apmokestinama visą parą (24/7).

                          Raudonoji zona
                          Pirmadienis – šeštadienisnuo 8 val. iki 22 val. 1 val. – 1,50 Eur
                          Nauji įkainiai nuo 2025.07.01:2,50 Eur už valandą. Pirmadienis – šeštadienis nuo 8 iki 22 val.

                          Geltonoji zona
                          Pirmadienis šeštadienis* nuo 8 val. iki 20 val. 1 val. – 0,60 Eur
                          Nauji įkainiai nuo 2025.07.01: 1,00 Eur už valandą, Pirmadienis – penktadienis nuo 8 iki 20 val.

                          Žalioji zona
                          Pirmadienis šeštadienis** nuo 8 val. iki 18 val. 1 val. – 0,30 Eur
                          Nauji įkainiai nuo 2025.07.01: 0,50 Eur už valandą, Pirmadienis – penktadienis nuo 8 iki 18 val.

                          *Geltonojoje zonoje: rinkliava renkama pirmadienis–šeštadieniais nuo 8 val. iki 20 val. išskyrus:
                          • pirmadieniais–sekmadieniais nuo 8 val. iki 20 val. mokama – Turgaus, Rinktinės, Geležinkelio, Sodų ir Pylimo gatvių dalyse prie Halės turgaus;
                          • pirmadieniais–sekmadieniais nuo 8 val. iki 20 val. (nuo gegužės 1 d. iki rugsėjo 30 d.) mokama – Karačiūnų (prie Tapelių ežero), Žaliųjų Ežerų (prie Žaliųjų ežerų), Balžio (prie Balžio ežero) ir Vaidilutės (prie Valakampių pliažo) gatvėse.

                          **Žaliojoje zonoje: rinkliava renkama pirmadieniais–šeštadieniais nuo 8 val. iki 18 val. išskyrus:
                          • pirmadieniais–penktadieniais nuo 8 iki 18 val. mokama – Žvėryno kvartale ir Vingio parko prieigose esančiose aikštelėse.

                          https://judu.lt/vairuotojams/parkavi...onos-vilniuje/
                          Esamų zonų žemėlapis 2022.07.01 - 2025.06.30

                          https://madeinvilnius.lt/transportas...onu-zemelapis/
                          Yra ir Judu.lt, bet po 2025.07.01 gali pasikeisti: https://judu.lt/vairuotojams/parkavi...onos-vilniuje/

                          Naujas parkavimo zonų žemėlapis nuo 2025.07.01

                          https://madeinvilnius.lt/transportas...-naujos-ribos/

                          Taip ir liko neaišku, kodėl Žvėryne rytinėje ir pietinėje dalyje yra žalia zona, kai šiaurinėje - geltona.
                          Gerai, kad geltonoje ir žalioje zonose šeštadienis taps neapmokestinamas.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Taip ir liko neaišku, kodėl Žvėryne rytinėje ir pietinėje dalyje yra žalia zona, kai šiaurinėje - geltona.
                            Šiaurinis Žvėrynas arti ofisų miestelio, vadinas didesnis apkrautumas.

                            Comment


                              O kodėl sumažėjo mėlynoji zona? Kas per..

                              Comment


                                Todėl, kad raudona dabar kainuoja kaip anksčiau mėlyna, o mėlyna pabrango.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Todėl, kad raudona dabar kainuoja kaip anksčiau mėlyna, o mėlyna pabrango.
                                  Ir? Tuo norima kompensuoti automobilistų įsiūtį? Tipo “o mielieji mašinyčių vairuotojai, žiūrėkite kaip mes jumis rūpinamės, palikti mašiną prie pat Katedros galėsite už tą pačią kainą”. Mano supratimu mėlyna zona turėjo išlikti savo ribose ir pasaulis nesugriūtų.

                                  Comment


                                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                    Ir? Tuo norima kompensuoti automobilistų įsiūtį? Tipo “o mielieji mašinyčių vairuotojai, žiūrėkite kaip mes jumis rūpinamės, palikti mašiną prie pat Katedros galėsite už tą pačią kainą”. Mano supratimu mėlyna zona turėjo išlikti savo ribose ir pasaulis nesugriūtų.
                                    Buvo nelogiška. Jeigu gali mašiną palikti prie Seimo arba prie Rotušės ir viskas už tą pačią kainą, tai kodėl nevažiuot į Vokiečių g.? Senamiestis ir Naujamiestis neturėtų būti apmokestinti vienodai, net jeigu tai yra "centras". O ar ta mėlyna zona turėtų būti truputį didesnė nei dabar numatyta - galima diskutuoti.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Buvo nelogiška. Jeigu gali mašiną palikti prie Seimo arba prie Rotušės ir viskas už tą pačią kainą, tai kodėl nevažiuot į Vokiečių g.? Senamiestis ir Naujamiestis neturėtų būti apmokestinti vienodai, net jeigu tai yra "centras". O ar ta mėlyna zona turėtų būti truputį didesnė nei dabar numatyta - galima diskutuoti.
                                      Visa dalis centro prie Gedimino pr. (senos mėlynosios žonos ribos) yra labai aktyvi ir ten daug žmonių, todėl mokestis turi būti didžiausias. Žveryne gi tai taikoma, kad kur didesnis aktyvumas = didesnė kaina.

                                      VT šiame fone turi atrodyti patraukliai. Pvz su kainomis nuo liepos 1d.: Aš turiu terminuotą bilietą VT Vilniuje mėnesiui. Jis man kainavo 38 eurus ir veikia dieną ir naktį. Iš Lazdynų galiu iki centro ir su autobusų nuvažiuoti.
                                      O kas jeigu su mašina? Aha tai už tuos 38 eurus galėčiau palikti mašiną ne pilnom 10 val. Dar kuras ir amortizacija.

                                      Comment


                                        Tai tu čia šiuo komentaru niekaip man ir tam visam įgyvendinimui neprieštarauji. Kainą ir zonų ribas peržiūrėti galima kiekvienais metais. Bet Vokiečių g. tikrai yra aktyvesnė zona negu Gedimino pr. aplink Lukiškių a. Tą, beje, (netiesiogiai) rodė ir savivaldybės duomenys apie parkingo užimtumą Vokiečių g.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Tai tu čia šiuo komentaru niekaip man ir tam visam įgyvendinimui neprieštarauji. Kainą ir zonų ribas peržiūrėti galima kiekvienais metais. Bet Vokiečių g. tikrai yra aktyvesnė zona negu Gedimino pr. aplink Lukiškių a. Tą, beje, (netiesiogiai) rodė ir savivaldybės duomenys apie parkingo užimtumą Vokiečių g.
                                          Na kuriam juodą zoną kur bus dar brangesnis parkingas ir problem solved

                                          Comment

                                          Working...
                                          X