Parašė Aviat
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Forumas nepasiduos ir išlaikys šitą temą aktyviausią, net netiesiant naujų takų!
K. G. E. Manerheimo g. Viršuliškių skg. rajonas.
Paženklino punktyrus, nuėmė kelio ženklų atramas nuo įvažiavimų (vienas buvo neseniai palinkęs kabinus mašinai, tai buvo perbetonavę naujai), pervažos kvadratus pakeitė punktyrai, atsirado trikampiukai šalutinio kelio. Buvo:
Dabar:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 6 patinka
Comment
-
Naujas-nenaujas Nemenčinės plento takas. Raudono aksfalto dar nėra, bet apatinis sluoksnis atrodo tikrai lygus, tai manau galim tikėtis ir lygaus raudono
Naujo tako pradžia, važiuojant link Nemenčinės
Pėsčiųjų takas irgi iš aksfalto, kas yra labai gerai, nes bėgiojantys ir vežimėlius stumiantys nelįs į dviračių taką, nes ant aksfalto bėgioti ar stumti vežimėlį žymiai fainiau. Gaila, kad šito basic principo nesuprato kitose Vilniaus vietose
Sankryža su Balžio g.
Nuo Balžio g. atgal į Vilnių.
Žodžiu, atrodo bus gera atkarpa. Iš liūdnesnių žinių, kad senesnė atkarpa arčiau miesto daugelyje vietų, deja, sparčiai prastėja dėl medžių šaknų ir važiavimas darosi borderline nepakenčiamas. Aš atkarpos nuo Antakalnio pusės iki pat Maximos dabar paprastai stengiuosi išvengi ir suku pro Valakampių miškus, net jeigu tai reiškia nemažą detour
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąTurbūt labiausiai nereikalingas ir nenaudojamas takas Vilniuje, dar sugalvoja ir kažkokių patobulinimų su pirmumo panaikinimu , kai pagal KET turi pirmumą tokiose vietose, downgrade'as totalus
Gal gyvenime kažką esu praleidęs, bet nuo kada nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose dviratininkas turi pirmumą (t.y. vairuotojai turi pareigą praleisti dviratinkus) ir koks KET punktas tai apibrėžia?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kas turi pirmumą? Dviratininkas?
Gal gyvenime kažką esu praleidęs, bet nuo kada nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose dviratininkas turi pirmumą (t.y. vairuotojai turi pareigą praleisti dviratinkus) ir koks KET punktas tai apibrėžia?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Pažymėta dviračių pervaža. Tik, deja, gerokai nusitrynusi. Visus dažus ant trikampukų sunaudojo.
Reikia nemaišyti dviejų dalykų, tai pirmumas ir galimybė važiuoti. Kadangi kai nėra pažymėtos pervažos, tai dviratininkas net negali važiuoti, o turi nulipti ir vestis dviratį.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPėsčiųjų takas irgi iš aksfalto, kas yra labai gerai, nes bėgiojantys ir vežimėlius stumiantys nelįs į dviračių taką, nes ant aksfalto bėgioti ar stumti vežimėlį žymiai fainiau. Gaila, kad šito basic principo nesuprato kitose Vilniaus vietose
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kas turi pirmumą? Dviratininkas?
Gal gyvenime kažką esu praleidęs, bet nuo kada nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose dviratininkas turi pirmumą (t.y. vairuotojai turi pareigą praleisti dviratinkus) ir koks KET punktas tai apibrėžia?
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
60 punktas
Todėl miestas padarė paslaugą ir įvedė atitinkamą žymejimą tiems, kurie nesupranta KET.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai taip ir neatsakėt tamsta apie kieno pirmumą kalbate, nes šis punktas būtent ir pasako, kad dviratininkai pirmumo neturi.
Todėl miestas padarė paslaugą ir įvedė atitinkamą žymejimą tiems, kurie nesupranta KET.
- 3 patinka
Comment
-
Šalutinį kelią rodo už dviračių pervažos - vadinasi dviratininkai pirmumo neturi. Keliai nėra ta vieta, kur reikėtų savo nuomone vertinti "ženklas kvailai ar ne kvailai" pastatytas ir pagal tai spręsti kaip elgtis. Jeigu perkeltų ženklą "Duoti kelią" prieš pervažą, tai dviratininkai tą pirmumą įgautų, bet kadangi perkelti ženklo tikriausiai neketiną, tai atliko tinkamą ženklinimą dviračių take.
P.S. pirmumo ženklai statomi prieš susikirtimus (sankryžas). Jeigu ženklas už tokio susikirtimo, vadinasi šiam susikirtumui jis negalioja.
P.P.S. ir ženklas ten už dviračių pervažos pastatytas tikslingai, nes dviračių takas yra ne išilgai "pagrindinio kelio", o lygiagrečiai gatvei, kuri sankryžoje yra šalutinė. Nes tokiu atveju turėtum praleisti sau iš už nugaros atvažiuojančius ir staigiai užsukančius dviratininkus. Jeigu takas būtų išilgai Šešiuolių g. ar Viršuliškių sk. (t.y. vairuotojo važiuojančio šalutiniu keliu matymo lauke), tai pervaža būtų už perėjos ir dviratininkams pirmumas ten būtų sukurtas.Paskutinis taisė sleader; Šiandien, 09:43.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai taip ir neatsakėt tamsta apie kieno pirmumą kalbate, nes šis punktas būtent ir pasako, kad dviratininkai pirmumo neturi.
Todėl miestas padarė paslaugą ir įvedė atitinkamą žymejimą tiems, kurie nesupranta KET.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Iki galo reikia skaityti punktą, o ne pirmus žodžius ir po to lieti tulžį
P.S. paryškinau esminius žodžius. Nes kai kuriems įsivaizdavimas, kad vairuotojai už 1, 5, 10 ar 1000 metrų (visiškai nesvarbu už kiek) atliks kažkokį manevrą, jau reiškia jo jie atlieka tą manevrą, nors taip nėra.
Comment
-
Tiesiog ne vietoje "Duokite kelią" ženklas pastatytas, o jūs čia tuščiai ginčyjatės. Panašioje situacijoje (Kernavės/Ozo sankryža) jau esu įpareigojęs VMS perstatyti ženklą tinkamai, ką be didelių problemų padarė. Klausimas, žinoma, kodėl jie tuos ženklus apskritai blogai pastato? Turbūt todėl, kad yra beviltiškai nekompetentingi ir prastai organizuoja dalykus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTiesiog ne vietoje "Duokite kelią" ženklas pastatytas, o jūs čia tuščiai ginčyjatės. Panašioje situacijoje (Kernavės/Ozo sankryža) jau esu įpareigojęs VMS perstatyti ženklą tinkamai, ką be didelių problemų padarė. Klausimas, žinoma, kodėl jie tuos ženklus apskritai blogai pastato? Turbūt todėl, kad yra beviltiškai nekompetentingi ir prastai organizuoja dalykus.
Esmė, kad kol ženklas stovi, taip kaip stovi, realybė tokia, kad joks pirmumas nebuvo nauju horizontaliu ženklinimu panaikintas, nes jo apskritai nebuvo. Sukurtas tik papildomas saugumas ir akivaizdus ženklinimas, kad to pirmumo nėra.
Ženklas pastatytas pagal situaciją teisingai. Kaip ir rašiau, jeigu tai būtų dviračių takas išilgai Šešuolių g. ar Viršuliškių sk., tai būtų kitaip, bet dabar ten dviratinkams pirmumas važiuojant į niekur nepriklauso.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kadangi kai nėra pažymėtos pervažos, tai dviratininkas net negali važiuoti, o turi nulipti ir vestis dviratį.
O dėl pagrindinio ženklo pastatymo vietos, tai nėra taip, kad galima jį statyti bet kur. Jei dviračių takas yra kelio dalis, tai pirmumas turi vienodai galioti visam keliui, ne tik jo daliai.
Panašiai rašo ir Ženklų įrengimo taisyklėse:
89. Nustatant važiavimo pirmenybę sankryžose, reikia, kad ji kuo labiau atitiktų natūralų vairuotojų elgesį ir būtų lengvai suvokiama. Suvokimui, kuris kelias yra pagrindinis, kuris šalutinis, didelę įtaką turi sankryžos vaizdas, todėl yra saugiau, kai pagrindinis kelias yra:
89.1. platesnis kelias siauresniojo atžvilgiu;
89.2. kelias su skiriamąja juosta kelio be skiriamosios juostos atžvilgiu;
89.3. tiesiai einantis kelias iš šono prisijungiančiojo kelio atžvilgiu;
89.4. kelias, kuriame eismas intensyvesnis, kelio, kuriame eismas ne toks intensyvus, atžvilgiu.
90. Nustatant važiavimo pirmenybę, reikia siekti nuoseklumo. Jeigu kelias keliose sankryžose yra pagrindinis, nepageidautina, kad jis kokioje nors sankryžoje taptų šalutinis. Jeigu susikerta du keliai, kurie prieš tai buvusiose sankryžose abu buvo pagrindiniai, pagrindiniu keliu geriau laikyti tą kelią, kuris sudaro pagrindinio kelio įspūdį. Eismo intensyvumas, kelio ar maršruto klasifikacija neturi būti svarbiausias veiksnys.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Galite pacituoti kur nurodytas toks reikalavimas? Kas draudžia važiuoti šalia perėjos nenulipus?
O dėl pagrindinio ženklo pastatymo vietos, tai nėra taip, kad galima jį statyti bet kur. Jei dviračių takas yra kelio dalis, tai pirmumas turi vienodai galioti visam keliui, ne tik jo daliai.
Panašiai rašo ir Ženklų įrengimo taisyklėse:
Esminis dalykas buvo, kad kažkokiu būdu pas žmones yra įsitikinimas, kad važiuodamas per dviračių pervažą dviratininkas turi kažkokį pirmumą. Nors taip nėra ir ta pervaža apskritai gali neegzistuoti, nes pirmumo sąlygų tai nepakeis.
Mes dėl ženklo, turbūt kalbame apie konkrečią situaciją su KGE Manerheimo g., ar tiesiog apie betką ir kartu apie nieką? Jeigu analizuojame konkrečią situaciją, tai kaip išvis galima kalbėti apie taką kaip kelio dalį, jei abi gatvės, kuriose vykstančiam eismui reikia duoti kelią, neturi jokių dviračių takų per visą ilgį?
Nes kaip ir rašiau (tikiu, kad ne visi tą perskaitė, juk kam čia vargintis): jeigu takas būtų prie Šešuolių g. ar Viršuliškių sk., tai tikrai būtų ženklas duoti kelią prieš taką ir juo važiuojančius reikėtų vairuotojams esančiams šalutiniame kelyje praleisti. Tik vat bėda, kad tas takas visiškai kitur.
Comment
-
Aš kalbu apie nuotraukas, kurias komentuojame. Ten matomas dviračių pervažos ženklinimas, tad nėra taip, kad kelias „neturi jokių dviračių takų per visą ilgį“. Panašu, kad eilinį kartą kalbate „tiesiog apie betką ir kartu apie nieką“.
Jei omenyje turėjote kažkurią kitą vietą, tai čia jau paties problemos, kad neįkėlėte nuotraukų. Ne visi forumo dalyviai žino kaip atrodo kiekviena Lietuvos akligatvis.
P.S. Su pačiu diskutuoti nematau reikalo, parašiau tik tam, kad kiti nemanytų, jog esate teisus.
- 1 patinka
Comment
Comment