Parašė dondc
Rodyti pranešimą
1 var. – atskirti linija darant visur 3,5 m plačiausio įmanomo pločio magistralinių charakteristikų dviračių taką;
2 var. – siaurinti taką nuo 3,5 iki kiek reikia, kad būtų statomi fiziniai kuoliukai atskiriantys pėsčiuosius nuo dviračių, užtikrinant 25 cm vertikalią zoną pėstiesiems ir 50 cm dviratininams + įrengiant šonines skiriamąsias ištisines linijas, o 3,5 m pločio pilnai atskirtas ir izoliuotas nuo pėsčiųjų dviračių takas būtų tik vienoje atkarpoje (pėstieji už medžių šone lygiagrečiai). Visur kitur būtų kiek plačiau nei 2,5 m minimalaus pločio dviračių takai. Plotis pėstiesiems didėtų nuo siūlymuose pažymėtų matmenų (dviračių tako sąskaita).
Esamas izoliuotas takas parke variuoja nuo 4 m pradžioje iki 2,5 m didžiojoje atkarpoje, ant tilto 2,5 m minus panaudotinas plotis dėl tilto atramų.
Schema patobulinta nuotraukomis, nuotraukos su detalesniu paaiškinimu, labiau detalizuotas grafinis ženklinimo atvaizdavimas: su punktyrais, kur jie yra, su papild. įvesta saugos priemone – dviračių simbolis raudoname fone.
Pažymėtina: kas antram „Facebook“ dviratininui prasidėjo traukuliai ir jie norėtų ten tik pėsčiųjų rezervato, o VMS pasirašyti DJMP ir Dviračių spec. plano dokumentai su ketinimais rekonstruoti takus – nedomina.
Pastaba: neseniai Tuskulėnų rimties parko prieigose buvo panaikinta Eurovelo 11 transkontinentinė dviračių tako atkarpa, tada ją atžymėjo sukeičiant dviračių taką su pėsčiųjų taku vietomis. Gaila neliko šoninės ištisinės linijos dviračių take, nors anksčiau buvo, bet pažymėjus punktyrus, kurių anksčiau nebuvo – tapo dar labiau saugu ir aišku. Nors takų supainiojimo pėstiesiems įžengiant nebūdavo ir anksčiau, nes takas labai populiarus.
Turi dar kas kokių siūlymų? Įrengti takus vis tiek bus siūloma.
Esama padėtis:
Siūloma schema:
Papildoma vizualinė papildomo saugumo užtikrinimo priemonė jau taikyta pasaulyje:
Turtingame mieste Milane, Italijoje taikomi žemesni kuoliukai nei former CCCP Architektų g., Vilniuje. Tokie ir bus siūlomi, kad mažam vaikui nekliūtų vairas už jų, didėja naudingas manevravimo plotas ir atrodo negremėzdiškai. Jei suveikia dviračių šiknas pridengti nuo mašinų, tai padės pėsčiuosių subines pridengti nuo dviračių. Kokią spalvą siūlyt? Gal raudoną, kaip Vilniaus identitetas?
* Vienkryptis dviračių takas (nepainioti su juosta gatvėje) pagal STR yra min. 2 m, kaip ir siūloma.
Comment