Gariūnų/Kirtimų dvirtakis remontuojamas. Pakeitė tas baisiai susigumbavusias vietas tarp turgaus ir A1 viaduko. Žemina bortą ties nusukimu į Pirklių g. Perasfaltavo ir, matomai, pakėlė tas vietas ties Lentvario g. mazgu, kur dvirtakis amžinai buvo prineštas balų purvo. Šiaip dar tarpe tarp degalinės ir Lentvario g. kelete vietų išfrezuota ir asfaltuojama lopais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Šeimyniškių g. dviračių takas. Nuo Tuskulėnų g. prie žiedo takai atskirti.
Prie Šeimyniškių st. pagal kuoliukus dviračių takas bus iš dešinės, bet bus įdomu, ką darys prie įvažiavimo į kiemą kur atliekų konteineriai trukdys.
Toliau nurenka tik plyteles, matosi būsimo tako plotis pagal aptvertą tvorą.
- 10 patinka
Comment
-
Ta Gariūnų bortų vieta teoriškai galėtų būti "iškelta pervaža", kaip prie kokio Ozo PC ar Akropolio, nes vis tiek dviračių pirmumas, bet matosi, nebus.
Šeimyniškių takus atskyrė tik dėl jau augančių medžių, aišku labai geras atskyrimo plotis, ne toks, kaip daug kur daro gal tik 1 m, kur krūmai net netelpa, bet sodina juos vis tiek.Paskutinėj Šeimyniškių foto matosi, kad ten vieta abiem takam, tai labai gali būti, kad jau atskyrimo nebus.
Šiandien pravažiavau Nemenčinės pl. Pamenu lyg John buvo prifotkinęs raudono asfalto, bet nemačiau nei centimetro. Gal nuėmė dėl broko, nes kažkodėl keliose trumpose atkarpėlėse buvo neasfaltuota. Visgi pietine puse pravažiuoti galima pilnai asfaltu, vos 2 kartus peršokus nuo dvirtakio ant afalto šaligatvio ir vice versa. 2 paskutiniai dvirtakio ruožai asfaltuojami dabar ir liks dar 1 šaligatvio daly. Šiaurinėj plento daly mačiau dar žvyras ties šviesoforu (ten irgi bus takai (gal bendras asfalto), bet ne visu ilgiu). Šiaip įspudis labai monotoniškas ir neįdomus, nes neliko nei medžio tarp tako ir plento. Net Vilniaus r. daly buvo paliktos kelios pušys. Visgi gerai, jog reljefas lygus ir "neįdomus", nes tada jau žaidžia tai, kad tolimam atstumui gerai patogesnis (lygesnis) ir lengvesnis kelias.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTa Gariūnų bortų vieta teoriškai galėtų būti "iškelta pervaža", kaip prie kokio Ozo PC ar Akropolio, nes vis tiek dviračių pirmumas, bet matosi, nebus.
Dėl Nemenčinės pl. monotoniškumo, tai nežinau, ar galima tikėtis daug rekreacinio potencialo iš tako prie keturių juostų plento.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Get real, su dabartine infrastruktūra jei manysi, kad ten dviračių pirmumas ir dažnai ten važinėsi, gali ilgai negyvent.
Dėl Nemenčinės pl. monotoniškumo, tai nežinau, ar galima tikėtis daug rekreacinio potencialo iš tako prie keturių juostų plento.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Šiandien pravažiavau Nemenčinės pl. Pamenu lyg John buvo prifotkinęs raudono asfalto, bet nemačiau nei centimetro. Gal nuėmė dėl broko, nes kažkodėl keliose trumpose atkarpėlėse buvo neasfaltuota. Visgi pietine puse pravažiuoti galima pilnai asfaltu, vos 2 kartus peršokus nuo dvirtakio ant afalto šaligatvio ir vice versa. 2 paskutiniai dvirtakio ruožai asfaltuojami dabar ir liks dar 1 šaligatvio daly. Šiaurinėj plento daly mačiau dar žvyras ties šviesoforu (ten irgi bus takai (gal bendras asfalto), bet ne visu ilgiu). Šiaip įspudis labai monotoniškas ir neįdomus, nes neliko nei medžio tarp tako ir plento. Net Vilniaus r. daly buvo paliktos kelios pušys. Visgi gerai, jog reljefas lygus ir "neįdomus", nes tada jau žaidžia tai, kad tolimam atstumui gerai patogesnis (lygesnis) ir lengvesnis kelias.
Anyway, takas jau išties praktiškai kaip ir baigtas, važiuoti pirmu juodu sluoksniu visai ok, neskaitant visokių akmenukų ir statybinių artefaktų. Poroje vietų (viena jų ties įkalne link Nemenčinės ties Laurų g.) yra apatinio sluoksnio nelygumų, kurie gerai jaučiasi važiuojant dviračiu. Aiškus defektas/nedadarymas, tik klausimas, ar taip pat jausis ir ant viršutinio (raudono?) aksfalto sluoksnio? Jei taip, tai blogai.
O dėl monotoniškumo ir neįdomumo, nelabai kažko ten ir galima buvo tikėtis, nebent atskirai prakirsti mišką ir pavingiuoti taką? Imho, didesnė problema, kad nuo Nemenčinės kaip ir baigiasi bet kokia dviračiams tinkama saugi infrastruktūra ir tiesiog nebėra ten kur toliau važiuoti. Nebent, iš bėdos pobjauriu 5220 ir po to ramesniu 5206 pro Bezdonis, kur galima prasukti atgal link Vilniaus, bet visvien sugrįžtant į tą patį Nemenčinės pl.
Comment
-
Dėl to Nemenčinės pl. tik vienas dalykas neramina, kad griovys eina palei pat dviračių taką, t. y. labai tikėtina, kad bus tvoros išilgai. Lyg ir papildomai padaryta kaskada žemiau, tai jei ten įsmeigs tvoras, tai bus gerai. Dar geriau, būtų "šlaitiniai" krūmai.
Dėl to, kad takas baigiasi ties Nemenčine, nėra jau kažkas labai blogai. Tenykščiams iki Vilniaus pirmyn ir atgal gali visai ne retai tekti važiuoti su reikalais / pramogomis. Metro gi irgi linijas stato ne visas radialines, bet dažniau spindulines.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚
Comment
Comment