Kur galima rasti Šeimyniškių g. dviračių tako techninį projektą? Niekur neradau, kad būtų buvęs viešinimas.
Kai paklausi per tvarkau miestą, kodėl nevyko viešinimas ir kur galima rasti TDP Čia nauja praktika slėpti nuo visuomenės?
Laba diena, dėkojame už pranešimą. Informuojame, kad Šeiminyškių g. dviračių ir pėsčiųjų tako projektavimo darbus kuruoja UAB Vilniaus vystymo kompanija. Geros dienos
tl;dr Valdelis uždraudė naikint parkingą, tai galvojam, ką daryt.
Suskaičiuoju kad tuo projektu kuris dabar berods išduotas būtų panaikinta net 40 stovėjimo vietų, kas yra rimtas smūgis žemiau juostos vairuotojams, galima net ašarą išpausti nerandantiems kur parkoci prie privačios klinikos durų. Ar visgi matysim bandymus sukišti šaligatvį ir dviračių taką į tuos 3.5-4 metro kurie yra šiuo metu nepaaukojant parkavimo vietų?
Galima kiek nori tyčiotis iš vairuotojų norinčių "parkoci", bet kol Vilniuje yra Mombasos lygio VT, kitaip nebus. Deja, ir normalios sostinės VT Vilniuje nebus, nes jau pridaryta tiek planavimo klaidų, tiek pridygo individualių ir kitokių namų kvartalų laukuose, šalia žvykėlių, soduose, kad ate miesto VT.
Galima kiek nori tyčiotis iš vairuotojų norinčių "parkoci", bet kol Vilniuje yra Mombasos lygio VT, kitaip nebus. Deja, ir normalios sostinės VT Vilniuje nebus, nes jau pridaryta tiek planavimo klaidų, tiek pridygo individualių ir kitokių namų kvartalų laukuose, šalia žvykėlių, soduose, kad ate miesto VT.
Niekas netrukdo padaryt normalų miesto VT miesto teritorijoj. O laukiniai galėtų naudotis normaliu P+R sujungtu su padoriu VT. Kas yra visiškai normali sostinietiška praktika visame pasaulyje.
Galima kiek nori tyčiotis iš vairuotojų norinčių "parkoci", bet kol Vilniuje yra Mombasos lygio VT, kitaip nebus. Deja, ir normalios sostinės VT Vilniuje nebus, nes jau pridaryta tiek planavimo klaidų, tiek pridygo individualių ir kitokių namų kvartalų laukuose, šalia žvykėlių, soduose, kad ate miesto VT.
Nereikia nukrypti nuo temos. Tiesiog parkavimo vietos yra švenčiausia kelių infrastruktūra.
Visada išlįs visokie "kur parkoci, juk vežu savo tetą pas gydytoją" arba "tai kur laikyti mašiną senam žmogui kuris važinėja į sodą" žmonės.
Konkrečiu atveju Žirmūnuose prie buvusios Saulutės erdvė veikia tik automobiliams. Išlipę iš troleibusų pėstieji turi brautis per mašinas norint kur nors nueiti. Yra ta mini aikštelė prie kebabų kioskų kur kartais prekiaujama vaisiais. Tai turėtų būti tos erdvės pagrindinė paskirtis, o ne stovėjimo aikštelė. Nesant vietų palikti mašiną prie pat Batų kalno pastato galima tai padaryti kitoje kelio pusėje ir pereiti gatvę. Deja, psichologija vairuojant (ar ir minant dviratį) veikia taip, kad yra noras privažiuoti kuo arčiau durų.
Nuo Akropolio 2. Dvirtakio nėra → prasideda gyvenama zona → prasideda dvirtakis. Pagal įstatymą negali būti daugiau 3 kelio ženklų ant vienos atramos.
Neatitinka STR, jei viršyja 2 cm. Neabejoju viršyja.
Tai super trumpas takas. Kam jį tiesė? Išvažiavimas į Vinio parką:
Panaikino Vingio parke anksčiau naikintą bendrą dviračių ir pėsčiųjų taką. Iš vienos pusės buvo pastatytas "pėsčiųjų tako" ženklas, nuo tinklinio aikštelių kelis metus buvo likęs senovinis bendro tako ženklas su horizontaliu brūkšniu. Panaikino:
Birutės take matyt vandalai nesankcionuotai nusuko ženklą, ten bendras į kairę link upės po Vingio tiltu. Nesuprantu, stulpo konstrukcija neleidžia ženklui nusmukti žemyn, jei varžtai atsilaisvintų, kodėl pati viršutinė stulpo dalis nėra dantyta su dantytu ženklo tvirtinimu, kad nebūtų galima pasukti, pilnai neatsukus?
Nuo Akropolio 2. Dvirtakio nėra → prasideda gyvenama zona → prasideda dvirtakis. Pagal įstatymą negali būti daugiau 3 kelio ženklų ant vienos atramos.
Koks čia "genijus" sugalvojo pakabinti du skirtingus greičio ribojimo ženklus ant vieno stulpo???
Gyvenamoji zona -> greičio ribojimas iki 20 km/h.
Tačiau kažkodėl kažkur beveik danguje kabo leidimas važiuoti iki 30 km/h....
P.s. Ir pėsčiųjų perėja bei gyvenamoji zona kažkaip nekoreliuoja. Panašu, kad turėjo būti tiesiog 30 km/h teritorija, bet kažkas paskutinę minutę sugalvojo "idea fix", kad reikia čia padaryti gyvenamąją zoną.
Comment