Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aviat Rodyti pranešimą
    Šioje kadencijoje dvirtakių tiesimo manau užteks, galime išsirinkti akarpą 27-31m. kadencijai.
    Žirmūnų g. nuo Maxima iki Kareivių g.

    Comment


      Tai kad pakanka ten to apšvietimo.
      Įsiliejimas į Maximos erdvę - čia jau kitas klausimas.

      Comment


        Forumas nepasiduos ir išlaikys šitą temą aktyviausią, net netiesiant naujų takų!

        K. G. E. Manerheimo g. Viršuliškių skg. rajonas.

        Paženklino punktyrus, nuėmė kelio ženklų atramas nuo įvažiavimų (vienas buvo neseniai palinkęs kabinus mašinai, tai buvo perbetonavę naujai), pervažos kvadratus pakeitė punktyrai, atsirado trikampiukai šalutinio kelio. Buvo:
        Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	356
Size:	9,21 MB
ID:	2199237
        Click image for larger version

Name:	download (5).png
Views:	349
Size:	9,41 MB
ID:	2199238

        Dabar:
        Click image for larger version

Name:	IMG_20250505_152718.jpg
Views:	340
Size:	950,8 kB
ID:	2199239
        Click image for larger version

Name:	IMG_20250505_180442.jpg
Views:	341
Size:	821,8 kB
ID:	2199240
        Click image for larger version

Name:	IMG_20250505_180531.jpg
Views:	343
Size:	986,8 kB
ID:	2199241
        Click image for larger version

Name:	IMG_20250505_180647.jpg
Views:	343
Size:	898,8 kB
ID:	2199242
        Click image for larger version

Name:	IMG_20250505_180723.jpg
Views:	341
Size:	816,7 kB
ID:	2199243
        Click image for larger version

Name:	IMG_20250505_180824.jpg
Views:	342
Size:	1,05 MB
ID:	2199244
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Turbūt labiausiai nereikalingas ir nenaudojamas takas Vilniuje, dar sugalvoja ir kažkokių patobulinimų su pirmumo panaikinimu , kai pagal KET turi pirmumą tokiose vietose, downgrade'as totalus

          Comment


            Naujas-nenaujas Nemenčinės plento takas. Raudono aksfalto dar nėra, bet apatinis sluoksnis atrodo tikrai lygus, tai manau galim tikėtis ir lygaus raudono

            Naujo tako pradžia, važiuojant link Nemenčinės




            Pėsčiųjų takas irgi iš aksfalto, kas yra labai gerai, nes bėgiojantys ir vežimėlius stumiantys nelįs į dviračių taką, nes ant aksfalto bėgioti ar stumti vežimėlį žymiai fainiau. Gaila, kad šito basic principo nesuprato kitose Vilniaus vietose


            Sankryža su Balžio g.



            Nuo Balžio g. atgal į Vilnių.




            Žodžiu, atrodo bus gera atkarpa. Iš liūdnesnių žinių, kad senesnė atkarpa arčiau miesto daugelyje vietų, deja, sparčiai prastėja dėl medžių šaknų ir važiavimas darosi borderline nepakenčiamas. Aš atkarpos nuo Antakalnio pusės iki pat Maximos dabar paprastai stengiuosi išvengi ir suku pro Valakampių miškus, net jeigu tai reiškia nemažą detour

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
              Turbūt labiausiai nereikalingas ir nenaudojamas takas Vilniuje, dar sugalvoja ir kažkokių patobulinimų su pirmumo panaikinimu , kai pagal KET turi pirmumą tokiose vietose, downgrade'as totalus
              Kas turi pirmumą? Dviratininkas?
              Gal gyvenime kažką esu praleidęs, bet nuo kada nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose dviratininkas turi pirmumą (t.y. vairuotojai turi pareigą praleisti dviratinkus) ir koks KET punktas tai apibrėžia?

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Kas turi pirmumą? Dviratininkas?
                Gal gyvenime kažką esu praleidęs, bet nuo kada nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose dviratininkas turi pirmumą (t.y. vairuotojai turi pareigą praleisti dviratinkus) ir koks KET punktas tai apibrėžia?
                Pažymėta dviračių pervaža. Tik, deja, gerokai nusitrynusi. Visus dažus ant trikampukų sunaudojo.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Pažymėta dviračių pervaža. Tik, deja, gerokai nusitrynusi. Visus dažus ant trikampukų sunaudojo.
                  Pervaža tik leidžia dviratininkui važiuoti per ją, bet niekur nėra parašyta apie jokį jo pirmumą, ar nėra pareigos vairuotojams jį praleisti. Todėl ir prašau punkto, pagal kurį tas pirmumas įžvelgiamas.

                  Reikia nemaišyti dviejų dalykų, tai pirmumas ir galimybė važiuoti. Kadangi kai nėra pažymėtos pervažos, tai dviratininkas net negali važiuoti, o turi nulipti ir vestis dviratį.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Pėsčiųjų takas irgi iš aksfalto, kas yra labai gerai, nes bėgiojantys ir vežimėlius stumiantys nelįs į dviračių taką, nes ant aksfalto bėgioti ar stumti vežimėlį žymiai fainiau. Gaila, kad šito basic principo nesuprato kitose Vilniaus vietose
                    Nėra absoliučiai jokio skirtumo bėgiot ant agsvalto ar ant plytelių. Į dviračių taką lenda (tuo tarpu ir aš) tik darant greičio treniruotes, kai tai tikrai yra saugiau nei tarp pėsčiųjų, arba tie kurie įsivaizduoja esantys greiti. Na arba turim situacijas kaip Šimašiaus tujų take, kur arba bėgi dviračių taku arba ryji dulkes.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                      Kas turi pirmumą? Dviratininkas?
                      Gal gyvenime kažką esu praleidęs, bet nuo kada nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose dviratininkas turi pirmumą (t.y. vairuotojai turi pareigą praleisti dviratinkus) ir koks KET punktas tai apibrėžia?
                      60 punktas

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                        60 punktas
                        Tai taip ir neatsakėt tamsta apie kieno pirmumą kalbate, nes šis punktas būtent ir pasako, kad dviratininkai pirmumo neturi.
                        Todėl miestas padarė paslaugą ir įvedė atitinkamą žymejimą tiems, kurie nesupranta KET.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Tai taip ir neatsakėt tamsta apie kieno pirmumą kalbate, nes šis punktas būtent ir pasako, kad dviratininkai pirmumo neturi.
                          Todėl miestas padarė paslaugą ir įvedė atitinkamą žymejimą tiems, kurie nesupranta KET.
                          Automobiliui kelio ženklas šalutinį kelią rodo, tai automatiškai dviratininkui pirmumas pagal KET60. Tiesa, kelio ženklas kvailai vidury sankryžos pastatytas, tas tiesa.

                          Comment


                            Šalutinį kelią rodo už dviračių pervažos - vadinasi dviratininkai pirmumo neturi. Keliai nėra ta vieta, kur reikėtų savo nuomone vertinti "ženklas kvailai ar ne kvailai" pastatytas ir pagal tai spręsti kaip elgtis. Jeigu perkeltų ženklą "Duoti kelią" prieš pervažą, tai dviratininkai tą pirmumą įgautų, bet kadangi perkelti ženklo tikriausiai neketiną, tai atliko tinkamą ženklinimą dviračių take.

                            P.S. pirmumo ženklai statomi prieš susikirtimus (sankryžas). Jeigu ženklas už tokio susikirtimo, vadinasi šiam susikirtumui jis negalioja.

                            P.P.S. ir ženklas ten už dviračių pervažos pastatytas tikslingai, nes dviračių takas yra ne išilgai "pagrindinio kelio", o lygiagrečiai gatvei, kuri sankryžoje yra šalutinė. Nes tokiu atveju turėtum praleisti sau iš už nugaros atvažiuojančius ir staigiai užsukančius dviratininkus. Jeigu takas būtų išilgai Šešiuolių g. ar Viršuliškių sk. (t.y. vairuotojo važiuojančio šalutiniu keliu matymo lauke), tai pervaža būtų už perėjos ir dviratininkams pirmumas ten būtų sukurtas.
                            Paskutinis taisė sleader; Šiandien, 09:43.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              Tai taip ir neatsakėt tamsta apie kieno pirmumą kalbate, nes šis punktas būtent ir pasako, kad dviratininkai pirmumo neturi.
                              Todėl miestas padarė paslaugą ir įvedė atitinkamą žymejimą tiems, kurie nesupranta KET.
                              Iki galo reikia skaityti punktą, o ne pirmus žodžius ir po to lieti tulžį

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                Iki galo reikia skaityti punktą, o ne pirmus žodžius ir po to lieti tulžį
                                Prie ko čia tulžies liejimas? Kokį pirmumą paskutinis sakinys sukuria prieš tuos, kurie atvažiuoja gatve tiesiai ir kerta pervažą važiuodami tiesiai? Ogi jokio, dėl to dviratininkai jokio pirmumo prieš važiuojančius KGE Manerheimo g. neturi. Prieš įsukančius - taip turi (pagal kitus punktus). Tačiau ženklinimas būtent ir skirtas eismo dalyviams - dviratininkams, kurie nepaisydami nieko punktus taiko kaip patogu sau ir prisiskiria pirmumus, kurie neegzistuoja.

                                P.S. paryškinau esminius žodžius. Nes kai kuriems įsivaizdavimas, kad vairuotojai už 1, 5, 10 ar 1000 metrų (visiškai nesvarbu už kiek) atliks kažkokį manevrą, jau reiškia jo jie atlieka tą manevrą, nors taip nėra.

                                Comment


                                  Tiesiog ne vietoje "Duokite kelią" ženklas pastatytas, o jūs čia tuščiai ginčyjatės. Panašioje situacijoje (Kernavės/Ozo sankryža) jau esu įpareigojęs VMS perstatyti ženklą tinkamai, ką be didelių problemų padarė. Klausimas, žinoma, kodėl jie tuos ženklus apskritai blogai pastato? Turbūt todėl, kad yra beviltiškai nekompetentingi ir prastai organizuoja dalykus.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Tiesiog ne vietoje "Duokite kelią" ženklas pastatytas, o jūs čia tuščiai ginčyjatės. Panašioje situacijoje (Kernavės/Ozo sankryža) jau esu įpareigojęs VMS perstatyti ženklą tinkamai, ką be didelių problemų padarė. Klausimas, žinoma, kodėl jie tuos ženklus apskritai blogai pastato? Turbūt todėl, kad yra beviltiškai nekompetentingi ir prastai organizuoja dalykus.
                                    Nei tuščiai, nei mes čia ginčyjamės
                                    Esmė, kad kol ženklas stovi, taip kaip stovi, realybė tokia, kad joks pirmumas nebuvo nauju horizontaliu ženklinimu panaikintas, nes jo apskritai nebuvo. Sukurtas tik papildomas saugumas ir akivaizdus ženklinimas, kad to pirmumo nėra.

                                    Ženklas pastatytas pagal situaciją teisingai. Kaip ir rašiau, jeigu tai būtų dviračių takas išilgai Šešuolių g. ar Viršuliškių sk., tai būtų kitaip, bet dabar ten dviratinkams pirmumas važiuojant į niekur nepriklauso.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Kadangi kai nėra pažymėtos pervažos, tai dviratininkas net negali važiuoti, o turi nulipti ir vestis dviratį.
                                      Galite pacituoti kur nurodytas toks reikalavimas? Kas draudžia važiuoti šalia perėjos nenulipus?

                                      O dėl pagrindinio ženklo pastatymo vietos, tai nėra taip, kad galima jį statyti bet kur. Jei dviračių takas yra kelio dalis, tai pirmumas turi vienodai galioti visam keliui, ne tik jo daliai.
                                      Panašiai rašo ir Ženklų įrengimo taisyklėse:
                                      89. Nustatant važiavimo pirmenybę sankryžose, reikia, kad ji kuo labiau atitiktų natūralų vairuotojų elgesį ir būtų lengvai suvokiama. Suvokimui, kuris kelias yra pagrindinis, kuris šalutinis, didelę įtaką turi sankryžos vaizdas, todėl yra saugiau, kai pagrindinis kelias yra:
                                      89.1. platesnis kelias siauresniojo atžvilgiu;
                                      89.2. kelias su skiriamąja juosta kelio be skiriamosios juostos atžvilgiu;
                                      89.3. tiesiai einantis kelias iš šono prisijungiančiojo kelio atžvilgiu;
                                      89.4. kelias, kuriame eismas intensyvesnis, kelio, kuriame eismas ne toks intensyvus, atžvilgiu.

                                      90. Nustatant važiavimo pirmenybę, reikia siekti nuoseklumo. Jeigu kelias keliose sankryžose yra pagrindinis, nepageidautina, kad jis kokioje nors sankryžoje taptų šalutinis. Jeigu susikerta du keliai, kurie prieš tai buvusiose sankryžose abu buvo pagrindiniai, pagrindiniu keliu geriau laikyti tą kelią, kuris sudaro pagrindinio kelio įspūdį. Eismo intensyvumas, kelio ar maršruto klasifikacija neturi būti svarbiausias veiksnys.

                                      Comment


                                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                        Galite pacituoti kur nurodytas toks reikalavimas? Kas draudžia važiuoti šalia perėjos nenulipus?

                                        O dėl pagrindinio ženklo pastatymo vietos, tai nėra taip, kad galima jį statyti bet kur. Jei dviračių takas yra kelio dalis, tai pirmumas turi vienodai galioti visam keliui, ne tik jo daliai.
                                        Panašiai rašo ir Ženklų įrengimo taisyklėse:
                                        Buvo kalba apie perėją. Niekas nedraudžia dviratininkui pravažiuoti šalia, ar tiesiog kirsti gatvės ties eiline sankryža ar įvažiavimu, bet tada jis vadovaujasi atitinkamomis taisyklėmis, kaip važiuodamas ne per dviračių taką ar dviračių pervažą.
                                        Esminis dalykas buvo, kad kažkokiu būdu pas žmones yra įsitikinimas, kad važiuodamas per dviračių pervažą dviratininkas turi kažkokį pirmumą. Nors taip nėra ir ta pervaža apskritai gali neegzistuoti, nes pirmumo sąlygų tai nepakeis.

                                        Mes dėl ženklo, turbūt kalbame apie konkrečią situaciją su KGE Manerheimo g., ar tiesiog apie betką ir kartu apie nieką? Jeigu analizuojame konkrečią situaciją, tai kaip išvis galima kalbėti apie taką kaip kelio dalį, jei abi gatvės, kuriose vykstančiam eismui reikia duoti kelią, neturi jokių dviračių takų per visą ilgį?
                                        Nes kaip ir rašiau (tikiu, kad ne visi tą perskaitė, juk kam čia vargintis ): jeigu takas būtų prie Šešuolių g. ar Viršuliškių sk., tai tikrai būtų ženklas duoti kelią prieš taką ir juo važiuojančius reikėtų vairuotojams esančiams šalutiniame kelyje praleisti. Tik vat bėda, kad tas takas visiškai kitur.

                                        Comment


                                          Aš kalbu apie nuotraukas, kurias komentuojame. Ten matomas dviračių pervažos ženklinimas, tad nėra taip, kad kelias „neturi jokių dviračių takų per visą ilgį“. Panašu, kad eilinį kartą kalbate „tiesiog apie betką ir kartu apie nieką“.
                                          Jei omenyje turėjote kažkurią kitą vietą, tai čia jau paties problemos, kad neįkėlėte nuotraukų. Ne visi forumo dalyviai žino kaip atrodo kiekviena Lietuvos akligatvis.

                                          P.S. Su pačiu diskutuoti nematau reikalo, parašiau tik tam, kad kiti nemanytų, jog esate teisus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X